SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PierreTT op 01-02-2012 14:30:41 ]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik wil nieuw OP vlees in plaats van die ranzige kip.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Fuck dat. Kip is de shit!quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:29 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wil nieuw OP vlees in plaats van die ranzige kip.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:29 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wil nieuw OP vlees in plaats van die ranzige kip.
Monica![]()
![]()
![]()
Yvonne
[ Bericht 17% gewijzigd door Rossdale op 01-02-2012 14:54:27 ]Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Jij snapt hetquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:47 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spul is de shit.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Nee joh, ik sta nog lekker met een oldskool breezertje op de foto!quote:All good things are wild and free.![]()
Nou voor mijn hond snap ik het wel, die heeft het ook echt koud en staat alleen maar te rillen, beestje is ook 13 en word een beetje kaal. Maar als nog, het is nu een ingepakte worst en het ziet er niet uitquote:
All good things are wild and free.![]()
Gucci jas enzo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou voor mijn hond snap ik het wel, die heeft het ook echt koud en staat alleen maar te rillen, beestje is ook 13 en word een beetje kaal. Maar als nog, het is nu een ingepakte worst en het ziet er niet uit
na regen, ben ik er.
Nee echte LV alles.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gucci jas enzo?
[ afbeelding ]
Met de Duitse specht op haar hoofdquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
En je moeder die dan ook met dezelfde loopt.
Godverdomme vragen ze me net of ik morgen zin heb om bij iemand thuis MDMA te doen eens kijken of ik wat afspraken kan verzetten![]()
Nee serieus, dat moet je niet nemen als je thuis zit hoor. Heb ik 1 keer gedaan en begon helemaal te trippen. Nog nooit zoiets engs mee gemaakt. Sinds dien ook nooit meer aangeraakt. Op feestjes is zoiets toch veel relaxter?All good things are wild and free.![]()
Vind het thuis juist super chill is niet mijn eerste keer thuisquote:Opwoensdag 1 februari 2012 17:04 schreef tliciouz het volgende:
Nee serieus, dat moet je niet nemen als je thuis zit hoor. Heb ik 1 keer gedaan en begon helemaal te trippen. Nog nooit zoiets engs mee gemaakt. Sinds dien ook nooit meer aangeraakt. Op feestjes is zoiets toch veel relaxter?. Doe het zo'n 3 keer per jaar 1 keer thuis en 2 keer op feesten. Ik vind het trippen juist super chill altijd
![]()
Ja niet als je in een bad trip beland. Ik wist niet meer waar ik was, bang, etc. Nooit meerquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind het thuis juist super chill is niet mijn eerste keer thuis. Doe het zo'n 3 keer per jaar 1 keer thuis en 2 keer op feesten. Ik vind het trippen juist super chill altijd
Sja misschien niet de juiste omgeving voor jou? Lekker thuis praten over alles en niets. Het is gewoon een totaal andere ervaring dan op een feest. We zijn met 6 vrienden dus het wordt echt top.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja niet als je in een bad trip beland. Ik wist niet meer waar ik was, bang, etc. Nooit meer![]()
Ik heb ooit een vriend van mij uit de vijver gevist in het park, die zat in zo'n bad trip dat ie overal spinnen en beesten zag die over hem heenkropen. Vervolgens dook ie maar de vijver in
Recreatief gebruiken is gewoon chill. Ken zat gasten die week in week uit aan de sos zitten dat hoeft voor mij ook weer niet.![]()
Peuken roken!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar ondertussen zeker wel cola en koffie naar innen gooien?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Water.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar ondertussen zeker wel cola en koffie naar innen gooien?na regen, ben ik er.
Nee, gewoon uit de goot.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Toch wel gedestileerd mag ik hopen?na regen, ben ik er.
Wtf!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:17 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb ooit een vriend van mij uit de vijver gevist in het park, die zat in zo'n bad trip dat ie overal spinnen en beesten zag die over hem heenkropen. Vervolgens dook ie maar de vijver inBiologieleraar had ook ooit een bad trip van paddo's, hij dacht allemaal beestjes te voelen die door zijn aderen kropen, hij wou zichzelf net open snijden tot vrienden hem tegen hielden.
Tja, het leek hem wel een goed idee. Kerel spartelen daar in dat water, tering he. Ik heb toen ik 16/17 was een keer XTC geprobeerd, vervolgens nooit meer gedaan. Vond er niks aan eerlijk gezegd, ik vermaak me beter met peuken en bierquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wtf!Biologieleraar had ook ooit een bad trip van paddo's, hij dacht allemaal beestjes te voelen die door zijn aderen kropen, hij wou zichzelf net open snijden tot vrienden hem tegen hielden.
Alcohol is niet ergquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
Je drinkt gewoon iets dat voeibaar is, net zoals alcohol. Dat is net zo erg
Half bezopen is weggegooid geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |