abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:27:08 #251
188645 SythAdmin
onwetendheid
pi_107704311
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 09:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

Aggus :)
Ja best triest ik weet het, maar ik kan me zo vreselijk irriteren aan dat elitaire gedoe. Vooral omdat het reclames zijn die je vaak op Discovery Channel ziet. En das nu net een zender die ik vaak kijk...

ANYWAY! No babes there!

Where are the babes?! :X
A wise person knows he or she knows nothing.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:32:17 #252
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107704410
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 09:27 schreef SythAdmin het volgende:

[..]

Ja best triest ik weet het, maar ik kan me zo vreselijk irriteren aan dat elitaire gedoe. Vooral omdat het reclames zijn die je vaak op Discovery Channel ziet. En das nu net een zender die ik vaak kijk...

ANYWAY! No babes there!

Where are the babes?! :X
Ook met MBO mag je gewoon op e-matching hoor, je hoeft geen kopie van je diploma op te sturen. Het is ook niet zo dat alle vrouwen die op die site automatisch elitair zijn.

Het is overigens 'ergeren aan' of 'iets irriteert je'. :+
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:42:13 #253
188645 SythAdmin
onwetendheid
pi_107704577
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 09:32 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ook met MBO mag je gewoon op e-matching hoor, je hoeft geen kopie van je diploma op te sturen. Het is ook niet zo dat alle vrouwen die op die site automatisch elitair zijn.

Het is overigens 'ergeren aan' of 'iets irriteert je'. :+
Het is voor 10 uur 's ochtends.
Ik heb nog geen koffie gehad.
Ik heb 1.5 uur gedaan over een stukje dat anders 15 minuten duurt.
Ik ben chagrijnig.

Kortom, ben niet wakker, maar bedankt voor je opvoeding :)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:43:12 #254
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107704594
Oeh die ninja-edit met minunuten deed je snel! Maar ik zag het wel! ;)

Maar graag gedaan.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:42:38 #255
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107707771
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 09:27 schreef SythAdmin het volgende:
Tja. Vrouwen van HBO / WO niveau willen het liefst een man met het zelfde niveau (niet dezelfde opleiding, hetzelfde niveau, ik claim nergens dat elke MBOer perse dommer is dan elke HBOer). e-Matching springt in op die markt, niks geks aan. Of denk je dat je op RP niet uitgefilterd wordt op basis van je opleiding?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107708035
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja. Vrouwen van HBO / WO niveau willen het liefst een man met het zelfde niveau (niet dezelfde opleiding, hetzelfde niveau, ik claim nergens dat elke MBOer perse dommer is dan elke HBOer). e-Matching springt in op die markt, niks geks aan. Of denk je dat je op RP niet uitgefilterd wordt op basis van je opleiding?
Vind ik ook niet meer dan logisch, voor de meeste mensen het belangrijkste criterium.

En er zijn ook datingsites voor muzieksmaak, vegetarisch ja/nee en ga zo maar door. Dat is toch ook niet elitair of kortzichtig?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:52:53 #257
188645 SythAdmin
onwetendheid
pi_107708134
Ho Ho, gaat me niet om het feit dat je daar je prioriteit aan kan geven. Meer om de manier waarop E-matching er reclame over maakt.

Zo een soort van geite-wollen-sokken reclame met de indruk wekken dat je het niet in je hoofd moet halen om je aan te melden zonder universtitaire opleiding.

Ik heb zelf ook graag iemand op mijn eigen niveau, [praat een stuk makkelijker, en veel minder kans dat je altijd maar langs mekaar praat.
pi_107708168
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:52 schreef SythAdmin het volgende:
Ho Ho, gaat me niet om het feit dat je daar je prioriteit aan kan geven. Meer om de manier waarop E-matching er reclame over maakt.

Zo een soort van geite-wollen-sokken reclame met de indruk wekken dat je het niet in je hoofd moet halen om je aan te melden zonder universtitaire opleiding.

Ik heb zelf ook graag iemand op mijn eigen niveau, [praat een stuk makkelijker, en veel minder kans dat je altijd maar langs mekaar praat.
Die reclame is inderdaad wel tenenkrommend ja....zeker niet gemaakt door iemand met HBO+ niveau ;)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:58:41 #259
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107708299
quote:
Het is gewoon nogal low budget, datingsites hebben ook niet erg veel budget voor dit soort zaken. We hebben jaren terug een keer een project gestart met een van hen en dat liep op de klippen door de kosten van onze software, daar hadden ze gewoon het geld niet voor.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107708345
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 11:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het is gewoon nogal low budget, datingsites hebben ook niet erg veel budget voor dit soort zaken. We hebben jaren terug een keer een project gestart met een van hen en dat liep op de klippen door de kosten van onze software, daar hadden ze gewoon het geld niet voor.
aha nu komt er een addertje onder het gras vandaan
UITGESCHREVEN
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:00:45 #261
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107708359
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:00 schreef picardmike het volgende:
aha nu komt er een addertje onder het gras vandaan
Welk addertje?
pi_107708540
quote:

Het is reclame. Natuurlijk probeer je dan je primaire doelgroep aan te spreken.
pi_107708933
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

Welk addertje?
Gezamelijke belangen
UITGESCHREVEN
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:19:39 #264
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_107709006
Catbert is een marionet van de datingsite-industrie!!

Occupy Catbert!!!!!
pi_107709078
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:19 schreef Silenus het volgende:
Catbert is een marionet van de datingsite-industrie!!

Occupy Catbert!!!!!
Ik weet niet wat jij allemaal in gedachten heb met Catbert, maar dit gaat iets te ver. :{w
UITGESCHREVEN
pi_107709241
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 02:32 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Zoals iemand op NMLK al feilloos had geanalyseerd: Op NMLK worden mannen lid om een vriendin te vinden en de vrouwen om nieuwe mensen te leren kennen ;)

Ik heb nu een aantal activiteiten gedaan en het is gewoon een heel divers pluimage. Van kansloos tot toffe peer, van oerlelijk tot knap. Van wat ik begrijp wordt er ook aardig wat rondgescharreld en het is een beetje een ons-kent-ons wereldje, dus als je lid wordt moet je eerst wat kleinere activiteiten doen zodat je de mensen beter leert kennen. Maar als je sociale kringetje niet zo groot is, dan is NMLK erg makkelijk om personen van het andere geslacht te leren kennen op een ongedwongen manier. De vrouwen zijn natuurlijk stiekem toch ook op zoek naar een relatie. Maar op zo'n activiteit zit je er voor de activiteit. Bij een etentje ergens met 10 man zit je er voor de gezelligheid en het eten, niet om te daten. Dat maakt het allemaal wat minder geforceerd. En je hoeft niet eerst eindeloos te chatten of profielen te beantwoorden.
Ik denk dat veel mensen er stiekem wel rond kijken of ze een leuk iemand zien. Maar dat is bij normaal stappen en leuke dingen doen eigenlijk niet anders :)

Ik twijfel of het wat voor mij is, ik wil namelijk wel echt gewoon nieuwe mensen leren kennen. Maar dat is een beetje offtopic.

On topic: Dus eigenlijk is het een beetje de tussenweg tussen Datingsites en versieren in de kroeg?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 12:52:22 #267
188645 SythAdmin
onwetendheid
pi_107709941
Total noob here: NMLK? wat is dat precies?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:28:38 #268
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107711016
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:16 schreef picardmike het volgende:
Gezamelijke belangen
Het is nooit tot een project gekomen, dus nee, ik heb geen enkel belang bij datingsites e.d. Ik weet wel hoe ze werken :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:52 schreef SythAdmin het volgende:
Total noob here: NMLK? wat is dat precies?
http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/

Niet bedoeld als datingsite overigens.

quote:
13s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:19 schreef Silenus het volgende:
Occupy Catbert!!!!!
Oeh, sexy!
pi_107713665
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:28 schreef madsaus het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen er stiekem wel rond kijken of ze een leuk iemand zien. Maar dat is bij normaal stappen en leuke dingen doen eigenlijk niet anders :)

Ik twijfel of het wat voor mij is, ik wil namelijk wel echt gewoon nieuwe mensen leren kennen. Maar dat is een beetje offtopic.

On topic: Dus eigenlijk is het een beetje de tussenweg tussen Datingsites en versieren in de kroeg?
Ik heb NMLKers gezien, terwijl ik niet eens lid van die site was. Vriend van een vriend was er lid van, en wilde met hun O&N 2011/2012 vieren.

Nog nooit zo'n groep stumpers gezien:
-een vent van in de 60 zat een 30er te versieren
-deze 30er dame was zelf ook niet de sociaalste. ging naar mij vluchten voor die 60er maar zonder iets te zeggen liep ze ook gewoon weg uit een gesprek met mij :')
-een ander was geinteresseerd in mij, gewoon omdat ik helemaal niet op of om naar haar keek. Zij leek mij niets. Liep ze op mij af, zegt ze: "Doe nou niet eens zo afstandelijk!" :') Hallo, ik doe zo omdat ik geen trek in je heb? Moet ik het uitspellen? :')
-een ander zat een vriend van mij te vertellen dat het prima toeven was met vrouwelijke NMLKers: hij had 3 vrouwelijke NMLKers geregeld voor een sexclubje, als die vriend ook lid van NMLK werd, wilde hij "zijn" vrouwen wel delen :')

Misschien trok Oud&Nieuw het slechtste van NMLK aan hoor, maar het was niet best die avond :')

Maar de NLMK-mensen zijn overal, heb gehoord dat NMLK binnenkort een borrel in een kroeg houdt, waar ik al een afspraak heb om te borrelen met een vriend.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_107717001
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb NMLKers gezien, terwijl ik niet eens lid van die site was. Vriend van een vriend was er lid van, en wilde met hun O&N 2011/2012 vieren.

-deze 30er dame was zelf ook niet de sociaalste. ging naar mij vluchten voor die 60er maar zonder iets te zeggen liep ze ook gewoon weg uit een gesprek met mij :')
-een ander was geinteresseerd in mij, gewoon omdat ik helemaal niet op of om naar haar keek. Zij leek mij niets. Liep ze op mij af, zegt ze: "Doe nou niet eens zo afstandelijk!" :') Hallo, ik doe zo omdat ik geen trek in je heb? Moet ik het uitspellen? :')
-een ander zat een vriend van mij te vertellen dat het prima toeven was met vrouwelijke NMLKers: hij had 3 vrouwelijke NMLKers geregeld voor een sexclubje, als die vriend ook lid van NMLK werd, wilde hij "zijn" vrouwen wel delen :')

Misschien trok Oud&Nieuw het slechtste van NMLK aan hoor, maar het was niet best die avond :')

Maar de NLMK-mensen zijn overal, heb gehoord dat NMLK binnenkort een borrel in een kroeg houdt, waar ik al een afspraak heb om te borrelen met een vriend.
Werkelijk, schrijf een boek. Was met die paar regels al vermakelijk! ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:23:10 #271
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_107717386
quote:

[..]

Eh, en je had zelf geen echte vrienden om oud en nieuw mee te vieren? Of heb je geen stem in het geheel en moest je verplicht mee naar dat soort bijeenkomsten?
Overal verstand van.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:36:46 #272
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107717879
quote:
Tja, daar tref je ook wel echt de mensen die gewoon geen vrienden of familie hebben waar ze O&N mee kunnen vieren. Een ex-scharrel van me had er ook aan meegedaan en was er op zich wel positief over (ze ergerde zich alleen aan mannen die overduidelijk 'op zoek' waren), dus over de mensen die er kwamen. Waren 2 meiden die ze daar heeft leren kennen waar ze nog regelmatig contact mee had.
pi_107719270
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:23 schreef macondo het volgende:

[..]

Eh, en je had zelf geen echte vrienden om oud en nieuw mee te vieren? Of heb je geen stem in het geheel en moest je verplicht mee naar dat soort bijeenkomsten?
Je leest niet. Ik ging met 2 vrienden vieren, op een feest. Daarbij had 1 van die vrienden dus ook zn NMLK aanhang naar het feest laten komen.

En dus kwam ik met die mensen in aanraking, temeer omdat die NMLK vriend ook nog zijn NMLK vrienden uitnodigde op zijn afterparty thuis...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_107719496
Gisteren mijn eerste echte Paiq date gehad. Het was wel erg gezellig, van mijn kant voelde ik wel een klik en aangezien we in bed beland zijn vond zij het vast ook wel leuk :P
Nu maar even afwachten, ik denk dat er nog wel een vervolg komt, maar wil mezelf er niet te veel achter aan laten lopen. Maar misschien maar even smsen vanavond :)
pi_107735828
quote:

[..]

Ik kan je mening niet delen. Heb nu een aantal activiteiten gedaan en op de occasional introverte persoon die een hele avond geen woord zegt en na afloop het supergezellig vond en 1 of 2 mannen die echt te duidelijk op zoek waren na alleen maar mensen aangetroffen met wie het prima toeven is.
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')