da's vrij frisjesquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
Zo was net boven en op de slaapkamer is het nu 12,6 brrr
Koudddddquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
Zo was net boven en op de slaapkamer is het nu 12,6 brrr
Dan zit ik er maar 3 maten naastquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
En dan is uit onderzoeken gebleken dat mannen irl maat 40 het aantrekkelijkst vinden
Ik 1 of 2quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan zit ik er maar 3 maten naast
ja, maar jij hebt surinaamse rootsquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik kom nooit lager dan een maat 40Zelfs niet als ik 72 kg weeg.
Dat zonder meerquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:51 schreef Partingglass het volgende:
Je moet gewoon iemand vinden die je woest aantrekkelijk vind zoals je Bent.
True ! En ik hou wel van buikjesquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
och, ik zal nooit een voor mannen woest aantrekkelijk figuur meer krijgen, maar dat ambieer ik ook niet
Net als de meeste mannen geen woest aantrekkelijk lichaam voor vrouwen zullen hebben. Om nog maar niet te spreken over de rest
TRIXIEFLEXYPIXYLOT !quote:
Spekkiesalarmquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:54 schreef Incantrix het volgende:
Mijn spekkiesalarm ging af, klaarblijkelijk
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TRIXIEFLEXYPIXYLOT !
happy bui. I haz it
True!quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar jij hebt surinaamse roots
Ik vind getinte vrouwen ook soberso mooier met wat spekkies dan witte vrouwen
vooral posten daar als je dat wil, onzin om daar wegt e blijven als mensen er raar doen (ik lees er nu ook mee )quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
als ik mijn eetlijstje ga posten lynchen ze me
Doe hetquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
als ik mijn eetlijstje ga posten lynchen ze me
neeeeee wil ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vooral posten daar als je dat wil, onzin om daar wegt e blijven als mensen er raar doen (ik lees er nu ook mee )
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe het![]()
Worden ze vast helemaal gek door mijn lijstje:
2 hot choco
1 flink punt slagroomtaart
1 bakkie noodlesoep van de lidl. Smaak duck
er staat me heel vaag ergens iets bijquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeeee wil ik niet
Je weet hoe mijn vorige dieetclub avontuur ongeveer afliep
En die heb je nog nodig in de SCquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:59 schreef Incantrix het volgende:
Ik post er niet meer omdat ik met meelezen al mijn-quotum voor de dag bereik
Dat was die massaban van Yvonnequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
er staat me heel vaag ergens iets bij
ik post er wel mee, heb enige houvast nofig, maar merk dat ik nog zoekende ben
al 4 weken eetpatroon aangepast en gaan sporten, en niks afgevallen, wtf?
ik eet gemiddeld hetzelfdequote:Op woensdag 1 februari 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was die massaban van Yvonne
Hm, da's wel frustrerend!
Durf je te posten wat je ongeveer eet op een dag?
Dan kunnen wij wel jureren![]()
Ik zou denk ik de sultana schrappen, maarja als je sport zal het vast niet aan die ene sultana liggenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik eet gemiddeld hetzelfde
ontbijt: 2 roggebrood met appelstroop, of yoghurt met muesli
lunch vaak 4 boterhammen (volkoren, jaja) met beleg
tussendoor stukje fruit, handje ongezouten noten, wat magere kwark, een sultana of ontbijtkoek
en gewoon avodneten.
ik drink water en thee zonder suiker.
dus sja..?>
nee, dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zou denk ik de sultana schrappen, maarja als je sport zal het vast niet aan die ene sultana liggen
hm, misschien heb je gewoon een hele langzame stofwisseling. Zweet je erg tijdens het sporten?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik eet gemiddeld hetzelfde
ontbijt: 2 roggebrood met appelstroop, of yoghurt met muesli
lunch vaak 4 boterhammen (volkoren, jaja) met beleg
tussendoor stukje fruit, handje ongezouten noten, wat magere kwark, een sultana of ontbijtkoek
en gewoon avodneten.
ik drink water en thee zonder suiker.
dus sja..?>
Én 3 andere pakketjes in de postquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat krijg je als je cadeaubonnen wint
nee, niet bijzonder veel. ik ben niet zo'n zwetert.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hm, misschien heb je gewoon een hele langzame stofwisseling. Zweet je erg tijdens het sporten?
hence de babytomaatjesquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:05 schreef Mirjam het volgende:
als ik minder dan 4 boterhammen bij de lunch eten ga ik snaaien als een lamme
Dan hou je waarschijnlijk vocht vast.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, niet bijzonder veel. ik ben niet zo'n zwetert.
zou dat het zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan hou je waarschijnlijk vocht vast.
Ik heb het een keer gezien op tv ergens, dat mensen die lange tijd nauwelijks gesport hebben, in het begin erg veel vocht vast kunnen houden. Op een gegeven moment "breekt" dat vanzelf!
het zou kunnen, ik garandeer niksquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zou dat het zijn?
ik hoop het, ik merk gewoon géén resultaat, en da's wel erg demotiverend
nee, valt juist wel mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Doe je veel krachttraining Mir? Anders bouw je ook spier op he.
een bord met whatever ik klaarmaakquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zou kunnen, ik garandeer niks
Wat is normaal avondeten voor jou trouwens?
HA mijn moeders theorie komt uit, als je slecht eet krijg je 2 dagen later strafquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
tsja, het lastige is dat ieder lichaam anders is en wat voor de een prima werkt, voor de ander geen resultaat oplevert.
Ik merk bijvoorbeeld zelf, dat 1 avond afwijken van mijn "regime" mij minstens een halve week kost om terug te levelen.
Mijn gewicht over de afgelopen dagen was dan ook ongeveer zo (ik weeg 's ochtends)
Za: 94,6. Die avond pizza en bier enzulks.
Zo: 94,4. Alleen twee boterhammen gegeten want misselijk
Ma: 95,6 (mijn straf voor zaterdag)
Di: 95,1
Wo: 94,9
Dus hopelijk morgen weer level met het niveau van afgelopen zaterdag. Annoying
ja, daar lijkt het toch wel op iddquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
HA mijn moeders theorie komt uit, als je slecht eet krijg je 2 dagen later straf
4 nieuwe jeans-broeken. Mijn 4 lakjes van a-england (waar ik naar mag starenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:15 schreef Incantrix het volgende:
Wat voor pakjes, Priem? En oeiii, A-Englans niet opkunnen.. I think I'd die
Wel hippe shit bij de post heur! En oeh, jouw A-Englands ziijn ook maandag verzonden toch?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
4 nieuwe jeans-broeken. Mijn 4 lakjes van a-england (waar ik naar mag staren). Mijn pakketje uit Canada i.v.m. de bare naked nails challange. Ik mag vandaag beginnen en dan moet ik 8 tot 12 weken alleen maar die producten gebruiken en geen nagels lakken. Elke week moet ik een revieuw (
) schrijven en foto's maken en aan ASK terug mailen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wel hippe shit bij de post heur! En oeh, jouw A-Englands ziijn ook maandag verzonden toch?
Kwamen ze met de brievenbuspost of de pakketpost?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
O ja even mijn jeansbroeken passen
[..]![]()
Dan komen die van mij vast ook morgen of overmorgen! Woo yay!quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
O ja even mijn jeansbroeken passen
[..]![]()
Alleen is drinken tijdens het eten dan weer niet goed voor je speekselaanmaak dacht ik?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:24 schreef megamandy het volgende:
Zelf heb ik totaal geen verstand van gezond eten of eten waarmee je kunt afvallen
Alleen weet ik dat in peperkoek heul veel suiker zit. En wat SQ zegt, veel drinken tijdens het eten want dan zit je sneller vol. Ik heb soms vlak voor het eten opeens dorst, dus dan drink ik altijd in 1x een heel glas water leegGevolg is dat ik bijna niets kan eten daarna mhehe.
Zo en nu ga ik een pak volle chocomel openmaken
sonja bakkerquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:27 schreef megamandy het volgende:
Oja en ik zei tegen mijn moeder dat er dus veel suiker in de peperkoek zit en toen was het antwoord dat je dat van Sonja Bakker wel gewoon mag eten
Keine Ahnungquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen is drinken tijdens het eten dan weer niet goed voor je speekselaanmaak dacht ik?
Ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:27 schreef Incantrix het volgende:
Priem, ben wel benieuwd naar die challenge trouwens
Brievenbus ! Maar ik had er 4 besteld en die pasten net in de envelop.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kwamen ze met de brievenbuspost of de pakketpost?
Ik heb er ook 4 besteld. Ze waren er alleen nog niet, zou ook wel erg snel zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Brievenbus ! Maar ik had er 4 besteld en die pasten net in de envelop.
Weet ik als mbo-ert zelfsquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb een nieuwe collega, die zegt een boekhoudkundige achtergrond te hebben. Nu heeft ze iets fout geboekt, en daar ben ik net achter gekomen. Ze mag het lekker zelf corrigerenMet hulp natuurlijk. En dan weet ze niet wat het grootboek kruisposten is
![]()
Ik heb daar zo'n godsgruwelijke hekel aanquote:
Als jou het heel erg stoort en je onzeker maakt, zou ik zeker even naar zo'n behandeling kijkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:17 schreef milka82 het volgende:
Weet je wat mijn onzekerheid is (behalve mijn dikke reet)... Mijn onderkin. Ik heb echt een kop van iemand van 160+ kilo,terwijl ik er in het echt 70 kilo naast zit (okee,ook fors,maar wel bij 1.80 en flubber want tja,them babies...). Maar die onderkin had ik ook al op mijn 17 e,toen ik nog jong strak en 60 kilo was. Ik wil een kinlipo!
euh, dat zit dan echt tussen je oren hoor! (quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:17 schreef milka82 het volgende:
Weet je wat mijn onzekerheid is (behalve mijn dikke reet)... Mijn onderkin. Ik heb echt een kop van iemand van 160+ kilo,terwijl ik er in het echt 70 kilo naast zit (okee,ook fors,maar wel bij 1.80 en flubber want tja,them babies...). Maar die onderkin had ik ook al op mijn 17 e,toen ik nog jong strak en 60 kilo was. Ik wil een kinlipo!
Ik wil ook een kin-lipoquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:17 schreef milka82 het volgende:
Goeden idee!! Lipo-meetingquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:23 schreef milka82 het volgende:
@ Skjoe,tis dat midi nu op de laptop zit,anders had ik je geheugen even opgefrist,haha
@ Lin,doen! Misschien kunnen we pakketkorting krijgen
Ik hou van mijn brilquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil m'n ogen laten laseren. Nooit meer bril of lenzen ftw.
even meetfoto's opgezocht en ik zie idd wel een kinspekkie. Maar niet zo dat je denkt van OMG WAT EEN VETTEN KOP!!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:23 schreef milka82 het volgende:
@ Skjoe,tis dat midi nu op de laptop zit,anders had ik je geheugen even opgefrist,haha
@ Lin,doen! Misschien kunnen we pakketkorting krijgen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:30 schreef milka82 het volgende:
En wtf Nicolette van Dam,Lola-Lily? Y U stupid?
Meh, ik ben die bril zat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hou van mijn bril![]()
Vriend van me heeft het wel gedaan hoorHij is er super blij mee in ieder geval
idd, my gawdquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:30 schreef milka82 het volgende:
En wtf Nicolette van Dam,Lola-Lily? Y U stupid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |