Op de schaal mysterieus ---- ongeïnteresseerde zak hooi zat ze me toch echt iets te rechts.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:56 schreef Mainport het volgende:
Vrouwen die hun glimlachen uitkiezen/bewaren zijn interessant
indeedquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In Adventureland was ze ook om te janken.
Speak ken ik niet. In de Twilight films is ze idd belabberd. In Adventureland vind ik haar wel ok, maar verre van bijzonder.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:40 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ze is erg goed in Speak. Eigenlijk vind ik haar alleen slecht in de Twilight films, van wat ik gezien heb. Ik snap echt niet dat die twee een relatie hebben/hadden, want dat spat er echt totaal niet vanaf. Nul chemistry waar het script/thematiek wel om vraagt.
En nietquote:Op zondag 5 februari 2012 13:25 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dat is inderdaad precies Altman's stijl en daar heb ik ook nogal eens moeite mee. Uitzonderingen zoals 3 Women en McCabe & Mrs. Miller zijn daarom ook mijn favoriete films van hem.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:30 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat gaat zeker goed komen, ik was zelf bijna gekapt met de serie na seizoen 5 maar seizoen 6 maakt veel goed.
Ben benieuwd...quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Bereid je maar voor dan. Want in tegenstelling tot HAL9000S vond ik S6 echt erg slecht.
Je hebt het voordeel dat je alles in één ruk kan kijken, dan valt het héél erg mee. Zo heb ik het ook gekeken en ik vond het een tof seizoen.quote:
Ik vond die kat zo flauw, heb me er de hele film aan geërgerd. Dat wief is wel lekker, maar de film geef ik een 5,5quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ha, de verfilming van The Girl With the Dragon Tattoo was Fincher op het lijf geschreven. Gelukkig had ik de Zweedse versie niet (geheel) gezien dus hoef me niet druk te maken om welke versie nou beter is. Duidelijk is in ieder geval wel dat Fincher hier wmb trots op mag wezen. De hoofdrolspelers, de spanningsboog, de kat, de soundtrack (Trent Reznor); alles was wat het moest zijn. Dit had een simpele Hollywood-actie-thriller kunnen worden met veel gore beelden van de moorden, luide herrie achter achtervolgingsscènes en meer van dat soort onzin, maar is veel subtieler gebleven, wat de spanning alleen maar ten goede kwam.
IMDb: 8.1
Ik: 8.0
Niets mis met de kat. Verder gaan wij het gewoon niet eens worden over films. Of wijven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vond die kat zo flauw, heb me er de hele film aan geërgerd. Dat wief is wel lekker, maar de film geef ik een 5,5. Ik ben benieuwd of de Zweedse films beter zijn.
De soundtrack was overigens wel heerlijk.
6 afleveringen toch? goede serie dat zekerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, normaal vind ik TV-series niet noemenswaardig, maar ik heb vorige week seizoen 1 en 2 van Sherlock gezien. In totaal zijn het 7 afleveringen van elk anderhalf uur, dus bijna op zichzelf staande films. Het is goed mogelijk dat het één van de beste series is die ik ooit heb gezien, en zeker het melden waard. In feite zijn het verfilmingen van de klassieke Holmes boeken van Arthur Conan Doyle, maar dan gesitueerd in het huidige Londen. Geen tophats en telegrams, maar Google en iPhones, en dat werkt fantastisch. De boeken draaiden immers om de deductievermogens van Holmes, waarbij het tijdperk waarin het zich afspeelt weinig verschil maakt. Het samenspel tussen Holmes en Watson, en de manier waarop Cumberbatch en Freeman (O+.) dat spelen is geweldig. Absolute aanrader! Jammer dat ivm Freemans rol in The Hobbit de boel wat zal vertragen, maar de hoop is dat er meer afleveringen komen.
Seizoen 3 staat al geplanned toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, normaal vind ik TV-series niet noemenswaardig, maar ik heb vorige week seizoen 1 en 2 van Sherlock gezien. In totaal zijn het 7 afleveringen van elk anderhalf uur, dus bijna op zichzelf staande films. Het is goed mogelijk dat het één van de beste series is die ik ooit heb gezien, en zeker het melden waard. In feite zijn het verfilmingen van de klassieke Holmes boeken van Arthur Conan Doyle, maar dan gesitueerd in het huidige Londen. Geen tophats en telegrams, maar Google en iPhones, en dat werkt fantastisch. De boeken draaiden immers om de deductievermogens van Holmes, waarbij het tijdperk waarin het zich afspeelt weinig verschil maakt. Het samenspel tussen Holmes en Watson, en de manier waarop Cumberbatch en Freeman (O+.) dat spelen is geweldig. Absolute aanrader! Jammer dat ivm Freemans rol in The Hobbit de boel wat zal vertragen, maar de hoop is dat er meer afleveringen komen.
Ik vond dat met die kat ook een beetje jammer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets mis met de kat. Verder gaan wij het gewoon niet eens worden over films. Of wijven.
In het laatste interview dat ik heb gezien met Martin Freeman zei hij dat hij heel graag verder zou willen, maar nog niet bekend is wanneer hij tijd heeft. Maar dat is alweer een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Seizoen 3 staat al geplanned toch?
Keigoede serie inderdaad.
Zelfs een stukje al gefilmd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In het laatste interview dat ik heb gezien met Martin Freeman zei hij dat hij heel graag verder zou willen, maar nog niet bekend is wanneer hij tijd heeft. Maar dat is alweer een tijdje geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een grap?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:35 schreef McWurth het volgende:
the three musketeers.
verbaasde mij eigenlijk dat er zo veel negatieviteit over deze film was. dat er zoveel dingen in zatten die onmogelijk waren en dat het acteren erg over de top zou zijn.
vind daar dus niks van waar. het is en blijft een verhaal. gebaseerd op een boek. heb me werkelijk de hele film vermaakt. pratchet vond ik erg leuk gespeeld. het is gewoon erg jammer dat na DE pirates films met johnny depp dit soort films gewoon heel erg gauw van gezegd word: over the top en slecht. ook is het jammer na die films dat iedere film maker met een soortgelijk idee ook die films wil evenaren wat dus gewoon niet gaat want je hebt geen depp in je film.
maar goed al met al vond ik the three musketeers een vermakelijke film. ben wel blij dat ik hem niet ben gaan zien in de bios dat vond ik hem niet waard.
7.8 out of 10 (ook vanwege de aankleding van de film vond de kleding echt netjes gedaan)
nee maar het lijkt wel steeds meer in dit topic dat als je een andere mening hebt als "de pro filmkijkers" dat je mening niet meer telt of iets of dat je minder bent dan de "pro filmkijkers".quote:
Die mensen die denken dat ze "een pro filmkijker" zijn waar we hun mening wel MOETEN geloven, en dat zijn er nogal wat in dit topic, zijn teringleijers 1e klas! Ik ben blij dat jij er ook over begon McWurth!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:09 schreef McWurth het volgende:
[..]
nee maar het lijkt wel steeds meer in dit topic dat als je een andere mening hebt als "de pro filmkijkers" dat je mening niet meer telt of iets of dat je minder bent dan de "pro filmkijkers".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |