De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het einde gaat ze dood.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:52 schreef Myraela het volgende:
De laatste aflevering van Glee aan het downloaden.Spannendspannendspannend.
Op het eind gaat iedereen dood.quote:
En dan geen Glee meerquote:
Omdat het zo herkenbaar is?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:03 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat friendzone topic echt zo geniaal he.
Nou herkenbaar is het niet.quote:
Respect voor hem danquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou herkenbaar is het niet.
Maar ik vind het baas dat hij alles nog heeft kunnen ombuigen.
Er is nog hoop voor jequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:03 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat friendzone topic echt zo geniaal he.
Neequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je dat topic niet gelezen dan?
Goede vriendin & Friendzone! (ja, zoveelste)
Nee hoor, ik ga nooit meer vriendschappen aan met vrouwen, probeer dan nog maar een gefriendzoned te worden.quote:
Jij wordt er later zo eentje die op z'n scootmobiel op het winkelcentrum in Almere-Buiten rond gaat hangen, klagend over vrouwen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga nooit meer vriendschappen aan met vrouwen, probeer dan nog maar een gefriendzoned te worden.
Met van die hele goedkope 0.5L bier blikken in z'n mandje aan de voorkantquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij wordt er later zo eentje die op z'n scootmobiel op het winkelcentrum in Almere-Buiten rond gaat hangen, klagend over vrouwen.
Ten eerste: Ik ga nooit, nooit, nooit wonen in Almere.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij wordt er later zo eentje die op z'n scootmobiel op het winkelcentrum in Almere-Buiten rond gaat hangen, klagend over vrouwen.
huismerk uiteraardquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met van die hele goedkope 0.5L bier blikken in z'n mandje aan de voorkant
Inderdaad niet cool.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
WTF. Waarom kan ik in het quotescherm geen PI meer kiezen?
Dat eerste dat geloof ik nog wel. Maar dat tweedequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ten eerste: Ik ga nooit, nooit, nooit wonen in Almere.
Ten tweede: Ik heb niks te klagen over vrouwen.
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig, Klassieke Quote aanzetten. Ranzig inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
WTF. Waarom kan ik in het quotescherm geen PI meer kiezen?
Verder dan, "waarom ziet ze me niet zitten" ben ik nooit gekomen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat eerste dat geloof ik nog wel. Maar dat tweede
Oh, stuk beter weer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig, Klassieke Quote aanzetten. Ranzig inderdaad.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig, Klassieke Quote aanzetten. Ranzig inderdaad.
Je bent nog jongquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Verder dan, "waarom ziet ze me niet zitten" ben ik nooit gekomen.
Ik geef mezelf graag de schuld van alles, komt goed.quote:
Vrouwen de schuld geven is veel makkelijkerquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef mezelf graag de schuld van alles, komt goed.
En wat als het niet de schuld van de vrouw is?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen de schuld geven is veel makkelijker
Dat treed regel 1 in werking. Alles als altijd de schuld van de vrouwquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En wat als het niet de schuld van de vrouw is?
Je kan beter de dingen die je fout gedaan hebt verbeteren. En zorgen dat je die fouten de volgende keer niet maakt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat treed regel 1 in werking. Alles als altijd de schuld van de vrouw
Het is vaak niet eens zeker dat je iets fout gedaan hebt, om je dan schuldig te gaan voelen is dan een beetje onnozel of niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je kan beter de dingen die je fout gedaan hebt verbeteren. En zorgen dat je die fouten de volgende keer niet maakt.
Je schiet er niks mee op met de ander de schuld te gevenZal je je echt niet beter door voelen lijkt me
Kloptquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je kan beter de dingen die je fout gedaan hebt verbeteren. En zorgen dat je die fouten de volgende keer niet maakt.
Je schiet er niks mee op met de ander de schuld te gevenZal je je echt niet beter door voelen lijkt me
Dat klopt ook wel weer. Maar er is denk ik altijd wel iets wat je kan verbeteren lijkt me. En je moet je ook niet schuldig voelen over je fouten die je gemaakt hebt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is vaak niet eens zeker dat je iets fout gedaan hebt, om je dan schuldig te gaan voelen is dan een beetje onnozel of niet?
Dat erken ik allemaal, maar ik heb het idee dat je beter ''Geloof in jezelf'' / ''True to yourself'' kunt blijven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel weer. Maar er is denk ik altijd wel iets wat je kan verbeteren lijkt me. En je moet je ook niet schuldig voelen over je fouten die je gemaakt hebt.
Mensen maken nou eenmaal fouten. Het belangrijkste van fouten maken is dat we echter van onze fouten leren en ze niet meer maken.
Is ook wel hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat erken ik allemaal, maar ik heb het idee dat je beter ''Geloof in jezelf'' / ''True to yourself'' kunt blijven.
Hiermee zeg je dat je foutloos bent.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat erken ik allemaal, maar ik heb het idee dat je beter ''Geloof in jezelf'' / ''True to yourself'' kunt blijven.
Nee, ik geef aan dat je fouten pas als fouten moet zien als je zeker weet dat het fouten zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hiermee zeg je dat je foutloos bent.
Als je een niet-sociale outcast bent dan verloochen je jezelf echt niet als je dat verandert.
was ik maar foutloosquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hiermee zeg je dat je foutloos bent.
Als je een niet-sociale outcast bent dan verloochen je jezelf echt niet als je dat verandert.
Maar wat nou als het meerdere andere partijen zijn die je dat gevoel geven?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat je fouten pas als fouten moet zien als je zeker weet dat het fouten zijn
en dat het niet gewoon de andere partij is die je dat gevoel aan het geven is.
Als we even teruggrijpen naar waar deze SC uit ontstaan is: als vrouwen je niet leuk vinden dan ligt dat aan jou en niet aan de vrouwen die collectief jou dat gevoel proberen te geven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat je fouten pas als fouten moet zien als je zeker weet dat het fouten zijn
en dat het niet gewoon de andere partij is die je dat gevoel aan het geven is.
idd, ik geef ook toe dat ik iedere keer veel fouten maak. Ik probeer ze dan ook gewoon zo goed mogelijk te verbeteren. Zodat ik diezelfde fout niet nog eens maak.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als we even teruggrijpen naar waar deze SC uit ontstaan is: als vrouwen je niet leuk vinden dan ligt dat aan jou en niet aan de vrouwen die collectief jou dat gevoel proberen te geven.
Mijns inziens zouden mensen wat vaker toe moeten geven dat er veel aan ze te verbeteren valt. Dat is de enige manier om vooruit te komen.
Als de tegenpartij de fout dan niet kan uitleggen heb je er meer aan als je er gewoon overheen kijkt denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar wat nou als het meerdere andere partijen zijn die je dat gevoel geven?
Denk je dan nog dat het niet en fout van jezelf is?
Op dat moment zeggen dat je fout zit en je schuldig gaan voelen is dan toch contra productief of niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:40 schreef tijnbrein het volgende:
Beetje jammer dat ik wel weet dat ik iets fout doe maar wat en hoe dat snap ik dan weer niet.
De tegenpartij gaat niet altijd de fout uitleggen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als de tegenpartij de fout dan niet kan uitleggen heb je er meer aan als je er gewoon overheen kijkt denk ik.
De fout hoeft ook niet altijd uitgelegd te worden. Je kan zelf toch ook wel redelijk beredeneren en relativeren lijkt me?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als de tegenpartij de fout dan niet kan uitleggen heb je er meer aan als je er gewoon overheen kijkt denk ik.
Tjah en als die vraagt wat er dan zo onbeschoft was?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De tegenpartij gaat niet altijd de fout uitleggen.
Als ik op mijn werk te maken heb met een bijzonder onbeschofte collega dan neem ik ook niet de moeite om hem te bellen en te vertellen dat hij bijzonder onbeschoft is, dan laat ik hem gewoon links liggen.
Knoop dat in je oren king.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De tegenpartij gaat niet altijd de fout uitleggen.
Als ik op mijn werk te maken heb met een bijzonder onbeschofte collega dan neem ik ook niet de moeite om hem te bellen en te vertellen dat hij bijzonder onbeschoft is, dan laat ik hem gewoon links liggen.
Jawel... Niet altijd though, of soms snap je elkaar gewoon simpelweg niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
De fout hoeft ook niet altijd uitgelegd te worden. Je kan zelf toch ook wel redelijk beredeneren en relativeren lijkt me?
Dan wel natuurlijk, maar dat is een andere context.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah en als die vraagt wat er dan zo onbeschoft was?
Dat is een kwestie van trial & error. Als het echt onduidelijk is dan kun je het beter even links laten liggen. Maar als het een volgende keer weer aan bod komt. dan is het wel overduidelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel... Niet altijd though, of soms snap je elkaar gewoon simpelweg niet.
Maar ik doel nu op situaties waarin je niet precies weet wat je fout doet he..
Die van dat gevoel voor humor herken ik welquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Indien het bij mij stukloopt is het omdat ze of mijn "arrogantie" niet kan waarderen of mn gevoel voor humor niet
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:58 schreef kutkloon7 het volgende:
Heb ik net een uur lang een hele reactie zitten schrijven voor een kamer op ssh, druk ik op 'reageren', en verwacht ik een tekstvak waar ik mijn reactie in kan typen, krijg ik een scherm.
"Je hebt gereageerd! Bedankt."
Hahaha.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:58 schreef kutkloon7 het volgende:
Heb ik net een uur lang een hele reactie zitten schrijven voor een kamer op ssh, druk ik op 'reageren', en verwacht ik een tekstvak waar ik mijn reactie in kan typen, krijg ik een scherm.
"Je hebt gereageerd! Bedankt."
Ik doe mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:03 schreef Murdera het volgende:
Plan voor volgende meet?
http://www.dumpert.nl/med(...)van_de_vhs_tape.html
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:03 schreef Murdera het volgende:
Plan voor volgende meet?
Niemand is perfect. Aangenaam ik ben niemandquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Iedereen heeft wel wat te verbeteren
tis wel geniaal. Maar ik zou dat zelf nooit zo doen.quote:
Ja, ik zit dus ook in een vicieuze cirkel. Ik weet dat ik iets niet goed en ik wil veranderen. Maar ik weet niet hoe. Niet echt handig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op dat moment zeggen dat je fout zit en je schuldig gaan voelen is dan toch contra productief of niet?
Goed plan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:03 schreef Murdera het volgende:
Plan voor volgende meet?
Ik denk dan echt dat je beter kunt denken dat je alles goed doet. Maakt je iets positiever.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik zit dus ook in een vicieuze cirkel. Ik weet dat ik iets niet goed en ik wil veranderen. Maar ik weet niet hoe. Niet echt handig.
Euh neequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dan echt dat je beter kunt denken dat je alles goed doet. Maakt je iets positiever.
Whutquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kom na 2 flessen wodka op gang jongens
elke dag 1 a 2 flessen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kom na 2 flessen wodka op gang jongens
Dat moet nog kunnen..quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
elke dag 1 a 2 flessen.Seriously.
Hoewel ik het ook het ook al niet snap dat ze een pil met alcohol naar binnen werken.
Als ik out ga he!quote:
wie weet hoe lang die dit al wel niet zo doetquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het verbaast me trouwens nog dat hij niet flauwvalt.
Opgebouwde weerstandquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dear and loathing in las vegas.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
Kan iemand even integraal vertellen wat er gebeurt? Ik kan geen filmpjes kijken op mijn werk en ben heel benieuwd.
Zo jij bent goed met samenvattingenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dear and loathing in las vegas.
Maar dan op hele kleine schaal in nederland.
Ze volgen 2 jongens die een leuk weekend hebben.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo jij bent goed met samenvattingen
Dit is wel heel beknoptquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dear and loathing in las vegas.
Maar dan op hele kleine schaal in nederland.
Ze volgen 2 jongens die een leuk weekend hebben.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:23 schreef LostInSpace het volgende:
Ik doe niet aan drugs en drink ook bijna niks.
Om wat voor reden dan ook komt dan altijd mijn ware aard naar boven ofzo, waarin ik alles en iedereen haat en super chagrijnig en denigrerend naar mensen ga doen
Dan maar nuchter en (meestal) wel redelijk aardig zijn
Coke snuiven & roken, xtc slikken, poppers snuiven & zuipenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is wel heel beknopt
Ranzige details svp.
Oh. Nou, dat is toch ook weer niet heel schokkend?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Coke snuiven & roken, xtc slikken, poppers snuiven & zuipen
Ik ben als ik een beetje dronken ben ook een heel irritant ventje eigenlijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:23 schreef LostInSpace het volgende:
Om wat voor reden dan ook komt dan altijd mijn ware aard naar boven ofzo, waarin ik alles en iedereen haat en super chagrijnig en denigrerend naar mensen ga doen
Ze hebben gewoon een tof weekend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh. Nou, dat is toch ook weer niet heel schokkend?
Neuhquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar het is op een "man bijt hond" manier in beeld gebracht, en die 2 gasten zijn gewoon komisch.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Meer drinken is dan de enige optiequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:26 schreef Mystikvm het volgende:
Men zegt dat ze het nooit aan me merken dat ik gedronken heb
2 flessen wodka, dan ga je lachen je weet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:26 schreef Mystikvm het volgende:
comazuipen is gewoom stomquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meer drinken is dan de enige optie
Bij mij welquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:26 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is onmogelijk lijkt me, op een gegeven moment krijg je die fles niet meer naar je mond.quote:
Oh dat zekerquote:
Het is toch niet onmogelijk hoor. Als je hoort hoeveel erdoor int ziekenhuis belanden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk lijkt me, op een gegeven moment krijg je die fles niet meer naar je mond.
Oja wacht.. atten.
Ik ken wel een jongen die dat op een goede avond naar binnen werkt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
2 flessen wodka, dan ga je lachen je weet.
ik ook niet. Op een gegeven punt heb ik niet eens meer zin in alcohol.quote:
En hoe is hij er dan aan toe?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken wel een jongen die dat op een goede avond naar binnen werkt.
Op het moment dat ik merk dat dingen bewegen en het lopen verre van rechtuit gaat stop ik met drinken. Dat is gewoon de grens, daarna word ik mogelijk ziek en daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik ook niet. Op een gegeven punt heb ik niet eens meer zin in alcohol.
en zo hoort het ook gewoon.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op het moment dat ik merk dat dingen bewegen en het lopen verre van rechtuit gaat stop ik met drinken. Dat is gewoon de grens, daarna word ik mogelijk ziek en daar heb ik geen zin in.
Dat hou ik ook een beetje als richtlijn aan. Maar als je zittend zuipt heb je kans dat je het te laat merktquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op het moment dat ik merk dat dingen bewegen en het lopen verre van rechtuit gaat stop ik met drinken. Dat is gewoon de grens, daarna word ik mogelijk ziek en daar heb ik geen zin in.
Ik merk het vooral pas laat als ik aan de shotje ga. Die slaan dan ineens in.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat hou ik ook een beetje als richtlijn aan. Maar als je zittend zuipt heb je kans dat je het te laat merkt
Wel echt goed lazerus.quote:
Zo kan ik ook twee flessen op drinkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel echt goed lazerus.
De laatste drankjes die hij dan inschenkt krijgt hij maar voor de helft in het glas enzo.
Hoax.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:35 schreef twi het volgende:
[..]
Zo kan ik ook twee flessen op drinken
Zien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:35 schreef twi het volgende:
[..]
Zo kan ik ook twee flessen op drinken
Haha zo kan ik het ook :pquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel echt goed lazerus.
De laatste drankjes die hij dan inschenkt krijgt hij maar voor de helft in het glas enzo.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]dus we gaan niet blowen en jammen?
Òw bij mij is het andersom, ik vind iedereen dan lief en word ik altijd megavrolijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:23 schreef LostInSpace het volgende:
True, ik haal een glas vodka niet eens, dat spul is zo smerigquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik wil best zien hoe jullie 1.98 liter vodka naar binnen gooien
je moet het niet proeven. Gewoon rechtstreek je keel in.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True, ik haal een glas vodka niet eens, dat spul is zo smerig
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat was mijn normale libido
Na het 5e glas proef je er niets meer van.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True, ik haal een glas vodka niet eens, dat spul is zo smerig
De belangrijkste negatieve functie van alcohol is de onderdrukking van testosteron, wat de vader is van alle sekshormonenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
Schijnt dat vrouwen meer testosteron krijgen van alcohol en mannen juist minder...
Vrouwen worden geiler, mannen minder geil.
Ik zie er het nut niet vanquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Na het 5e glas proef je er niets meer van.
Dat is waar ....quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
Schijnt dat vrouwen meer testosteron krijgen van alcohol en mannen juist minder...
Vrouwen worden geiler, mannen minder geil.
klopt best welquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Na het 5e glas proef je er niets meer van.
En dat is de reden dat bodybuilders geen alcohol drinken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
De belangrijkste negatieve functie van alcohol is de onderdrukking van testosteron, wat de vader is van alle sekshormonen
Het is dan ook grootspraak, bij een halve fles heb ik het echt wel gehad en kun je me wegdragen. Niet dat je dat zou willen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik wil best zien hoe jullie 1.98 liter vodka naar binnen gooien
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dat is de reden dat bodybuilders geen alcohol drinken.
Maar wie wil daar nu seks meequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vertel dat drommel maar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heb ik wel met whiskey.quote:
dat doe ik ook welquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb ik wel met whiskey.
Als ik goedkope zooi heb om te mixen ga ik het niet zo drinken.
Maar na de zoveelste mix kan ik het ook zo achterover slaan, en dan kan ik dat best waarderen.
Je liep gisteren te zeiken dat je geen geld hebt, dus dat kun je wel vergeten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga denk een whiskey verzameling maken.
Dure hobby.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je liep gisteren te zeiken dat je geen geld hebt, dus dat kun je wel vergeten.
fles whiskey van meer dan 40 euro koop je niet als je weinig geld hebt. Das zondequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik daar nu mee ga beginnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je liep gisteren te zeiken dat je geen geld hebt, dus dat kun je wel vergeten.
En dan had je een nog duurdere auto moeten aanschaffenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:46 schreef stefanhaan het volgende:
Zo tof zijn dure hobby's niet hoor. Als mijn hobby niet zo duur was had ik nu al rijbewijs gehad.
Baco is verrekte lekker.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
Ik begin meestal met bier, maar na een flink aantal biertjes schiet ik in de paupermodus en wordt het baco
Nee hoor, ik mag de auto van mijn ouders gewoon gebruiken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:46 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En dan had je een nog duurdere auto moeten aanschaffen
Tja, als ik mijn verzameling oude boeken en mijn muntenverzameling zou verkopen had ik ook bijna 2 jaar collegegeld. Maar die dingen zijn veel toffer dan het geld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:46 schreef stefanhaan het volgende:
Zo tof zijn dure hobby's niet hoor. Als mijn hobby niet zo duur was had ik nu al rijbewijs gehad.
Mijn rijbewijs was trouwens net zo duur als mijn eerste autoquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mag de auto van mijn ouders gewoon gebruiken.
Hoe kom je daar allemaal aan dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, als ik mijn verzameling oude boeken en mijn muntenverzameling zou verkopen had ik ook bijna 2 jaar collegegeld. Maar die dingen zijn veel toffer dan het geld.
Internet en mensen kennen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar allemaal aan dan?
Dat is altijd achteraf met dingen. Beter doe je daar gewoon niet over nadenkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:48 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mijn rijbewijs was trouwens net zo duur als mijn eerste auto
Pas bij de 4e keer gehaald en een jaar lang lessen gehad.
De gitaren die ik daarvoor had kunnen kopen..
Mja maakt in dit geval ook niet uitquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is altijd achteraf met dingen. Beter doe je daar gewoon niet over nadenken
ik wil mijn rijbewijs gewoon omdat het dan wat chiller is. Kan ik meer dingen doen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mja maakt in dit geval ook niet uitRijbewijs was een harde eis voor mijn werk.. dus ik moest er toch aan geloven.
Blended van 15-30, single malts vanaf 40 maar ga maar uit van meer voor de betere.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:51 schreef kingtoppie het volgende:
Maar hoe duur is een fles whiskey? 30 eu?
van 8 tot 12.500quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:51 schreef kingtoppie het volgende:
dit zijn de prijzen van whiskey die 40 jaar int vat gezeten heeft.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:51 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb op de middelbare te veel gewerkt en te weinig naar school gegaan. En ik gaf nooit iets uit behalve aan dure boeken, dus na een jaar of 3 had ik dit wel bij elkaar. Maar ik spaar nu gewoon voor studeren en nuttige dingen enzo hoorquote:
Jammer wel, je zou door moeten gaan met die boekenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb op de middelbare te veel gewerkt en te weinig naar school gegaan. En ik gaf nooit iets uit behalve aan dure boeken, dus na een jaar of 3 had ik dit wel bij elkaar. Maar ik spaar nu gewoon voor studeren en nuttige dingen enzo hoor
Jawel, eens. Maar ik ben nog jong en werk nog niet en wil het wel gewoon drinken ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik vind met verzamelingen wel dat je een paar echte goede stukken erbij moet hebben zitten. Dus als je whiskey gaat verzamelen staat het erg stom als je alleen de standaard flessen hebt.
Ja maar dingen duurder dan 200 euro hoeft nu ook weer niet, dan wordt het mij echt wat teveel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik vind met verzamelingen wel dat je een paar echte goede stukken erbij moet hebben zitten. Dus als je whiskey gaat verzamelen staat het erg stom als je alleen de standaard flessen hebt.
kan je beter een bierverzameling beginnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, eens. Maar ik ben nog jong en werk nog niet en wil het wel gewoon drinken ook
Ook een goed plan eigenlijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
kan je beter een bierverzameling beginnen
Oh het hoeft ook niet echt duur te zijn hoor, moeten gewoon niet de standaard, in elke winkel te verkrijgen dingen te zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar dingen duurder dan 200 euro hoeft nu ook weer niet, dan wordt het mij echt wat teveel.
Zo professioneel hoeft het nou ook weer nie...quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh het hoeft ook niet echt duur te zijn hoor, moeten gewoon niet de standaard, in elke winkel te verkrijgen dingen te zijn.
Ja, dus ga maar snel geld uitgeven aan volle melk. De resultaatverzameling heb je altijd bij je. En een stuk imposanter dan zo'n zielig hoopje postzegels in een hoekje van je zolderkamer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo professioneel hoeft het nou ook weer nie...
En tis meer... Als je iets opbouwt dan moet je klein beginnen toch?
Bier moet je drinken niet verzamelenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
kan je beter een bierverzameling beginnen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, dus ga maar snel geld uitgeven aan volle melk. De resultaatverzameling heb je altijd bij je. En een stuk imposanter dan zo'n zielig hoopje postzegels in een hoekje van je zolderkamer.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Zieke melkverzameling jonge!
Check, hier mijn aldi pak, hoogfliet, melkan, albert heyn, friesland food.
Je weit!
Op de basisschool heb ik ooit eens een poging gedaan om postzegels te verzamelen...quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, dus ga maar snel geld uitgeven aan volle melk. De resultaatverzameling heb je altijd bij je. En een stuk imposanter dan zo'n zielig hoopje postzegels in een hoekje van je zolderkamer.
Ga eens naar de Bataviawerf.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:20 schreef kingtoppie het volgende:
Mooie schepen man in the pirates..
Zagen die dingen er toen serieus zo uit? Massieve dingen man!
M'n auto, poolen en kitesurfen. Vooral die laatste hakt er in....quote:
Ik ben bijna niks meer aangekomen sinds dat ik 3/4 keer per week in de stad zit. Spieren dan mn sixpack ebt ook al hard wegquote:
Hajoh, goede bezigheden, kom je geen vrouwen tegen met poolen dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n auto, poolen en kitesurfen. Vooral die laatste hakt er in....
Ach ik doe het met plezier.... ik had het geld ook aan een vrouw uit kunnen geven, maarja die schijnen niet te willen
Een vrouw die geen geld wilt??quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik doe het met plezier.... ik had het geld ook aan een vrouw uit kunnen geven, maarja die schijnen niet te willen
Wacht even. Geld? zei je geld?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wacht even. Geld? zei je geld?
Ohai.
Overigens zijn het wel hele leuke hobby'squote:Op woensdag 1 februari 2012 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je niet ieder jaar de nieuwste kites/boards koopt valt het op zich toch wel mee?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat valt heel erg tegen. Ze zijn er wel hoor, maar de man/vrouw verhouding ligt nogal scheef. En in deze regio al helemaal. En tja d'r moet dan net een leuke tussen zitten he. Bij de recreanten hoef je al helemaal niet te kijken... die gaan of met een groep of met hun vriendjes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hajoh, goede bezigheden, kom je geen vrouwen tegen met poolen dan?
De eerste investering is nogal een forse.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je niet ieder jaar de nieuwste kites/boards koopt valt het op zich toch wel mee?
Ze willen mij nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een vrouw die geen geld wilt??
Niet te geloven
Gewoon gaan golfsurfen, stuk goedkoper en leuker.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
De eerste investering is nogal een forse.
Als je een beetje windbereik wilt hebben heb je minimaal 2 kites nodig, een grote en een kleine.
Nieuw zit je incl stuurbar en lijnen al gauw aan de 1000 tot 1500,- naargelang de maat.
2e Hands kan het voor 500-700,- voor eentje van een jaar oud.
Board kost je 400-700,- 2e hands 200,- ofzo
Trapeze (om je middel, om de kite aan vast te maken) 100 tot 200,-
Wetsuit 100 tot 300,-
En dan komen d'r stiekem nog een zooi kleine dingetjes bij: Boardtas, schoentjes etc.
En die dingen hebben niet het eeuwige leven....
Eens. Faxie is cool.quote:
Haha ja die hebben ze ook vaak ja. Ze zeggen vaak dat het voor slijtage van de wetsuit is, maar stiekem is het gewoon puur cosmetisch hoor volgens mijquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon gaan golfsurfen, stuk goedkoper en leuker.
Oh, en je vergeet nog de boardshort die kiters altijd over hun wetsuit aan hebben.
Dat sowieso, badjas ftw.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens. Faxie is cool.
Volgens mij moet die gewoon in zn badjas over straat, dan vallen ze zo voor hem.
Heel goed!quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja die hebben ze ook vaak ja. Ze zeggen vaak dat het voor slijtage van de wetsuit is, maar stiekem is het gewoon puur cosmetisch hoor volgens mijZo'n short is ook al snel 60,-.
Nouja ik hoef d'r geen hoor
Hallo dames,quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:03 schreef Myraela het volgende:
Mensen die "vrijgezellig" zeggen.
Net zoiets als prettig gestoord.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Bij vrijgezellig moet ik ook denken aan vrouwen van +/- 40 met overgewicht en een kort pittig kapsel.
dutsequote:Op woensdag 1 februari 2012 15:14 schreef Faxie het volgende:
Ik ga een middagdutje doen... dan trek ik het vanavond wat beter....
hallo boris.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hallo dames,
Ik ben Boris, een vrijgezellige jongeman van 48 die nog jong in het leven zijn. Zo doe ik aan Nordic walking en ik fiets vaak naar de supermarkt. Ook ben ik een echte hengst in bed. Heb je interesse, laat even een berigtje achter
gr Boris
Wat nou Venloquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
hallo boris.
ik ben anita, ik las je berichtje en moest gewoon reageren, haha.![]()
ik ben 47 lentes jongmaar ik voel me nog 18 hoor! haha. alleen dan met veel meer ervaring.
ik ben moeder van 3 kinderen van 3 verschillende vaders, maar ze wonen allemaal gelukkig bij mij! Ik heb een leuk flatje in venlo. lekker knus.![]()
in mijn vrije tijd ga ik graag wandelen, ga je een keer mee?
xxx anita
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooie omgeving, kan je goed wandelen. jewaits.
Hallo anita,quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
hallo boris.
ik ben anita, ik las je berichtje en moest gewoon reageren, haha.![]()
ik ben 47 lentes jongmaar ik voel me nog 18 hoor! haha. alleen dan met veel meer ervaring.
ik ben moeder van 3 kinderen van 3 verschillende vaders, maar ze wonen allemaal gelukkig bij mij! Ik heb een leuk flatje in venlo. lekker knus.![]()
in mijn vrije tijd ga ik graag wandelen, ga je een keer mee?
xxx anita
[ afbeelding ]
Die blijven geweldigquote:
Ik vind het er niet uitzien, en sowieso kan je niet multiquoten....quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zie het, maar autist als ik ben schiet ik in de stress bij veranderingen he
Hoe zet je het uit??quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het er niet uitzien, en sowieso kan je niet multiquoten....
Dus ik heb het uitgezet
Ok, bedankt!quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Settings - Overig - Klassieke Quote aanvinken
Italiaanse kruidenmixquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Geachte chefkoks, wat doe ik ook nog maar in de wok waarin ik gehakt wokgroenten en pastasaus bereid?
Jou kennende, banaan, Lidl-chips en rode slierten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Geachte chefkoks, wat doe ik ook nog maar in de wok waarin ik gehakt wokgroenten en pastasaus bereid?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Jou kennende, banaan, Lidl-chips en rode slierten.
Geen van beide?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik bedoel boter of zonnebloemolie
Gehakt heeft voldoende vet van zichzelf. Je hebt niks nodig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
wat dan je kan toch niet zomaar dat gehakt in de pan bonjouren?
Oke, ik maak gebruik van je messenfetish als je het fout hebtquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gehakt heeft voldoende vet van zichzelf. Je hebt niks nodig.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, ik maak gebruik van je messenfetish als je het fout hebt
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, ik maak gebruik van je messenfetish als je het fout hebt
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb er toch een beetje olie ingeflikkerd omdat ik jullie niet vertrouw
Sukkelquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Oke, ik haal het er wel weer uitquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sukkel![]()
Bij gehakt moet je geen olie of boter gebruiken.
Luister naar mij dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, ik haal het er wel weer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dudequote:Op woensdag 1 februari 2012 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb maar een HEEEEEEL klein beetje zonnebloemolie gebruikt trouwens
Is die weer uit dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |