De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het einde gaat ze dood.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:52 schreef Myraela het volgende:
De laatste aflevering van Glee aan het downloaden.Spannendspannendspannend.
Op het eind gaat iedereen dood.quote:
En dan geen Glee meerquote:
Omdat het zo herkenbaar is?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:03 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat friendzone topic echt zo geniaal he.
Nou herkenbaar is het niet.quote:
Respect voor hem danquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou herkenbaar is het niet.
Maar ik vind het baas dat hij alles nog heeft kunnen ombuigen.
Er is nog hoop voor jequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:03 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat friendzone topic echt zo geniaal he.
Neequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je dat topic niet gelezen dan?
Goede vriendin & Friendzone! (ja, zoveelste)
Nee hoor, ik ga nooit meer vriendschappen aan met vrouwen, probeer dan nog maar een gefriendzoned te worden.quote:
Jij wordt er later zo eentje die op z'n scootmobiel op het winkelcentrum in Almere-Buiten rond gaat hangen, klagend over vrouwen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga nooit meer vriendschappen aan met vrouwen, probeer dan nog maar een gefriendzoned te worden.
Met van die hele goedkope 0.5L bier blikken in z'n mandje aan de voorkantquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij wordt er later zo eentje die op z'n scootmobiel op het winkelcentrum in Almere-Buiten rond gaat hangen, klagend over vrouwen.
Ten eerste: Ik ga nooit, nooit, nooit wonen in Almere.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij wordt er later zo eentje die op z'n scootmobiel op het winkelcentrum in Almere-Buiten rond gaat hangen, klagend over vrouwen.
huismerk uiteraardquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met van die hele goedkope 0.5L bier blikken in z'n mandje aan de voorkant
Inderdaad niet cool.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
WTF. Waarom kan ik in het quotescherm geen PI meer kiezen?
Dat eerste dat geloof ik nog wel. Maar dat tweedequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ten eerste: Ik ga nooit, nooit, nooit wonen in Almere.
Ten tweede: Ik heb niks te klagen over vrouwen.
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig, Klassieke Quote aanzetten. Ranzig inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
WTF. Waarom kan ik in het quotescherm geen PI meer kiezen?
Verder dan, "waarom ziet ze me niet zitten" ben ik nooit gekomen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat eerste dat geloof ik nog wel. Maar dat tweede
Oh, stuk beter weer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig, Klassieke Quote aanzetten. Ranzig inderdaad.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig, Klassieke Quote aanzetten. Ranzig inderdaad.
Je bent nog jongquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Verder dan, "waarom ziet ze me niet zitten" ben ik nooit gekomen.
Ik geef mezelf graag de schuld van alles, komt goed.quote:
Vrouwen de schuld geven is veel makkelijkerquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef mezelf graag de schuld van alles, komt goed.
En wat als het niet de schuld van de vrouw is?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen de schuld geven is veel makkelijker
Dat treed regel 1 in werking. Alles als altijd de schuld van de vrouwquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En wat als het niet de schuld van de vrouw is?
Je kan beter de dingen die je fout gedaan hebt verbeteren. En zorgen dat je die fouten de volgende keer niet maakt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat treed regel 1 in werking. Alles als altijd de schuld van de vrouw
Het is vaak niet eens zeker dat je iets fout gedaan hebt, om je dan schuldig te gaan voelen is dan een beetje onnozel of niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je kan beter de dingen die je fout gedaan hebt verbeteren. En zorgen dat je die fouten de volgende keer niet maakt.
Je schiet er niks mee op met de ander de schuld te gevenZal je je echt niet beter door voelen lijkt me
Kloptquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je kan beter de dingen die je fout gedaan hebt verbeteren. En zorgen dat je die fouten de volgende keer niet maakt.
Je schiet er niks mee op met de ander de schuld te gevenZal je je echt niet beter door voelen lijkt me
Dat klopt ook wel weer. Maar er is denk ik altijd wel iets wat je kan verbeteren lijkt me. En je moet je ook niet schuldig voelen over je fouten die je gemaakt hebt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is vaak niet eens zeker dat je iets fout gedaan hebt, om je dan schuldig te gaan voelen is dan een beetje onnozel of niet?
Dat erken ik allemaal, maar ik heb het idee dat je beter ''Geloof in jezelf'' / ''True to yourself'' kunt blijven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel weer. Maar er is denk ik altijd wel iets wat je kan verbeteren lijkt me. En je moet je ook niet schuldig voelen over je fouten die je gemaakt hebt.
Mensen maken nou eenmaal fouten. Het belangrijkste van fouten maken is dat we echter van onze fouten leren en ze niet meer maken.
Is ook wel hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat erken ik allemaal, maar ik heb het idee dat je beter ''Geloof in jezelf'' / ''True to yourself'' kunt blijven.
Hiermee zeg je dat je foutloos bent.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat erken ik allemaal, maar ik heb het idee dat je beter ''Geloof in jezelf'' / ''True to yourself'' kunt blijven.
Nee, ik geef aan dat je fouten pas als fouten moet zien als je zeker weet dat het fouten zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hiermee zeg je dat je foutloos bent.
Als je een niet-sociale outcast bent dan verloochen je jezelf echt niet als je dat verandert.
was ik maar foutloosquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hiermee zeg je dat je foutloos bent.
Als je een niet-sociale outcast bent dan verloochen je jezelf echt niet als je dat verandert.
Maar wat nou als het meerdere andere partijen zijn die je dat gevoel geven?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat je fouten pas als fouten moet zien als je zeker weet dat het fouten zijn
en dat het niet gewoon de andere partij is die je dat gevoel aan het geven is.
Als we even teruggrijpen naar waar deze SC uit ontstaan is: als vrouwen je niet leuk vinden dan ligt dat aan jou en niet aan de vrouwen die collectief jou dat gevoel proberen te geven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat je fouten pas als fouten moet zien als je zeker weet dat het fouten zijn
en dat het niet gewoon de andere partij is die je dat gevoel aan het geven is.
idd, ik geef ook toe dat ik iedere keer veel fouten maak. Ik probeer ze dan ook gewoon zo goed mogelijk te verbeteren. Zodat ik diezelfde fout niet nog eens maak.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als we even teruggrijpen naar waar deze SC uit ontstaan is: als vrouwen je niet leuk vinden dan ligt dat aan jou en niet aan de vrouwen die collectief jou dat gevoel proberen te geven.
Mijns inziens zouden mensen wat vaker toe moeten geven dat er veel aan ze te verbeteren valt. Dat is de enige manier om vooruit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |