Mooi kijken!quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:15 schreef wortel1981 het volgende:
Bij KPN ook
Vanavond al: Valencia - Barcelona, halve finale, Copa del Rey.
Hoe weet je dat? Ik heb niets gehoord van KPN?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:15 schreef wortel1981 het volgende:
Bij KPN ook
yup, mooi manquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:36 schreef mrstylo het volgende:
Bij ziggo kun je ook gewoon naar kanaal 401 voor Sport1. Is dan in HD.
Dank uquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:15 schreef wortel1981 het volgende:
Bij KPN ook
Yup, dan maar weer internet streampie aanslingerenquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In 2012 nog analoog kijken
Op je 22 inch tv'tje van een of ander vaag b-merk zeker?
vergeet de CL niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:56 schreef Saekerhett het volgende:
https://www.ziggo.nl/#pro(...)zender-van-de-maand/
Er komen mooie wedstrijden aan
Programma topaffiches:
Zondag 5 februari: Chelsea - Manchester United
Zondag 5 februari: Liverpool - Tottenham Hotspur
Zaterdag 11 februari: Manchester United - Liverpool
Zondag 19 februari: Barcelona - Valencia
Zaterdag 25 februari: Arsenal - Tottenham
Zondag 26 februari: AC Milan - Juventus
Zondag 26 februari: Bayern München - Schalke '04
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:47 schreef WethouderHekking het volgende:
Het jammere is dan weer dat het alleen gratis is voor niet abonnees.
Belachelijk inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:47 schreef WethouderHekking het volgende:
Oh, spannend kan de Eredivisie wel zijn, het niveau is alleen dramatisch als je dat vergelijkt met de Primera Division of de Premier Leaguequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Als je langs al die wedstrijden zaptkom je erachter hoe spannend onze eigen competitie eigenlijk is.
Ik kreeg een nieuwsbrief van KPN Glasvezel, daar stond het in, maar meestal mis ik de zender van de maand acties ook hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb niets gehoord van KPN?
Ik mis dit soort acties wel vaker, nu zie ik gelukkig deze draad voorbij komen
UPC heeft ook om de zoveel tijd dit soort acties om nieuwe leden aan te trekken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb niets gehoord van KPN?
Ik mis dit soort acties wel vaker, nu zie ik gelukkig deze draad voorbij komen
Een wedstrijd meestal maar, en altijd Barcelona. Met Sport1 kun je alle wedstrijden kijken en Barca skippenquote:
Das waar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:26 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Een wedstrijd meestal maar, en altijd Barcelona. Met Sport1 kun je alle wedstrijden kijken en Barca skippen
verzet je de ingangsdatum toch.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef Bommeke het volgende:
Heerlijk om die topwedstrijden live te volgen. Heb ook meteen de eerste 3 maanden voor 5 euro per maand besteld. Had alleen beter dit aan het eind van de maand moeten bestellen, stom!!
het ligt aan jouquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:42 schreef PunkAap het volgende:
Is Fok! veranderd of ligt het aan mij?
Dit, vrij matig dat de trouwe abonnee niet een keer tegemoet gekomen wordt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:47 schreef WethouderHekking het volgende:
Ach zo gaat dat ook met EL.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit, vrij matig dat de trouwe abonnee niet een keer tegemoet gekomen wordt.
Daar heb ik me al jaren overheen gezet door Eredevisie live. Die hebben bijna altijd wel gratis kijken acties lopen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als vaste abonnee is het inderdaad een beetje wrang.
Echter, met zulke acties komen er weer extra abonnees bij (die bijv. ook willen zien hoe de competities af gaan lopen). Daardoor groeit Sport1 en hoeft abonnementsprijs niet extreem omhoog.
Niet waar, alleen het hoofdkanaal is beschikbaar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:26 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Een wedstrijd meestal maar, en altijd Barcelona. Met Sport1 kun je alle wedstrijden kijken en Barca skippen
En de tijden ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:56 schreef Saekerhett het volgende:
https://www.ziggo.nl/#pro(...)zender-van-de-maand/
Er komen mooie wedstrijden aan
Programma topaffiches:
Zondag 5 februari: Chelsea - Manchester United
Zondag 5 februari: Liverpool - Tottenham Hotspur
Zaterdag 11 februari: Manchester United - Liverpool
Zondag 19 februari: Barcelona - Valencia
Zaterdag 25 februari: Arsenal - Tottenham
Zondag 26 februari: AC Milan - Juventus
Zondag 26 februari: Bayern München - Schalke '04
Bedankt.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/programmagids/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |