of als je janktquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Water is trouwens fijn na zingen
Water in Rotterdam moet ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
Ik heb water echt leren drinken, zo ongeveer toen ik op kamers ging.
nu vind ik het zelfs lekker.
Water is heerlijk na overmatig drankgebruik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
Ik heb water echt leren drinken, zo ongeveer toen ik op kamers ging.
nu vind ik het zelfs lekker.
Die percentages vind ik dan altijd wat misleidend inderdaad. Een verhoging van de kans op kanver-variant 'X' van 50 procent hoeft idd nog altijd geen noemenswaardige kans op te leveren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alles is kankerverwekkend. Aspartaam verhoogd het misschien wel met 50% van 0.00001 naar 0.000015
wat een baasquote:
Jij wordt ook als man beschouwd , pas als je een pic post als bewijs ben je een vrouw.quote:
Was anders een paar jaar geleden het lekkerste leidingwater van Nederland hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Water in Rotterdam moet ik nietProeft naar kalk of zo.
Eet dan tomatenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die percentages vind ik dan altijd wat misleidend inderdaad. Een verhoging van de kans op kanver-variant 'X' van 50 procent hoeft idd nog altijd geen noemenswaardige kans op te leveren.
Overigens eet ik veel ketchup. In ketchup zitten tomaten. Tomaten schijnen vrije radicalen tegen te werken.
Dan zit ik meestal aan een jerrycan melk en peuken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Water is heerlijk na overmatig drankgebruik.
Dan hoef ik niet te kauwen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eet dan tomatenWaarom ketchup?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij wordt ook als man beschouwd , pas als je een pic post als bewijs ben je een vrouw.
Peuken is bij mij tijdens het drankgebruik. Melk na drank is ook lekker ja .quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zit ik meestal aan een jerrycan melk en peuken.
Naja laten het op gewenning houden dan. Al heeft Delft wel de grootste waterzuivering van Europa JWT!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was anders een paar jaar geleden het lekkerste leidingwater van Nederland hoor.
Melk na het stappen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zit ik meestal aan een jerrycan melk en peuken.
Hou je mond over Delft. Echt een horrordag gehad vandaag. Schade gereden alles.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja laten het op gewenning houden dan. Al heeft Delft wel de grootste waterzuivering van Europa JWT!
Utrechtse leidingwater is minus wat toevoegingen toch gewoon Bar le Duc?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja laten het op gewenning houden dan. Al heeft Delft wel de grootste waterzuivering van Europa JWT!
ik vind je een baasquote:
Binnenstad? Daar is het met al die opengebroken wegen en paaltjes inderdaad rampzaligquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou je mond over Delft. Echt een horrordag gehad vandaag. Schade gereden alles.
Klopt, ze schijnen de pakken boven op de Domtoren in de leidingen te gieten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Utrechtse leidingwater is minus wat toevoegingen toch gewoon Bar le Duc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |