Sorry man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Vitesse was overduidelijk omgekocht, maar daar werd uiteraard niks mee gedaan iedereen haat Ajax nou eenmaalquote:
Die naam zegt me vaag wel iets, weet alleen niet of hij dat was.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:46 schreef Caland het volgende:
[..]
nu je het zegt hebben ze wel verdacht veel weg van elkaar, ja. Absurditeit ofzo? Vage username had 'ie iig.
PSV moest toen dik met 8-2 winnen ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vitesse was overduidelijk omgekocht, maar daar werd uiteraard niks mee gedaan iedereen haat Ajax nou eenmaal![]()
Dat zeg ik, omgekochtquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV moest toen dik met 8-2 winnen ofzo
Absurditeit is goeie gozer. Niet lullen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:46 schreef Caland het volgende:
[..]
nu je het zegt hebben ze wel verdacht veel weg van elkaar, ja. Absurditeit ofzo? Vage username had 'ie iig.
Ik ook man. Weer later dan gepland.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:52 schreef Caland het volgende:
Ik niet, helaas.
Ik ga op één oor liggen
Vooral belangrijk het deeg dun te houden. Anders krijg je het van binnen nooit gaar. Het moet dunner dan je zou verwachten omdat je moeilijk kan inschatten hoe erg het opzet door de lucht die erin komt. Voor de rest gewoon een receptuur volgen en er opgooien wat je lekker vindtquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga morgen eens zelf pizza maken denk ik. Heeft iemand daar ervaring mee? Wil ook het deeg namelijk zelf gaan maken...
Goeie tip.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral belangrijk het deeg dun te houden. Anders krijg je het van binnen nooit gaar. Het moet dunner dan je zou verwachten omdat je moeilijk kan inschatten hoe erg het opzet door de lucht die erin komt. Voor de rest gewoon een receptuur volgen en er opgooien wat je lekker vindt
Ach alle topkoks zijn ook mannen, of val jij niet in die categoriequote:Op woensdag 1 februari 2012 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral belangrijk het deeg dun te houden. Anders krijg je het van binnen nooit gaar. Het moet dunner dan je zou verwachten omdat je moeilijk kan inschatten hoe erg het opzet door de lucht die erin komt. Voor de rest gewoon een receptuur volgen en er opgooien wat je lekker vindt. Sorry dat was mijn vrouwlijke kant
![]()
Ik kan beter koken dan m'n vriendin, dus ik doe het vaak zelf.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zet gewoon mijn vriendin in de keuken, like a real man.
Ohnee, die heb ik niet
Nee vind koken wel leuk, alleen wel in alle rust. Lijkt me echt verrot om in de uberstress van een professionele keuken te werkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach alle topkoks zijn ook mannen, of val jij niet in die categorie
Plus je werkt je de pleuris voor een relatief laag salaris.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee vind koken wel leuk, alleen wel in alle rust. Lijkt me echt verrot om in de uberstress van een professionele keuken te werken.
Ik maak altijd zelf Spaghetti Bolognese, like a bossquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan beter koken dan m'n vriendin, dus ik doe het vaak zelf.
Ik eet niet vaak meer pasta sinds ik in Rome ben geweest. Het smaakt toch niet hier op een of andere manier. De tomaten zijn niet goed in de supermarkt, de pasta moet je eigenlijk zelf maken, maar daar heb ik geen zin in of machine voor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik maak altijd zelf Spaghetti Bolognese, like a boss![]()
Lekker man., Vooral zelf gemaaktquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik maak altijd zelf Spaghetti Bolognese, like a boss![]()
Herkenbaar, veel dingen smaakten voor je gevoel heerlijk hier, maar als je het dan in het land eet waar het gerecht van origine vandaan komt, dan smaakt dat eten nu opeens de helft slechter hierquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik eet niet vaak meer pasta sinds ik in Rome ben geweest. Het smaakt toch niet hier op een of andere manier. De tomaten zijn niet goed in de supermarkt, de pasta moet je eigenlijk zelf maken, maar daar heb ik geen zin in of machine voor.
Ik realiseer me net dat bovenstaande voor veel andere gerechten geldt die ik hier wél eet.
Precies. Komt ook gewoon door de tomaten hier hoor. Die zijn echt vreselijk. De beste gaan altijd naar het buitenland blijkbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Herkenbaar, veel dingen smaakten voor je gevoel heerlijk hier, maar als je het dan in het land eet waar het gerecht van origine vandaan komt, dan smaakt dat eten nu opeens de helft slechter hier![]()
Als je trouwens pizza gaat maken morgen, al eens aardappelpizza gegeten? Ooit is gehad in Berlijn, en mijn moeder kan die ook gruwelijk maken, by far me favourite pizza, puur genietenquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Komt ook gewoon door de tomaten hier hoor. Die zijn echt vreselijk. De beste gaan altijd naar het buitenland blijkbaar.
En hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als je trouwens pizza gaat maken morgen, al eens aardappelpizza gegeten? Ooit is gehad in Berlijn, en mijn moeder kan die ook gruwelijk maken, by far me favourite pizza, puur genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |