Wat een shitbende daar. Ten eerste is 1.000 dollar voor een kaartje al gigantisch duur voor de gemiddelde yank. Daarnaast is een groot deel daar om hun zakenpartners te 'plezieren'.. allemaal plaatsen die door 'echte' fans bezet zouden kunnen worden.quote:
BBC.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:26 schreef Zeepvloertje het volgende:
Kunnen we dit in Nederland op tv kijken? Heeft iemand hier wat meer informatie over? Ik heb het geprobeerd te googelen, maar het werd mij niet duidelijk.
Daarom sparen mensen ook een groot deel van hun leven ervoor want je moet ook denken aan de reis, hotel, uitgaves daar + je staat vaak op een wachtlijst.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:54 schreef rgras het volgende:
[..]
Wat een shitbende daar. Ten eerste is 1.000 dollar voor een kaartje al gigantisch duur voor de gemiddelde yank. Daarnaast is een groot deel daar om hun zakenpartners te 'plezieren'.. allemaal plaatsen die door 'echte' fans bezet zouden kunnen worden.
BBC idd. BBC one om precies te zijn, zodat ook analoge Ziggo kijkers het kunnen zienquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:26 schreef Zeepvloertje het volgende:
Kunnen we dit in Nederland op tv kijken? Heeft iemand hier wat meer informatie over? Ik heb het geprobeerd te googelen, maar het werd mij niet duidelijk.
Bij American Football zie je vaak dat de middelste ring (of het gedeelte waar over het algemeen de duurdere plaatsen zijn) 10 minuten na de rust nog steeds bijna leeg zijn, die lui staan dan nog binnen met hun relaties. Bij voetbal gebeurt dit ook wel, maar in veel mindere mate.quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:51 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Daarom sparen mensen ook een groot deel van hun leven ervoor want je moet ook denken aan de reis, hotel, uitgaves daar + je staat vaak op een wachtlijst.
Dat van die zakenpartners gebeurt hier net zo goed in het voetbal dus ik denk niet dat dat relevant is, heb je weleens gezien hoeveel Nederlands Elftal kaartjes er wel niet voor sponsoren enzo zijn?
Op Stubhub.com zijn er in ieder geval nog genoeg te krijgen
Kan dat niet in de TT? Die vraag zal hier nog vaak gesteld worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:04 schreef Guard het volgende:
[..]
BBC idd. BBC one om precies te zijn, zodat ook analoge Ziggo kijkers het kunnen zien
FF zoeken doen. Had ik nog niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:55 schreef Guard het volgende:
Super Bowl XLV app is op mijn ipad keurig geupgrade naar XLVI
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:02 schreef zjroentje het volgende:
http://twitter.com/#!/MarkHerzlich/status/164089642717675520
Nicequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:02 schreef zjroentje het volgende:
http://twitter.com/#!/MarkHerzlich/status/164089642717675520
De Gronk is er gewoon!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
NiceOther News: Gronk zijn enkel schijnt op te knappen. Zou zonde zijn als ie er zondag niet zou zijn.
Gronk SMASH puny giantsquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
NiceOther News: Gronk zijn enkel schijnt op te knappen. Zou zonde zijn als ie er zondag niet zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |