Doe eens niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zal ik plaatje in de OP verwijderen?
Hoe bedoel je, problemen? Gaan ze staken ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:04 schreef Ezell het volgende:
Potverdorie, morgen problemen met het openbaar vervoer. Ik moet al zo vroeg op school zijn.
Nee, er is een verstoring of zo. Ik zie nu net dat het toch niet voor mij geldt. Pfff... alsnog vroeg van huis door een verandering in de dienstregeling.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, problemen? Gaan ze staken ofzo?
Ik wou net zeggen, op mijn lijn zie ik niets raars. Maar wat doe je nog op dan als je zo vroeg weg moet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, er is een verstoring of zo. Ik zie nu net dat het toch niet voor mij geldt. Pfff... alsnog vroeg van huis door een verandering in de dienstregeling.
Alvast doodgaan voor zaterdagavond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, op mijn lijn zie ik niets raars. Maar wat doe je nog op dan als je zo vroeg weg moet?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alvast doodgaan voor zaterdagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |