Uhm... ik geloof het wel ja... of 12,95quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, jij had ook een blog.... whehehehe
Kostte de box ook alweer? 12,50 toch?
Ik heb geen pakketjes meer onderweg, dus ik wil weer falen
Kusje op?quote:
Op den bil alstublief! Maar wel nadat ik gedouched hebquote:
Om 10 uur 's ochtends:quote:
Lijkt mij een strak plan !quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op den bil alstublief! Maar wel nadat ik gedouched heb
Morgen eens bestellenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm... ik geloof het wel ja... of 12,95
Maar wel een goeden doos![]()
Anders krijg je een kakmond van alle tarrelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op den bil alstublief! Maar wel nadat ik gedouched heb
Story of my lifequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Om 10 uur 's ochtends:
Ik ga wat doen!!!
Even fok checken
Om 4 uur 's middags:
Ohhhhhhh, de dag is al voorbij en ik heb nog niet gegeten of gedoucht....
ja preciesquote:
Wat een kutopdracht, ik vond "bloggen" voor alleen klasgenoten al kut genoeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik moet voor school een blog bijhouden... dus binnenkort ga ik hier spammen en dan moeten jullie allemaal volgen en linken enzo, want dan krijg ik een hoger cijfer.
Ja, echt. True story, wijglas.gif
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef princess-a het volgende:
Zal ik ABBA aanzetten terwijl ik ga douchen, aangezien buurman zn BOEM BOEM ook weer aan heeft?
Voulez vouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef princess-a het volgende:
Zal ik ABBA aanzetten terwijl ik ga douchen, aangezien buurman zn BOEM BOEM ook weer aan heeft?
Dat had ik gisterenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Om 10 uur 's ochtends:
Ik ga wat doen!!!
Even fok checken
Om 4 uur 's middags:
Ohhhhhhh, de dag is al voorbij en ik heb nog niet gegeten of gedoucht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |