Uhm... ik geloof het wel ja... of 12,95quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, jij had ook een blog.... whehehehe
Kostte de box ook alweer? 12,50 toch?
Ik heb geen pakketjes meer onderweg, dus ik wil weer falen
Kusje op?quote:
Op den bil alstublief! Maar wel nadat ik gedouched hebquote:
Om 10 uur 's ochtends:quote:
Lijkt mij een strak plan !quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op den bil alstublief! Maar wel nadat ik gedouched heb
Morgen eens bestellenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm... ik geloof het wel ja... of 12,95
Maar wel een goeden doos![]()
Anders krijg je een kakmond van alle tarrelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op den bil alstublief! Maar wel nadat ik gedouched heb
Story of my lifequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Om 10 uur 's ochtends:
Ik ga wat doen!!!
Even fok checken
Om 4 uur 's middags:
Ohhhhhhh, de dag is al voorbij en ik heb nog niet gegeten of gedoucht....
ja preciesquote:
Wat een kutopdracht, ik vond "bloggen" voor alleen klasgenoten al kut genoeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik moet voor school een blog bijhouden... dus binnenkort ga ik hier spammen en dan moeten jullie allemaal volgen en linken enzo, want dan krijg ik een hoger cijfer.
Ja, echt. True story, wijglas.gif
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef princess-a het volgende:
Zal ik ABBA aanzetten terwijl ik ga douchen, aangezien buurman zn BOEM BOEM ook weer aan heeft?
Voulez vouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef princess-a het volgende:
Zal ik ABBA aanzetten terwijl ik ga douchen, aangezien buurman zn BOEM BOEM ook weer aan heeft?
Dat had ik gisterenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Om 10 uur 's ochtends:
Ik ga wat doen!!!
Even fok checken
Om 4 uur 's middags:
Ohhhhhhh, de dag is al voorbij en ik heb nog niet gegeten of gedoucht....
quote:
Doen!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef princess-a het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn man vroeg afgelopen zaterdag aan me of ik psychische problemen had, omdat ik zoveel op de computer zit
Wel makkelijk een goeden cijfer halenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een kutopdracht, ik vond "bloggen" voor alleen klasgenoten al kut genoeg.
Doen, en dan nog harderquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef princess-a het volgende:
Wat is die 3e dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik krijg nu al 2 dozen per maand...
En er komt/is er nog eentje, maar 3 dozen per maand is misschien wat overdreven
Mijn man vroeg afgelopen zaterdag aan me of ik psychische problemen had, omdat ik zoveel op de computer zit
Da's wel chill. Inhoud van doos is best ok trouwens.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wel makkelijk een goeden cijfer halen
Geen tentamen verder![]()
![]()
Trusten schageltjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren![]()
. Behalve eten dan, dat kan ook naast de computer
En nu ga ik slapen, morgen weer vroeg op![]()
To doosquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel chill. Inhoud van doos is best ok trouwens.
To doos or not to doos...
Hij is erg lief, maar slaat af en toe de plank enigszins misquote:
Ik ga even zoeken... moment!! Ik heb het ergens gezien....quote:
Nerdsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij is erg lief, maar slaat af en toe de plank enigszins mis
Als een echten nerd!
SEO??quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:15 schreef princess-a het volgende:
Lin mocht je SEO blogadvies nodig hebben, let me know
Even checkon met m'n uitgaven.quote:
Trustequote:
Search engine optimalization zodat je makkelijker gevonden word door googlequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |