Uhm... ik geloof het wel ja... of 12,95quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, jij had ook een blog.... whehehehe
Kostte de box ook alweer? 12,50 toch?
Ik heb geen pakketjes meer onderweg, dus ik wil weer falen
Kusje op?quote:
Op den bil alstublief! Maar wel nadat ik gedouched hebquote:
Om 10 uur 's ochtends:quote:
Lijkt mij een strak plan !quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op den bil alstublief! Maar wel nadat ik gedouched heb
Morgen eens bestellenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm... ik geloof het wel ja... of 12,95
Maar wel een goeden doos![]()
Anders krijg je een kakmond van alle tarrelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Op den bil alstublief! Maar wel nadat ik gedouched heb
Story of my lifequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Om 10 uur 's ochtends:
Ik ga wat doen!!!
Even fok checken
Om 4 uur 's middags:
Ohhhhhhh, de dag is al voorbij en ik heb nog niet gegeten of gedoucht....
ja preciesquote:
Wat een kutopdracht, ik vond "bloggen" voor alleen klasgenoten al kut genoeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik moet voor school een blog bijhouden... dus binnenkort ga ik hier spammen en dan moeten jullie allemaal volgen en linken enzo, want dan krijg ik een hoger cijfer.
Ja, echt. True story, wijglas.gif
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef princess-a het volgende:
Zal ik ABBA aanzetten terwijl ik ga douchen, aangezien buurman zn BOEM BOEM ook weer aan heeft?
Voulez vouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef princess-a het volgende:
Zal ik ABBA aanzetten terwijl ik ga douchen, aangezien buurman zn BOEM BOEM ook weer aan heeft?
Dat had ik gisterenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Om 10 uur 's ochtends:
Ik ga wat doen!!!
Even fok checken
Om 4 uur 's middags:
Ohhhhhhh, de dag is al voorbij en ik heb nog niet gegeten of gedoucht....
quote:
Doen!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef princess-a het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn man vroeg afgelopen zaterdag aan me of ik psychische problemen had, omdat ik zoveel op de computer zit
Wel makkelijk een goeden cijfer halenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een kutopdracht, ik vond "bloggen" voor alleen klasgenoten al kut genoeg.
Doen, en dan nog harderquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef princess-a het volgende:
Wat is die 3e dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik krijg nu al 2 dozen per maand...
En er komt/is er nog eentje, maar 3 dozen per maand is misschien wat overdreven
Mijn man vroeg afgelopen zaterdag aan me of ik psychische problemen had, omdat ik zoveel op de computer zit
Da's wel chill. Inhoud van doos is best ok trouwens.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wel makkelijk een goeden cijfer halen
Geen tentamen verder![]()
![]()
Trusten schageltjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren![]()
. Behalve eten dan, dat kan ook naast de computer
En nu ga ik slapen, morgen weer vroeg op![]()
To doosquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel chill. Inhoud van doos is best ok trouwens.
To doos or not to doos...
Hij is erg lief, maar slaat af en toe de plank enigszins misquote:
Ik ga even zoeken... moment!! Ik heb het ergens gezien....quote:
Nerdsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij is erg lief, maar slaat af en toe de plank enigszins mis
Als een echten nerd!
SEO??quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:15 schreef princess-a het volgende:
Lin mocht je SEO blogadvies nodig hebben, let me know
Even checkon met m'n uitgaven.quote:
Trustequote:
Search engine optimalization zodat je makkelijker gevonden word door googlequote:
GIMME GIMME GIMME A MAAAAAANN AFTER MIDDNIIIGHTT!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanx!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Search engine optimalization zodat je makkelijker gevonden word door google
Dat inderdaad. Zodat je ook écht meer gelezen wordt en gewoon een technisch goede blog hebt!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Search engine optimalization zodat je makkelijker gevonden word door google
waarom weet ik dit eigenlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Zodat je ook écht meer gelezen wordt en gewoon een technisch goede blog hebt!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Zodat je ook écht meer gelezen wordt en gewoon een technisch goede blog hebt!
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Slaap lekker BBQ!
Dit krijg ik in de webmail van school.Ik zeg, doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Anytimequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Die hulp wil over een week of twee denk ik graag hebben!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
AnytimeZijn heeeel simpele dingen hoor, maar je moet ze net weten
en de baggermuziek van mn buurman is uit..
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dan NU heel hard abba gaan draaienquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Misschien vindt ie Abba wel leuk, heeft ie daarom zn eigen muziek uitgezetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan NU heel hard abba gaan draaien![]()
Thanx babe
NOESquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Misschien vindt ie Abba wel leuk, heeft ie daarom zn eigen muziek uitgezet
Lin frietqueenquote:
LEKKAHHHHHHquote:
Is dat echt al zo lang geleden ja??quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:31 schreef princess-a het volgende:
Weten jullie nog dat ik helemaal zat te hieperen over een kamer in Groningen die ik zomaar ineens aangeboden kreeg, 'once in a lifetime' kans en waarvoor ik wel halsoverkop zou moeten verhuizen? Ik maar twijfelen en jullie zeiden DOEN DOEN DOEN..?
Dat is exact 1 jaar geleden
Time flies when you're having funquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is dat echt al zo lang geleden ja??
Zeker ja!! Kan het me nog zo voor de geest halenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Time flies when you're having fun
Beste beslissing ooitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:31 schreef princess-a het volgende:
Weten jullie nog dat ik helemaal zat te hieperen over een kamer in Groningen die ik zomaar ineens aangeboden kreeg, 'once in a lifetime' kans en waarvoor ik wel halsoverkop zou moeten verhuizen? Ik maar twijfelen en jullie zeiden DOEN DOEN DOEN..?
Dat is exact 1 jaar geleden
Ik ook! Weet nog dat ik in de bus zat en dat hier tikte.. en jullie allemaal reagerenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker ja!! Kan het me nog zo voor de geest halen
Jawelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef PriemGirl het volgende:
Zit ik hier serieus al meer dan een jaar?![]()
Ja, natuurlijk!! Je moest het gewoon doen!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ook! Weet nog dat ik in de bus zat en dat hier tikte.. en jullie allemaal reageren
ab-so-luutquote:
Phehehequote:
Booh voor de werkgever...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een jaar geleden was vandaag mijn eerste stagedag bij het bedrijf waar ik nu werk
En we hebben het niet eens gevierd
Veel langer toch? Ik had jou met Secret Santa, meer dan een jaar geledenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef PriemGirl het volgende:
Zit ik hier serieus al meer dan een jaar?![]()
Ja, dat dus!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Phehehe"frikandel speciaal zonder uitjes"
Vriendlief: "Whut? Maar... das dan geen speciaal meer"
"Jawel !! Maar dan zonder uitjes"![]()
Ik kwam in de zomer kijken van de orly cosmic fxquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Veel langer toch? Ik had jou met Secret Santa, meer dan een jaar geleden
Als een eckten baasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:36 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit hier nu uhm.... vanaf het begin van de SC
En vanaf nageltopic nr 3
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kwam in de zomer kijken van de orly cosmic fx
Ja ik associeer het met de collectie die toen uitkwam
Oh, oké, vooruit dan...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik kom er nu pas achter ook
Je ondertitelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:
Mwhehee nee ik bedoel dat zij mij moeten attenderen daarop omdat ik het zelf vergeetquote:
briljant! Ik kwam een paar maanden voor Alice in Wonderland postenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
12 mei !! 100 dagenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:38 schreef Lindytje het volgende:
Ik wist heul niet dat skjoe weer op een no-buy was
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:40 schreef Lindytje het volgende:
Mijn allereerste nagel-peekshur was deze:
[ afbeelding ]
Niet eens een handdruk dan dus ...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwhehee nee ik bedoel dat zij mij moeten attenderen daarop omdat ik het zelf vergeet![]()
Naja je krijgt voor 25 jaar dienst een praatje tijdens het personeelsfeest en een bloemetje. Krijg je met een jaar vast niks. Of een handdruk
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
12 mei !! 100 dagen![]()
Knap als ze het kan
I support
stop ALL tze enablers
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:43 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh ! Mijn eersten foto (alhoewel ik sowieso weinig nagelpics post):
[ afbeelding ]
NudeZoals nen eckten beginner
Datquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:45 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik post ook zo goed als nooit meer in het SHJN-topic
SC FTW!!!
D'uhquote:
TOT MOIN !!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:50 schreef Lindytje het volgende:
Hey chicks, ik duik mijn bed ook eens in!
Morgen weer fijn college endezeau.. jottem!
Tot morgen!
Jij ook trustequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:52 schreef princess-a het volgende:
I goes sleepy tooSlaap lekker chicks
Ik ben er ook nog!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:51 schreef Diconnected het volgende:
Slaaplekker Lin!
En ik blijf weer alleen achter in de SC...Forever Alone I iz it
Je bent een goed vriendinnetje voor je vriendquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TOT MOIN !!![]()
![]()
[..]
Jij ook truste
Ik blijf nog een half uurtje ongeveer. Tot vriendlief opgehaald wordt voor zijn wintersportDan duik ik ook mijn bed in want ben al een uur aan het vechten tegen de slaap
Wel goed.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je bent een goed vriendinnetje voor je vriend
Night ladies
Disneyfilmsquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel goed.Disneyfilm gekeken terwijl ik mijn nagels lakte, paar uurtjes gewerkt, moeten wachten op mijn pizza (en daardoor beetje ruzie met een vriendin, maarja), toen over het geloof enzo wezen kletsen en nu Numb3rs kijken.
Was jouw dag ook leuk?
Oh ja, ik moet mijn kerstcadeaulionking nog kijken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel goed.Disneyfilm gekeken terwijl ik mijn nagels lakte, paar uurtjes gewerkt, moeten wachten op mijn pizza (en daardoor beetje ruzie met een vriendin, maarja), toen over het geloof enzo wezen kletsen en nu Numb3rs kijken.
Was jouw dag ook leuk?
Priemke tochquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef PriemGirl het volgende:
Lol. Ik moet gewoon huilen omdat ie weg is wtf
KIinkt idd als een goede dag!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Disneyfilmswelke? Lekker dagje gehad zo te lezen
![]()
Mijn dag was ook ok, lekker uitgeslapen, gezwommen, wat dingen in huis gedaan, gekookt, lijstjes gemaakt (lijstjes) daarna bij een vriend langs geweest en frikandellen gegeten met de familie van hem, beetje tv gekeken enzo, was leuk
en nu dus thuis, beetje msn-en en verder met m'n lijstjes
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet mijn kerstcadeaulionking nog kijken.
Aaw.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef PriemGirl het volgende:
quote:
Ik vind het wel heel lief dat je je zo'n zorgen om hem maaktquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Eerste keer in 3 jaar dat ie voor meer dan 2 dagen weg is.. En 1ste keer in 7 jaar dat ie eens weg gaat zonder ziek te zijn... Hij was zo vreselijk zenuwachtig. Heb daarnet nog een half uur op hem ingepraat dat ie écht écht écht mee moet; dat ie de stap moet zetten; maar hij is zo bang om weer ziek te worden.... Dus maakt ie zich druk
Was zielig om te zien...
Maar ik ben zeker dat ie binnen 10minuten met die mannen in de bus zijn zorgen is vergetenBen blij dat ie mee is
Maar het voelt wel raar aan
DAFUQ IS THISHeb ik normaal dus nooit last van
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel lief dat je je zo'n zorgen om hem maakt
Komt vast goed schatteke!!
Heb je donderdag iets te doen? Anders kom ik jouw kant op, doen we biertjes drinken samen![]()
Ach meisquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:22 schreef PriemGirl het volgende:
Fijn dat je allemaal dingen te doen hebt chick!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Lief
Helaas donderdag heule dag weg (jurk passen; dan naar eindhoven; daarna naar schoonouders); vrijdag ga ik naar belgië en blijf daar tot zondag...
Ik zit niet graag alleen thuis dus iedereen heeft gevraagd of ik langs kan komen.
Enkel morgen ben ik thuis; maar op zich is het ook wel fijn om een dag even niks te hebben![]()
Maar wel liefAnder keertje
Als we make-upperen... met bier...
![]()
![]()
Haha gaat helemaal goed komenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Fijn dat je allemaal dingen te doen hebt chick!
Morgen heb ik college van kwart voor 1 tot half vijf
Jaaaaa, lekker make-upperen met bier![]()
Oh, en op je bruiloft moet je wel een klein beetje foundation op hoor, voor de foto! (ja, ik weet dat je een glad huidje hebt... maar toch, anders ga je glimmen op de foto... dat wil je niet!)
Als er iets is of als je je alleen voelt ofzo, bellen, oke?
Natuurlijk wil ik je mams ook doen!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha gaat helemaal goed komenIk vertrouw je
Dat weet je
Trouwens. Zou je ook mijn mams willen make-upperen? Ik pm je binnenkort nog wel even details enzo om af te spreken ook
Komt goedGelukkig heb ik samson nog. Sleep ik hem wel mee naar boven als ik me alleen voel
![]()
![]()
Ok en nu ga ik ook naar bed. Moeheid enzulksTruste chickies!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik je mams ook doen!!![]()
Goed idee, samson lekker mee naar je mandje nemen!
Slaap lekker lieffie!!
Yaaaay!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:39 schreef PriemGirl het volgende:
O ja nog wel even melden: ik heb 201 likes op mijn foto. Ik sta eerst! Giftcard van 25euro is voor mein z![]()
En jullie zijn allemaal baas om mee te helpen met sharen (tot vervelends toeexcuse me ladies
).
Ok nu echt weg.
kusjekroel !!!
[..]You're the best
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:39 schreef PriemGirl het volgende:
O ja nog wel even melden: ik heb 201 likes op mijn foto. Ik sta eerst! Giftcard van 25euro is voor mein z![]()
En jullie zijn allemaal baas om mee te helpen met sharen (tot vervelends toeexcuse me ladies
).
Ok nu echt weg.
kusjekroel !!!
[..]You're the best
Dat had ik al meegekregen maar wat vet dat ze het nu ook echt veranderd hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/business-16812545Faith in humanity: Restored.
Jaa vind ik echt gaaf!quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat had ik al meegekregen maar wat vet dat ze het nu ook echt veranderd hebben![]()
![]()
Oh ik ben zeker nog maar alleen?
Geen date-tv? hahaquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaa vind ik echt gaaf!
En neuh, ik zit nog 9gag te lezen.
Oohquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi nee, tv uitgezet met de gedachte dat ik dan eerder naar bed zou gaan.
Ga maar snel doen dan! Ik ga ook slapen nu.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
OohIk lig nu in bed met de tv nog aan, maar ik moet dalijk sowieso nog even naar beneden om mijn slaapshirt nog aan te doen enzo (mijn kamer is op de zolder). Geen zin in! Maar ik moet sowieso gaan voor de pil anders klopt daar weer helemaal niets van mhehe
Slaap lekker! Ik zal nog wel even wakker blijven, morgen namelijk niet werken maar leren en dan is mijn ritme altijd fucked upquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ga maar snel doen dan! Ik ga ook slapen nu.
Truste!
Komt wel goed hurrr, er zijn hele mooie verzorgingstehuizenquote:Op woensdag 1 februari 2012 08:22 schreef Stormqueen het volgende:
mogge!!
Ik mezelf dus opmaken he. Kijk ik net in de spiegel, en het klopte gewoon niet
was ik mijn mascara vergeten, of all things
dertigplus, ik ben het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had een collegaatje van mij gisteren ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 08:22 schreef Stormqueen het volgende:
mogge!!
Ik mezelf dus opmaken he. Kijk ik net in de spiegel, en het klopte gewoon niet
was ik mijn mascara vergeten, of all things
dertigplus, ik ben het
Oh en zij is 28quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat had een collegaatje van mij gisteren ookmaar met een afdeling vol met vrouwen heb je zo mascara te pakken
Uggsquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en koude tenen like a yeti!! Morgen toch maar weer dubbele sokken aan
Ga ook thuis werken!quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben helemaal alleen @ the office
Iedereen is thuis werken of op cursus!
Das waarquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, geen nood aan. Besides, ik ben er toch al
Inddquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
morgen zijn PWA en Maxima tien jaar getrouwd
Dat dat alweer tien jaar geleden is
quote:KIEV - Het dodental door de extreme winterkou in Oekraīne is opgelopen tot 43. Zeker 28 mensen zijn op straat doodgevroren.
Ziekenhuizen hebben sinds afgelopen vrijdag 723 mensen opgenomen met bevriezingsverschijnselen. Dat meldde het ministerie van Noodtoestanden in Kiev woensdag.
Dinsdag had Oekraīne 30 winterdoden geteld, een dag eerder was sprake van 18 sterfgevallen.
De temperaturen in Oekraīne zijn gezakt tot ver onder nul. In het westen van het land vriest het 30 graden.
we all haz a jealous!quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG ik heb Paris couture for sure binnen
Monteur had hem ontvangen op mijn werk en die gooit zo met het pakketjeGelukkig ben ik heul goed in vangen. En zat ie goed verpakt
nicequote:Op woensdag 1 februari 2012 09:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG ik heb Paris couture for sure binnen
Monteur had hem ontvangen op mijn werk en die gooit zo met het pakketjeGelukkig ben ik heul goed in vangen. En zat ie goed verpakt
Sorry Sjaanquote:
Wat fijn!quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
GOEIEMORGEN
Heerlijk dat uitslapen
En kreeg bericht dat het super goed gaat met vriendliefHij moest er zich gewoon echt overheen zetten.
Ow en ik heb giftcard gewonnen
BUY ALL THE VINTAGE THINGS
Ja voel me gelijk een stuk beterquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat fijn!Ben jij nu ook al je zorgen kwijt?
En YAAYmet hoeveel stemmen meer?
Maakt toch niet uit meis, blij dat jij hem leuk vind, lekker van genietenquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorry SjaanIk vind hem mooier dan verwacht
Goed zoquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja voel me gelijk een stuk beter![]()
25 stemmen meer![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit meis, blij dat jij hem leuk vind, lekker van genieten
quote:
Ik bedoelde Priemquote:
Onze verwarming hier gaan gelukkig op onmeunig heetquote:
Gewoon uit het raam hangenquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar ik moet nog steeds buiten roken
Ja, van mijn team. Dat bestaat maar uit 5 mensen. Ik ben nog steeds omringd door rijpe IT-ersquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon uit het raam hangenJe bent toch alleen
wat zat er in dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:08 schreef BGTes het volgende:
Ik vond de box van deze maand echt super teleurstellend. Ben overgestapt op die Trulyyours. Als je ziet wat er in die eerste box zat, vind ik dat echt veel meer het geld waard. Nou is 12.50voor de Glossybox niet echt veel, maar wel zonde als het enige wat je gebruikt in zo'n box een douchegel is
Ben jij zo'n kutpuber die haar muziek zo hard luistert dat iedereen verplicht mee moet luisterenquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dafuq gaan mensen expres harder praten als je je ipod harder zet ofzo? Ik hoor ze nog steedshoud je bakkes, bedankt
The worstquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
nog erger, mensen die muziek luisteren zonder oordopjes maar met telefoon op speaker
En dan stoer in de stad rondlopenquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
nog erger, mensen die muziek luisteren zonder oordopjes maar met telefoon op speaker
die zijn toch niet ouder dan 15 over het algemeen.... maar sad is het welquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Zag je al helemaal lopen met een boomboxquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
toen we nog walkmans hadden jonge!
nee ik was metal, die deden dat nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zag je al helemaal lopen met een boombox
Oooh ik wil ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:37 schreef BGTes het volgende:
Wtf doe ik
http://www.cherryblush.nl(...)012-valentijn-editie
golden rosequote:Op woensdag 1 februari 2012 11:37 schreef BGTes het volgende:
Wtf doe ik
http://www.cherryblush.nl(...)012-valentijn-editie
Nah ik vond er niets aan deze keer.. alleen die douchegel is fijn, maar voor die 12 euro had ik ook een fullsize kunnen kopenquote:
Jepquote:
quote:This will probably be a terrific blog, would you be interested in performing an interview about just how you developed it? If so e-mail me!
Bwheheheheheh!quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
De spam wordt steeds leuker op den blog:
[..]
GMTAquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:52 schreef Lindytje het volgende:
Wat is deze???!! Hippe quote-dinges ineens!![]()
Ja, en terecht ook!quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik voel mij gevleid
WAT IS DEZE EEN NIEUWEN KWOOTLOOK?
Ik raak er steeds door in de warquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:52 schreef Lindytje het volgende:
Wat is deze???!! Hippe quote-dinges ineens!![]()
Daar vrees ik ook voor.... We gaan het zien!quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
maar die glossybox was eerst ook leuker. Volgens mij kost het ze al snel moeite om fatsoenlijke producten te vinden. Zal met die andere boxen ook wel snel bergafwaarts gaan
Lol ik faalquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
Zeer goeien dag vandaagPakket van canada binnen. Pakket van a-england binnen. Pakket met jeansbroeken binnen
OPEN ALL THE PACKAGES
Oe dan kan die van mij er ook vandaag zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
Zeer goeien dag vandaagPakket van canada binnen. Pakket van a-england binnen. Pakket met jeansbroeken binnen
OPEN ALL THE PACKAGES
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
OPEN ALL THE PACKAGES
heb je topcoat gebruikt?quote:
als je niet de onderste post kwoot, maar ergens middenin, krijg je dan niet zo'n pop-up quote dingetje?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb geen nieuwe kwootdingesMaar internet op werk zuigt, misschien ligt het daaraan.
Oooh ik wil die van mij ook!quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
OPEN ALL THE PACKAGES
dquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je topcoat gebruikt?
Ik had st george zonder topcoat gedaan, en binnen drie uur lag de halve lak er af
Toen heb ik princess tears mčt TC gedaan en die bleef 4 dagen probleemloos zitten
wiquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je topcoat gebruikt?
Ik had st george zonder topcoat gedaan, en binnen drie uur lag de halve lak er af
Toen heb ik princess tears mčt TC gedaan en die bleef 4 dagen probleemloos zitten
Gesandwichtquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je topcoat gebruikt?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je niet de onderste post kwoot, maar ergens middenin, krijg je dan niet zo'n pop-up quote dingetje?
Hendigquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
Kut... vanaf vandaag mag ik dus geen lak meer op![]()
Goeien quotagesquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
gesan
[..]
d
[..]
wi
[..]
Gesandwicht
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
gesan
[..]
d
[..]
wi
[..]
Gesandwicht
Dat krijg je dus als je dat kwootvenster wegklikt en opnieuw opent. Dan is je kwoot niet weg maar wordt alles bij elkaar gegooidquote:
waarom klik je het dan ook weg?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je dat kwootvenster wegklikt en opnieuw opent. Dan is je kwoot niet weg maar wordt alles bij elkaar gegooid
Omdat ik het fout deed en dacht dat ie dan 'leeg' zou beginnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom klik je het dan ook weg?
quote:Use clippers or scissors to shorten your nails rather than using a file which should be used for final sealing of the nail edge.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je niet de onderste post kwoot, maar ergens middenin, krijg je dan niet zo'n pop-up quote dingetje?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dank UFT voor den muppetzegels, GET ALL THE MUPPETS
Mag je me helpen met de postquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Even in de trein naar almere stappen dan kom ik je stalken op je werk brb
Pakketjes?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mag je me helpen met de post
In totaal al 11 kiloquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
hoeveel ben je dan al afgevallen bgtes?
Wat SQ zegt scheelt wel een paar matenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
In totaal al 11 kiloen ik ben maar 1.55m dus dat is voor mijn lengte best een verschil
wat kost smsen vanuit het buitenland?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:49 schreef Diconnected het volgende:
Zal ik een Vakantiebundel nemen op m'n telefoon voor als ik in de UK ben komende week? Ene kant handig, andere kant ook wel duur... zal wss een paar keer smsen met mams en internet zal ik alleen gebruiken als ik ergens wifi heb. Hmmmmz.
debiteuren =/= crediteurenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
Wheheheh m'n zorgverzekering stuurt me een brief dat ik nog âŦ12,50 aan ze moet betalen.
Even nagekeken, want snapte niet waar dat bedrag vandaan kwam.
Per 1 jan. verzekering aangepast (paar euro duurder), halverwege januari geld van de verzekering gekregenen dat bedrag + het verschil in premie zou die âŦ 12,50 moeten zijn. Maar is toch stom dat ze dan eerst een bedrag naar mij overmaken??
Dat is krom jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
Wheheheh m'n zorgverzekering stuurt me een brief dat ik nog ¤12,50 aan ze moet betalen.
Even nagekeken, want snapte niet waar dat bedrag vandaan kwam.
Per 1 jan. verzekering aangepast (paar euro duurder), halverwege januari geld van de verzekering gekregenen dat bedrag + het verschil in premie zou die ¤ 12,50 moeten zijn. Maar is toch stom dat ze dan eerst een bedrag naar mij overmaken??
Ik bedenk me ineens dat dat bedrag dat ik halverwege de maand kreeg van een aanvullend pakket is geweest dat ik nu niet meer heb. Dus dat zouden ze dan niet eens terug moeten vorderen. Vnaaf even kijken wat er in de brief aanquote:
Fijn ja als je overal verschillende informatie vandaan krijgt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is krom ja.
Zo moet ik een vitamine vloeibaar krijgen. Apotheek zegt dat vergoeden ze niet.
Ik bel met de verzekering, doen we wel maar dan moet je een machtiging hebben van de internist.
Dus ik die regelen en opsturen. Krijg je een brief terug dat is niet nodig en dat moet de apotheek gewoon declareren.
iets van 11 cent ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:50 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
wat kost smsen vanuit het buitenland?
Dan zou ik daar geen dure bundel voor aanschaffen. Gewoon alles tot het minimum beperken ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
iets van 11 cent ofzodenk dat ik het gewoon zo lekker hou, was niet van plan iemand te gaan bellen ofzo
brrrquote:Komende avond en nacht is het helder en op de Waddeneilanden kan af en toe een lichte sneeuwbui overtrekken. De minimumtemperatuur ligt tussen de -6 en -11 graden. De oostelijke wind is matig, in het waddengebied nog vrij krachtig. Door de wind ligt de gevoelstemperatuur in de nacht en ochtend rond of iets beneden de -15 graden.
Maar de meeste mannen zijn dan ook echt mongolenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan me trouwens zo enorm verwonderen over die discussies in LIF over wat dik is en wat dun. Eerst een enorme garde jongemannen die alles met 1 vetrol en maat 38 walgelijk dik vinden, en meisjes met maat XS "normaal" vinden. Vervolgens gaan diezelfde jongemannen ook nog 2 pagina's lopen huilen over het feit dat vrouwen niet zo onzeker moeten zijn over hun lichaamWTF wil je nou?
Wat zij normaal vinden is een postuur wat alleen meisjes van 15 hebben of meisjes die nooit eten.
Overigens, zodra je een keer iets post over hoe mannen er uit moeten zien gaan ze allemaal helemaal hard janken en roepen dat dat niet natuurlijk is en alleen door extreme maatregelen bereikt kan worden
dat zijn jochiesquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar de meeste mannen zijn dan ook echt mongolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |