Welke grot, waar?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:40 schreef HyperViper het volgende:
Wie heeft mijn grot dichtgegooid? Heel erg ranzig om mij zo te benadelen.
Psssst, zullen wij nu fokcraft occupyen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:47 schreef Flodder450 het volgende:
[..]![]()
Ik heb mezelf kapotgelachen hier
Dicht bij de spawn, naast een gigantische boom. Het was een speciale plek.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welke grot, waar?
pssssst, gaat je aardig wat tijd kosten. Iedereen zit verspreid over de kaart. En doe maar nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:25 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Psssst, zullen wij nu fokcraft occupyen?(lolwut hoe schrijf je dat
)
Ik denk dat ik inderdaad weet welke plek je bedoelt. Het zag eruit als een normale verlichte grot, een bordje was handig geweest. Ik vrees dat je plekje inmiddels bebouwt is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:35 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dicht bij de spawn, naast een gigantische boom. Het was een speciale plek.
Het was ook maar een garpjequote:Op donderdag 2 februari 2012 12:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
pssssst, gaat je aardig wat tijd kosten. Iedereen zit verspreid over de kaart. En doe maar niet
[..]
Ik denk dat ik inderdaad weet welke plek je bedoelt. Het zag eruit als een normale verlichte grot, een bordje was handig geweest. Ik vrees dat je plekje inmiddels bebouwt is.
Oh god....quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:53 schreef Flodder450 het volgende:
Ik ben voor mn eigen een klein projectje begonne op de server
klein voor mij
Als jullie mee willen helpen mag dat ;D
Wat dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:53 schreef Flodder450 het volgende:
Ik ben voor mn eigen een klein projectje begonne op de server
klein voor mij
Als jullie mee willen helpen mag dat ;D
Super orgineel idee! Een kerk!quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:17 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wat dan?(ik kan niet online komen omdat ik een presentatie in elkaar moet knutselen >.>)
Dat heeft Flodder nog nooit gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Super orgineel idee! Een kerk!
Damn Flodder, was ik maar zo origineel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Super orgineel idee! Een kerk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Even plattegrond van alcatrazquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef maurisioo het volgende:
Lijkt me een leuk idee om met een aantal speler Alcatraz na te bouwen, en daarna als jailserver (heeft Berend eerder al een keer gedaan) te gebruiken (op een van de servers als extra map evt.? )
Bij de jailserver leek het me leuk om de spelers dan iets meer vrijheid te geven dan normaal op zulke servers.
Maar eerst Alcatraz na bouwen, lijkt jullie dat wat? (bedoel met 'jullie' iedereen van FOK!)
Plaatje
[ afbeelding ]
Wordt allemaal wel rechtquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:10 schreef Jajong het volgende:
Schuine gebouwen bouwen in minecraft, succes met zorgen dat dat niet lelijk wordt.
Gast watte fock lul je, er zijn nu meer mensen online op mFok dan op FokCraft!quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ze zijn allebei wel leuk. Op Fok!Craft is de gemiddelde leeftijd wel wat hoger en heeft ook een stuk meer spelers, maar is sinds een paar dagen bezig om een aantal wijzigingen door te voeren. Dit kan wat ongemak tot gevolg hebben. Ik zou zeggen, connect gewoon met beide, daar doet niemand moeilijk over.
Nu, op dit tijdstip zijn er vijf mensen op Fok!Craft en nul op mFok!, dus ik zou momenteel naar de eerste gaan.
s'avonds Niet mede door de hogere leeftijd dus. En waarom direct weer dit gescheld?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Gast watte fock lul je, er zijn nu meer mensen online op mFok dan op FokCraft!
Gescheld? Maarre Alleen bobbernaut op onze server is jonger als 16, dus dat is ook onzin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:22 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
s'avonds Niet mede door de hogere leeftijd dus. En waarom direct weer dit gescheld?
Jonger dan*.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:23 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Gescheld? Maarre Alleen bobbernaut op onze server is jonger als 16, dus dat is ook onzin.
Je bent gister 20 geworden?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jonger dan*.
En sorry hoor, alles onder de 20 is kleuter imo
I rest my case.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:23 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Gescheld? Maarre Alleen bobbernaut op onze server is jonger als 16, dus dat is ook onzin.
quote:
oeiquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:58 schreef Jajong het volgende:
[..].
Ik ben 26, 90kg. 1.90m. Ik vecht kickboks en MMA-wedstrijden. Nu jullie weer.
Vecht kickboks wel eens terug?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:58 schreef Jajong het volgende:
[..].
Ik ben 26, 90kg. 1.90m. Ik vecht kickboks en MMA-wedstrijden. Nu jullie weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |