De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi gezellige userquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:56 schreef Crutch het volgende:
kieke...Hey alles goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Hallo jongeman, hoe gaat het met u?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoi Myraeaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeala.
dacht doe eens lief, maar vertel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je weet niet tegen wie je praat ook_gek...
quote:
Redelijk tot goed, dank u.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hallo jongeman, hoe gaat het met u?
ze is klaar met je, gewoon doei zeggen en klaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn ex heeft na mijn mailtje mijn nummer uit haar telefoon verwijdert en eigenlijk gezegd dat ze geen contact meer met me wil. Terwijl ik een mail stuurde omdat ik had begrepen dat ze ermee zat dat ik kortaf was tegen haar. Het enige wat ik heb gedaan was vragen of ze eens wilde afspreken om te praten over mijn keuzes en ik vroeg of ze wat kon doen aan de broekzakgesprekken die ik van haar ontvang.
Ik snap er geen kut meer van.
Vreemd dat ze me dan kaartjes stuurt en tegen mijn zusje vertelt dat ze het vervelend vindt hoe ik reageerde de laatste keer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze is klaar met je, gewoon doei zeggen en klaar.
Waarom benaderd ze ook echt je zusje?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd dat ze me dan kaartjes stuurt en tegen mijn zusje vertelt dat ze het vervelend vindt hoe ik reageerde de laatste keer.
Maarja, fuck it. Niet alsof het mijn leven op een manier beinvloed.
Kwam ze toevallig tegen tijdens het uitgaan. Niks achter zoeken verder.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom benaderd ze ook echt je zusje?
Ex van kaneel?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
eh.. als vrouw zijnde kan ik hier uitleg op geven...
tis uit en ze zoekt contact met jou... vervolgens doe je kortaf (al dan niet met kwade bedoelingen) vervolgens probeert ze t af te sluiten en dan neem je ineens contact op dat je wil praten en dat je haar uitleg wil geven
beetje verwarrend voor haar.... voor jou ook natuurlijk, maar dit is de enige uitleg die ik je kan geven waarom ze nu ineens niets meer wil...
eensquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
tis uit en ze zoekt contact met jou... vervolgens doe je kortaf (al dan niet met kwade bedoelingen) vervolgens probeert ze t af te sluiten en dan neem je ineens contact op dat je wil praten en dat je haar uitleg wil geven
beetje verwarrend voor haar.... voor jou ook natuurlijk, maar dit is de enige uitleg die ik je kan geven waarom ze nu ineens niets meer wil...
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
Ze had eerst gezegd dat ze vrienden wilde blijven. Dat wilde ik toen ook.quote:
Hehehe. Hoe gaat het met jouw verwerking?quote:
Dat niet opdringerig zijn is best lastigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:26 schreef stefanhaan het volgende:
het is sowieso lastig hoor. Als man zijnde wil je ook niet te opdringerig zijn enzo. Dus het kan ook vaak gebeuren dat je elkaar gewoon verkeerd begrijpt.
Je kan nog gevoelens hebben voor de ander. En als je dan niet zeker weet hoe het met de ander zit. Dan is het af en toe van als ik nu iets zeg ofso kom ik dan te opdringerig over of?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat niet opdringerig zijn is best lastig
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:32 schreef marbasnarf het volgende:
hoooow eigenlijk zou er een woordenboek moeten bestaan, waarin je kan opzoeken wat t andere geslacht bedoelt....
snap ook nooit iets van mannen..
Ik ook niet hoor, ben je echt niet de enigste meequote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:34 schreef marbasnarf het volgende:
en mijn verwerking.... tja.. ben niet zo goed in dingen verwerken...
Dat was mijn idee de laatste maanden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:29 schreef ook_gek het volgende:
de realtie is over, dus stop met contact houden. Komt alleen maar gezeik van
Nee, ze heeft 1 keer gezegd dat ik het maar moest laten weten wanneer ik wist of ik contact wilde hebben, maar ze zou niet eeuwig wachten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:30 schreef marbasnarf het volgende:
geloof best dat t lastig is, maar begrijp dat ze al paar keer had gevraagd om contact te hebben...?
hoe dan ook, zij verbreekt nu alle contact, zou t dan ook laten rusten, als ze alsnog contact wil neemt ze dat vanzelf wel op..
Als het op deze wijze wordt gebracht, klinkt het niet uitnodigend en ga ik er van uit dat ze geen échte behoefte aan me heeft. Hoogstens dat ze het niet erg zou vinden als ik eens iets van me liet horen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
een deur die nog niet helemaal gesloten is, betekend dat hij open staat....
Ja, ik weet het. Ik vind het nog steeds moeilijk te geloven dat het zo gelopen is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:31 schreef twi het volgende:
Ik weet dat je er nog niet uit was of je contact wilde blijven houden met 'r of niet. Maar eerlijk gezegd schiet je ook niks op met het houden van contact. Dan blijf je er lekker in hangen. Gewoon afsluiten en doorgaan. Zorgen dat de paar zaken die je nog met 'r moet regelen afgehandeld worden, en dan ieder je eigen weg gaan.
Het komt op mij toch heel anders over.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als het op deze wijze wordt gebracht, klinkt het niet uitnodigend en ga ik er van uit dat ze geen échte behoefte aan me heeft. Hoogstens dat ze het niet erg zou vinden als ik eens iets van me liet horen.
gehehehe duidelijk voorbeeld idd!quote:
Dat is niet raar. Het is ook nog vers heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:34 schreef marbasnarf het volgende:
en mijn verwerking.... tja.. ben niet zo goed in dingen verwerken...
Ja, maar ik heb voorkennis.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het komt op mij toch heel anders over.
Het klinkt mij in de oren alsof ze...quote:
dat klint echt heul foutquote:
fixed.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja slaap lekker,![]()
en sorry joysa, ik breng om een of andere reden een hoop gezeik mee zeik steeds, snap wel dat je daar gek van wordt.
Ach, er is niks meer aan te doen nu. Ik snapte haar al nooit, dus dat kan nu ook het geval zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
das waar... maar voor buitenstaander is t wel weer "makkelijker" om onderscheid te maken tussen wat er daadwerkelijk gezegd wordt en wat je hoopt/verwacht dat er gezegd wordt
altijd rot dat soort dingen
ben daarom zelf liever van t directe... ipv hints enzo..anders snap ik t zelf ook niet meer haha
We willen niet voor elkaar gaan, was alleen sprake van vriendschappelijk contact onderhouden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het klinkt mij in de oren alsof ze...
Ergens niet mee tevreden is en wilt dat je weer echt voor haar gaat.
Dat ze er geen vertrouwen meer in heeft dat je haar echt wilt.
Dat is mijn gedachte wat ik ervan krijg... Maar ik heb niks meegemaakt natuurlijk.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef ValHallen het volgende:
Goede vriendin & Friendzone! (ja, zoveelste)
Beste. Topicwending. Ooit.
Ooit.
Ik las de OP. De herkenbaarheid.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:10 schreef ValHallen het volgende:
Goede vriendin & Friendzone! (ja, zoveelste)
Beste. Topicwending. Ooit.
Ooit.
Bullshit, pure bullshit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dus de friendszone is feitelijk niks meer als een soort wachtkamer
Jep. En daarna die post dat ze dikke ruzie hadden. En 3 maanden later heeft ie gewoon een relatie met dezelfde meid. Alleen bazen komen uit de friendzonequote:
Ik wordt nooit meer vrienden met een vrouw, nooit meer.quote:
Zie het...als een wachtkamer. Gewoon positief denken jongen!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wordt nooit meer vrienden met een vrouw, nooit meer.
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Ben ik nu de enige die denkt ach wat een leuk verzonnen verhaaltje?
Ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Heel soms, maar doe odds zijn astronomisch klein. Die kerel is een mythequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dus de friendszone is feitelijk niks meer als een soort wachtkamer
Hoe moet ik nog positief denken gek?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie het...als een wachtkamer. Gewoon positief denken jongen!
Dus.. dan ben ik ook een mythequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel soms, maar doe odds zijn astronomisch klein. Die kerel is een mythe
VH hoor je dat je bent een mythe.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Heel soms, maar doe odds zijn astronomisch klein. Die kerel is een mythe
En er zat aardig wat tijd tussen de OP en de update-postquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:27 schreef ValHallen het volgende:
Dit is 100% niet verzonnen, teveel details, teveel pijnlijkheden in de OP.
Neeneenee, helemaal fout heloef!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe moet ik nog positief denken gek?![]()
Vrienden kan ik alleen worden als ik echt niks in haar zie.
Welke man gaat er nou 3 maanden broeden hier op?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:26 schreef DigitalGirl het volgende:
3 maanden inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En er zat aardig wat tijd tussen de OP en de update-post
Het is een verhaaltje met een twist die zich in de werkelijkheid nooit voor doet, bedoel en dan gelijk na een maand samenwonen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:27 schreef marbasnarf het volgende:
hooow, nu wordt ik nieuwsgierig, maar geen zin om die lappen tekst uit dat topic te lezen...
* dwingt zichzelf om t toch te lezen *
kom maar..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:30 schreef arachide. het volgende:
Wie van jullie wil mijm gekanker even aanhoren?
Neen, vriendschappen met vrouwen ik begin er gewoon nooit meer aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neeneenee, helemaal fout heloef!
poooooooositief denken!
Ik heb ook nog wel wat te kankeren, dus kanker mee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:30 schreef arachide. het volgende:
Wie van jullie wil mijm gekanker even aanhoren?
Ach, het geeft andere mensen een goed gevoel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is een verhaaltje met een twist die zich in de werkelijkheid nooit voor doet, bedoel en dan gelijk na een maand samenwonen.
Maar erger ook valse hoop.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ach, het geeft andere mensen een goed gevoel.
Van hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Stiekem zit je nog steeds in de friendzone hoor, ik laat je in de waan.
Misschien was het geen gok en deed je gewoon wat fout heloef. Ik herinner me nog dat je begon te janken of zo? tssk tsskquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
Hij deed in principe precies hetzelfde als ik.
Alleen bij hem ging het wel goed.
Vorige week woensdag kregen we voor ksg de opdracht om een presentatie te maken. Vrijdag zeggen beide dat ze me zullen mailen, dus ik email adres opgeschreven, maandag hoor ik 1 van de 2 roddelen over mij en morgen is die presentatie en ik hebben mijn deel perfect af, maar de rest laat niks van zich horenquote:
Welke redenen zijn er om er aan te nemen dat het nep is?quote:
Snel hun deel ook maar maken voor een goed cijferquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vorige week woensdag kregen we voor ksg de opdracht om een presentatie te maken. Vrijdag zeggen beide dat ze me zullen mailen, dus ik email adres opgeschreven, maandag hoor ik 1 van de 2 roddelen over mij en morgen is die presentatie en ik hebben mijn deel perfect af, maar de rest laat niks van zich horen
Tis gebaseerd op inzet en je hoort in Rome pas je cijfer. Lang verhaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Snel hun deel ook maar maken voor een goed cijfer
Jouw inzet is goed toch? Dat moet dan voldoende zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tis gebaseerd op inzet en je hoort in Rome pas je cijfer. Lang verhaal.
Dat janken kwam toch pas daarna.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien was het geen gok en deed je gewoon wat fout heloef. Ik herinner me nog dat je begon te janken of zo? tssk tssk
Dat deed ik dus ook. Ach lang verhaal, mijn humeur is naar de kloten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:01 schreef Cakeisam het volgende:
Ik besefte dat ik geen kans maakte en heb haar ook verteld dat ik haar leuk vond, maar klaar was om vrienden te zijn....
Preciesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Jouw inzet is goed toch? Dat moet dan voldoende zijn
Zeg me dat dit niet over mij gaat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat janken kwam toch pas daarna.
Het gedeelte daarvoor was hetzelfde.
[..]
Dat deed ik dus ook. Ach lang verhaal, mijn humeur is naar de kloten.
Niet t zelfd meisje neem ik aan... wat bij de een wel werkt, werkt bij de ander niet helaas...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat janken kwam toch pas daarna.
Het gedeelte daarvoor was hetzelfde.
[..]
Dat deed ik dus ook. Ach lang verhaal, mijn humeur is naar de kloten.
En een zak m&m's on the side?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, nu is het te laat. Jongens, jullie mogen haar hebben. Biedingen vanaf 3 frikandellen.
Verkeerde topic, mopquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
Ik ben zo blij dat we voornamelijk individueel werken op school.
Ze ligt goed in de markt ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hert bieden loopt storm zie ik
I know. Ik bied even mee, anders kom je niet veel hoger dan 3 frikandellenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je snapt dat ik je verkoop en alles voor mij is?
Dit gaat niet over jou.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zeg me dat dit niet over mij gaat.
Gezond verstand... dat is gewoon een kloontje.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Welke redenen zijn er om er aan te nemen dat het nep is?
Kijk eens logisch naar de feiten.
Die 3 maanden hier op gaat zitten broeden ja? Die twee ellenlange verhalen gaat schrijven?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Gezond verstand... dat is gewoon een kloontje.
4 frikandellen en ontbijt op bed is mijn startbod dan.quote:
Jij erbij?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
4 frikandellen en ontbijt op bed is mijn startbod dan.
Alleen als daar een verse Egg McMuffin bijzit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
4 frikandellen en ontbijt op bed is mijn startbod dan.
ghehehe aaaahw.... dat klinkt wel zieligquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
Ik ben af te halen vanaf 0 frikandellen.
Ik ken mijn marktwaarde.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe aaaahw.... dat klinkt wel zielig
Hey, ik verkoop jou toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen als daar een verse Egg McMuffin bijzit.
Ja, dat is op zich toch niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Die 3 maanden hier op gaat zitten broeden ja? Die twee ellenlange verhalen gaat schrijven?
Onmogelijk: nee, onwaarschijnlijk: ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, dat is op zich toch niet onmogelijk.
Doe je ook aan alu-hoedjes?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, dat is op zich toch niet onmogelijk.
Dames, neem mij en krijg er 4 frikandellen gratis bijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
Ik ben af te halen vanaf 0 frikandellen.
Tschuss en alvast slaap lekker.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
mensen, succes met bieden
ik ga mn hondjes uitlaten (brrr koud) en lekker slapen, truste!!
Trusten snarfknarfquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
De enige frikandel die ze van mij krijgen zit in mijn broek.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dames, neem mij en krijg er 4 frikandellen gratis bij
who let the dogs out who whoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:45 schreef marbasnarf het volgende:
wie neemt er nu standaard een frikandel mee.. gnagna.. sorry vind mezelf best grappig als ik bijna slaap..tjuusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
De enige frikandel die ze van mij krijgen zit in mijn broek.
Je had ook niet voor de justin bieber cut moeten gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
Dit nieuwe kapsel van mij is te verwarrend. Ik herken mezelf niet meer als ik voorbij een spiegel loop.
Vriend, ik heb kroeshaar, ik kan dat niet eens.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je had ook niet voor de justin bieber cut moeten gaan.
Nee dat is alleen als je weggaatquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen zonder hartslag blijkbaar
Benzinquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dames, neem mij en krijg er 4 frikandellen gratis bij
Niet eens een reden kunnen bedenken waarom je mij zou willen houdenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee dat is alleen als je weggaat
Ik wil je graag houden, want like.. uhm. Ja.
Zou ik ook doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
Mijn vriendin maakte het uit door slechte seks.
Ik zie hier mijn toekomst.
Nu ben ik al helemaal bang.quote:
"41% of all people take people with curly hair less seriously"quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Vriend, ik heb kroeshaar, ik kan dat niet eens.
Wel 100!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet eens een reden kunnen bedenken waarom je mij zou willen houden.
De eerste keer was ik niet zo'n bitch om dat te doen, maar ik had zat reden daartoe.quote:
Niemand neemt mij toch serieus.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
"41% of all people take people with curly hair less seriously"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
En je had em kunnen hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:54 schreef SiIk het volgende:
Ik neem wel een andere jongen. Een die gratis is bij voorkeur
Ok, wanneer kom je me ophalen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:54 schreef SiIk het volgende:
Ik neem wel een andere jongen. Een die gratis is bij voorkeur
Zelden zo gelachen als die nacht.quote:
Ach. Je moet niet naar het verleden kijken.quote:
Puhlease, seks moet wel gruwelijk dramatisch zijn om het meteen uit te maken. Een beetje vrouw/meisje geeft je sowieso nog een paar kansen.quote:
[Radio 49] #1439 'n tukker an de knop'nquote:
Als je weet hoe traag van begrip ik ben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Puhlease, seks moet wel gruwelijk dramatisch zijn om het meteen uit te maken. Een beetje vrouw/meisje geeft je sowieso nog een paar kansen.
Ik ben er blij omquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach. Je moet niet naar het verleden kijken.
Ik was sowieso niet toe aan een relatie toen, en als ik dat wel was zou ik alsnog niet weten of het iets geworden zou zijn tussen ons.
Maar VH is sowieso een lieve jongen en ik vind het fijn om te zien dat jullie het leuk hebben samen
Dus hij settelde eigenlijk voor de second best... je kunt hem zonder moeite terugwinnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach. Je moet niet naar het verleden kijken.
Ik was sowieso niet toe aan een relatie toen, en als ik dat wel was zou ik alsnog niet weten of het iets geworden zou zijn tussen ons.
Maar VH is sowieso een lieve jongen en ik vind het fijn om te zien dat jullie het leuk hebben samen
HA-HA-HAquote:
Daar geloof ik helemaal niets van.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dus hij settelde eigenlijk voor de second best... je kunt hem zonder moeite terugwinnen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dus hij settelde eigenlijk voor de second best... je kunt hem zonder moeite terugwinnen.
Ik ben echt een vals kreng.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van.
Sowieso stook ik niet graag in relaties, al helemaal niet relaties waar Faye een onderdeel van is
Ja, gewoon ja.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je doet vaak net alsof je een vals kreng bent, maar mensen weten wel beterquote:
Voel jij je ook zo kut?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef arachide. het volgende:
Sorry als ik zo flip. Ik sta nu echt op scherp en ik weet niet waarom
Slechte herinneringen aan dat topic?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef arachide. het volgende:
Aha.quote:
Als bommen op scherp staan moet je altijd de zwarte draad doorknippenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:01 schreef arachide. het volgende:
Noem je dat stoken, een ieder heeft toch zijn eigen keuzes te maken. En yep dat denk ik, ben van mening dat men toch altijd droomt van datgene wat had kunnen zijn. In dit geval datgene wat nooit was omdat jij hem afwees.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van.
Sowieso stook ik niet graag in relaties, al helemaal niet relaties waar Faye een onderdeel van is
Deze vrouw snapt het helemaalquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Noem je dat stoken, een ieder heeft toch zijn eigen keuzes te maken. En yep dat denk ik, ben van mening dat men toch altijd droomt van datgene wat had kunnen zijn. In dit geval datgene wat nooit was omdat jij hem afwees.
Mij opbellen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef arachide. het volgende:
De kamer is nu te klein voor mij. Ik weet niet wat ik moet doen. Angst grijpt me naar de keel en ik wil echt alleen maar vallen. Wat moet ik doen?
Nah ik droom nooit van wat het had kunnen zijn met alles en iedereen waar ik interesse in had.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Noem je dat stoken, een ieder heeft toch zijn eigen keuzes te maken. En yep dat denk ik, ben van mening dat men toch altijd droomt van datgene wat had kunnen zijn. In dit geval datgene wat nooit was omdat jij hem afwees.
Alles en iedereenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah ik droom nooit van wat het had kunnen zijn met alles en iedereen waar ik interesse in had.
Eens tellen, praktisch wel ja, tot vorig jaar continu, ze wisselden elkaar gewoon af.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Alles en iedereen... ben je zo vaak dan hoteldebotel?
Wat dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:07 schreef SiIk het volgende:
Altijd als ik in dit topic kom gaat het fout.
Klinkt niet echt gezond heh... weet je alvast wat je probleem is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Eens tellen, praktisch wel ja, tot vorig jaar continu, ze wisselden elkaar gewoon af.
Ik ben enorm labiel met dat soort dingen, gelukkig valt het de laatste tijd enigszins mee.
Nou probleem, ik beschrijf hier de periode van 14 tot en met 17.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Klinkt niet echt gezond heh... weet je alvast wat je probleem is.
Watquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Toe maar een paniekaanval wanneer je denkt VH te verliezen.
Ik vraag het me ook af eigenlijk. Algemene interessequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom wil je dat in vredesnaam weten?
Ik wil het ook wel weten nuquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:03 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af eigenlijk. Algemene interesse
Gewoon benieuwd, maar rustig maar hoor. Vraag je niet ten huwelijk ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom wil je dat in vredesnaam weten?
Snel, op de achterbank ermee!quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:01 schreef heloef het volgende:
Er zit een meisje naast me in de bus die heeft gewoon een koelkast Nokia.
Wat een heldin.
Weet je wat het is? Als je nog jong bent, denk je "fuck it, ik hoef het toch niet te dragen" .. maar zodra je mijn leeftijd bereikt (31), dan beginnen dat soort dingen belangrijker te worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
De stropdas is een rare vinding...
Ja, dat snap ik allemaal wel. Alleen vind ik sowieso stropdassen rare dingen (ligt aan mij hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Als je nog jong bent, denk je "fuck it, ik hoef het toch niet te dragen" .. maar zodra je mijn leeftijd bereikt (31), dan beginnen dat soort dingen belangrijker te worden.
Ik kan er niet de hele tijd casual bij blijven lopen.. zeker niet als ik straks manager wil worden of team leader, daarvoor andere mensen moet aansturen en presentaties moet houden.
Dan lopen mijn minions er straks netter bij als ik
Ja ik vind het ook ondingen hoor.. ik verhang mezelf er liever mee dan dat ik ze omdoequote:Op woensdag 1 februari 2012 09:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik allemaal wel. Alleen vind ik sowieso stropdassen rare dingen (ligt aan mij hoor).
Ik ben sowieso wel moeilijk hoor wat kleding betreft. Ik knip best wel vaak het labeltje met de wasinstructies er uit omdat anders mijn huid gaat irriteren en zoquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:29 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook ondingen hoor.. ik verhang mezelf er liever mee dan dat ik ze omdoe
Als of zo pak en stropdas je er meer bij gaat helpenquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Als je nog jong bent, denk je "fuck it, ik hoef het toch niet te dragen" .. maar zodra je mijn leeftijd bereikt (31), dan beginnen dat soort dingen belangrijker te worden.
Ik kan er niet de hele tijd casual bij blijven lopen.. zeker niet als ik straks manager wil worden of team leader, daarvoor andere mensen moet aansturen en presentaties moet houden.
Dan lopen mijn minions er straks netter bij als ik
quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel moeilijk hoor wat kleding betreft. Ik knip best wel vaak het labeltje met de wasinstructies er uit omdat anders mijn huid gaat irriteren en zo
Die labels lijken ook alleen maar te groeien en te groeien de laatste jaren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel moeilijk hoor wat kleding betreft. Ik knip best wel vaak het labeltje met de wasinstructies er uit omdat anders mijn huid gaat irriteren en zo
Op welke manier ga je dan je kleding stijl upgraden?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]![]()
Daar heb ik niet zoveel last van.. het irritante van een stropdas is echter ook dat je je overhemd helemaal dicht moet knopen en dat zit dan de hele tijd strak tegen mijn hals te drukken. Dat vind ik wel benauwend.. ik ben dat totaal niet gewend.
Voor de rest boeit het me allemaal niet zo. Ik probeer alleen mijn kledingstijl een beetje te upgraden, want ik ben al die jaren daar veel te laks in geweest. Lees: in de winter een spijkerbroek, trui en jas. In de zomer een spijkerbroek en t-shirt. Klaar is kees.
Ik houd sowieso niet van kleding met veel knopen. Vind die dingen maar vervelend. Spijkerbroeken draag ik bijvoorbeeld ook niet omdat ik die vervelend vind zitten. Ik ben meer van de "casual" lichte kleding, het moet echt lekker zitten, anders draag ik het gewoon niet en ligt het maar in een hoekquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]![]()
Daar heb ik niet zoveel last van.. het irritante van een stropdas is echter ook dat je je overhemd helemaal dicht moet knopen en dat zit dan de hele tijd strak tegen mijn hals te drukken. Dat vind ik wel benauwend.. ik ben dat totaal niet gewend.
Voor de rest boeit het me allemaal niet zo. Ik probeer alleen mijn kledingstijl een beetje te upgraden, want ik ben al die jaren daar veel te laks in geweest. Lees: in de winter een spijkerbroek, trui en jas. In de zomer een spijkerbroek en t-shirt. Klaar is kees.
In eerste instantie wel. Soms wordt het ook gewoon verwacht, dus dan kun je niet anders.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als of zo pak en stropdas je er meer bij gaat helpen
Gaat om charisma.
Dagelijks wil ik er gewoon iets netter bij lopen. Dat houdt in nettere spijkerbroeken en overhemden dragen, nettere schoenen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op welke manier ga je dan je kleding stijl upgraden?
Wat voor broeken draag je dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet van kleding met veel knopen. Vind die dingen maar vervelend. Spijkerbroeken draag ik bijvoorbeeld ook niet omdat ik die vervelend vind zitten. Ik ben meer van de "casual" lichte kleding, het moet echt lekker zitten, anders draag ik het gewoon niet en ligt het maar in een hoek
Of van die afritsbroeken of van die joggingbroeken. Weet best dat dat niet "mooi" is, maar het zit tenminste wel altijd goed, geen gedoe met naden die raar zitten en weet ik watquote:
Dan was het of te makkelijk voor je, of je hebt het verklootquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Tentamen ging wel redelijk volgens mij. In ieder geval ging het veel te soepeltjes voor 15 minuten leren
Moet ik het voor je doen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:14 schreef LostInSpace het volgende:
Argh.
Waarom kon ik al wel op mijn 10e programmeren, maar ben ik te dom om zoiets simpels te doen als een stropdas knopen of een sjaal op een fatsoenlijke manier om te doen?
Het lukt me gewoon niet
En dan zit ik van die filmpjes online te kijken van mensen die het voordoen, en als ik het dan zelf probeer eindigt het er altijd mee dat ik mezelf bijna wurg of iets dergelijks![]()
Ik hoop het eerste. Het is wel een herkansing en je mag de wettenbundel gebruiken enzo dus het is meer de wet op de juiste manier interpreteren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan was het of te makkelijk voor je, of je hebt het verkloot
Wat netter bij lopen is niet zo heel moeilijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:53 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
In eerste instantie wel. Soms wordt het ook gewoon verwacht, dus dan kun je niet anders.
Voor de rest ligt mijn kennisniveau behoorlijk hoog.. daar moet ik iets mee doen op den duur. Anders verhang ik mezelf straks echt uit frustratie![]()
[..]
Dagelijks wil ik er gewoon iets netter bij lopen. Dat houdt in nettere spijkerbroeken en overhemden dragen, nettere schoenen.
Dat is nog steeds casual, maar wel wat netter en met wat meer oog voor detail. Het moet er simpelweg verzorgder uitzien.
En ik wil op zijn minst leren hoe ik er ook heel netjes bij kan lopen (in pak, stropdas, etc). Nu moet ik dat sowieso al voor de bruiloft van mijn zusje (heb ook al een pak gekocht), maar er zijn wel meer gelegenheden waarbij dit handig kan zijn.
Ik zie het gewoon als een project van mij
Helemaal eens.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat netter bij lopen is niet zo heel moeilijk.
Inderdaad overhemd, in de winter trui er overheen. Je kan bv zoeken naar een trui die net even anders is dan de rest on het "speels" te houden. Een voorbeeld hier van is bv het merk good people. Die draag ik zelf. Overhemd er onder en spijkerbroek. Let wel dat je een overhemd koopt die goed past! Niks is zo lelijk als een overhemd niet de juiste maat is!
Bv zo good people trui met grijze vlakke kan je prima combineren met een overhemd waar de zelfde kleur grijze strepen in zitten. Doe daar onder een licht gekleurde spijkerbroek. Nette leren cognac kleur schoenen er onder en om het af te maken een riem in de zelfde kleur van de schoenen. Dat laatste is echt belangrijk!
Wil je het echt afmaken, koop er dan een mooi horloge bij. Die hoeven niet duur te zijn. Zo lang hij maar niet al te goedkoop uit ziet.
Weest gegroet!quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:27 schreef Lokasenna het volgende:
Internet werkt eindelijk weer
Ik ging half dood gisteravond, ik ben een internetjunk
Aww, nu kon je niet soppen voor de cam?quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:27 schreef Lokasenna het volgende:
Internet werkt eindelijk weer
Ik ging half dood gisteravond, ik ben een internetjunk
Dat ook niet nee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Aww, nu kon je niet soppen voor de cam?
Mooi, saucijzen- en frikandelbroodjesquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
Zometeen traktatie van een collega. Beter is het geen Multivlaai
Wat een baasquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mooi, saucijzen- en frikandelbroodjesMijn collega is absoluut een jaar ouder en wijzer geworden.
Ik heb pas geleden op multivlaai getrakteerdquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
Zometeen traktatie van een collega. Beter is het geen Multivlaai
quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden op multivlaai getrakteerd
Hier is het ook altijd multivlaai, maar die shit is helemaal niet zo lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden op multivlaai getrakteerd
Oh god wat gebeurd er! Wat gebeurd er!!! Mensen zijn het met me eensquote:
Appel kruimel en kersen vlaaiquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Hier is het ook altijd multivlaai, maar die shit is helemaal niet zo lekker
Komt omdat je iets zinnigs zegtquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god wat gebeurd er! Wat gebeurd er!!! Mensen zijn het met me eens
Maar dank je
Mensen die nu op tc zittenquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet nu op tc 6 gekruide worstjes naar binnen schuiven
Oh dus zo voelt datquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Komt omdat je iets zinnigs zegt
quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Mensen die nu op tc zitten
Mensen die nu gekruide worstjes naar binnen schuiven6 stuks
quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Mensen die nu op tc zitten
Mensen die nu gekruide worstjes naar binnen schuiven6 stuks
quote:
Pertinent onwaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:14 schreef Plastic_zak het volgende:
me boi drommel nakt jullie allemaal
Snertquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja goffer, nu heb ik zin in Snert en Vlaai..
Deel de bron van je plezier met ons.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:25 schreef heloef het volgende:
Ik heb gewoon pijn in mijn nek van het lachen.
Ik denk de 12 keer Inbetweeners.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deel de bron van je plezier met ons.
als je niks te doen hebt?quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is officieel doorgedraaid?
Waarom zou je dat in godsnaam doen?
Er is ook een serie van de inbetweeners dacht ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kijk je toch 12 verschillende films
Inside joke op school. Iets met een bureaublad achtergrond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deel de bron van je plezier met ons.
Had iemand een bureaubladachtergrond met porno ingesteld?quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Inside joke op school. Iets met een bureaublad achtergrond.
Prt screen van het bureaublad als achtergrond en dan alle icoontjes verbergenquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Inside joke op school. Iets met een bureaublad achtergrond.
Nee ik heb het meisje waar hij verliefd op is ingesteld als bureaublad achtergrond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had iemand een bureaubladachtergrond met porno ingesteld?
lolquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik heb het meisje waar hij verliefd op is ingesteld als bureaublad achtergrond.
Zo voel ik mij dus altijdquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:44 schreef twi het volgende:
Lachbuien n.a.v. inside jokes delen met mensen die de inside joke niet kennen
Nee dat kun je fixen in settings - > Overig -> Klassieke quotequote:Op woensdag 1 februari 2012 11:44 schreef heloef het volgende:
Ben ik de enige waar de quote functie bij verneukt is?
Neequote:Op woensdag 1 februari 2012 11:44 schreef heloef het volgende:
Nee, krijg een soort van jaren-80 editbox in 't midden van m'n scherm.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:44 schreef heloef het volgende:
Kun je uitzetten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:44 schreef heloef het volgende:
Klassiek quoten instellen bij settings.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:44 schreef heloef het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee dat kun je fixen in settings - > Overig -> Klassieke quote
Neequote:Op woensdag 1 februari 2012 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
ik vind het niet zo ergis wel handig
je kan geen posticon instellen. Moett je eerst quoten en dan edittenquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
ik vind het niet zo ergis wel handig
Waarom?quote:
Dank u, dank u.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee dat kun je fixen in settings - > Overig -> Klassieke quote
Die gebruik ik toch nooitquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je kan geen posticon instellen. Moett je eerst quoten en dan editten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |