De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi gezellige userquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:56 schreef Crutch het volgende:
kieke...Hey alles goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Hallo jongeman, hoe gaat het met u?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoi Myraeaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeala.
dacht doe eens lief, maar vertel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je weet niet tegen wie je praat ook_gek...
quote:
Redelijk tot goed, dank u.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hallo jongeman, hoe gaat het met u?
ze is klaar met je, gewoon doei zeggen en klaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn ex heeft na mijn mailtje mijn nummer uit haar telefoon verwijdert en eigenlijk gezegd dat ze geen contact meer met me wil. Terwijl ik een mail stuurde omdat ik had begrepen dat ze ermee zat dat ik kortaf was tegen haar. Het enige wat ik heb gedaan was vragen of ze eens wilde afspreken om te praten over mijn keuzes en ik vroeg of ze wat kon doen aan de broekzakgesprekken die ik van haar ontvang.
Ik snap er geen kut meer van.
Vreemd dat ze me dan kaartjes stuurt en tegen mijn zusje vertelt dat ze het vervelend vindt hoe ik reageerde de laatste keer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze is klaar met je, gewoon doei zeggen en klaar.
Waarom benaderd ze ook echt je zusje?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd dat ze me dan kaartjes stuurt en tegen mijn zusje vertelt dat ze het vervelend vindt hoe ik reageerde de laatste keer.
Maarja, fuck it. Niet alsof het mijn leven op een manier beinvloed.
Kwam ze toevallig tegen tijdens het uitgaan. Niks achter zoeken verder.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom benaderd ze ook echt je zusje?
Ex van kaneel?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
eh.. als vrouw zijnde kan ik hier uitleg op geven...
tis uit en ze zoekt contact met jou... vervolgens doe je kortaf (al dan niet met kwade bedoelingen) vervolgens probeert ze t af te sluiten en dan neem je ineens contact op dat je wil praten en dat je haar uitleg wil geven
beetje verwarrend voor haar.... voor jou ook natuurlijk, maar dit is de enige uitleg die ik je kan geven waarom ze nu ineens niets meer wil...
eensquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
tis uit en ze zoekt contact met jou... vervolgens doe je kortaf (al dan niet met kwade bedoelingen) vervolgens probeert ze t af te sluiten en dan neem je ineens contact op dat je wil praten en dat je haar uitleg wil geven
beetje verwarrend voor haar.... voor jou ook natuurlijk, maar dit is de enige uitleg die ik je kan geven waarom ze nu ineens niets meer wil...
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
Ze had eerst gezegd dat ze vrienden wilde blijven. Dat wilde ik toen ook.quote:
Hehehe. Hoe gaat het met jouw verwerking?quote:
Dat niet opdringerig zijn is best lastigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:26 schreef stefanhaan het volgende:
het is sowieso lastig hoor. Als man zijnde wil je ook niet te opdringerig zijn enzo. Dus het kan ook vaak gebeuren dat je elkaar gewoon verkeerd begrijpt.
Je kan nog gevoelens hebben voor de ander. En als je dan niet zeker weet hoe het met de ander zit. Dan is het af en toe van als ik nu iets zeg ofso kom ik dan te opdringerig over of?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat niet opdringerig zijn is best lastig
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:32 schreef marbasnarf het volgende:
hoooow eigenlijk zou er een woordenboek moeten bestaan, waarin je kan opzoeken wat t andere geslacht bedoelt....
snap ook nooit iets van mannen..
Ik ook niet hoor, ben je echt niet de enigste meequote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:34 schreef marbasnarf het volgende:
en mijn verwerking.... tja.. ben niet zo goed in dingen verwerken...
Dat was mijn idee de laatste maanden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:29 schreef ook_gek het volgende:
de realtie is over, dus stop met contact houden. Komt alleen maar gezeik van
Nee, ze heeft 1 keer gezegd dat ik het maar moest laten weten wanneer ik wist of ik contact wilde hebben, maar ze zou niet eeuwig wachten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:30 schreef marbasnarf het volgende:
geloof best dat t lastig is, maar begrijp dat ze al paar keer had gevraagd om contact te hebben...?
hoe dan ook, zij verbreekt nu alle contact, zou t dan ook laten rusten, als ze alsnog contact wil neemt ze dat vanzelf wel op..
Als het op deze wijze wordt gebracht, klinkt het niet uitnodigend en ga ik er van uit dat ze geen échte behoefte aan me heeft. Hoogstens dat ze het niet erg zou vinden als ik eens iets van me liet horen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
een deur die nog niet helemaal gesloten is, betekend dat hij open staat....
Ja, ik weet het. Ik vind het nog steeds moeilijk te geloven dat het zo gelopen is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:31 schreef twi het volgende:
Ik weet dat je er nog niet uit was of je contact wilde blijven houden met 'r of niet. Maar eerlijk gezegd schiet je ook niks op met het houden van contact. Dan blijf je er lekker in hangen. Gewoon afsluiten en doorgaan. Zorgen dat de paar zaken die je nog met 'r moet regelen afgehandeld worden, en dan ieder je eigen weg gaan.
Het komt op mij toch heel anders over.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als het op deze wijze wordt gebracht, klinkt het niet uitnodigend en ga ik er van uit dat ze geen échte behoefte aan me heeft. Hoogstens dat ze het niet erg zou vinden als ik eens iets van me liet horen.
gehehehe duidelijk voorbeeld idd!quote:
Dat is niet raar. Het is ook nog vers heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:34 schreef marbasnarf het volgende:
en mijn verwerking.... tja.. ben niet zo goed in dingen verwerken...
Ja, maar ik heb voorkennis.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het komt op mij toch heel anders over.
Het klinkt mij in de oren alsof ze...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |