quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Hij is ook niet zo ajax gezind. En psv heeft bij hem ook geen streepje voor. Zijn sympathie ligt bij kleine clubs. Los daarvan: die sneue aanval op Vlaar maandag was zó gezocht, dat verbaasde me echt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dezelfde Derksen beweert ook nog steeds dat Feyenoord een aantal plekken te hoog staat, een heleboel punten gestolen heeft en eigenlijk thuishoort op de 8e of 9e plek.Ik weet niet waarom die man zo de pest op Feyenoord heeft; heeft ie geen goede lekken meer binnen de club ofzo?
De voorzitter van Heerenveen heeft zojuist gezegd dat er sowieso niemand meer vertrekt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
Nou...ben benieuwd of we nog nieuws over Janmaat krijgen de komende uurtjes.
Hij is ook niet ajax-gezind nee. Maar hij houdt zich wel duidelijk in tegen Ajax, waar ie tegen Feyenoord wel graag even flink schopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is ook niet zo ajax gezind. En psv heeft bij hem ook geen streepje voor. Zijn sympathie ligt bij kleine clubs. Los daarvan: die sneue aanval op Vlaar maandag was zó gezocht, dat verbaasde me echt.
Het is goed dat Boskamp, Van Hanegem en Schelvis daar regelmatig zitten, want "Gijpie" moet ook weinig hebben van Feyenoord.
Prachtig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:16 schreef ursel het volgende:
Missie opvoeding geslaagd![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er vertrouwen in.quote:
Ook als je Janmaat niet hebtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:18 schreef macca728 het volgende:
Waarom wordt Swerts eigenlijk verlengd ? Als je Janmaat heb kan je Swerts toch verkopen/lozen ?
Echt onbegrijpelijk idd. Fernandez verlengen zou nog logischer zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:18 schreef macca728 het volgende:
Waarom wordt Swerts eigenlijk verlengd ? Als je Janmaat heb kan je Swerts toch verkopen/lozen ?
zeker jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk idd. Fernandez verlengen zou nog logischer zijn.
Niet realistisch. Denk wèl dat Van Geel er (al) in is geslaagd om hem volgend seizoen bij Feyenoord naar binnen te praten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
Nou...ben benieuwd of we nog nieuws over Janmaat krijgen de komende uurtjes.
Ik hoop het. Met Beenhakker was het sowieso al mislukt, maar v. Geel heeft tot nu toe eigenlijk nog niets fout gedaan. Wat dat betreft heb ik er ook wel vertrouwen in, maar dan moeten ze niet te lang gaan zitten afwachten bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Prachtig.
Maat van me had ook zijn zoon meegenomen. Die had zijn beste dag ooit natuurlijk.
[..]
Ik heb er vertrouwen in.
Gangmaker in het elftal, dat werd me wel duidelijk in Marbella. En gezien de financiële situatie lijkt het me sowieso wel verstandig om zo iemand te houden voor de breedte.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:18 schreef macca728 het volgende:
Idd, erg vreemd. En dat terwijl ie helemaal weg is van spelers als Xavi.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:20 schreef heiden6 het volgende:
Ik snap niet dat Gijp geen fan is van Clasie.
Belangrijk in de kleedkamer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Gangmaker in het elftal, dat werd me wel duidelijk in Marbella. En gezien de financiële situatie lijkt het me sowieso wel verstandig om zo iemand te houden voor de breedte.
Refereer je naar zijn uitspraak van gister? Hij zei alleen dat het niet een absolute topper wordt. Niet dat hij geen fan is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:20 schreef heiden6 het volgende:
Ik snap niet dat Gijp geen fan is van Clasie.
gangmaker ? leuke baan voor wat 4/5 ton. Als speler heb je er niets aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Gangmaker in het elftal, dat werd me wel duidelijk in Marbella. En gezien de financiële situatie lijkt het me sowieso wel verstandig om zo iemand te houden voor de breedte.
Tegen Feyenoord komt hij nog weleens over alsof hij het de club niet gunt dat ze weer succes gaan hebben en groter groeien. Terwijl hij het ajax wèl gunt, als het maar onder Cruijff is. (en Feyenoord had-ie het ook gegund, maar dan onder vriend Beenhakker die zomaar -oeps- per ongeluk Derksen belt tijdens een zakelijk gesprekquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij is ook niet ajax-gezind nee. Maar hij houdt zich wel duidelijk in tegen Ajax, waar ie tegen Feyenoord wel graag even flink schopt.
Lijkt me een loos gerucht.quote:21.06: De Belg Kevin de Bruyne maakte vandaag de transfer van KRC Genk naar Chelsea maar de kans dat hij daar aan spelen toekomt, is klein. Aanvankelijk was er sprake van de aanvallende middenvelder de rest van het seizoen op huurbasis zou afmaken bij de club van trainer Mario Been, maar inmiddels is ook de naam van Feyenoord gevallen. De Rotterdammers hebben zich dan ook gemeld bij de Engelse topclub met de intentie om de 20-jarige speler voor de rest van het seizoen te huren.
AD.nl
Idd zegquote:
Gijp is beste vrienden met Been he, daarom gunt hij Koeman het succes niet zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij is ook niet ajax-gezind nee. Maar hij houdt zich wel duidelijk in tegen Ajax, waar ie tegen Feyenoord wel graag even flink schopt.
En Genee heeft ook wel sympathie voor Feyenoord volgens mij. Die corrigeert de boel toch redelijk vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |