Wij konden het altijd precies horen als mijn buurman seks of ruzie had met zijn vriendinquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:59 schreef Debsterr het volgende:
Wij hebben luidruchtig sexende buren. Die sexen echt te veel.
quote:ik ben op zoek naar hondje een teefje niet te oud gratis hij moet klein blijven al vast bedankt
Never dat ik bij zo iemand mijn hond zou brengenquote:
Ook echt een teefje en het daarna "hij" noemen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Never dat ik bij zo iemand mijn hond zou brengenKan je hem niet rapporteren ofzo?
Sukkol.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
FAK ik wilde een poshe topcoat meebestellen met mijn TD bestelling alleen nu ehb ik alle extra plekjes al vergeven
quote:
het is gwoon zonde, als je overdag al emo voelt enzo heb je gewoon slaap goed nodig, en als je dan je telefoon aanlaat omdat hij misschien een bericht kan sturen is gewoon niet slimquote:
De opvang in moet?quote:beste mensen,
ik ben een moeder met twee lieve kinderen en zoek een tehuis voor mijn lieve hond diesel,
omdat ik door problemen de opvang in moet en ik kan hem niet meenemen zou u astublieft zo snel mogelijk contact opnemen
omdat ik echt zo snel mogelijk een nieuw baasje moet vinden voor mijn lieve hond diesel
hij is een amerikaanse stafford1,5 jaar oudlief met kinderen en kan met andere dieren
Een asshole die gauw van zijn chiuaua afmoet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook echt een teefje en het daarna "hij" noemen.
Sommige mensen....![]()
Je vraagt je af of ze reacties krijgt...
Uiteraard ook weer een am staffquote:
I'll take him!quote:
Mijn foon is ook mijn wekker, dus die ligt standaard naast mijn kussen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is gwoon zonde, als je overdag al emo voelt enzo heb je gewoon slaap goed nodig, en als je dan je telefoon aanlaat omdat hij misschien een bericht kan sturen is gewoon niet slim
De asiels zitten helemaal vol met am staffs.... Niet normaal, dat en pitbulls.quote:
Wekker geluid gaat bij elke telefoon af ook als je hem op stil zetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn foon is ook mijn wekker, dus die ligt standaard naast mijn kussen.
Maar ik weet dat het stom en raar is. Ik had een heel zwaar weekend wat dat betreft, maar vandaag gaat het wel weer. Ik zal verder moeten toch??
Daimontquote:Hallo,
Ik ben Daimont, ik zoek met spoed een nieuw baasje.
Marktplaats weer aan het afstruinen?quote:
Ja, ik heb geen geduldquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Marktplaats weer aan het afstruinen?
Wel een goeden oefening.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
als je uitglijdt in de douche moet je een matje kopen, werkt like a boss.
En wandelen met be-ijsde stoepen
Wel vlakbij Debsterr langs gelopen
Ja i know... Staat op het lijstje, maar te lui om de stad voor in te gaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
Doe nou maar, straks breek je je nek nog!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ja i know... Staat op het lijstje, maar te lui om de stad voor in te gaan
Stoer dat jullie toch nog zijn gaan wandelen. Niet uitgegleden?
nee, gewoon voorzichtig lopen. Zullen ook wel niet zo heel ver zijn geweest... ff berekenenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ja i know... Staat op het lijstje, maar te lui om de stad voor in te gaan
Stoer dat jullie toch nog zijn gaan wandelen. Niet uitgegleden?
Hebben ze die dingen ook bij de drogist eigenlijk?? Want dan zal ik morgen wel gaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe nou maar, straks breek je je nek nog!
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hebben ze die dingen ook bij de drogist eigenlijk?? Want dan zal ik morgen wel gaan
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
Vier kilometer meer wat ik gelopen hebquote:
je moet ze ff aantrappen als je hebt schoongemaakt, dat de zuignappen vast komen, anders ga je idd op je muilquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik glijd juist uit van die douchematjes
Hoe doe je dat dan??quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik glijd juist uit van die douchematjes
Dat dusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vier kilometer meer wat ik gelopen heb
INBREKEN!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
Er ligt een pakket bij de buren en... daarnet waren ze thuis...en nu niet meerIk wil weten of het mijn canadees pakket is (denk ik.. vermoed ik.. hoop ik
)
*geen geduld heeft*
ja honderd dagen!quote:
van een website kan je niet zien of het een leuken hont is schatjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
INBREKEN!![]()
![]()
En le fu. Ik ben eigenlijk volledig tegen Honden uit verweggistan halen om hier een baas voor ze te zoeken (want genoeg honden hier in de asiels en hond niet uit eigen omgeving halen endezo).
Maar ik zie op zo'n site nu toch een leuk beest. Kut
Echt wel, want foto's en verhaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van een website kan je niet zien of het een leuken hont is schatje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja honderd dagen!
En het staat hier op het whiteboard en in mijn sig zodat iedereen me er op kan wijzen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Echt wel, want foto's en verhaal.
En dit:Er zijn honderd miljoen miljard leuke honden te vinden. Misschien is geduld bij zoiets niet zo slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier duurde het ook een jaar voor we de hond hebben gevonden die wij wilden(wel van een fokker.. Maar er zijn maar weinig corgi fokkers en daarvan zijn er maar een paar die wij vertrouwden). We moesten er voor naar Voorburg maar samson
Die nu trouwens in de bench ligt te slapen.. In de keuken... En af en toe jankt omdat ie niet door heeft dat zijn deur openstaat en gewoon naar buiten kan lopen
Geheel slim is ie niet![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Echt wel, want foto's en verhaal.
En dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg je die kat er dan ook bij?
En die andere hont, kijkt op het einde echt zo in de camara van naaaaaaah die sporen toch niet?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja maar Corgiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er zijn honderd miljoen miljard leuke honden te vinden. Misschien is geduld bij zoiets niet zo slecht
Hier duurde het ook een jaar voor we de hond hebben gevonden die wij wilden(wel van een fokker.. Maar er zijn maar weinig corgi fokkers en daarvan zijn er maar een paar die wij vertrouwden). We moesten er voor naar Voorburg maar samson
Die nu trouwens in de bench ligt te slapen.. In de keuken... En af en toe jankt omdat ie niet door heeft dat zijn deur openstaat en gewoon naar buiten kan lopen
Geheel slim is ie niet![]()
Met mijn kad gaat dit nog veel leuker zijn, die gaat waarschijnlijk net zo hard stuiterenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Krijg je die kat er dan ook bij?
En die andere hont, kijkt op het einde echt zo in de camara van naaaaaaah die sporen toch niet?
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Al die mailtjes die ik krijg ook.
En ik wil ze niet uitzetten want dan mis ik alles
quote:
Hersenloosvermaeckquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
En muaha. Salon Takeover gedownload. Paupertv. Extreme paupertv.
Nu mag het, morgen de hele dag aan werkstuque zitten.quote:
En dan alssie af is weer hoofd leegmaken met hersenloosvermaeckquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu mag het, morgen de hele dag aan werkstuque zitten.
Nee, daarna college voorbereiden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan alssie af is weer hoofd leegmaken met hersenloosvermaeck
LIJKEN WASSENquote:
Daarna dan!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, daarna college voorbereiden.
Oh nee ik heb net op ebay besteld. Is mn eigen schuld had ik maar eerder moeten bedenkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:01 schreef Incantrix het volgende:
Crap, Spees, komt dat door mij?mij mag je altijd opzij zetten als je er zelf nog iets bij wil hoor
Jaaaa.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
HIJ UPDATE NIET MEER!
Ik wil niet steeds refreshen
Het was ok geweest hoor, maar lief, thnxquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh nee ik heb net op ebay besteld. Is mn eigen schuld had ik maar eerder moeten bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Onbeveiligd wel, sukkolquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ik weet niet wat ik heb
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
disclaimer
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hij danst als de gemiddelde Hollandse vent.quote:
Ik loldequote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij danst als de gemiddelde Hollandse vent.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij danst als de gemiddelde Hollandse vent.
Het is gewoon sterker dan jezelf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Shit ik stuur iedereen ineens fok smileys. Ik heb het niet eens door
Die van schaar wel, de paprika nietquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:17 schreef Debsterr het volgende:
Ik zei vandaag iets tegenen eindigde met lijken wassen
Zeer minimaal, maar ja.quote:
Truste trixiflixypixylotquote:
Haters worden verwijderdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
NICK HOORT NIET IN DE HOARDERS FB GROEP
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
NICK HOORT NIET IN DE HOARDERS FB GROEP
Okquote:
Truste skjoeliewoelieboobiebolliequote:
Dat, wie liket dan al mijn onzinposts.quote:
Ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat, wie liket dan al mijn onzinposts.
DELETE NICK DOE HET DOE HET DOE HET DOE HETquote:
poezels laat je niet gaat?quote:
Da wil je nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:25 schreef Jacqie1986 het volgende:
Mag ik ook bij de nagelmeisjesfacebook??
Goeden actie van peozquote:
Goeien poezelbeestenquote:
ze wil een likje..daar!.. jonguh!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
en dan lekker dr anus in je richting steken
spees den kutpuber is beheerderquote:
Er zijn ook nog niet echt bijster veel nagelfoto's gepost.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
spees den kutpuber is beheerderGaat nooit goed komen zo
Swatches, need!quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
spees den kutpuber is beheerderGaat nooit goed komen zo
quote:NicK zegt:
lol
Haal me aub uit de groep
ipad blijft emails krijgen
Oh ik heb al watquote:
quote:
Alleen die bruine lijkt me teveel op stront.quote:
Wanneer komen die uit??quote:
Poepvingorsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen die bruine lijkt me teveel op stront.
die is wel een beetje viess iddquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen die bruine lijkt me teveel op stront.
quote:
Dan neem ik chocoholische Suzi wel.quote:
Verschillende tinten poepquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan neem ik chocoholische Suzi wel.
Oeh !! Spannendquote:
En hoe ging het?quote:
It would be for your own good my lovequote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
chg is meestal wel langer verkrijgbaar
Ik heb Classic Camel nog.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Verschillende tinten poepNeedz
Succes!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fack, douchen, koken en wassen. Allemaal voor 11 uur.
Ik lees zo wel bij
u fucking kidding me?quote:Naam: Al.ex.and.er Sc.h.ou.ten
ANR: 666666
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet heul niks want ik heb de rest van de week lekker vrij lalalallala![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
LEKKERRRRRRR!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ging supergoedquote:
Whooo lekkerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:36 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ging supergoedGaan 2e 'stuurles' overslaan want dat ging al goed, volgende keer dus schakelen en harder dan 60 rijden
Nu allemaal rondjes door de stad en woonwijken gereden om te zien hoe ik daar op reageer, en ik heb een rechte lijn (dus niet de ene keer tegen de stoep aan en de andere keer niet) en zit heel relaxed achter het stuur, klets over koetjes en kalfjes met die kerel, hield in de gaten wat erom me heen gebeurde (en zag een stadsbus niet aankomen
).. Ook gas geven enzo ging al helemaal goed op gevoel dus dikke vette JEEEEEJ
Klinkt super!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ging supergoedGaan 2e 'stuurles' overslaan want dat ging al goed, volgende keer dus schakelen en harder dan 60 rijden
Nu allemaal rondjes door de stad en woonwijken gereden om te zien hoe ik daar op reageer, en ik heb een rechte lijn (dus niet de ene keer tegen de stoep aan en de andere keer niet) en zit heel relaxed achter het stuur, klets over koetjes en kalfjes met die kerel, hield in de gaten wat erom me heen gebeurde (en zag een stadsbus niet aankomen
lekkerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
[..]
[..]
Les je in Groningen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Snap ik heeel goed hoor! Maar ik was de hele dag druk op mn werk, toen snel boodschappen doen,koken en weg. Dus had geen tijd om te stressen, is ook gister pas afgesproken dat vandaag mn eerste les zou zijn dus kon mezelf ook niet opfuckenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
lekkerik was zo zenuwachtig mn eerste lessen
Looool werd je daar niet gek van? Mijn instructeur is cool, hij greep nergens in maar liet het mij ervaren. Ik raakte bijna een stoeprandje en riep heel hard OOOOOOHHH KIJK NOU!! Hij lachen: ja je zag hem toch? En bij iedere bus die ik op krappe stukjes moest passeren riep ik achteraf WE LEVEN NOG! Hij weer lachenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:43 schreef PriemGirl het volgende:
Woot klinkt goed p-a![]()
Toen ik mijn eerste les had; was dat op een industrieterrein... met bijna geen verkeer... en toen raakte ik alsnog de stoeprand
En mijn 'leraar' zong telkens "Oehhh ie oe a a ching chang walla walla bing bang" als ik maar een geluid maakt; dat ik schrok
Hij was wel tof verder though
Linquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:48 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!! Hier den frietkoningin!
Fijn 7 uur gewerkt en geen zin om terug te lezen
Heb ik iets gemist vandaag?
Whahaha je hebt hier vast wel eens gereden he?quote:
Goeden glitter-Gifsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:48 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!! Hier den frietkoningin!
Fijn 7 uur gewerkt en geen zin om terug te lezen
Heb ik iets gemist vandaag?
Goeden tip.. ik ga zoekenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je het rijbewijs-topic al gezien? Vond ik fijn posten toen ik rijlessen had
oh dat is wel fijn ja, zo'n drukke dag vantevorenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Snap ik heeel goed hoor! Maar ik was de hele dag druk op mn werk, toen snel boodschappen doen,koken en weg. Dus had geen tijd om te stressen, is ook gister pas afgesproken dat vandaag mn eerste les zou zijn dus kon mezelf ook niet opfucken
[..]
Looool werd je daar niet gek van? Mijn instructeur is cool, hij greep nergens in maar liet het mij ervaren. Ik raakte bijna een stoeprandje en riep heel hard OOOOOOHHH KIJK NOU!! Hij lachen: ja je zag hem toch? En bij iedere bus die ik op krappe stukjes moest passeren riep ik achteraf WE LEVEN NOG! Hij weer lachenIk ben hier de lawaaimaker, hij vindt alles wel prima
Oh, die zoek ik zelf nog wel een keer op bij google imagesquote:
Moet ook maar net klikken he? Dat is fijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:50 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh dat is wel fijn ja, zo'n drukke dag vantevoren![]()
ik had ook wel echt een fijne instructrice, echt zo'n hele lompe, directe chick, heerlijk
We hebben eigen glittergifs gemaaktquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, die zoek ik zelf nog wel een keer op bij google images
WHUT??????quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hebben eigen glittergifs gemaakt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:52 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en unitleider: Heb jij eigenlijk je proeftijdgesprek al gehad??
- Nee....
'Oh, bij deze: het gaat heel goed! Mag ik een kaassoufflé van je?'
- Nee....
- Nee....
Wel allemaal in dezen topiek glaube ich.quote:
Ja, klinkt als Servex.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:52 schreef Lindytje het volgende:
- Nee....
En de kansloze (ex?) collega van UNF, die haar hont aan de taart liet ruiken/likken/etc die ze net van een collega gekregen had, die er 2 uur aan gewerkt had!quote:
Thanksquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[Centraal] Rijbewijs-/Rijlestopic #161
Astu
Ja, precies! een kwartier er voor stond ze nog met een collega te praten die 3 weken eerder begonnen is dat er een dossier aangelegd ging worden over hemquote:
Goeden actiequote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En de kansloze (ex?) collega van UNF, die haar hont aan de taart liet ruiken/likken/etc die ze net van een collega gekregen had, die er 2 uur aan gewerkt had!
Wel Ok...af en toe een huilbui of bijna sexquote:
Dat ja. Was het alweer bijna vergetenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En de kansloze (ex?) collega van UNF, die haar hont aan de taart liet ruiken/likken/etc die ze net van een collega gekregen had, die er 2 uur aan gewerkt had!
Jepquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, precies! een kwartier er voor stond ze nog met een collega te praten die 3 weken eerder begonnen is dat er een dossier aangelegd ging worden over hem
Wheehhehee. Wel klasse trouwens dat ze dat doet terwijl anderen het kunnen horenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, precies! een kwartier er voor stond ze nog met een collega te praten die 3 weken eerder begonnen is dat er een dossier aangelegd ging worden over hem
Dat is fijn wijffie, dat jullie nog goed contact hebben!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wel Ok...af en toe een huilbui of bijna sex
Neh...gaat wel goed an sich. Gelukkig nog goed contact met Patje, maar op een hele andere manier als voorheen. Vertrouwde vriendschap zeg maar.
Die zal wel hebben lopen klooien. Dus da's kwestie van dossier aanleggen en -----> eruit flikkerenquote:
Zeker klasse jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wheehhehee. Wel klasse trouwens dat ze dat doet terwijl anderen het kunnen horen
- Nee....
Dat, kasverschillen en dingen vergeten af te storten endezeauquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die zal wel hebben lopen klooien. Dus da's kwestie van dossier aanleggen en -----> eruit flikkeren
Goeden actie, dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat, kasverschillen en dingen vergeten af te storten endezeau![]()
Ik heb die ervaring niet hoor, maar ik zou dat echt niet kunnen. Is het ook niet handiger als je wat meer afstand neemt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wel Ok...af en toe een huilbui of bijna sex
Neh...gaat wel goed an sich. Gelukkig nog goed contact met Patje, maar op een hele andere manier als voorheen. Vertrouwde vriendschap zeg maar.
oh handigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat, kasverschillen en dingen vergeten af te storten endezeau![]()
Zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
En fijn Lin! Zo'n complimentje tussendoor
Nope, zou ik echt niet willen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb die ervaring niet hoor, maar ik zou dat echt niet kunnen. Is het ook niet handiger als je wat meer afstand neemt?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker
'ja, en als de muur vol ligt als jij de muur doet en je ziet dat het hier voor druk is, dan spring je bij enzo'
Serieus, als dat een compliment is... hoe dom is het andere personeel dan?? Wat moet ik dan gaan doen, uit mijn neus eten en kijken hoe druk het voor in de winkel is??![]()
Taksiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
KAAAAAAKKKKKK!heeft mij van de week zijn tas gegeven om te wassen, want er was taksi in gevallen. Haal ik hem net uit de wasmachine zat zijn mp3 er nog in
![]()
Je overschat sommige mensen helaasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker
'ja, en als de muur vol ligt als jij de muur doet en je ziet dat het hier voor druk is, dan spring je bij enzo'
Serieus, als dat een compliment is... hoe dom is het andere personeel dan?? Wat moet ik dan gaan doen, uit mijn neus eten en kijken hoe druk het voor in de winkel is??![]()
Had hij zijn tas maar leeg moeten halenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
KAAAAAAKKKKKK!heeft mij van de week zijn tas gegeven om te wassen, want er was taksi in gevallen. Haal ik hem net uit de wasmachine zat zijn mp3 er nog in
![]()
Ja, dat!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dat had ik bij de mcdonalds ook. Ik vond het wel fijn om gewoon je werk te doen en dat anderen het helemaal geweldig vinden hoeveel iniatief je neemt
Score, nu hoef je waarschijnlijk nooit meer zijn spullen te wassenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
Je zou je verbazen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker
Ja ik had hem zondag al gewassenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Taksi![]()
Maar wel kut......
Heb je m al te drogen gelegd? (al is ie ws overleden...)
Gewoon terug stoppen en net doen alsof je niks gezien hebt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
Dat zeg ik dus ook elke x want dit is niet de eerste keerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Had hij zijn tas maar leeg moeten halen![]()
Maar wel handig zeg.... duur ding?
En dan zijn er ook nog mensen die daar niet goed genoeg voor zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat!!
'ja, ze ziet dingen en je pakt alles aan... bla bla bla'
Ja, like, duh
Tuurlijk, je moet ook vooral doen wat je zelf wilt en zelf denkt wat goed is. Nogmaals, ik heb die ervaringen niet, dus kan het me wat moeilijk voorstellen allemaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nope, zou ik echt niet willen...
Ik verwacht geen begrip hiervoor maar ik ben niet boos op hem, vind hem geen lul...etc.etc.
Laat me het even op mijn manier doen?
True, true...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je zou je verbazen.(Ik ken er dus genoeg die inderdaad blijven zitten.
)
Jewel, heb ook al ooit eens zijn 2 telefoons meegewassen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Score, nu hoef je waarschijnlijk nooit meer zijn spullen te wassen![]()
Jazeker, want er wordt morgen iemand ontslagenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan zijn er ook nog mensen die daar niet goed genoeg voor zijn
Kan ik nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Gewoon terug stoppen en net doen alsof je niks gezien hebt?
U begrijpt dat ik met sommigen weiger samen te werken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
True, true...
Ik erger me dan ook altijd aan trage mensen
DRAMA!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jazeker, want er wordt morgen iemand ontslagen![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Minute to minute update!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En dat weet de rest/jij nu al?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik snap dat ten zeerstequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
U begrijpt dat ik met sommigen weiger samen te werken.
Bij ons wisten we dat ook allang hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dat weet de rest/jij nu al?![]()
Nette tent hoor!
Had je die in je glansdoos zitten ofzo? Of heb je full size?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:05 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik wil het niet zeggen, omdat Masha Feoktistova van www.beautygloss.nl het fijn vindt... dan wil ik het eigenlijk haten... Maar ik vind Marokkan Oil echt hemels spul![]()
Mijn haar wordt er zo lekker zacht van
Jazeker weet ik dat al, like a bossquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dat weet de rest/jij nu al?![]()
Nette tent hoor!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:05 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik wil het niet zeggen, omdat Masha Feoktistova van www.beautygloss.nl het fijn vindt... dan wil ik het eigenlijk haten... Maar ik vind Marokkan Oil echt hemels spul![]()
Mijn haar wordt er zo lekker zacht van
Ik heb meegemaakt dat ik er vrij zeker van was dat iemand weg moest na 6 maanden contract, omdat diegene niet functioneerde en er allemaal klachten lagen, en dat mijn manager diegene vervolgens een vast contract aan ging biedenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij ons wisten we dat ook allang hoorOhh steek daar maar niet zoveel moeite meer in, laat hem maar een beetje vegen. Die is hier toch niet lang meer
quote:
In den truly yours doosquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Had je die in je glansdoos zitten ofzo? Of heb je full size?
Ja, beetje een bummer... misschien is er wel iemand ziek, kan ik alsnog werkenquote:
Oh ja, jij had ook een blog.... whehehehequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
In den truly yours doos![]()
Ik moet al een week daar een blogpost van maken... morgen
Zo 1 hebben wij er nu op mijn huidige werk. Werkt als een slak, zou financiële kennis hebben, maar kan geen enkele boeking goed doen. Zelfs aanmaningen checken lukt niet. En dan zegt de directeur, omdat ze mensen nodig hebben op een andere afdeling: Je werkt zo goed dat we je nog 2 dagen op de projectadmin willen hebbenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb meegemaakt dat ik er vrij zeker van was dat iemand weg moest na 6 maanden contract, omdat diegene niet functioneerde en er allemaal klachten lagen, en dat mijn manager diegene vervolgens een vast contract aan ging bieden![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, beetje een bummer... misschien is er wel iemand ziek, kan ik alsnog werken![]()
Ja, zoiets ja... kansloos dusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zo 1 hebben wij er nu op mijn huidige werk. Werkt als een slak, zou financiële kennis hebben, maar kan geen enkele boeking goed doen. Zelfs aanmaningen checken lukt niet. En dan zegt de directeur, omdat ze mensen nodig hebben op een andere afdeling: Je werkt zo goed dat we je nog 2 dagen op de projectadmin willen hebben![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |