Wij konden het altijd precies horen als mijn buurman seks of ruzie had met zijn vriendinquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:59 schreef Debsterr het volgende:
Wij hebben luidruchtig sexende buren. Die sexen echt te veel.
quote:ik ben op zoek naar hondje een teefje niet te oud gratis hij moet klein blijven al vast bedankt
Never dat ik bij zo iemand mijn hond zou brengenquote:
Ook echt een teefje en het daarna "hij" noemen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Never dat ik bij zo iemand mijn hond zou brengenKan je hem niet rapporteren ofzo?
Sukkol.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
FAK ik wilde een poshe topcoat meebestellen met mijn TD bestelling alleen nu ehb ik alle extra plekjes al vergeven
quote:
het is gwoon zonde, als je overdag al emo voelt enzo heb je gewoon slaap goed nodig, en als je dan je telefoon aanlaat omdat hij misschien een bericht kan sturen is gewoon niet slimquote:
De opvang in moet?quote:beste mensen,
ik ben een moeder met twee lieve kinderen en zoek een tehuis voor mijn lieve hond diesel,
omdat ik door problemen de opvang in moet en ik kan hem niet meenemen zou u astublieft zo snel mogelijk contact opnemen
omdat ik echt zo snel mogelijk een nieuw baasje moet vinden voor mijn lieve hond diesel
hij is een amerikaanse stafford1,5 jaar oudlief met kinderen en kan met andere dieren
Een asshole die gauw van zijn chiuaua afmoet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook echt een teefje en het daarna "hij" noemen.
Sommige mensen....![]()
Je vraagt je af of ze reacties krijgt...
Uiteraard ook weer een am staffquote:
I'll take him!quote:
Mijn foon is ook mijn wekker, dus die ligt standaard naast mijn kussen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is gwoon zonde, als je overdag al emo voelt enzo heb je gewoon slaap goed nodig, en als je dan je telefoon aanlaat omdat hij misschien een bericht kan sturen is gewoon niet slim
De asiels zitten helemaal vol met am staffs.... Niet normaal, dat en pitbulls.quote:
Wekker geluid gaat bij elke telefoon af ook als je hem op stil zetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn foon is ook mijn wekker, dus die ligt standaard naast mijn kussen.
Maar ik weet dat het stom en raar is. Ik had een heel zwaar weekend wat dat betreft, maar vandaag gaat het wel weer. Ik zal verder moeten toch??
Daimontquote:Hallo,
Ik ben Daimont, ik zoek met spoed een nieuw baasje.
Marktplaats weer aan het afstruinen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |