Yup er begint vorm in te komenquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:44 schreef Asyniur het volgende:
Webkim
Gerberaatje, volgens mij is het nu een beetje stabiel qua groei of niet?
Zoë, je hebt een BUIK!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:35 schreef Marjolijntje het volgende:
Covie, heb je iedereen gehad en sla je mij over!![]()
![]()
Maar ik kwam eigenlijk kijken naar jouw 25 weken buik, waar blijft ie?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:45 schreef Zoë23 het volgende:
28wkn bolle buikWOOOW jouw buik is nu echt enorm aan het groeien meid. Wat mooi! Krijg je ook leuke reacties in je omgeving? Want wat ik zo kan zien ben je echt mooi zwangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie trouwens dat jij ook een navelpiercing had. Me too. Heb hem er nu uitgehaald, en dat ziet er voor mijn gevoel heel gek uit.
Ik ga deze week ook weer een foto maken. Dan wel savonds, want dan lijkt het wat meer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gezien, een van de badkamers van A6N.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:23 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Hee, webkim dat is een bekend ziekenhuis! Je ligt in het jbz of niet? Ik werk in het C gebouw
Enne mooie buikkies dames! jaloers is![]()
haha ja groeit nu echt hard!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef Kwisted het volgende:
[..]
WOOOW jouw buik is nu echt enorm aan het groeien meid. Wat mooi! Krijg je ook leuke reacties in je omgeving? Want wat ik zo kan zien ben je echt mooi zwangerZie trouwens dat jij ook een navelpiercing had. Me too. Heb hem er nu uitgehaald, en dat ziet er voor mijn gevoel heel gek uit.
Ik ga deze week ook weer een foto maken. Dan wel savonds, want dan lijkt het wat meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die buik wel ja, maar jullie zijn voor de rest ook mooi slank.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:00 schreef bodpa09 het volgende:
Die van ons wordt vanzelf net als die van jullie dames: give us time!![]()
Thanksquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PhaidraEn je hebt een prachtig figuurtje om jaloers op te worden!
quote:Op zondag 19 februari 2012 09:04 schreef Asyniur het volgende:
Phaidra, mooi!
Son, inderdaad nog lekker bescheiden.
Wie weet wat je meisje binnenkort nog voor explosie gaat veroorzaken
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:40 schreef Phaidra het volgende:
Cross-post (lekker makkelijk)
[ afbeelding ]
22 weken vandaag.
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:03 schreef Kyara het volgende:
Fee![]()
gaat het goed? Misschien een keer een kleine update + foto in t babytopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |