abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2012 @ 19:32:31 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107451524

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 31 januari 2012 @ 19:33:00 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107451542
Dus, ik ga rijden! Nouja, eerst krabben :') ;(.

:W
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107451621
:D

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeft ie geen Facebook Syrena?

Sigme, blijf toch van die koekjes af.. Verslaafde!
Ja maar Ik kan geen enkele fatsoenlijke smoes bedenken. Ik vind ze niet eens lekker.

Oh ja: ja maar ik eet heeeeeeeeeel veel rauwe! groente! en fruit! en dan ook nog groente als avondeten! Dus!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_107451661
Morgen blijf ik eraf. Beloofd.
* spuugt tussen vingers door
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_107451671
Hij heeft Facebook (hoorde het hem tegen iemand anders zeggen). Ik heb het idee dat ik een zus van hem ken. Of misschien heb ik ooit studieboeken aan hem verkocht? Nou ja, mocht ik 'm nog eens tegenkomen dan ga ik 't wel vragen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 31 januari 2012 @ 19:37:16 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107451710
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:36 schreef sigme het volgende:
Ben je vrij?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107451774
Lijstje, commentaar is welkom. :) Zou er nog iets bij moeten?
O: flinke bak havermout met appel en halfvolle melk
L: 2 sneeën brood met kipfilet
T: 2 sneeën brood met smeerkaas
S: bij elkaar ongeveer een uur fietsen, 16km
D: biefstukje (ruim een ons) met wat gebakken krieltjes, bloemkool, broccoli en champignons :9
T: kiwi

Nu even bijlezen...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_107451911
ik had net heel leuk nieuws maar niemand heeft het gezien denk ik -O- of t was niet interessant, dat kan ook :@
Kwak
pi_107451989
Wat was je leuke nieuws kwak? Ik ga zo eens wat eten en bijlezen :)
pi_107451993
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik had net heel leuk nieuws maar niemand heeft het gezien denk ik -O- of t was niet interessant, dat kan ook :@
Ik heb echt niks gezien :o maar ik heb heel snel bijgelezen, had Maria's telefoonnummer krijgen ook eerst totaal verkeerd begrepen :') dacht dat haar dr. Cox een smiley had getekend.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 31 januari 2012 @ 19:43:39 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107451998
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:41 schreef kwakz0r het volgende:
Anders vertel je het nog eens? :P
pi_107452145
XM, je bent vast al weg maar mag ik de PM ook nog?

Zou tof zijn als het doorging Kwak! Wanneer hoor je dat? Ook fijn dat het meeviel vandaag. :)
Everything has changed
pi_107452146
Mini ik zou nog wat yoghurt nemen maar je bent wel Klein dus misschiien niet :P

Mijn lijstje:
O: 2 witte bolletjes kaas/komkommer en een peer
T: 2 plakjes ontbijtkoek
L: aubergine in tomatensaus, 2 kleine broodjes
T; 2 stukjes chocola, suikerwafel
D: iets met vis, salade ofzo
T: mandarijn en/of appel
pi_107452221
Spannend Kwak! Oei, op tv zou ik heel vreselijk vinden, maar als je het leuk vindt: veel plezier :s)
pi_107452253
Teruggelezen

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:32 schreef kwakz0r het volgende:
xm heeft pm :*
phaidra heeft een mooie buik :*
DaD woont samen met de leuke vent die ze verdient :*

en ik heb vandaag overleefd *O* vanmorgen viel de wereld wel weer mee. op school nog benaderd met een leuk verzoek, misschien ga ik na de voorjaarsvakantie 3 dagen lesgeven in een nog onbekend niet-europees buitenland, als uitwisseling, voor een tv programma. spannend! hoop dat het doorgaat (is nog niet zeker).
Fijn dat de dag meeviel. Enig idee welke hoek van de wereld het niet-Europese land ligt?
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2012 @ 19:48:55 #16
70532 loveli
N
pi_107452272
Tof kwak!

XM, PM?
crap in = crap out
pi_107452303
Ik heb het gisteren gepresteerd om weer iets in de hens te zetten in de magnetron :') Mijn pittenkussentje was met een punt tussen de glazen plaat en de wand gekomen, plaat kon dus niet draaien, dus een zeer geschroeid puntje. En een stank.....die maar niet wegtrok.

En kouwe voeten :'(
pi_107452317
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spannend Kwak! Oei, op tv zou ik heel vreselijk vinden, maar als je het leuk vindt: veel plezier :s)
ik vind vooral het uitwissel-gedeelte heel leuk. en het verre buitenland.

(het ging om de mogelijkheid dat ik voor een tv programma 3 dagen ga wisselen van plek met een docent uit een niet-europees buitenland. maar t is nog niet zeker of t doorgaat. ik denk nu dat ze me op niet-fotogeniekheid gaan afwijzen :@ maar ik ben dan ook in zo'n bui :@ ook al ging t vandaag beter)
Kwak
pi_107452343
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:48 schreef sigme het volgende:
Teruggelezen

[..]

Fijn dat de dag meeviel. Enig idee welke hoek van de wereld het niet-Europese land ligt?
weet ik niet! is momenteel nog one big surprise, met als enige mededeling dat t geen rimboe is.
Kwak
pi_107452375
quote:
O: 1 snee rusticobrood met roomboter, kaas en 1 roerei
T: Niets: 2,5 uur bij de kapper gezeten :') Wel veel groene thee gedronken.
L: Eerst boodschappen doen na de kapper, dus pas rond twee uur gelunchd: 1 bolognepistoletje met carpaccio, zelfgemaakte honingmosterdsaus van yofresh mayo, Sla en parmezaanse kaas. Karnemelk
T: beker thee met melk
T: beker thee en 2 mandarijntjes
D: zuurkoolboerenkool stamppot met worst :9 (werd teleurgesteld toen ik de vriezer open trok :') )
En dan zit ik wel vol denk ik.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:32 schreef kwakz0r het volgende:
xm heeft pm :*
phaidra heeft een mooie buik :*
DaD woont samen met de leuke vent die ze verdient :*

en ik heb vandaag overleefd *O* vanmorgen viel de wereld wel weer mee. op school nog benaderd met een leuk verzoek, misschien ga ik na de voorjaarsvakantie 3 dagen lesgeven in een nog onbekend niet-europees buitenland, als uitwisseling, voor een tv programma. spannend! hoop dat het doorgaat (is nog niet zeker).
*O*
pi_107452385
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:46 schreef Perruche het volgende:

Mijn lijstje:
Klein met een hoofdletter K zelfs? :D
Maar, goed idee! Toevallig net Activia gekocht voor mee naar m'n werk, dus dan neem ik die straks nog. :)

Veel suiker in jouw lijstje trouwens, maar je L en D zijn dan wel weer gezond.
Everything has changed
pi_107452409
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

(het ging om de mogelijkheid dat ik voor een tv programma 3 dagen ga wisselen van plek met een docent uit een niet-europees buitenland. maar t is nog niet zeker of t doorgaat. ik denk nu dat ze me op niet-fotogeniekheid gaan afwijzen :@ maar ik ben dan ook in zo'n bui :@ ook al ging t vandaag beter)
Je bent haske leuk! O+ Ik ga heel hard duimen :Y
pi_107452434
quote:

[..]

Jij bent hartstikke fotogeniek! :* Denk echt dat je daar heel geschikt voor zou zijn. :)
Everything has changed
pi_107452607
quote:

[..]

Dat klinkt tof, wat voor een tv-programma? Maar ben je niet een beetje bang dat het een beetje te druk wordt, dat je eigenlijk beter je rust kan pakken in die week? :@
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_107452812
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat klinkt tof, wat voor een tv-programma? Maar ben je niet een beetje bang dat het een beetje te druk wordt, dat je eigenlijk beter je rust kan pakken in die week? :@
geen idee, heb niet veel details gekregen en ik schat de kans dat t doorgaat 50%... het is ná de vakantie. dus m'n rust pak ik wel die week. dit is nou iets wat ik heel léuk zou vinden en niet als werkdruk ervaar.

werkdruk waar ik nu mee zit is m'n zware mentoraat, het niet m'n ei kwijt kunnen binnen het stramien van de sectie en m'n verrotte rooster en allemaal extra dingen die ik moet doen daarnaast op school, waar ik niet direct met lesgeven bezig ben. en het gebrek aan intellectuele uitdaging... dan is zoiets tussendoor juist heel fijn!
Kwak
pi_107452931
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

geen idee, heb niet veel details gekregen en ik schat de kans dat t doorgaat 50%... het is ná de vakantie. dus m'n rust pak ik wel die week. dit is nou iets wat ik heel léuk zou vinden en niet als werkdruk ervaar.

werkdruk waar ik nu mee zit is m'n zware mentoraat, het niet m'n ei kwijt kunnen binnen het stramien van de sectie en m'n verrotte rooster en allemaal extra dingen die ik moet doen daarnaast op school, waar ik niet direct met lesgeven bezig ben. en het gebrek aan intellectuele uitdaging... dan is zoiets tussendoor juist heel fijn!
Oh, ik dacht dat het in je vakantie zou zijn. Als je wel gewoon die week hebt om even uit te rusten en je dingen op orde te kunnen krijgen, liggen de zaken weer anders.

De dingen waar je nu wel mee zit, daar zou ik inderdaad wel gauw met iemand over gaan praten. Dat kan je anders gaan opbreken.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_107453313
m'n leidinggevende kwam vandaag naar me toe dat we weer eens moesten gaan zitten om te bespreken hoe t nu gaat enzo :Y komt goed. (ze zei het niet op een onheilspellende manier)

nu heb ik t topic genoeg gekaapt hoor!
Kwak
pi_107453453
Wat tof Kwak! *O* Ik duim heel hard voor je dat het door gaat. :) Weet zeker dat je het onwijs leuk zou doen!

Ik ga overigens niet hardlopen. Heb net een kwartier lang al vloekend tegen de wind in gefietst. Mijn vingers deden PIJN. En toen ze geen pijn meer deden, begonnen mn benen pijn te doen van de kou.
Ik ga wel mn pushups, situps en squats doen ofzo. En een Kinect kopen. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:12:57 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107453456
Weet je wat ik niet snap? Nou ja, snap het wel want een veel groter doelgroep maar....
Altijd zijn de koekjes, choco, vette kaas/vleeswaren e.d. in de aanbieding.
Maar groente? 1 of 2 soorten en dan is het vaak nog niet eens zo erg in de aanbieding, 5 cent goedkoper per 500 gr ofzo.
Zo irritant!

Spannend Kwak
pi_107453573
jaaa, op dwdd heeft reinbert de leeuw het over de gurrelieder O+ ik was bij een uitvoering, het was zó gaaf! vrienden van me speelden mee (o.a. die ene klarinettist waar jij mee hebt gekletst toen ik dronken was Ewelina ;) )
Kwak
pi_107453681
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Nou ja, snap het wel want een veel groter doelgroep maar....
Maar groente? 1 of 2 soorten en dan is het vaak nog niet eens zo erg in de aanbieding, 5 cent goedkoper per 500 gr ofzo.
Zo irritant!

Spannend Kwak
De producten die in de aanbieding zijn worden doorgaans in fabrieken gemaakt door grote levensmiddelenfabrikanten. Dus dat zijn idd de koekjes, zakjes en pakjes, cola's, bier etc ;)

Het ligt overigens erg aan de supermarkt waar je winkelt. Zo vind ik de aanbiedingen van de De Boer supermarkten zelden aantrekkelijjk (meestal jouw categorie van koekjes etc) en andere supermarkten (Nettorama) hebben dan weer wel vaak veel groente en fruit in de aanbieding.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107453724
@ mini; ja veel suiker, die 2 chocolaatjes had niet gehoeven en die suikerwafel ook niet. Maar ik ben bij onze suikerburen en dan kan ik het niet laten :')

Leuk kwak! Spannend ook :)
pi_107453730
Tof kwak! is toch een nickname die je niet snel gaat verkleinen :')
Ook leuk dat je ermee op TV komt trouwens! :D

Hoop dat je wat duidelijkheid hebt gekregen, XM! :*

En een kat inderdaad.
Wat, hoe, wanneer, komt later, wil eerst de rest klaar hebben :)

Winstmarge is waarschijnlijk groter, en onze hersens reageren van nature meer op hoog calorische etenswaren, uniek. Neiging om eigenlijk teveel slecht voedsel te kopen dat in de aanbieding is, is dan ook groter dan teveel groente.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:21:14 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107453940
Ja, ik snap het ook wel maar toch :P
Nettorama hebben we niet.
Jumbo vind ik maar vaag in reclames, AH groentes en C1000 groente reclame slaan vaak ook nergens op, bij de Lidl is het vaak altijd goedkoper (en beter)
Dus bij deze is de Lidl sowieso de beste groente en fruit verkoper qua supermarkt maar zeker ook de goedkoopste
pi_107453956
Whoei misschien maandag naar de opera O+
pi_107453995
ik ga altijd graag naar hoogvliet :Y die in Rijswijk in de Boogaard is ook fijn groot en niet te druk. ook vrij goedkoop en goed gesorteerd.

www.hoogvliet.com
Kwak
pi_107454016
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Perruche het volgende:
:o welke?! tof!
Kwak
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:22:58 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107454031
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Perruche het volgende:
Tof, denk ik?

Weltrusten
pi_107454109
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:o welke?! tof!
Kweenie, verrassing, en ook maar misschien. Maar ik hoop dat het doorgaat!
pi_107454337
Opera is zo tof! O+
Hoop voor je dat het doorgaat Perr!
Doe wat je niet durft.
pi_107454384
Oeh een opera, daar wil ik ook nog eens naartoe. Nog nooit geweest. :@
Net als naar Shakespeare-stukken trouwens. Binnenkort doet het Noord Nederlands Toneel hier Hamlet, is er toevallig nog iemand die daar heen wil? :P
Everything has changed
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:33:01 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107454575
Oehoehoeee! Leuk Kwak O+ Spannend!

Ik ging op werk heel blij vertellen over Dr Cox maar toen kenden mn collega's Scrubs niet _O- *anti-climax enzulks*

Ik had dat ook al met LoLcats, kenden ze ook niet! :o Heb spontaan maar een feestvierende lolcat gepost als reactie op een FB-bericht 8-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_107454634
Lolcat niet kennen? srslywtfomg?
Ja doei.
pi_107454732
Ik kwam deze net nog tegen (want op Facebook stond deze O+), zoveelste keer dat ik hem zie en ik lol'de weer. :@

Everything has changed
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:35:46 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107454738
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
Lolcat niet kennen? srslywtfomg?
Ik was ook serieus heel verbaasd! :@ :') Ze zijn ook niet zo heel oud! Maar goed, ik help ze wel, kunnen we van elkaar leren! O+ :+
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:36:18 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107454773
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef Mini. het volgende:
Ik kwam deze net nog tegen (want op Facebook stond deze O+), zoveelste keer dat ik hem zie en ik lol'de weer. :@

[ afbeelding ]
Jeuzis! :D _O- Ik LoLde O+
pi_107454866
Lekker, verslik me net in mn boerenkool. Zeker mn straf omdat ik niet ga hardlopen. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_107455119
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ben je vrij?
Niet eens :+.
Wel krijg ik een vaste aanstelling en heb ik mijzelf & liefste voor twee nachtjes een hotelletje aan de Moezel geboekt voor over twee weken.

'truste :*. Ik blijf nog een half uurtje op _O-.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:45:18 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107455265
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Wel krijg ik een vaste aanstelling en heb ik mijzelf & liefste voor twee nachtjes een hotelletje aan de Moezel geboekt voor over twee weken.

Oe wauw, gefeliciteerd! :D Ben je er blij mee? O+ Aan het hotelletje-aan-de-Moezel te zien wel denk ik zo? :7
pi_107455301
quote:

[..]

*O* ^O^ nice!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:46:24 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107455331
Ik heb trouwens heel lekker gegeten vandaag :Y) Gyros-wraps met extra paprika en ui met Griekse salade van saladekaas (waarom ze het geen feta noemen mag Joost weten :+), tomaat, komkommer, ui, kruiden en sla :9

Nu weet ik waar die stink eye cat me aan doet denken :o aan the Grinch :')
pi_107455444
quote:

[..]

Wat goed, gefeliciteerd! *O*
Everything has changed
pi_107455491
gefeliciteerd sigme! *O*
Kwak
pi_107455567
Sigme leuk, dat ze je willen houden! En ook van je hotelletje aan de Moezel :Y

Ml waarom zou je niet zelf in een hotel willen overnachten voor werk? Chill man, beetje fitnessen, eten, wijntje drinken, tv kijken, internetten...
pi_107455602
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
jaaa, op dwdd heeft reinbert de leeuw het over de gurrelieder O+ ik was bij een uitvoering, het was zó gaaf! vrienden van me speelden mee (o.a. die ene klarinettist waar jij mee hebt gekletst toen ik dronken was Ewelina ;) )
Wordt het nog opgevoerd?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_107455638
Gefeliciteerd sigme! *O*
pi_107455674
Oh en goed nieuws kwak!
pi_107455692
Combo breaker *O*
pi_107455702
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:46 schreef Perruche het volgende:

Mijn lijstje:
Ok, mijn D was carpaccio met oude kaas flinters en een bord gebakken groente, met een wijntje. Best prima!

En vantevoren heb ik nog een half uur op de loopband hardgelopen. En Maria, like a boss boks! Ik had ook sjans vanorgen *)
pi_107455706
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wordt het nog opgevoerd?
nope, was een extreem groot project. ik ben vorig jaar naar t laatste concert geweest en misschien dat het ergens in europa de komende twee jaar nog voorbij komt...
Kwak
pi_107455792
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nope, was een extreem groot project. ik ben vorig jaar naar t laatste concert geweest en misschien dat het ergens in europa de komende twee jaar nog voorbij komt...
Jammer!

Staat het ergens op youtube?
pi_107455809
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe wauw, gefeliciteerd! :D Ben je er blij mee? O+ Aan het hotelletje-aan-de-Moezel te zien wel denk ik zo? :7
Ja, het werk wordt binnenkort beter georganiseerd, dat gaat voor mij het een stuk aangenamer maken (afgelopen maand ging het ook al beter, ik had me in wat projecten weten te laten plaatsen). En een vaste baan in deze tijden is sowieso niet verkeerd. Het verdient best aardig en ik heb -dankzij mijn HPHW-regeling- ongeveer 10 weken vakantie per jaar.

Ik kan er alleen geen moestuin op na houden naast eenn 4-daagse werkweek met 2 uur reistijd/dag, en ook niet veel arbeid bijdragen aan de verbouwing (wel geld).

Hotelletje is van de baas: iedereen kreeg een paar maanden geleden een pluim. Deze kon ik oa inruilen voor 2 nachten hotel voor 2 personen. Met ontbijt en wijnproeverij.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:55:57 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107455820
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ok, mijn D was carpaccio met oude kaas flinters en een bord gebakken groente, met een wijntje. Best prima!

En vantevoren heb ik nog een half uur op de loopband hardgelopen. En Maria, like a boss boks! Ik had ook sjans vanorgen *)
Misschien was het dezelfde wel! :+ Heeft ie gewoon een hele rits briefjes-met-telefoonnummers in z'n jaszak zitten die hij aan random vrouwen onder de leeftijd van X geeft :D
pi_107455917
Hahaha maria ik zie het helemaal voor me :'). Ik kom best vaak mannen tegen die sjansen, vooral als ik weg ben voor werk. Helaas zijn het zelden sexy en aantrekkelijke exemplaren! Misschien moet ik het nachtleven eens opzoeken. Maar ja, in mijn uppie... Nah.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:58:09 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107455934
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, het werk wordt binnenkort beter georganiseerd, dat gaat voor mij het een stuk aangenamer maken (afgelopen maand ging het ook al beter, ik had me in wat projecten weten te laten plaatsen). En een vaste baan in deze tijden is sowieso niet verkeerd. Het verdient best aardig en ik heb -dankzij mijn HPHW-regeling- ongeveer 10 weken vakantie per jaar.

Ik kan er alleen geen moestuin op na houden naast eenn 4-daagse werkweek met 2 uur reistijd/dag, en ook niet veel arbeid bijdragen aan de verbouwing (wel geld).

Hotelletje is van de baas: iedereen kreeg een paar maanden geleden een pluim. Deze kon ik oa inruilen voor 2 nachten hotel voor 2 personen. Met ontbijt en wijnproeverij.
Zekerheid is idd prettig kan ik me zo voorstellen :Y En dan kan je de arbeidskracht ook betalen voor zover nodig!

Hotelletje klinkt prima zo :9 Ik mag nog met vriendje uit eten! :D Moet nog beslissen of we 1 of 2x gaan (we moeten mijn baan nog vieren maar zijn ook al bijna 9 jaar samen :9 ).
pi_107455990
Morgen kan je weer restaurantweek reserveren he! *tip*
pi_107455998
*jaloers*
Ja doei.
pi_107456017
Maria, 2x natuurlijk! Of 1x superluxe.

Ik ga zo maar eens een beetje TV kijken, ik voel mijn rode wijntje al flink zitten :')
pi_107456053
yay, extra ram in m'n computer, en nu loopt hij weer helemaal perfect. Volgend weekend nog updaten naar het nieuwe OSX, en dan is alles weer als nieuw. En dat voor een 2.5 jaar oude laptop!

[/nerd]
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:01:22 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107456107
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:57 schreef Perruche het volgende:
Hahaha maria ik zie het helemaal voor me :'). Ik kom best vaak mannen tegen die sjansen, vooral als ik weg ben voor werk. Helaas zijn het zelden sexy en aantrekkelijke exemplaren! Misschien moet ik het nachtleven eens opzoeken. Maar ja, in mijn uppie... Nah.
Ik vind het in theorie leuker om dergelijke aandacht te krijgen dan in de praktijk :') Ik bedoel, theoretisch gezien is het leuk dat iemand je zomaar random er leuk uit vindt zien. Maar in de praktijk ga ik dom stotteren en vind het maar onhandig en kan/wil ik er toch niks mee, want bezet :+

Ik zie dan ook al voor me dat, wanneer ik single zou zijn geweest en daadwerkelijk had gereageerd, het om een sneaky business-proposal zou gaan ofzo _O- "Ik wil JOU een ECI-membership verkopen! *) " of "We hebben DE make-over voor jou! *) " :') </sneu-gesteld-met-inzicht-in-dergelijke-dingen>
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:02:35 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107456155
O hai,

ik ben inmiddels van de wc af hoor *). En lig lekker in bed te bibberen :'). Ik weet niet waar het van komt, miss van de antibiotica? (heb een kuurtje meegekregen voor de kies).
Niet meer actief op Fok!
pi_107456157
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het prima om bij mn ouders te slapen hoor :). En mja ik bespaar weer subsidiegeld. Heb het geluk daar een adresje te hebben. In juni moet ik naar Maastricht, ja dan regel ik wel een hotel.
Je bent van harte welkom in Heerlen :) Dichterbij kan ik je helaas niks bieden :+

@ Kwak, tv! Spannend :D Ik schitter ( :') ) nog altijd in een voorlichtingsfilmpje op de CCUVN site, maar ik heb het helaas nooit tot tv-ster geschopt :+ Vind het wel heel tof klinken, zal duimen dat het doorgaat :)

Vast contract voor Sigme: *O*
Sjans van Perruche: *O*
Maria lekker uit eten en bijna negen jaar samen en sowieso een tof wijf: *O*

Verder weet ik het niet meer :+

Al realiseerde ik me nu net dat ik tegenwoordig fan van :+ ben :D :+
pi_107456194
Haha maria! Ik zie het ook nooi hoor als een kerel me leuk vind behalve als ie echt in your face is, zeg maar. Hoorde vandaag dat ik blijkbaar me nog 2 types door de neus heb laten boren, nou ja. Ik ben al voorzien *O* alhoewel het altijd leuk is te weten dat je nog gewild ( :') ) bent natuurlijk.

En ik heb sindskort datzelfde gevoel maar dan met candid-camera, dat ik in bizarre situaties denk van hmmm.... Waarrrr is de camera?
pi_107456213
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:02 schreef Viking84 het volgende:
O hai,

ik ben inmiddels van de wc af hoor *). En lig lekker in bed te bibberen :'). Ik weet niet waar het van komt, miss van de antibiotica? (heb een kuurtje meegekregen voor de kies).
Ocherm :* kusje erop!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:03:46 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107456221
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:59 schreef Perruche het volgende:
Maria, 2x natuurlijk! Of 1x superluxe.

Ik ga zo maar eens een beetje TV kijken, ik voel mijn rode wijntje al flink zitten :')
Superluxe is niet helemaal mijn stijl, maar we zaten wel weer te denken aan de Schot, want die heeft superlekker eten :9 Ietsje kostbaarder, maar dat mag wel weer eens! Samen met onze stam-Griek het favoriete restaurant in Alkmaar :P

En ohja, restaurantweken! An sich leuk, maar ik ontloop graag drukke massa's :+
pi_107456290
@ewelina

http://gurrelieder.blogspot.com/ hmmm zo te zien kun je alleen nog terugluisteren op radio 4 en een reportage op ntr podium misschien via uitzendinggemist kijken

ah, dit is t hele concert (begint niet op 0, dat is eerst het nieuws) http://player.omroep.nl/?aflID=12349110
Kwak
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:06:32 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107456351
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria lekker uit eten en bijna negen jaar samen en sowieso een tof wijf: *O*
*; *insert Elton John*

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:03 schreef Perruche het volgende:
Haha maria! Ik zie het ook nooi hoor als een kerel me leuk vind behalve als ie echt in your face is, zeg maar. Hoorde vandaag dat ik blijkbaar me nog 2 types door de neus heb laten boren, nou ja. Ik ben al voorzien *O* alhoewel het altijd leuk is te weten dat je nog gewild ( :') ) bent natuurlijk.

En ik heb sindskort datzelfde gevoel maar dan met candid-camera, dat ik in bizarre situaties denk van hmmm.... Waarrrr is de camera?
Ja zoiets ja! :D Zo van, als ik het geloof is het zeker een grapje }:| :') Ik kan me overigens heel goed voorstellen dat jij goed 'in de markt' ligt bij de manspersonen :Y O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:02 schreef Viking84 het volgende:
O hai,

Nawww :*
pi_107456387
Whoei ik heb zin om dronken te worden en tegen knappe manspersonen aan te lallen nu. Helaas is de wijn duur en zijn er ook geen manspersonen :')
pi_107456480
Per, waarom heb je nog een vriendje? :+
pi_107456483
Ik zie het ook nooit, maar ik ben niet voorzien. :') Ach ja, er komt vast wel iemand die volhoudt tot ik het wel doorheb. :+
Everything has changed
pi_107456486
Ok, ik heb heel veel fruit liggen, maar ben niet zo'n fruiteter.
Iemand briljante ideeen over wat ik kan doen met:
6 appels
mango
5 bananen
ananas
druiven
pruimen
mandarijnen
citroenen
2 peren

Ik ga ook even in mijn sapjesboek kijken, heb alleen geen sapcentrifuge. :P
Doe wat je niet durft.
pi_107456507
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:07 schreef Perruche het volgende:
Whoei ik heb zin om dronken te worden en tegen knappe manspersonen aan te lallen nu. Helaas is de wijn duur en zijn er ook geen manspersonen :')
Een tijdje terug had ik ook echt weer eens sjanszin O+ Toen ben ik samen met vriendinnen uitgegaan. En het begon heel gezellig en tof, en toen had iedereen sjans. Op mij na. En toen voelde ik me een lelijke trol :+

Dus.

:')
pi_107456607
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Een tijdje terug had ik ook echt weer eens sjanszin O+ Toen ben ik samen met vriendinnen uitgegaan. En het begon heel gezellig en tof, en toen had iedereen sjans. Op mij na. En toen voelde ik me een lelijke trol :+

Dus.

Heerlijk zo'n bemoedigend verhaal!

Maar het zat vast alleen in je hoofd :6
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:12:40 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107456637
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
6 appels
mango
5 bananen
ananas
druiven
pruimen
mandarijnen
citroenen
2 peren

SMOOOOTHIESSSS :9

quote:

[..]

Dus.

}:| Fffuuuuuuu.

COOOOOCOOOOOO :9

Dus. 8-)

En dat zeg ik niet alleen omdat ik je innerlijk tof vind :+
pi_107456647
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
6 appels
mango
5 bananen
ananas
druiven
pruimen
mandarijnen
citroenen
2 peren

Wel een blender?

Kun je niet weer die mangodip maken zoals bij de minivakantie?
pi_107456652
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

Heerlijk zo'n bemoedigend verhaal!

Maar het zat vast alleen in je hoofd :6
Wat is kn?

En neee! Zo bedoelde ik het niet :D I'm with Maria. Ik denk dat jij heel goed bij de mannen ligt :Y
pi_107456692
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat is kn?

En neee! Zo bedoelde ik het niet :D I'm with Maria. Ik denk dat jij heel goed bij de mannen ligt :Y
Kn is gedelete :D moet wel mijn reputatie hooghouden jeweets!
pi_107456708
Da's een hoop fruit Henk, voor iemand die geen fruit-eter is. :P
quote:

[..]

Dus.

Aww. :D
Everything has changed
pi_107456729
Jongens mijn batterij is op. Ik ga de minibar leegjatten en een kopje thee zetten! Ciao O+
pi_107456791
Henk, banaan: blenderen met de mango, of zonder, en emt yoghurt en citroensap. Appel: tarte tatin. {ruimen; jam van maken. Druiven; bevriezen en superlekker bij een kaasplankje.
pi_107456829
Oh en appels met kaneel uit de oven. Smoothie met yoghurt, appel, peer en kaneel is ook lekker.
Ananas is zonde om te blenderen, dat zou ik gewoon zo eten. Of gebraden ananas maken.
pi_107457506
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:36 schreef sigme het volgende:
kan je niet je tanden gaan poetsen als je trek krijgt in die dingen? Of kauwgom eten? Of 100 burpees doen :D :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107457810
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Morgen kan je weer restaurantweek reserveren he! *tip*
thanks!

Sigme en Kwak, goed bezig ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107457950
lijstje:

O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel en kalkoen
L: broodje met kipsalad achtig iets en een pompoensoepje wat lekker was
T: kwark/havermout/bessen en noten
D: avocado, kip en zoete aardappel
T: kwark
pi_107458101
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:31 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

kan je niet je tanden gaan poetsen als je trek krijgt in die dingen? Of kauwgom eten? Of 100 burpees doen :D :P
Op het werk? Hmm. Nee, denk ik.
Kauwgom kauwen kan in theorie wel, maar dan ga ik over m'n nek en dat is ook niet alles.

Aan mijn lijst moet nog een kom warme melk met twee anijsklontjes worden toegevoegd. Wegens ziekige liefste.
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2012 @ 21:44:43 #96
70532 loveli
N
pi_107458194
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:31 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Burpees!!
crap in = crap out
pi_107458592
oh en een kleine *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107458951
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:53 schreef _aurum_ het volgende:
oh en een kleine *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O*
Be someone that makes you happy
pi_107459021
Hoe is dag 2 bevallen?
pi_107459145
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:01 schreef _aurum_ het volgende:
Hoe is dag 2 bevallen?
Leuk leuk leuk :Y thanks for asking!

Merk ook meteen dat ik een stuk meer energie krijg van leuk werk!
pi_107459525
Fijn, nallie!

Definitief lijstje:

O: yoghurt met muesli en banaan
T: paar läkerol
L: bulghurt met mintdip en falafel. Bah.
T: koffie en een koekje
B: 4 km. lopen
T: 150 gram gerookte makreel, 2 plakjes ham
D: gegrilde courgette, paprika, wortel en beetje aardappel.
T: 2 koekjes.

Best okay, denk ik.
pi_107459630
Vind hem ook okay Jagar! Wat was er mis met de bulgur?

Ik doe ook een lijstje en dan douchen en slapen :s)

O: havermout met banaan en dadels
T: koffie verkeerd, 4 abrikozen, 4 pruimen, 4 dropjes :')
L: 3 boterhammen, 2 geitenkaas, 1 smeerworst
T: 4 groentekoekjes (knolselderij/wortel/courgette)
T: klein handje chips
D: grote kom broccoli/knolselderijsoep met een pistoletje geitenkaas
S: ruim een uur boksen
T: appel met yoghurt en cornflakes
pi_107459921
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:14 schreef Nallie het volgende:
Vind hem ook okay Jagar! Wat was er mis met de bulgur?

Ik doe ook een lijstje en dan douchen en slapen :s)

O: havermout met banaan en dadels
T: koffie verkeerd, 4 abrikozen, 4 pruimen, 4 dropjes :')
L: 3 boterhammen, 2 geitenkaas, 1 smeerworst
T: 4 groentekoekjes (knolselderij/wortel/courgette)
T: klein handje chips
D: grote kom broccoli/knolselderijsoep met een pistoletje geitenkaas
S: ruim een uur boksen
T: appel met yoghurt en cornflakes
die was fies. was in de mensa, en het smaakte werkelijkwaar nergens naar. Ik vind dat jij ook een mooi lijstje hebt!
pi_107460780
Hai!

Sigme, fijn een vast contract *O*

Kwak, ik duim dat het doorgaat! Klinkt tof en jij hebt er echt wel de uitstraling voor :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:51:04 #105
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_107461429
:
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Op het werk? Hmm. Nee, denk ik.
Kauwgom kauwen kan in theorie wel, maar dan ga ik over m'n nek en dat is ook niet alles.

Aan mijn lijst moet nog een kom warme melk met twee anijsklontjes worden toegevoegd. Wegens ziekige liefste.
:? gaat jouw liefste zich beter voelen als jij melk met anijs drinkt? :+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:51:27 #106
277802 _Calimero_
pi_107461455
Oh en Welgefeliciteerd met het vaste contract natuurlijk!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:52:20 #107
277802 _Calimero_
pi_107461493
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef Mini. het volgende:
Ik zie het ook nooit, maar ik ben niet voorzien. :') Ach ja, er komt vast wel iemand die volhoudt tot ik het wel doorheb. :+
ik loop vast MEGA achterm, maar jij hebt toch allang een vriendje en woont samen....?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:53:31 #108
277802 _Calimero_
pi_107461550
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vind het in theorie leuker om dergelijke aandacht te krijgen dan in de praktijk :') Ik bedoel, theoretisch gezien is het leuk dat iemand je zomaar random er leuk uit vindt zien. Maar in de praktijk ga ik dom stotteren en vind het maar onhandig en kan/wil ik er toch niks mee, want bezet :+

Ik zie dan ook al voor me dat, wanneer ik single zou zijn geweest en daadwerkelijk had gereageerd, het om een sneaky business-proposal zou gaan ofzo _O- "Ik wil JOU een ECI-membership verkopen! *) " of "We hebben DE make-over voor jou! *) " :') </sneu-gesteld-met-inzicht-in-dergelijke-dingen>
Dat is bij mij nou net andersom _O-
pi_107461758
Hee sigme, welke kleur pluim had jij? Ik heb er hier nog 2 liggen, vind het vreselijke dingen, want alles wat ik wil doen (lekker eten!) kan helemaal niet in de buurt hier, dan moet je naar Wageningen ofzo :'( Verder zit ik niet te wachten op ervaringen, belevingen of creatieve spirituele workshops :') En toen ik eens een hotel in België nodig had mocht dat van de pluim weer net niet/wel in het weekeinde. Handig!

En Vik, wat zot dat jullie ook naar Madrid gaan! Wij gaan (natuurlijk) wel precies in de schoolvacantie, een week of wat.

Nog even voor Kwak *O* en DAD met de bordjes (portugees aardewerk?) *O*
pi_107461823
En nog voor Phaidra met de buik *O*
Loop je niet helemáál over naar oud straks :P ?
pi_107462081
Lijstje vandaag:
O: appel met yoghurt, mandarijn en grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: boterham kroket, optimel limoen
T: boterham pindakaas, stukje kaas en kwark met vanilleyoghurt, 2 advocaateitjes
D: witte wijn, salade met garnalen, beetje friet met aioli
T: Chouffe, paprikachips, 4 advocaateitjes, 3 minidonuts, 2 plakjes brioche, boterham pindakaas

Nou, op de laatste T na valt het best mee :') Maar ik heb zo'n enorme trek in vette hap met die kou, jullie niet?
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2012 @ 23:08:50 #112
70532 loveli
N
pi_107462263
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:59 schreef Laureline het volgende:
Moet je over 20 weken kijken hoe snel ze afvalt!
crap in = crap out
pi_107462445
Ik lees even een dagje niet mee en volgens mij mis ik meteen een hele hoop! Kan iemand me even de highlights vertellen waar ik naartoe terug moet scrollen? ;)
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2012 @ 23:27:42 #114
70532 loveli
N
pi_107463192
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:05 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag:
O: appel met yoghurt, mandarijn en grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: boterham kroket, optimel limoen
T: boterham pindakaas, stukje kaas en kwark met vanilleyoghurt, 2 advocaateitjes
D: witte wijn, salade met garnalen, beetje friet met aioli
T: Chouffe, paprikachips, 4 advocaateitjes, 3 minidonuts, 2 plakjes brioche, boterham pindakaas

Nou, op de laatste T na valt het best mee :') Maar ik heb zo'n enorme trek in vette hap met die kou, jullie niet?
Advocaateitjes? Paashaas getackled? En ja, heel veel zin in een vette hap.
crap in = crap out
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:32:27 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107463430
Even zien.

*O* voor kwaks tv-carrière, voor sigmes contract, voor Nallies werk, voor de goede lijstjes, voor logeeraanbod van Coco O+, de slimmere laptop van Jagar en verder weet ik het niet meer.

Zag nog wat PM verzoeken, ga ff kijken of dat lukt via mobiel!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:38:55 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107463753
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even zien.

*O* voor kwaks tv-carrière, voor sigmes contract, voor Nallies werk, voor de goede lijstjes, voor logeeraanbod van Coco O+, de slimmere laptop van Jagar en verder weet ik het niet meer.

Zag nog wat PM verzoeken, ga ff kijken of dat lukt via mobiel!
Mag ik ook xm?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:41:59 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107463882
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mag ik ook xm?
:Y Heb je het fijn Tink?
pi_107464391
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:12 schreef Amsel het volgende:
Ik lees even een dagje niet mee en volgens mij mis ik meteen een hele hoop! Kan iemand me even de highlights vertellen waar ik naartoe terug moet scrollen? ;)
Vik is ziek, noemt mij cute en alles.
XM, heeft meer duidelijkheid, PM vppr info.
Coco, is d'r leuke eigen zelf als altijd en eet laatste paar dagen weer beter.
Kwak, kan op uitwisseling, niet-Europees, plus komt op TV
DaD, bordjes aan de muur, als jij het snapt dan ik waarschijnlijk nog niet :P
Sigme, baan gaat goed, vieren aan de Moezel over 2 weken(?)
Phaidra, heeft schattige babybuik.
Jagar, moet Duutser nog over streep zien te halen.
Perr, heeft het op de heupen.
Anna, mistte d'r kwarkontbijt :{
Mo, doet 'r eigen ding, alles mooi op regel dacht ik zo.
Tink, heeft vakantie O+
Mar, d'r dochter heeft binnenkort opvoering, moet jammer genoeg repetities missen, man met cam en oma (oftewel Beppe) is present. Nog ff deal sluiten met lerares over uitvoering zelf
/wat random poep, pies, en ontopic zelfs geweest
Ewe, al wat meer variatie in lijstjes
Jij, nou dat weten we zo langzamerhand wel ;) toch tof! :D
Nallie, leuke 2e dag gehad, nu hopen dat ze wel met werkgeversverklaring willen komen, als bijvoorbeeld haar proefperiode doorlopen is! ^O^
Maria, O+ Squee's a plenty!

Ehm, iemand anders nog iets? :@
Best wel lef dat ik me nog aan samenvattingen waag :o, altijd bang dat ik iemand vergeet ;(

Zie! :{

Quina, echt, de lijstjes die ik zie van je zijn vaak heel goed, en goed bezig met de kinect! ^O^
:@ Iets met Ehwie ofzo (te lui om op te zoeken :@), maar goed gevarieerd bezig, en langzaam opbouwen naar meer! :Y
An, ook niet verkeerd bezig dacht ik, alleen was IK afgeleid door Noorse Boskat-kitten idee

[ Bericht 1% gewijzigd door V1z0R op 01-02-2012 00:05:03 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107464876
O+ V1z0R O+
pi_107464975
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef Amsel het volgende:
O+ V1z0R O+
Oja! De waardering doe ik het voor! :D /aandachtshoer ben ik ook :')

Onder voorbehoud van denkfouten trouwens O-)
pi_107465175
Worry is a misuse of imagination
pi_107465235
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:07 schreef Perruche het volgende:
Ik heb wel wijn :') Had zin om nog ergens heen te gaan vanavond maar wist niet zo goed iets in de buurt.. ;(
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 00:50:18 #123
70532 loveli
N
pi_107466385
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo irritant!

Spannend Kwak
Cola is om de +/- 3 weken in de actie, bier is om de 3 weken in de actie, chips idem dito. Maar ook groente heeft zo'n cyclus (prei, broccoli, bloemkool, witlof). Sinaasappelen, bananen, die gaan ook ongeveer eens in de 3 weken. Alleen van verse artikelen koop je in de regel geen voorraad van 3 weken.

En uiteindelijk moet de boer ook gewoon betaald worden.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 00:53:08 #124
70532 loveli
N
pi_107466468
Waarom is kiloknallerkip zoveel goedkoper dan bio kip?
http://www.nu.nl/binnenla(...)permarkt-besmet.html

Maar als we het verhitten is 'ie niet schadelijk. Waarom zouden we vlees eten dat drinkwater met antibiotica krijgt?
/beukt hoofd tegen muur om stupiditeit van krenterige consument
crap in = crap out
pi_107466566
Ik eet geen dieren :P

Gister wel een broodje bakkeljauw gegeten :P

Nou mijn vis is dus wel weer binnen :')
pi_107467910
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:59 schreef Laureline het volgende:
Lol, nee joh! Er zullen vast weer wat kilootjes af moeten tegen die tijd :P (zeker als ik er een gewoonte van maak om midden in de nacht warme melk met honing te drinken met een cracker nutella erbij :') ).

Lekker lijstje trouwens :D. Maar zit jij al aan de paaseitjes? :o

[ Bericht 11% gewijzigd door Phaidra op 01-02-2012 04:34:57 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107468074
Wat zijn dat nou.weer voor tijden Phaidra? :D

Ik ben moed aan het verzamelen om.mn bed uit te komen, maar het is zo koud!
Doe wat je niet durft.
  woensdag 1 februari 2012 @ 06:50:12 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107468076
Ik ben er allang uit! Ga zo richting Enschede :)
pi_107468237
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 06:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat zijn dat nou.weer voor tijden Phaidra? :D

Ik ben moed aan het verzamelen om.mn bed uit te komen, maar het is zo koud!
Ik werd om 3 uur wakker om te plassen, terug in bed kon ik niet in slaap komen, kreeg trek, dus dan lukt slapen al helemaal niet. Rond 4.15 heb ik maar toegegeven aan de roep van mijn maag. Daarna nog wel geslapen, maar ja, de wekker ging om 6.30 :z
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107468289
Ik durf nog niet weg, volgens mij is het heel erg koud buiten!
Gelukkig nog 5 minuten om moed te verzamelen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_107468493
Update: zonder tegenwind is het ook heel erg koud, maar ik had niet de neiging te gaan huilen vanwege de kou!
Doe wat je niet durft.
  woensdag 1 februari 2012 @ 08:07:33 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107468505
Sigme, wat goed! Gefeliciteerd!
Hup Henk, het is niet koud het is lekker fris :P

Ben vandaag al zes keer naar buiten geweest en ga nu weer.... Brr
pi_107468510
Ik had wel tegenwind ;(. Gelukkig had ik wel dikkere handschoenen aan gedaan.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 februari 2012 @ 08:12:53 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107468552
Was best fris op de 100m die ik moest lopen naar de bieb ja :+.
pi_107468559
Midden in de nacht wakker worden omdat je naar de wc moet is irritant overigens. Het wordt nog vervelender als je een.gebroken enkel hebt kan ik.je vertellen. :P

Uniek, blijf toch lekker binnen! Het is gruwelijk koud! En ik mag als bonus eerst naar mn eigen lokatie en daarna voor een overleg naar een andere lokatie. Moet ik weer de kou in! -O-
Doe wat je niet durft.
pi_107468583
XM, maar jouw auto moest ook opwarmen. En het stuur was vast heel koud. :P
Tegenwind is overigens echt niet tof met deze kou.
Was het al opgevallen dat ik niet zo van kou hou? *)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 1 februari 2012 @ 08:16:33 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107468589
Ik moet elke nacht wel een keer eruit om te plassen. Uitzondering als dat niet zo is! Meestal rond een uur of half 3 / 3 uur.
pi_107468619
Ohai! Ik ga er zo eens uit *)
pi_107468628
Oh xm doe mij ook een PM, Ben wel benieuwd!
  woensdag 1 februari 2012 @ 08:31:08 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107468705
Klinkt koud daar! Hier was het gisteren lekker warm. Vandaag ook hoop ik. Ga kijken of ik vandaag boottocht naar de dolfijnen kan boeken. Morgen en/of vanavond naar de andere kant van het eiland voor processie van de zwarte madonna. Kom tijd tekort hier.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_107468846
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 07:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik werd om 3 uur wakker om te plassen, terug in bed kon ik niet in slaap komen, kreeg trek, dus dan lukt slapen al helemaal niet. Rond 4.15 heb ik maar toegegeven aan de roep van mijn maag. Daarna nog wel geslapen, maar ja, de wekker ging om 6.30 :z
O God ja, dat geplas _O- En dan heb je ook nog de hele tijd dorst :')

Die paaseitjes zagen we in de Albert Heijn XL, ik begon alweer chagerijnig te mopperen dat het pas Kerst was en dat het belachelijk was dat er in januari direct weer die dingen in de winkel stonden, tot ik halverwege de advocaateitjes ontdekte. oO<
pi_107468891
Mijn wekker ging en ik was er van overtuigd dat het weekend was. :'(!!
pi_107468894
Morning!

Dat stuur! duurt tot bij Amersfoort voordat het warm is in mijn autootje, brrr. Maar nog niet hoeven krabben. Dat komt goed uit, want de fles ruitontdooier is leeggelopen in mijn tas. Gek geurtje!

XM mag ik ook PM?
  woensdag 1 februari 2012 @ 08:48:40 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107468905
Henk, deze monsters komen helaas niet spontaan binnen lopen :D
Fijn Tink, pm eens welk hotel je zit, goed eten?
pi_107468915
Tink, het klinkt heerlijk daar! Hier is het ijzig ineens, en hoewel het schaatsplezier belooft, heb ik toch een beetje moeite met de vrieskou...
pi_107468932
Het is dus echt woensdag, pff. Dan ga ik maar eens opstaan en aan de eerste dag van mijn minor beginnen!
pi_107468963
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2012 08:44 schreef Laureline het volgende:

[..]

O God ja, dat geplas _O- En dan heb je ook nog de hele tijd dorst :')

Die paaseitjes zagen we in de Albert Heijn XL, ik begon alweer chagerijnig te mopperen dat het pas Kerst was en dat het belachelijk was dat er in januari direct weer die dingen in de winkel stonden, tot ik halverwege de advocaateitjes ontdekte. oO<
Wat ben je toch heerlijk principieel :D O+.

Dat plassen is vervelend idd, ik was gewend om in één ruk door te slapen.. Meestal is het toch bijna tijd om op te staan en blijf ik lekker in m'n warme bedje, maar gisteravond had ik nog laat thee gedronken (ca. 300 ml) en dat deed me de das om :+.

Tink, je hebt precies de goede week uitgekozen om de warmte op te zoeken *O*. Gevoelstemperatuur -14 vanochtend. Veel plezier nog!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107468993
Ik hou van de kou.

Ik hou minder van dromen dat mijn hond de konijnen opeet en daarna 2 uur lang waker liggen.

Ik hou ook minder van de duutser die belooft er als eerste uit te gaan, en als de wekker gaat de wekker uitzet in zich nog een keer omdraait en verder slaapt.

Morgen.

[/grumpey]
pi_107469027
Planning:

O: yoghurt met muesli en banaan
T: nog een klein bakje yoghurt
T: knackebrod met kaas
L: in ieder geval 400 gram tuinboontjes, wellicht dat ik ergens een stukje vlees scoor.
T: nog een knackebrod met kaas
D: reibekuchen (soort rösti) met appelmoes (zelfgemaakt)
T: koekje.
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:00:47 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107469062
Hier in Hsum is het echt een stuk kouder dan in Den Haag. Gek genoeg. Mijn collega zegt ook dat het hier kouder is dan in Amsterdam.

Mag ik ook pm, XM?
Niet meer actief op Fok!
pi_107469065
Ik ga vandaag schaatsen of zwemmen, ik wil liever schaatsen. ;)
pi_107469111
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 08:52 schreef Phaidra het volgende:
maar gisteravond had ik nog laat thee gedronken (ca. 300 ml) en dat deed me de das om :+.

Tink! Boottocht naar dolfijnen O+

The Oatmeal's ideeën over dolfijnen :+

Ik ga zo ontbijten met een boterham met pindakaas. En misschien een met pure chocoladehagelslag. Vanmiddag ga ik eerder naar huis om te sporten, en dan ga ik vanavond thuis nog wat werken. Althans, dat is 't plan vooralsnog :)

Gezeur in spoiler, want gezeur :+

SPOILER
pi_107469204
Spannend Kwak!! Ik ga voor je duimen en *O* voor Sig :D en opera is tof O+ en hamlet ook O+
en Nallie fijn!

En toen las ik de samenvatting van viz haha! Ik moet voortaan gewoon achteraan beginnen... :* thx viz!

Nu even lijstje..
O: havermout
T: cappuccino, appel
L: gekookt ei, 2 crackers met kaas, ham, komkommer en tomaat, karnemelk
T: cappuccino, sinaasappel
D: restje boerenkool, wortelsoep
T: kwark met 2 mandarijntes
pi_107469229
Mogguh!

Was maar -8,5 ja, valt dus nog wel mee :)

Billy, je gaat de eerste dag van je minor beginnen door te gaan schaatsen :? Que?

Jagar, ^O^ en met een stukje vlees zit de verhouding ook in de goede richting :Y

Och, m'n summum van yum :9 toch :* O+
En nu wil ik een dolfijn meppen! })
pi_107469360
Lijstje!
O: dubbele boterham appelstroop, met hele vieze boter.
T: mini-appel
L: pistolet met ei, kaas en rauwkost salade indien die er eetbaar uitziet
T: mini-appel 2
T: rauwe worteltjes
D: stamppot andijvie met een runderworstje, paar blokjes kaas, augurk
T: bakje kwark

Dikke prima, me dunkt.
pi_107469463
Anna je had me nog ge pm'd maar kan ik hier moeilijk lezen!

Jagar ligt het aan mij of Ben je vaak sjaggo de laatste tijd? We'll mooi lijstje :p
pi_107469543
Oh laurelien ik had gedroomd dat ik paaseitjes at! heel mooie, direct vanuit de doos in de winkel :? Wel lekker maar ik deed het stiekem :9
pi_107469551
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:25 schreef Perruche het volgende:

Jagar ligt het aan mij of Ben je vaak sjaggo de laatste tijd? We'll mooi lijstje :p
:'( geen reactie :'(
pi_107469557
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:25 schreef Perruche het volgende:

t valt wel mee geloof ik. ik denk dat ik er makkelijk over post. En ik had gewoon last van een ochtendhumeur, langzamerhand zakt het weg...
pi_107469566
Ligt aan de hoeveelheid stamppot, Anna :P Maar met die bak kwark je eiwitten wel binnen. ^O^
pi_107469759
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

t valt wel mee geloof ik. ik denk dat ik er makkelijk over post. En ik had gewoon last van een ochtendhumeur, langzamerhand zakt het weg...
Gaat je gewicht met deze lijstjes al in bytsje naar beneden?
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:43:55 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107469825
Meuning! Doktersbezoek was enigszins underwhelming :') Ondanks dat ik me niet kan herinneren iets mafs gedaan te hebben met mijn vinger drie weken geleden, is de dok er wel van overtuigd dat het daar door komt (zou alsnog vast kunnen, maar hoe moet ik me dat nog herinneren oO< ). Kennelijk is het een verdikt gewricht (nowai) en kan het even duren voor dat weg trekt. Dat het zeer doet als ik er op druk is ook normaal.

Dus tja :+ Afwachten dan maar!

Overigens was het geen man met krulhaar en sjacherijnigheid! Maar ze had wel een baard.
pi_107470002
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:40 schreef anna82 het volgende:

[..]

Gaat je gewicht met deze lijstjes al in bytsje naar beneden?
ik heb geen idee. Ik denk dat ik dan meer moet sporten...Als ik volgende week weer in Zweden ben ga ik dat weer oppakken.
pi_107470073
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meuning! Doktersbezoek was enigszins underwhelming :') Ondanks dat ik me niet kan herinneren iets mafs gedaan te hebben met mijn vinger drie weken geleden, is de dok er wel van overtuigd dat het daar door komt (zou alsnog vast kunnen, maar hoe moet ik me dat nog herinneren oO< ). Kennelijk is het een verdikt gewricht (nowai) en kan het even duren voor dat weg trekt. Dat het zeer doet als ik er op druk is ook normaal.

Dus tja :+ Afwachten dan maar!

Overigens was het geen man met krulhaar en sjacherijnigheid! Maar ze had wel een baard.
Hoe ziet het eruit Maria? Want ik heb in de winter ook vaak gezwollen gewrichten in mn handen, maar dat is reactie op de kou!
pi_107470093
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:10 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Was maar -8,5 ja, valt dus nog wel mee :)

Billy, je gaat de eerste dag van je minor beginnen door te gaan schaatsen :? Que?

Jagar, ^O^ en met een stukje vlees zit de verhouding ook in de goede richting :Y

Och, m'n summum van yum :9 toch :* O+
En nu wil ik een dolfijn meppen! })
Ik ga vandaag schaatsen, niet per se aan het begin van mijn dag ;)
  woensdag 1 februari 2012 @ 10:05:48 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107470255
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:57 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hoe ziet het eruit Maria? Want ik heb in de winter ook vaak gezwollen gewrichten in mn handen, maar dat is reactie op de kou!
Zouden wij medisch echt zulke parallelle wezens zijn? :D Buiken, vingers... :+

Het ziet er niet echt maf uit, wat dikker dan de andere vinger. Ik heb alleen sowieso spekkige vingertjes, dus het valt niet zo op :@ :') Het doet wel wat meer zeer als het koud is, merkte ik. Al vond ik het drie weken geleden nog niet zo megakoud!
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 10:06:20 #167
70532 loveli
N
pi_107470268
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Tink! Boottocht naar dolfijnen O+

The Oatmeal's ideeën over dolfijnen :+

Ik ga zo ontbijten met een boterham met pindakaas. En misschien een met pure chocoladehagelslag. Vanmiddag ga ik eerder naar huis om te sporten, en dan ga ik vanavond thuis nog wat werken. Althans, dat is 't plan vooralsnog :)

Gezeur in spoiler, want gezeur :+

SPOILER
http://theoatmeal.com/comics/pigs
crap in = crap out
pi_107470466
quote:
Relevant, want bacon!

Deze heb ik van Martijn, mijn man, de liefde van mijn leven, ingelijst cadeau gekregen :') O+

Edit: zo ziet 'ie er uit als poster :)

Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 10:18:39 #169
70532 loveli
N
pi_107470553
Kaiserbroodje met nutella, het overkwam me :')
crap in = crap out
pi_107470658
Heb een goede minor gekozen (voor mij dan) haha
pi_107470680
Honger! En nog twee uur tot de lunch... Wellicht helpt een latte macchiato.

Kaiserbroodjes met nutella, vroeger kreeg ik die nog wel eens op bed gebracht :9
pi_107470715
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

Huuuuu. Beterschap voor de gewrichtjes!
pi_107470876
Lijstje dan maar:
O: 2x toast met paardenrookvlees (vlees ook meegeroosterd :9~), warme melk met havermout, banaan
T: paar hapjes garnalen
L: 2 bth paprika/kipfilet/zalm, kiwi, paar hapjes sockeye zalm, 2 glazen melk
T: 2 bth beenham met honing/mosterdsaus (kon het gister niet laten liggen in de super :')) en rucola
T: amandelen, kiwi
D: Bloemkool met kerriesaus en gehaktbal
T: ??

Wat Anna al zegt Maria, vrouw met een baard :?
  woensdag 1 februari 2012 @ 10:35:07 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107470928
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:32 schreef V1z0R het volgende:
Wat Anna al zegt Maria, vrouw met een baard :?
:Y Korte baard wel! Vooral op haar onderkin.
pi_107471137
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:Y Korte baard wel! Vooral op haar onderkin.
Straalt wel autoriteit uit natuurlijk, zo'n baard :+
pi_107471924
Wat doe je als je je dik en lelijk voelt? Juist! Brownie eten :')

Collegaatje had brownies gebakken. Dus. En ze waren erg lekker. Alleen vond ik een haar in mijn stukje. Maar dat vond ik sneu om te zeggen, want ze is nieuw en sowieso nog onzeker. Dus heb ik onopvallend dat ding eruit getrokken en de brownie verder opgegeten. Hij was lekker, dus ergens had ik sowieso zoiets van: screw you hair! Brownie, get into mah belleh!
pi_107472220

Deed me denken aan:
  woensdag 1 februari 2012 @ 11:21:43 #178
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107472265
Brownies O+ Lief Coco, dat je de haar niet opgemerkt hebt! Ik zou me echt rot schamen namelijk _O-

V1z, ja ze was wel ehh volumineus! Imposant? Corpulent. Tja :+
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 11:22:57 #179
70532 loveli
N
pi_107472293
Als het maar geen baardhaar was.
crap in = crap out
pi_107472331
Sigme wat gaaf van je contract *O*

Kwak wat leuk, wanneer hoor je er meer over?

Coco :*

En nu hoop ik dat ik niks vergeten ben :@
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_107472551
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Brownies O+ Lief Coco, dat je de haar niet opgemerkt hebt! Ik zou me echt rot schamen namelijk _O-
Ja, ik zelf ook. Daarom heb ik het niet laten merken ^^ Mijn nieuwe collegaatje is sowieso lief O+
pi_107472584
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:20 schreef V1z0R het volgende:

Deed me denken aan:
Daar is het ook van :D Martijn en ik gebruiken het te pas en te onpas :D
pi_107472770
Gister was het zo warm in huis dat ik hoofdpijn kreeg. Vandaag is het zo koud dat ik op mijn handen moet gaan zitten om er gevoel in te houden. Maar dat typt zo lastig :'). Echt, ik ben duidelijk ongeschikt voor vloerverwarming.

Vanmiddag naar de kringloop (kijken of ze daar nog goedkopere kasten hebben) en misschien ook wel naar Artis als ik daar zin in heb. Al is dat wel erg koud ...

@Probilly: wat is je keuze eigenlijk geworden uiteindelijk? Want je twijfelde toen heel erg enzo?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_107472912
Hoi! Na twee dagen zonder nette lijstjes ga ik weer verder met mijn best doen. Was niet zo vrolijk gisteren en ik ben duidelijk een emotieeter :X. Ter compensatie heb ik wel gekinct, maar heb een beetje last van mijn knie dus heb in die sneeuw maar even de hardlooptraining overgeslagen.

Lijstje voor vandaag:
O: brinta, melk, rozijntjes
L: flinke salade (met kip of tonijn), mogelijk met een broodje of boterham erbij
T: banaan, appel
D: geen idee nog. Pasta/gehakt/paprika/aubergine/tomatensaus misschien wel
B: misschien kinecten, maar misschien ook wel op de bank hangen.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  woensdag 1 februari 2012 @ 11:57:19 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107473393
't Is landinwaarts bijna altijd kouder Vik! Iets met zeewind. En in de zomer is het precies andersom.

:W vanuit de Bijenkorf. Ff lunchen.
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 12:29:40 #186
70532 loveli
N
pi_107474475
"het scheelt een trui"
crap in = crap out
pi_107474529
mogguh!

Pff, het was idd wel fris buiten :X

En ik hou altijd mijn handschoenen aan in de auto, tot de thermostaat warm is en voluit aan het blazen is (die zet ik dan op mijn voeten) en dan pas gaan mijn handschoenen uit :@
  woensdag 1 februari 2012 @ 12:54:14 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107475198
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Is landinwaarts bijna altijd kouder Vik! Iets met zeewind. En in de zomer is het precies andersom.

:W vanuit de Bijenkorf. Ff lunchen.
Oh, ik zou juist verwachten dat het bij de zee kouder is. Weer wat geleerd :'). En geen wonder dat al die Hilversummers hier zo raar kijken als ik hardloop 'met dit weer'. Want hier is het een stuk kouder :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_107475386
Hairy brownie oO<
Ik had vandaag twee groepen met superlieve eerstejaars O+ Goed opletten, fijn meedoen, vragen stellen O+ Morgen nog 2x en dan is het weer achter de rug 8-)

Ik zit ook altijd met handschoenen aan in de auto. Als je dan je middelvinger wil opsteken maakt dat niet zo veel indruk :') (grote rooie fluffy handschoenen).
pi_107475456
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, ik zou juist verwachten dat het bij de zee kouder is. Weer wat geleerd :'). En geen wonder dat al die Hilversummers hier zo raar kijken als ik hardloop 'met dit weer'. Want hier is het een stuk kouder :P.
Het is aan de kust ook gewoon gruwelijk koud hoor!
Maar de een kan daar beter tegen dan de ander.

Ik heb zojuist ontdekt dat 2 paar handschoenen over elkaar wel een stuk warmer is. :P
Doe wat je niet durft.
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:09:13 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107475627
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het is aan de kust ook gewoon gruwelijk koud hoor!
Maar de een kan daar beter tegen dan de ander.

Ik heb zojuist ontdekt dat 2 paar handschoenen over elkaar wel een stuk warmer is. :P
Twee paar! :o.

Ik heb gewoon van die dikke Thinsulatedingen. Wollen C&A-handschoenen helpen mij ook niet met dit weer. En bij de boulevard waait wel een frisse wind ja, maar daar hoef ik pas zondag weer naartoe, gelukkig :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_107475969
2 paar dunne fleechandschoenen. :)
Waar normaliter 1 paar genoeg is overigens.

Ik zag gister nog wel redelijk wat hardlopers toen ik naar huist toe fietste, maar zag het zelf gewoon echt niet zitten. Ben er ook zo eentje die koude voeten krijgt tijdens het hardlopen. -O-
Doe wat je niet durft.
pi_107476103
ik zag er vanmorgen nog één :o
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 13:26:13 #194
70532 loveli
N
pi_107476130
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:25 schreef _aurum_ het volgende:
It wasn't me.
crap in = crap out
pi_107476167
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Twee paar! :o.

Ik heb gewoon van die dikke Thinsulatedingen. Wollen C&A-handschoenen helpen mij ook niet met dit weer. En bij de boulevard waait wel een frisse wind ja, maar daar hoef ik pas zondag weer naartoe, gelukkig :P.
Ik heb geen handschoenen, want net als sokken raak ik er elk jaar wel 1 kwijt. En nooit op zo'n manier dat ik de achterblijvers kan combineren.

Nu was ik eerst niet van plan om nog handschoenen te kopen, maar als ik dit weekend wil schaatsen ga ik ze wel nodig hebben!
pi_107476192
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik heb geen handschoenen, want net als sokken raak ik er elk jaar wel 1 kwijt. En nooit op zo'n manier dat ik de achterblijvers kan combineren.

Nu was ik eerst niet van plan om nog handschoenen te kopen, maar als ik dit weekend wil schaatsen ga ik ze wel nodig hebben!
Je kunt ze ook aan een touwtje doen en dan door de mouwen van je jas doen!
Werkt ook bij kleine kinderen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_107476193
Telefoonnummer krijgen van je docent om te bellen voor je essaycijfer.
Moed verzameld hebben om te bellen.

Heeft telefoon het telefoonnummer niet opgeslagen.

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :')

Dan maar taart bakken :')
Ja doei.
pi_107476502
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:38 schreef Chicolate het volgende:
Gister was het zo warm in huis dat ik hoofdpijn kreeg. Vandaag is het zo koud dat ik op mijn handen moet gaan zitten om er gevoel in te houden. Maar dat typt zo lastig :'). Echt, ik ben duidelijk ongeschikt voor vloerverwarming.

Vanmiddag naar de kringloop (kijken of ze daar nog goedkopere kasten hebben) en misschien ook wel naar Artis als ik daar zin in heb. Al is dat wel erg koud ...

@Probilly: wat is je keuze eigenlijk geworden uiteindelijk? Want je twijfelde toen heel erg enzo?
Ik PM je zo even, maar ik moet mediteren en een plantje in leven houden. :D
pi_107476694
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Je kunt ze ook aan een touwtje doen en dan door de mouwen van je jas doen!
Werkt ook bij kleine kinderen. :P
Haha, daar gaat mijn credibility! Ik heb ze net zo ver dat ze het normaal vinden dat ik op gympen kom en vertrek (voor het kwartier wandelen van en naar auto) en op kantoor gewoon mijn hakken draag.
pi_107476756
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:25 schreef _aurum_ het volgende:
zo tussen -5 en -8 is het nogwel te doen. Daaronder gaat het zeer doen op je keel, is mijn ervaring.

[/woont in Zweden]

oei, het snelquote scherm is veranderd. Dit is tof!
pi_107476873
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik had vroeger 2 paar van die cheape H&M-dingen, op verschillende plaatsen een paar want dan heb je toch alweer dubbel zoveel kans dat je er een kunt vinden als je ze nodig hebt. :P Niet heel warm, maar beter dan niks.
Everything has changed
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 13:55:10 #202
70532 loveli
N
pi_107477119
Gebruik meestal dunne leren handschoenen, doen het ook prima bij autorijden. En om te voorkomen dat ik ze kwijt ben heb ik gewoon meer dan 1 paar :+
crap in = crap out
pi_107477207
Ik had hele mooie suede handschoenen, uit Zweden. Die zijn helaas kwijt ;( . Mijn collega heeft tegenwoordig hele mooie suede handschoenen, zag ik vandaag.
pi_107477385
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:58 schreef Quinazoline het volgende:
Ik had hele mooie suede handschoenen, uit Zweden. Die zijn helaas kwijt ;( . Mijn collega heeft tegenwoordig hele mooie suede handschoenen, zag ik vandaag.
Is er een causaal verband? :o
pi_107477525
Vandaag gaat trouwens heel erg langzaam!!
pi_107477603
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:07 schreef Probability het volgende:
Vandaag gaat trouwens heel erg langzaam!!
Nou, inderdaad!!

Ik ben ook totaal niet geconcentreerd bezig vandaag.
pi_107477674
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:09 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nou, inderdaad!!

Ik ben ook totaal niet geconcentreerd bezig vandaag.
can i join that club?

Ik schenk mezelf nog maar eens een koffie in. Wellicht straks een dutje. eerst nog maar eens flink aan de slag. het is verdomme al 2 uur!
pi_107477732
Lijstje:
+1 Werthers Original :9
pi_107477856
ik heb net heel slecht een chocolade melk de luxe uit de automaat gehaald :') :@
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:27:23 #210
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_107478276
Aaarg Belgische spoorwegen hebben z maandag gestaakt doen ze het vandaag weer, EIKELS!! Vooral als je aansluiting voor je neus wegrijdt..
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:33:15 #211
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_107478531
Wat een erger dag, ergelijke stagiair, dokter, chirurg, nmbs...

Lijstje:
O: 200 ml kwark met muesli
L: radijsjes,10 frietjes, 2 bruine boterhammen
D: pasta et spek, groene kaas en paprika. Gebakken courgettes.
T: kwark met vanilleyogurt
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_107478676
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:03 schreef anna82 het volgende:

[..]

Is er een causaal verband? :o
Ik ben er bang voor, maar ik ben ze vorige winter kwijtgeraakt en ze loopt er nu mee, en haar zomaar beschuldigen vind ik ook zo onaardig..

Ik heb ook weer niet mjn beste dag. Gelukkig heb ik volgende week een paar daagjes vrij gepland, zodat ik even niks kan doen zonder me schuldig te voelen. Dat is echt even nodig. Dadelijk eerst nog gesprek met mijn prof, maar heb niks om hem te laten zien. Ben benieuwd.
pi_107478680
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:55 schreef loveli het volgende:
Gebruik meestal dunne leren handschoenen, doen het ook prima bij autorijden. En om te voorkomen dat ik ze kwijt ben heb ik gewoon meer dan 1 paar :+
^^
pi_107478731
volgens mij zit het Meh gevoel weer in het weer, ik heb er ook last van -O-
pi_107478851
Je kan toch vragen waar ze ze heeft gekocht? Want jij had ook zulke mooie gekregen en die ben je nu kwijt dan kan je ze opnieuw kopen ;(
pi_107478924
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:36 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik heb ook weer niet mjn beste dag. Gelukkig heb ik volgende week een paar daagjes vrij gepland, zodat ik even niks kan doen zonder me schuldig te voelen. Dat is echt even nodig. Dadelijk eerst nog gesprek met mijn prof, maar heb niks om hem te laten zien. Ben benieuwd.
Same here. Nou ja, wel een poster maar nog géén idee wat ik erbij ga vertellen en er schiet me ook werkelijk niets zinnigs te binnen. Hopelijk komt mijn denkvermogen op tijd weer terug. :+
Succes/sterkte met jouw gesprek in elk geval...
Everything has changed
pi_107478941
quote:

[..]

Ik ben er bang voor, maar ik ben ze vorige winter kwijtgeraakt en ze loopt er nu mee, en haar zomaar beschuldigen vind ik ook zo onaardig..

Je kan wel tegen haar zeggen dat je ook zulke hele mooie handschoenen hebt gehad en dat je ze bent kwijtgeraakt :'( . Kijken hoe ze reageert...
pi_107479200
Je kan ook stiekem kijken of ze van jou zijn als ze even koffiedrinken is..
pi_107479248
Dan heb je wel echt lef trouwens, stelen van een collega en ze dan meenemen naar je werk. :X Kan toch haast niet?
Everything has changed
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 14:53:46 #220
70532 loveli
N
pi_107479253
quote:

[..]

Je vermoed opzet? Dat zou wel dom zijn, om ze te dragen waar jij ze kunt zien. Kan het ook gevalletje toeval zijn of per ongeluk een keer de verkeerde meegenomen?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 14:54:42 #221
70532 loveli
N
pi_107479286
quote:
13s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:38 schreef _aurum_ het volgende:
volgens mij zit het Meh gevoel weer in het weer, ik heb er ook last van -O-
^^
Ben aan het aftellen, dat scheelt. Denk dat ik over 2 dagen ga pakken.
crap in = crap out
pi_107479836
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:54 schreef loveli het volgende:

[..]

^^
Ben aan het aftellen, dat scheelt. Denk dat ik over 2 dagen ga pakken.
En over hoe veel dagen vertrekken? :)
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 15:14:05 #223
70532 loveli
N
pi_107479935
Vier. Tijd genoeg om m'n skisokken en -handschoenen te vinden/wassen.
crap in = crap out
pi_107480349
O: boterham met hagelslag
T: stukje brownie incl. haar
L: boterham met pindakaas (x2)
T: banaan
D: nog geen idee
S: uurtje sportschool
T: cashewnootjes
pi_107480445
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:53 schreef Mini. het volgende:
Dan heb je wel echt lef trouwens, stelen van een collega en ze dan meenemen naar je werk. :X Kan toch haast niet?
Denk niet dat ze ze bewust gejat heeft hoor, eerder gevonden ofzo toen ik ze vergeten ben. Ik ben hier ook maar 1-2 dagen per week. En ze is een beetje bijzonder/moeilijk zegmaar, dus ik heb ook niet zo'n zin om het haar moeilijk te maken met dit soort discussies. Heb ook al lang nieuwe handschoenen, maar zag ze vanmorgen ineens weer hier liggen. Er zit geen Ahlens labeltje in (zweedse V&D), dan had ik het wel gezegd inderdaad.

Nu op naar mijn prof.
pi_107480461
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Je vermoed opzet? Dat zou wel dom zijn, om ze te dragen waar jij ze kunt zien. Kan het ook gevalletje toeval zijn of per ongeluk een keer de verkeerde meegenomen?
Dat denk ik dus eerder. Ik ga altijd van het positieve/goede uit :).
pi_107480618
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:29 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Denk niet dat ze ze bewust gejat heeft hoor, eerder gevonden ofzo toen ik ze vergeten ben. Ik ben hier ook maar 1-2 dagen per week. En ze is een beetje bijzonder/moeilijk zegmaar, dus ik heb ook niet zo'n zin om het haar moeilijk te maken met dit soort discussies. Heb ook al lang nieuwe handschoenen, maar zag ze vanmorgen ineens weer hier liggen. Er zit geen Ahlens labeltje in (zweedse V&D), dan had ik het wel gezegd inderdaad.

Nu op naar mijn prof.
Hoi, ik woon in Zweden.

Moet ik opzoek naar een paar nieuwe voor je?
pi_107480969

O+
pi_107481257
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik PM je zo even, maar ik moet mediteren en een plantje in leven houden. :D
Haha is goed :P.

Ik heb schaatsen gekocht :D. 5 euro bij de kringloopwinkel. En een kast gevonden voor goedkoop (32,50). Alleen zijn de bezorgkosten niet zo goedkoop dus nu probeer ik iemand te regelen die met mij en een kast de bus in wil (het is totaal misschien 500 meter, dan ben ik wel zo'n krent die geen 20 euro wil betalen maar liever de bus 1 halte pakt).
pi_107481480
Coco, meer fruit! En weet niet hoelang na je D je gaat sporten, maar als dat vrij kort erna is ga je waarschijnlijk niet veel nemen. Dus zou zeggen bewaar een bord eten voor na je sporten :)
En eiwitten! }:|

_O- :')
pi_107481808
Boh brak dagje.. pleur steeds in slaap.. no fun. Echt een haatliefde verhouding heb ik met die pillenzooi.
Mooie foto's van mijn dansende meiden en mijn moeder heeft ervan genoten O+ dat dan weer wel.
D wordt ietsjes anders, geen wortelsoep, maar gewoon gekookte wortels en lief haalt nu een lekker stukje zalm voor mij.
pi_107482542
Goh, misschien heb ik gewoon een cafeïnekick maar ik ben even zo blij met mijn werk. O+ [/geek]
Maar goed ook, want ik mag vanavond nog eens een ouderwetse all nighter gaan doen, maar ach. :+
Everything has changed
pi_107482729
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hoi, ik woon in Zweden.

Moet ik opzoek naar een paar nieuwe voor je?
I know :). Tack sa mycket (?) voor het aanbod, maar het is waarschijnlijk ook meer het 'die heb ik bij de Ahlens gekocht toen ik in Stockholm was'-idee waardoor ze zo fijn/mooi waren. En jullie begonnen allemaal met over handschoenen praten!

Meeting met prof zit er op, demo meebrengen was een goed idee want hij was helemaal enthousiast!
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:30:01 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107482735
Zo, thuis van het rondje Zutphen - Enschede - Vriezenveen - Dalfsen - Gouda. Nu plof op de bank en nog ff wat mailtjes doen.
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:31:16 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107482782
En thnx voor alle lieve PM's O+
pi_107483385
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef V1z0R het volgende:

Ehm, iemand anders nog iets? :@
Best wel lef dat ik me nog aan samenvattingen waag :o, altijd bang dat ik iemand vergeet ;(

Haiii V1z :D
En alle andere slankies off course!
pi_107483412
Ohai!

Ik ga op tijd thuis zijn O+ stomme NMBS inderdaad sjaapje!

Lijstje:
O: croissant, yoghurt met fruit, stukje brie
T: appel
L: stokbroodje brie
T: yoghurt met wat banaan en muesli
T: 4 chocolate chip cookies
B: de Hele stad doorlopen
S: bodypump
D: kerriesoep en...
pi_107483416
Ik heb net even geslapen, after diner dip. :P
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 16:49:03 #239
70532 loveli
N
pi_107483461
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Haiii V1z :D
En alle andere slankies off course!
Hai!
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:54 schreef loveli het volgende:
Denk dat ik over 2 dagen ga pakken.
:7
crap in = crap out
pi_107483600
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, thuis van het rondje Zutphen - Enschede - Vriezenveen - Dalfsen - Gouda. Nu plof op de bank en nog ff wat mailtjes doen.
^O^ goezo, verbaasde me de vorige keer al over je kantoorgang na de workshop ;)

Lijstje van vandaag, voor het geval iemnd trek heeft sla het over!

Lijstje:

O: pompoenboterham x2 met ham-kaas en ei :9 en een half kaiserbrotje met nutella
T: worstje met mosterd en een half kaiserbrotje met een beker Lumumba
L: halfje koe (spare ribs) met een paar frites en een zakflacon redbull/jagermeister en een flesje almdudler (mennnn wat was ik koud :o ).
T: tortilla rolls met cranberry sap
D: pizza napolita hausgemacht (geen trek in schnitzel of andere lappen vlees :@)
T: niet veel meer geloof ik.
pi_107483615
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Hai!

[..]

:7
_O- wanneer ga je weg en waarheen?
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:54:57 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107483701
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

^O^ goezo, verbaasde me de vorige keer al over je kantoorgang na de workshop ;)

Ow, als ik niet meer spullen naar vriezeveen en dalfsen had hoeven brengen, was ik ook weer naar kantoor gegaan hoor.

Volgende week maandag zit ik in Haaksbergen en dan heb ik om 14:00 nog MT-vergadering in Den Haag.
pi_107483732
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:24 schreef progje het volgende:

Kwak wat leuk, wanneer hoor je er meer over?

vandaag :') dat het niet doorgaat :'( de school heeft het afgeblazen omdat ze na een mail met eisen van het tv-programma er een onbehaaglijk gevoel bij kregen (ws. klonk het niet genoeg als positieve PR voor de school).

en nu ben ik een beetje teleurgesteld }:|
Kwak
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 16:55:56 #244
70532 loveli
N
pi_107483742
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- wanneer ga je weg en waarheen?
Oostenrijk en vertrek is zondagochtend *O*
crap in = crap out
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:56:47 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107483781
Balen kwak! -O-
pi_107483809
O: boterham worst, yoghurt
T: boterham worst, banaan
L: soep, 2 boterhammen worst
D: boerenkoolstamppot met gebakken ui en kippenpootjes
T: banaan of peer (mits ze rijp zijn)
pi_107483813
Jammer kwak -O-
pi_107483816
Krachttraining voor vrouwen, een aantal pointers voor de dames

Krachttraining voor vrouwen is een ideale manier om in vorm te komen. Veel vrouwen zijn bang dat ze door met gewichten te trainen ‘breed’ worden. Deze angst is ongegrond, vrouwen zetten veel minder snel spiermassa aan waardoor het voor een vrouw echt moeilijk is om ‘breed’ te worden.

Afijn, wat wil 99% van de vrouwen bereiken met krachttraining? Een iets strakkere buik, strakkere billen, mooie benen en wellicht iets gelifte borsten. Het kan zijn dat je als vrouw net bij die ene 1% behoort die echt wil gaan bodybuilden, dan is dit artikel niet voor jou bestemd.

Stap maar van die crosstrainer en zet die stepper bij het grofvuil. Je kan hier dagelijks een uur op trainen zonder ook maar enig resultaat te zien. Met goede training en de juiste voeding ga je wel resultaten bereiken die jij wilt zien.

Hoe moet je trainen?

Je training bestaat uit een Full Body schema, dit betekent dat je het gehele lichaam traint. Hierbij doe je drie basis oefeningen met de voornaamste spieren:

• Squatof legpress (voor benen en billen)

• Deadlift (onderrug, benen, billen)

• Cable row (rug)

Hier kan je mee beginnen, je bouwt een goede basis en je pakt zowel je ‘probleemgebieden’ als andere spieren aan. Veel vrouwen maken bij krachttraining de fout om alleen te focussen op de probleemgebieden. Niet doen! Train je gehele lichaam. Als je al je spieren traint breng je het gehele lichaam in vorm. Dit zorgt er niet alleen voor dat alles strak wordt, maar zorgt ook voor een verhoogt metabolisme; het energieverbruik in rust. Echter, je hoeft niet alles tot in den treuren te trainen. Vergeet die biceps en triceps oefeningen maar, niet nodig.

Andere oefeningen die je zeker niet moet vergeten zijn bankdrukken en crunches. Met crunches train je je buikspieren wat resulteert in een strakkere buik. Bankdrukken zorgt voor een stevigere boezem.

Herhalingen, sets en gewicht

Als je begint met krachttraining is het verstandig om rustig aan te doen. Neem een gewicht waar je minimaal 10 herhalingen kunt doen. Vervolgens doe je 3 setjes van 10 herhalingen (30 oefeningen in totaal)

Eigenlijk is krachttraining voor vrouwen net zo eenvoudig als voor mannen. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je breed wordt. Het enige wat deze manier van trainen gaat opleveren is resultaat. Je wordt fitter, het immuunsysteem wordt na verloop van tijd sterker en je zult meer voldoening halen uit je trainen. Cardio is nog steeds een optie, maar in plaats van dat je iedere week 5 uur op een cardio toestel zit raad ik je ten zeerste aan de helft van de tijd in krachttraining te steken!

BRON
pi_107483821
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ow, als ik niet meer spullen naar vriezeveen en dalfsen meer had hoeven brengen, was ik ook weer naar kantoor gegaan hoor.

Volgende week maandag zit ik in Haaksbergen en dan heb ik om 14:00 nog MT-vergadering in Den Haag.
Damn wat ben ik lui :D

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Oostenrijk en vertrek is zondagochtend *O*
Leuk!! Het sneeuwt hier nu heel zachtjes en het is freeeezing dus neem genoeg warms mee.
pi_107483839
Oh, dit is echt heel treurig: Grote schuld hoe af te lossen #4
pi_107483842
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

vandaag :') dat het niet doorgaat :'( de school heeft het afgeblazen omdat ze na een mail met eisen van het tv-programma er een onbehaaglijk gevoel bij kregen (ws. klonk het niet genoeg als positieve PR voor de school).

Wat zonde Kwak!
pi_107483857
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:58 schreef Probability het volgende:
Oh, dit is echt heel treurig: Grote schuld hoe af te lossen #4
Het is nog treuriger als nog meer mensen op hem inhakken.
Het heeft weinig tot geen zin.
pi_107483866
Ben net thuis en heb mn nieuwe koffieapparaat geinstalleerd. Nu de settings tweaken voor de optimale koffie. Heb nu de fijnheid van het malen en de sterkte nog in het midden staan. Koffie is een beetje te bitter naar mijn smaak maar mist de 'smaakdiepte'. Maar dat kan ook aan de bonen liggen. Volgende keer iets minder sterk, maar fijner malen en kijken hoe het dan wordt. Of heeft iemand hier ervaring met een bonen apparaat?
pi_107483897
vanavond uit eten met het team, nog niet heel veel zin in... gisteren op werk ging t goed maar thuis zat ik er weer helemaal doorheen. wel minder hysterisch gehuil dan maandag. vandaag ging op t werk nog beter. tijd ging snel, klassen waren gezellig, en ik voel nog geen hysterische huilbui aankomen dus yay *O*

maar eiegnlijk lig ik liever op de bank dan dat ik straks de stad in ga :@ gisteravond ook m'n afspraak afgezegd :@ het moet maar snel weer lente worden (qua zon, niet qua temp. dat zal me worst wezen). dat ene dagje zon vandaag helpt al een beetje.
Kwak
pi_107484028
Jammer Kwak! -O- Hoop dat het toch leuk wordt vanavond.

Koffie. O+ Which reminds me, wat vinden jullie de beste manier om echt lekkere koffie te zetten zonder een groot/duur apparaat te hoeven aanschaffen? Cafetière, percolator, gewone filterkoffie?
Geen ervaring met het instellen van een bonenapparaat trouwens...
Everything has changed
pi_107484032
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ow, als ik niet meer spullen naar vriezeveen en dalfsen had hoeven brengen, was ik ook weer naar kantoor gegaan hoor.

Haaksbergen! O+
pi_107484044
Ah wat balen Kwak -O-

De zon was echt lekker vandaag O+.
pi_107484109
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:04 schreef Mini. het volgende:
Jammer Kwak! -O- Hoop dat het toch leuk wordt vanavond.

Koffie. O+ Which reminds me, wat vinden jullie de beste manier om echt lekkere koffie te zetten zonder een groot/duur apparaat te hoeven aanschaffen? Cafetière, percolator, gewone filterkoffie?
Geen ervaring met het instellen van een bonenapparaat trouwens...
ik heb een french press, en vind dat fijn. Snel, lekker, niet veel schoonmaak werk.
pi_107484135
De zon was zeker lekker! Was even boodschapjes doen en ondanks de kou was de zon an sich best warm O+ Helaas nu weer wolken -O-
Ja doei.
pi_107484188
Who gratis tips!

Ik ga zo pumpen. Nog geen zin in!
pi_107484226
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:08 schreef Perruche het volgende:
Who gratis tips!

Ik ga zo pumpen. Nog geen zin in!
Als je geen zin hebt, ga je gew niet ? :?
pi_107484290
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:06 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik heb een french press, en vind dat fijn. Snel, lekker, niet veel schoonmaak werk.
Moet daar gewone filterkoffie in of van die grof gemalen?
Everything has changed
pi_107484318
Ik heb ook geen duur apparaat. Een 'normaal' apparaat met daarboven dus een bonenmaler. Als ik het geld had dan kocht ik wel een echt goede espressomachine. Maar die kosten helaas een klein fortuin.. Dat is iets voor later, als ik groot ben ;)
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 17:13:29 #264
70532 loveli
N
pi_107484367
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:57 schreef Weissman het volgende:
Krachttraining voor vrouwen, een aantal pointers voor de dames.
Heb je ook tips om aderen op je handen/armen te voorkomen?
crap in = crap out
pi_107484409
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:13 schreef loveli het volgende:
Heb je ook tips om aderen op je handen/armen te voorkomen?
Dikker worden zo dat alles wordt gedekt met een laag vet maar dat wil je vast niet :')
pi_107484494
Net gebeld dat ik de spinningplek die vrij is gekomen graag opvul! Dus over half uurtje richting sportschool voor kt + spinning.

Vanwege visite de komende dagen geen tijd om te sporten, dus vandaag nog even het ervan nemen *O* O+
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 17:17:20 #267
70532 loveli
N
pi_107484513
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:14 schreef Weissman het volgende:
Dikker worden zo dat alles wordt gedekt met een laag vet maar dat wil je vast niet :')
Dan maar geen krachttraining :')
*schroeft rekstok los*
crap in = crap out
pi_107484606
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:17 schreef loveli het volgende:
Dan maar geen krachttraining :')
*schroeft rekstok los*
Je kan er helaas niet zoveel aan doen. Genetica en zulks. Het accepteren is ook een optie ?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2012 17:20:08 ]
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 17:21:54 #269
70532 loveli
N
pi_107484692
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:19 schreef Weissman het volgende:
Je kan er helaas niet zoveel aan doen. Genetica en zulks. Het accepteren is ook een optie ?
Ik heb ook al geaccepteerd dat ik breed word van krachttraining.
crap in = crap out
pi_107484706
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:09 schreef Weissman het volgende:

[..]

Als je geen zin hebt, ga je gew niet ? :?
ja dat is een lekkere instelling waar je wat mee bereikt :') zin kan je ook maken hoor :D
Maar bedankt voor de suggestie.
pi_107484723
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:22 schreef Perruche het volgende:

[..]

ja dat is een lekkere instelling waar je wat mee bereikt :') zin kan je ook maken hoor :D
Maar bedankt voor de suggestie.
Of je houdt op met zeuren ?
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 17:24:10 #272
70532 loveli
N
pi_107484765
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:22 schreef Weissman het volgende:

[..]

Welkom in Slank. Wat zijn je specs, wat is je doel en hoe denk je dat te bereiken? En bovenal, lust je broccoli en is vis een optie?
crap in = crap out
pi_107484793
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb ook al geaccepteerd dat ik breed word van krachttraining.
Niet perse, het is vooral dat veel vrouwen verkeerd trainen waardoor ze idd wat breder worden. Maar dat hoeft niet voor vrouwen te betekenen dat krachttraining gelijk staat aan ''te breed''.
pi_107484843
quote:

[..]

Ok eerst vond ik je nog aardig met je gratis tips maar nu niet meer, geen dansje voor jou!

En wat loveli zegt :)
pi_107485013
Ben benieuwd waar deze discussie met Weismann eindigt. * pakt zak chips magere kwark erbij*
pi_107485046
Hm, klein bijkomend nadeel van weer op een fatsoenlijk gewicht komen: trouwring zit nu wel hééél losjes :{ -O- bang dat ik 'm verlies :')
Ja doei.
pi_107485218
quote:

[..]

Goedemiddag :D leuke binnenkomer, doe je goed!
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 17:36:58 #278
70532 loveli
N
pi_107485278
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, klein bijkomend nadeel van weer op een fatsoenlijk gewicht komen: trouwring zit nu wel hééél losjes :{ -O- bang dat ik 'm verlies :')
Koop er een iets kleinere ring bij Laat Wolve er een iets kleinere ring bijkopen die er mooi bij staat.
crap in = crap out
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:41:50 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107485448
O: kwark/vla/verse aardbeien
T's: appel, peer, cup a soup kerrie, cappuccino, koffie met slagroom, tomaat
L: 3 boterhammen kaas, kom gebonden champ.soep met balletjes, 2 glazen melk
T;s: mandarijn, paar druiven, schijf ananas
D: schep rijst, veel spruitjes, kipfilet gegrild uit de oven, 3 grote champignons gevuld met ui, knoflook, kruiden, rode peper, komijnkaas.
T: -
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 17:42:26 #280
70532 loveli
N
pi_107485464
Heeft iemand ervaring met koolraap door de boerenkool?
crap in = crap out
pi_107485592
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:(
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:48:33 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107485671
Boerenraapkoolkool. Nope!
pi_107485939
Hoi Weissman!
Je doet je ondertitel beslist geen eer aan, als ik me mijn middelbareschoollatijn tenminste goed herinner. Waar niet mijn juf latijn, maar de geschiedenisjuf Weissman heette :o ! 't Is wat mensen, hoe ouder je wordt, hoe meer verbanden je ziet.
De krachttrainingdiscussie is hier trouwens al vaak voorbijgekomen in het topic, en het is helaas voor sommigen hier waar dat het bij bepaalde lichaamsbouw (zeg maar ex-zwemster) voor ongewenste spierontwikkeling zorgt, juist op plekken waar je het niet wil.
pi_107486192
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:42 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand ervaring met koolraap door de boerenkool?
Wel door andere stamppot, en dat werkt prima, is alleen wat zoetiger.. :)
Ja doei.
pi_107486196
Weissman is BBer. Of eigenlijk: hij post veel in het BB topic.
De manier waarop hij hier binnenkomt rammen is niet echt handig te noemen.. Toch heeft hij wel een punt. Van krachttraining word je echt niet snel breed, zeker vrouwen niet. Door een laag testosteron niveau bij vrouwen is het onmogelijk om een gespierd uiterlijk te krijgen. Je wordt er wel veel strakker van :9~

Daarnaast wordt je rustverbranding hoger, dus het is makkelijker om af te vallen of slank te blijven.

En echt waar, je wordt als vrouw geen hulk, genetisch is dat vrijwel onmogelijk. Ik heb jarenlang krachttraining gedaan en ik moet mijn spieren echt aanspannen wil je ze zien. En aangezien vrouwen een hoger vetpercentage hebben ga je echt geen spierdefinitie zien..
pi_107486204
:W

O: half bakje magere kwark (toen was 't op ;( ) met mijn eigen gemixte muesli O+ :9~
T: boterham met sandwichspread, peer
L: kom uiensoep, 2 boterhammen met filet americain en een gekookt eitje
T: banaan, handje walnoten, 2 snoepjes
T: ?
D: tagliatelle met spinazie-ricottasaus, broccoli en zalm

Iemand nog tips voor een tussendoortje wat ik nu kan nemen? Eet pas rond half acht en heb nu honger (en er kan ook nog wel wat bij), maar weet niet wat het slimst is om te nemen. Nog een half bakje kwark? Crackertje kaas? Heb ook nog worteltjes, cherrytomaatjes, gerookte kip, avocado en cashews in huis, eventueel.
pi_107486218
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Koop er een iets kleinere ring bij Laat Wolve er een iets kleinere ring bijkopen die er mooi bij staat.
Meh, ik eet morgen wel een extra groot stuk Lemon Meringue pie :9
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 18:04:59 #288
70532 loveli
N
pi_107486299
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:02 schreef the85mc het volgende:
De manier waarop hij hier binnenkomt rammen is niet echt handig te noemen.. Toch heeft hij wel een punt. Van krachttraining word je echt niet snel breed, zeker vrouwen niet. Door een laag testosteron niveau bij vrouwen is het onmogelijk om een gespierd uiterlijk te krijgen. Je wordt er wel veel strakker van :9~

Daarnaast wordt je rustverbranding hoger, dus het is makkelijker om af te vallen of slank te blijven.

En echt waar, je wordt als vrouw geen hulk, genetisch is dat vrijwel onmogelijk. Ik heb jarenlang krachttraining gedaan en ik moet mijn spieren echt aanspannen wil je ze zien. En aangezien vrouwen een hoger vetpercentage hebben ga je echt geen spierdefinitie zien..
Gaat niet om spierdefinitie, maar om verhoudingen. En geloof mij nou maar als ik zeg dat ik niet mooier word van meer krachttraining dan mijn dagelijkse beweging.
/zo frusti, schreef bijna 'ik wordt' :')
crap in = crap out
pi_107486305
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:02 schreef the85mc het volgende:

Vertel dat de mouwtjes van mijn blouses ;)
pi_107486349
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Gaat niet om spierdefinitie, maar om verhoudingen. En geloof mij nou maar als ik zeg dat ik niet mooier word van meer krachttraining dan mijn dagelijkse beweging.
/zo frusti, schreef bijna 'ik wordt' :')
_O-

Ik heb nog een leuk vraagje waar je je op los kunt laten hier boven, wordt je misschien wat minder gefrustreerd van O-)
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 18:08:24 #291
70532 loveli
N
pi_107486420
Kip met avocado :9
crap in = crap out
pi_107486438
Dan zijn jullie genetische wonders :D

Ik heb veel getraind en mijn biceps zijn nooit groter geworden dan 34 cm. En als je iets anders traint, dus iets lichter en meer herhalingen dan krijg je nooit 'lompe' spieren. je krijgt alleen grote spieren als je max 8 herhalingen doet en dan weer zwaarder gaat trainen. Blijf je tot 20 herhalingen per setje doen dan zul je nooit grote spieren opbouwen.
pi_107486527
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:08 schreef the85mc het volgende:

Ik heb veel getraind en mijn biceps zijn nooit groter geworden dan 34 cm. En als je iets anders traint, dus iets lichter en meer herhalingen dan krijg je nooit 'lompe' spieren. je krijgt alleen grote spieren als je max 8 herhalingen doet en dan weer zwaarder gaat trainen. Blijf je tot 20 herhalingen per setje doen dan zul je nooit grote spieren opbouwen.
De mijne zijn al 30..en daar hoef ik heul weinig voor te doen.
En oh ja mijn testosteron level was altijd non existent (getest).
  Vis een optie? woensdag 1 februari 2012 @ 18:17:34 #294
70532 loveli
N
pi_107486734
crap in = crap out
pi_107486758
30 cm voor een dame? Dat zijn flinke bovenarmen dan. Heb je vroeger aan kogelstoten gedaan ofzo? :P 30 cm omtrek aan spieren of 30 cm met laagje vet? Ik kan me bijna niet voorstellen dat je 30 cm haalt als je afgetraind bent..
pi_107486763
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:17 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Jum :')
pi_107486798
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:18 schreef the85mc het volgende:
30 cm voor een dame? Dat zijn flinke bovenarmen dan. Heb je vroeger aan kogelstoten gedaan ofzo? :P 30 cm omtrek aan spieren of 30 cm met laagje vet? Ik kan me bijna niet voorstellen dat je 30 cm haalt als je afgetraind bent..
10 cm vanaf oksel gemeten ja.
Vermoed dat daar wel wat vet enz bij zit ;)
pi_107486816
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:17 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik blij dat ik morgen pas weer eieren of kip zie op een bord :D

En ja idd kipfilet onder den arm :D
pi_107486831
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:08 schreef the85mc het volgende:

Ik lees ff vanuit mestrich :)

Als ik drie per week naar de sportschool ga en 45 min aan cardio doe en 45 min fitness, raak ik compleet afgetraind. Lage vetpecentage en dikke spierdefinitie. Leuk, want ik ben al breed in de schouders, pfff. Lees bovendien Oxygen magazine eens. Die vrouwen zijn allemaal zwaar gespierd. Tuurlijk moet je weten wat je doet, maar dat vrouwen niet zo gespierd raken als mannen is achterhaald!

En nu lekker uit eten! :6
pi_107486834
De bodybuildtheorie kan best gemiddeld genomen waar zijn, maar bij een bepaald lichaamstype vrouw ontwikkelen de spieren op bovenarmen en schouders zich gewoon teveel, dus is het voor die vrouwen niet wenselijk. Dat het bij jou en anderen meestal niet gebeurt, wil nog niet zeggen dat het een Universele Waarheid is dat voor iedereen (en geen uitzonderingen, verdomme! :7 ) krachttraining niet voor te grote/zichtbare spieren zorgt.
pi_107486890
Ha, ik ben net keihard op m'n kanus gegaan! Ging door m'n enkel in het zich van heeeel amsterdam. Nu doet mn enkel zeer en is mn rechterknie helemaal afgeschaafd, en m'n broek van m'n pak stuk. En m'n schoenen helemaal geschaafd! har har. Ik lag als een angstig hert op die trambaan :').

Even kijken of het beter gaat, op zich moet pumpen kunnen aangezien we toch niet gaan springen enzo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')