Ja maar Ik kan geen enkele fatsoenlijke smoes bedenken. Ik vind ze niet eens lekker.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeft ie geen Facebook Syrena?
Sigme, blijf toch van die koekjes af.. Verslaafde!
Ben je vrij?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:36 schreef sigme het volgende:
Morgen blijf ik eraf. Beloofd.
* spuugt tussen vingers door
Ik heb echt niks gezienquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik had net heel leuk nieuws maar niemand heeft het gezien denk ikof t was niet interessant, dat kan ook
![]()
Anders vertel je het nog eens?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik had net heel leuk nieuws maar niemand heeft het gezien denk ikof t was niet interessant, dat kan ook
![]()
Fijn dat de dag meeviel. Enig idee welke hoek van de wereld het niet-Europese land ligt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:32 schreef kwakz0r het volgende:
xm heeft pm
phaidra heeft een mooie buik
DaD woont samen met de leuke vent die ze verdient
en ik heb vandaag overleefdvanmorgen viel de wereld wel weer mee. op school nog benaderd met een leuk verzoek, misschien ga ik na de voorjaarsvakantie 3 dagen lesgeven in een nog onbekend niet-europees buitenland, als uitwisseling, voor een tv programma. spannend! hoop dat het doorgaat (is nog niet zeker).
ik vind vooral het uitwissel-gedeelte heel leuk. en het verre buitenland.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spannend Kwak! Oei, op tv zou ik heel vreselijk vinden, maar als je het leuk vindt: veel plezier
weet ik niet! is momenteel nog one big surprise, met als enige mededeling dat t geen rimboe is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:48 schreef sigme het volgende:
Teruggelezen
[..]
Fijn dat de dag meeviel. Enig idee welke hoek van de wereld het niet-Europese land ligt?
quote:O: 1 snee rusticobrood met roomboter, kaas en 1 roerei
T: Niets: 2,5 uur bij de kapper gezetenWel veel groene thee gedronken.
L: Eerst boodschappen doen na de kapper, dus pas rond twee uur gelunchd: 1 bolognepistoletje met carpaccio, zelfgemaakte honingmosterdsaus van yofresh mayo, Sla en parmezaanse kaas. Karnemelk
T: beker thee met melk
T: beker thee en 2 mandarijntjes
D: zuurkoolboerenkool stamppot met worst(werd teleurgesteld toen ik de vriezer open trok
)
En dan zit ik wel vol denk ik.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:32 schreef kwakz0r het volgende:
xm heeft pm
phaidra heeft een mooie buik
DaD woont samen met de leuke vent die ze verdient
en ik heb vandaag overleefdvanmorgen viel de wereld wel weer mee. op school nog benaderd met een leuk verzoek, misschien ga ik na de voorjaarsvakantie 3 dagen lesgeven in een nog onbekend niet-europees buitenland, als uitwisseling, voor een tv programma. spannend! hoop dat het doorgaat (is nog niet zeker).
Klein met een hoofdletter K zelfs?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:46 schreef Perruche het volgende:
Mini ik zou nog wat yoghurt nemen maar je bent wel Klein dus misschiien niet![]()
Mijn lijstje:
O: 2 witte bolletjes kaas/komkommer en een peer
T: 2 plakjes ontbijtkoek
L: aubergine in tomatensaus, 2 kleine broodjes
T; 2 stukjes chocola, suikerwafel
D: iets met vis, salade ofzo
T: mandarijn en/of appel
Je bent haske leuk!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind vooral het uitwissel-gedeelte heel leuk. en het verre buitenland.
(het ging om de mogelijkheid dat ik voor een tv programma 3 dagen ga wisselen van plek met een docent uit een niet-europees buitenland. maar t is nog niet zeker of t doorgaat. ik denk nu dat ze me op niet-fotogeniekheid gaan afwijzenmaar ik ben dan ook in zo'n bui
ook al ging t vandaag beter)
Jij bent hartstikke fotogeniek!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
(het ging om de mogelijkheid dat ik voor een tv programma 3 dagen ga wisselen van plek met een docent uit een niet-europees buitenland. maar t is nog niet zeker of t doorgaat. ik denk nu dat ze me op niet-fotogeniekheid gaan afwijzenmaar ik ben dan ook in zo'n bui
Dat klinkt tof, wat voor een tv-programma? Maar ben je niet een beetje bang dat het een beetje te druk wordt, dat je eigenlijk beter je rust kan pakken in die week?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
geen idee, heb niet veel details gekregen en ik schat de kans dat t doorgaat 50%... het is ná de vakantie. dus m'n rust pak ik wel die week. dit is nou iets wat ik heel léuk zou vinden en niet als werkdruk ervaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat klinkt tof, wat voor een tv-programma? Maar ben je niet een beetje bang dat het een beetje te druk wordt, dat je eigenlijk beter je rust kan pakken in die week?
Oh, ik dacht dat het in je vakantie zou zijn. Als je wel gewoon die week hebt om even uit te rusten en je dingen op orde te kunnen krijgen, liggen de zaken weer anders.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
geen idee, heb niet veel details gekregen en ik schat de kans dat t doorgaat 50%... het is ná de vakantie. dus m'n rust pak ik wel die week. dit is nou iets wat ik heel léuk zou vinden en niet als werkdruk ervaar.
werkdruk waar ik nu mee zit is m'n zware mentoraat, het niet m'n ei kwijt kunnen binnen het stramien van de sectie en m'n verrotte rooster en allemaal extra dingen die ik moet doen daarnaast op school, waar ik niet direct met lesgeven bezig ben. en het gebrek aan intellectuele uitdaging... dan is zoiets tussendoor juist heel fijn!
De producten die in de aanbieding zijn worden doorgaans in fabrieken gemaakt door grote levensmiddelenfabrikanten. Dus dat zijn idd de koekjes, zakjes en pakjes, cola's, bier etcquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Nou ja, snap het wel want een veel groter doelgroep maar....
Altijd zijn de koekjes, choco, vette kaas/vleeswaren e.d. in de aanbieding.
Maar groente? 1 of 2 soorten en dan is het vaak nog niet eens zo erg in de aanbieding, 5 cent goedkoper per 500 gr ofzo.
Zo irritant!
Spannend Kwak
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Perruche het volgende:
Whoei misschien maandag naar de opera
Tof, denk ik?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Perruche het volgende:
Whoei misschien maandag naar de opera
Ik was ook serieus heel verbaasd!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
Lolcat niet kennen? srslywtfomg?
Jeuzis!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef Mini. het volgende:
Ik kwam deze net nog tegen (want op Facebook stond deze), zoveelste keer dat ik hem zie en ik lol'de weer.
[ afbeelding ]
Niet eensquote:
Oe wauw, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet eens.
Wel krijg ik een vaste aanstelling en heb ik mijzelf & liefste voor twee nachtjes een hotelletje aan de Moezel geboekt voor over twee weken.
'truste. Ik blijf nog een half uurtje op
.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet eens.
Wel krijg ik een vaste aanstelling en heb ik mijzelf & liefste voor twee nachtjes een hotelletje aan de Moezel geboekt voor over twee weken.
.
Wat goed, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet eens.
.
Wordt het nog opgevoerd?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
jaaa, op dwdd heeft reinbert de leeuw het over de gurreliederik was bij een uitvoering, het was zó gaaf! vrienden van me speelden mee (o.a. die ene klarinettist waar jij mee hebt gekletst toen ik dronken was Ewelina
)
Ok, mijn D was carpaccio met oude kaas flinters en een bord gebakken groente, met een wijntje. Best prima!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:46 schreef Perruche het volgende:
Mini ik zou nog wat yoghurt nemen maar je bent wel Klein dus misschiien niet![]()
Mijn lijstje:
O: 2 witte bolletjes kaas/komkommer en een peer
T: 2 plakjes ontbijtkoek
L: aubergine in tomatensaus, 2 kleine broodjes
T; 2 stukjes chocola, suikerwafel
D: iets met vis, salade ofzo
T: mandarijn en/of appel
nope, was een extreem groot project. ik ben vorig jaar naar t laatste concert geweest en misschien dat het ergens in europa de komende twee jaar nog voorbij komt...quote:
Jammer!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nope, was een extreem groot project. ik ben vorig jaar naar t laatste concert geweest en misschien dat het ergens in europa de komende twee jaar nog voorbij komt...
Ja, het werk wordt binnenkort beter georganiseerd, dat gaat voor mij het een stuk aangenamer maken (afgelopen maand ging het ook al beter, ik had me in wat projecten weten te laten plaatsen). En een vaste baan in deze tijden is sowieso niet verkeerd. Het verdient best aardig en ik heb -dankzij mijn HPHW-regeling- ongeveer 10 weken vakantie per jaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe wauw, gefeliciteerd!Ben je er blij mee?
Aan het hotelletje-aan-de-Moezel te zien wel denk ik zo?
Misschien was het dezelfde wel!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ok, mijn D was carpaccio met oude kaas flinters en een bord gebakken groente, met een wijntje. Best prima!
En vantevoren heb ik nog een half uur op de loopband hardgelopen. En Maria, like a boss boks! Ik had ook sjans vanorgen
Zekerheid is idd prettig kan ik me zo voorstellenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, het werk wordt binnenkort beter georganiseerd, dat gaat voor mij het een stuk aangenamer maken (afgelopen maand ging het ook al beter, ik had me in wat projecten weten te laten plaatsen). En een vaste baan in deze tijden is sowieso niet verkeerd. Het verdient best aardig en ik heb -dankzij mijn HPHW-regeling- ongeveer 10 weken vakantie per jaar.
Ik kan er alleen geen moestuin op na houden naast eenn 4-daagse werkweek met 2 uur reistijd/dag, en ook niet veel arbeid bijdragen aan de verbouwing (wel geld).
Hotelletje is van de baas: iedereen kreeg een paar maanden geleden een pluim. Deze kon ik oa inruilen voor 2 nachten hotel voor 2 personen. Met ontbijt en wijnproeverij.
Ik vind het in theorie leuker om dergelijke aandacht te krijgen dan in de praktijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:57 schreef Perruche het volgende:
Hahaha maria ik zie het helemaal voor me. Ik kom best vaak mannen tegen die sjansen, vooral als ik weg ben voor werk. Helaas zijn het zelden sexy en aantrekkelijke exemplaren! Misschien moet ik het nachtleven eens opzoeken. Maar ja, in mijn uppie... Nah.
Je bent van harte welkom in Heerlenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het prima om bij mn ouders te slapen hoor. En mja ik bespaar weer subsidiegeld. Heb het geluk daar een adresje te hebben. In juni moet ik naar Maastricht, ja dan regel ik wel een hotel.
Ochermquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:02 schreef Viking84 het volgende:
O hai,
ik ben inmiddels van de wc af hoor. En lig lekker in bed te bibberen
. Ik weet niet waar het van komt, miss van de antibiotica? (heb een kuurtje meegekregen voor de kies).
Superluxe is niet helemaal mijn stijl, maar we zaten wel weer te denken aan de Schot, want die heeft superlekker etenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:59 schreef Perruche het volgende:
Maria, 2x natuurlijk! Of 1x superluxe.
Ik ga zo maar eens een beetje TV kijken, ik voel mijn rode wijntje al flink zitten
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria lekker uit eten en bijna negen jaar samen en sowieso een tof wijf:![]()
Ja zoiets ja!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:03 schreef Perruche het volgende:
Haha maria! Ik zie het ook nooi hoor als een kerel me leuk vind behalve als ie echt in your face is, zeg maar. Hoorde vandaag dat ik blijkbaar me nog 2 types door de neus heb laten boren, nou ja. Ik ben al voorzienalhoewel het altijd leuk is te weten dat je nog gewild (
) bent natuurlijk.
En ik heb sindskort datzelfde gevoel maar dan met candid-camera, dat ik in bizarre situaties denk van hmmm.... Waarrrr is de camera?
Nawwwquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:02 schreef Viking84 het volgende:
O hai,
ik ben inmiddels van de wc af hoor. En lig lekker in bed te bibberen
. Ik weet niet waar het van komt, miss van de antibiotica? (heb een kuurtje meegekregen voor de kies).
Een tijdje terug had ik ook echt weer eens sjanszinquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:07 schreef Perruche het volgende:
Whoei ik heb zin om dronken te worden en tegen knappe manspersonen aan te lallen nu. Helaas is de wijn duur en zijn er ook geen manspersonen
Heerlijk zo'n bemoedigend verhaal!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Een tijdje terug had ik ook echt weer eens sjanszinToen ben ik samen met vriendinnen uitgegaan. En het begon heel gezellig en tof, en toen had iedereen sjans. Op mij na. En toen voelde ik me een lelijke trol
Dus.
SMOOOOTHIESSSSquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, ik heb heel veel fruit liggen, maar ben niet zo'n fruiteter.
Iemand briljante ideeen over wat ik kan doen met:
6 appels
mango
5 bananen
ananas
druiven
pruimen
mandarijnen
citroenen
2 peren
Ik ga ook even in mijn sapjesboek kijken, heb alleen geen sapcentrifuge.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Een tijdje terug had ik ook echt weer eens sjanszinToen ben ik samen met vriendinnen uitgegaan. En het begon heel gezellig en tof, en toen had iedereen sjans. Op mij na. En toen voelde ik me een lelijke trol
Dus.
Wel een blender?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, ik heb heel veel fruit liggen, maar ben niet zo'n fruiteter.
Iemand briljante ideeen over wat ik kan doen met:
6 appels
mango
5 bananen
ananas
druiven
pruimen
mandarijnen
citroenen
2 peren
Ik ga ook even in mijn sapjesboek kijken, heb alleen geen sapcentrifuge.
Wat is kn?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n bemoedigend verhaal!
Maar het zat vast alleen in je hoofd
Kn is gedeletequote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat is kn?
En neee! Zo bedoelde ik het nietI'm with Maria. Ik denk dat jij heel goed bij de mannen ligt
Aww.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dus.
kan je niet je tanden gaan poetsen als je trek krijgt in die dingen? Of kauwgom eten? Of 100 burpees doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:36 schreef sigme het volgende:
Morgen blijf ik eraf. Beloofd.
* spuugt tussen vingers door
thanks!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Morgen kan je weer restaurantweek reserveren he! *tip*
Op het werk? Hmm. Nee, denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je niet je tanden gaan poetsen als je trek krijgt in die dingen? Of kauwgom eten? Of 100 burpees doen![]()
Burpees!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je niet je tanden gaan poetsen als je trek krijgt in die dingen? Of kauwgom eten? Of 100 burpees doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:53 schreef _aurum_ het volgende:
oh en een kleineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Be someone that makes you happy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |