abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2012 @ 19:32:31 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107451524

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 31 januari 2012 @ 19:33:00 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107451542
Dus, ik ga rijden! Nouja, eerst krabben :') ;(.

:W
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107451621
:D

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeft ie geen Facebook Syrena?

Sigme, blijf toch van die koekjes af.. Verslaafde!
Ja maar Ik kan geen enkele fatsoenlijke smoes bedenken. Ik vind ze niet eens lekker.

Oh ja: ja maar ik eet heeeeeeeeeel veel rauwe! groente! en fruit! en dan ook nog groente als avondeten! Dus!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_107451661
Morgen blijf ik eraf. Beloofd.
* spuugt tussen vingers door
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_107451671
Hij heeft Facebook (hoorde het hem tegen iemand anders zeggen). Ik heb het idee dat ik een zus van hem ken. Of misschien heb ik ooit studieboeken aan hem verkocht? Nou ja, mocht ik 'm nog eens tegenkomen dan ga ik 't wel vragen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 31 januari 2012 @ 19:37:16 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107451710
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:36 schreef sigme het volgende:
Ben je vrij?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107451774
Lijstje, commentaar is welkom. :) Zou er nog iets bij moeten?
O: flinke bak havermout met appel en halfvolle melk
L: 2 sneeën brood met kipfilet
T: 2 sneeën brood met smeerkaas
S: bij elkaar ongeveer een uur fietsen, 16km
D: biefstukje (ruim een ons) met wat gebakken krieltjes, bloemkool, broccoli en champignons :9
T: kiwi

Nu even bijlezen...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_107451911
ik had net heel leuk nieuws maar niemand heeft het gezien denk ik -O- of t was niet interessant, dat kan ook :@
Kwak
pi_107451989
Wat was je leuke nieuws kwak? Ik ga zo eens wat eten en bijlezen :)
pi_107451993
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik had net heel leuk nieuws maar niemand heeft het gezien denk ik -O- of t was niet interessant, dat kan ook :@
Ik heb echt niks gezien :o maar ik heb heel snel bijgelezen, had Maria's telefoonnummer krijgen ook eerst totaal verkeerd begrepen :') dacht dat haar dr. Cox een smiley had getekend.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 31 januari 2012 @ 19:43:39 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107451998
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:41 schreef kwakz0r het volgende:
Anders vertel je het nog eens? :P
pi_107452145
XM, je bent vast al weg maar mag ik de PM ook nog?

Zou tof zijn als het doorging Kwak! Wanneer hoor je dat? Ook fijn dat het meeviel vandaag. :)
Everything has changed
pi_107452146
Mini ik zou nog wat yoghurt nemen maar je bent wel Klein dus misschiien niet :P

Mijn lijstje:
O: 2 witte bolletjes kaas/komkommer en een peer
T: 2 plakjes ontbijtkoek
L: aubergine in tomatensaus, 2 kleine broodjes
T; 2 stukjes chocola, suikerwafel
D: iets met vis, salade ofzo
T: mandarijn en/of appel
pi_107452221
Spannend Kwak! Oei, op tv zou ik heel vreselijk vinden, maar als je het leuk vindt: veel plezier :s)
pi_107452253
Teruggelezen

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:32 schreef kwakz0r het volgende:
xm heeft pm :*
phaidra heeft een mooie buik :*
DaD woont samen met de leuke vent die ze verdient :*

en ik heb vandaag overleefd *O* vanmorgen viel de wereld wel weer mee. op school nog benaderd met een leuk verzoek, misschien ga ik na de voorjaarsvakantie 3 dagen lesgeven in een nog onbekend niet-europees buitenland, als uitwisseling, voor een tv programma. spannend! hoop dat het doorgaat (is nog niet zeker).
Fijn dat de dag meeviel. Enig idee welke hoek van de wereld het niet-Europese land ligt?
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2012 @ 19:48:55 #16
70532 loveli
N
pi_107452272
Tof kwak!

XM, PM?
crap in = crap out
pi_107452303
Ik heb het gisteren gepresteerd om weer iets in de hens te zetten in de magnetron :') Mijn pittenkussentje was met een punt tussen de glazen plaat en de wand gekomen, plaat kon dus niet draaien, dus een zeer geschroeid puntje. En een stank.....die maar niet wegtrok.

En kouwe voeten :'(
pi_107452317
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spannend Kwak! Oei, op tv zou ik heel vreselijk vinden, maar als je het leuk vindt: veel plezier :s)
ik vind vooral het uitwissel-gedeelte heel leuk. en het verre buitenland.

(het ging om de mogelijkheid dat ik voor een tv programma 3 dagen ga wisselen van plek met een docent uit een niet-europees buitenland. maar t is nog niet zeker of t doorgaat. ik denk nu dat ze me op niet-fotogeniekheid gaan afwijzen :@ maar ik ben dan ook in zo'n bui :@ ook al ging t vandaag beter)
Kwak
pi_107452343
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:48 schreef sigme het volgende:
Teruggelezen

[..]

Fijn dat de dag meeviel. Enig idee welke hoek van de wereld het niet-Europese land ligt?
weet ik niet! is momenteel nog one big surprise, met als enige mededeling dat t geen rimboe is.
Kwak
pi_107452375
quote:
O: 1 snee rusticobrood met roomboter, kaas en 1 roerei
T: Niets: 2,5 uur bij de kapper gezeten :') Wel veel groene thee gedronken.
L: Eerst boodschappen doen na de kapper, dus pas rond twee uur gelunchd: 1 bolognepistoletje met carpaccio, zelfgemaakte honingmosterdsaus van yofresh mayo, Sla en parmezaanse kaas. Karnemelk
T: beker thee met melk
T: beker thee en 2 mandarijntjes
D: zuurkoolboerenkool stamppot met worst :9 (werd teleurgesteld toen ik de vriezer open trok :') )
En dan zit ik wel vol denk ik.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:32 schreef kwakz0r het volgende:
xm heeft pm :*
phaidra heeft een mooie buik :*
DaD woont samen met de leuke vent die ze verdient :*

en ik heb vandaag overleefd *O* vanmorgen viel de wereld wel weer mee. op school nog benaderd met een leuk verzoek, misschien ga ik na de voorjaarsvakantie 3 dagen lesgeven in een nog onbekend niet-europees buitenland, als uitwisseling, voor een tv programma. spannend! hoop dat het doorgaat (is nog niet zeker).
*O*
pi_107452385
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:46 schreef Perruche het volgende:

Mijn lijstje:
Klein met een hoofdletter K zelfs? :D
Maar, goed idee! Toevallig net Activia gekocht voor mee naar m'n werk, dus dan neem ik die straks nog. :)

Veel suiker in jouw lijstje trouwens, maar je L en D zijn dan wel weer gezond.
Everything has changed
pi_107452409
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

(het ging om de mogelijkheid dat ik voor een tv programma 3 dagen ga wisselen van plek met een docent uit een niet-europees buitenland. maar t is nog niet zeker of t doorgaat. ik denk nu dat ze me op niet-fotogeniekheid gaan afwijzen :@ maar ik ben dan ook in zo'n bui :@ ook al ging t vandaag beter)
Je bent haske leuk! O+ Ik ga heel hard duimen :Y
pi_107452434
quote:

[..]

Jij bent hartstikke fotogeniek! :* Denk echt dat je daar heel geschikt voor zou zijn. :)
Everything has changed
pi_107452607
quote:

[..]

Dat klinkt tof, wat voor een tv-programma? Maar ben je niet een beetje bang dat het een beetje te druk wordt, dat je eigenlijk beter je rust kan pakken in die week? :@
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_107452812
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat klinkt tof, wat voor een tv-programma? Maar ben je niet een beetje bang dat het een beetje te druk wordt, dat je eigenlijk beter je rust kan pakken in die week? :@
geen idee, heb niet veel details gekregen en ik schat de kans dat t doorgaat 50%... het is ná de vakantie. dus m'n rust pak ik wel die week. dit is nou iets wat ik heel léuk zou vinden en niet als werkdruk ervaar.

werkdruk waar ik nu mee zit is m'n zware mentoraat, het niet m'n ei kwijt kunnen binnen het stramien van de sectie en m'n verrotte rooster en allemaal extra dingen die ik moet doen daarnaast op school, waar ik niet direct met lesgeven bezig ben. en het gebrek aan intellectuele uitdaging... dan is zoiets tussendoor juist heel fijn!
Kwak
pi_107452931
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

geen idee, heb niet veel details gekregen en ik schat de kans dat t doorgaat 50%... het is ná de vakantie. dus m'n rust pak ik wel die week. dit is nou iets wat ik heel léuk zou vinden en niet als werkdruk ervaar.

werkdruk waar ik nu mee zit is m'n zware mentoraat, het niet m'n ei kwijt kunnen binnen het stramien van de sectie en m'n verrotte rooster en allemaal extra dingen die ik moet doen daarnaast op school, waar ik niet direct met lesgeven bezig ben. en het gebrek aan intellectuele uitdaging... dan is zoiets tussendoor juist heel fijn!
Oh, ik dacht dat het in je vakantie zou zijn. Als je wel gewoon die week hebt om even uit te rusten en je dingen op orde te kunnen krijgen, liggen de zaken weer anders.

De dingen waar je nu wel mee zit, daar zou ik inderdaad wel gauw met iemand over gaan praten. Dat kan je anders gaan opbreken.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_107453313
m'n leidinggevende kwam vandaag naar me toe dat we weer eens moesten gaan zitten om te bespreken hoe t nu gaat enzo :Y komt goed. (ze zei het niet op een onheilspellende manier)

nu heb ik t topic genoeg gekaapt hoor!
Kwak
pi_107453453
Wat tof Kwak! *O* Ik duim heel hard voor je dat het door gaat. :) Weet zeker dat je het onwijs leuk zou doen!

Ik ga overigens niet hardlopen. Heb net een kwartier lang al vloekend tegen de wind in gefietst. Mijn vingers deden PIJN. En toen ze geen pijn meer deden, begonnen mn benen pijn te doen van de kou.
Ik ga wel mn pushups, situps en squats doen ofzo. En een Kinect kopen. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:12:57 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107453456
Weet je wat ik niet snap? Nou ja, snap het wel want een veel groter doelgroep maar....
Altijd zijn de koekjes, choco, vette kaas/vleeswaren e.d. in de aanbieding.
Maar groente? 1 of 2 soorten en dan is het vaak nog niet eens zo erg in de aanbieding, 5 cent goedkoper per 500 gr ofzo.
Zo irritant!

Spannend Kwak
pi_107453573
jaaa, op dwdd heeft reinbert de leeuw het over de gurrelieder O+ ik was bij een uitvoering, het was zó gaaf! vrienden van me speelden mee (o.a. die ene klarinettist waar jij mee hebt gekletst toen ik dronken was Ewelina ;) )
Kwak
pi_107453681
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Nou ja, snap het wel want een veel groter doelgroep maar....
Altijd zijn de koekjes, choco, vette kaas/vleeswaren e.d. in de aanbieding.
Maar groente? 1 of 2 soorten en dan is het vaak nog niet eens zo erg in de aanbieding, 5 cent goedkoper per 500 gr ofzo.
Zo irritant!

Spannend Kwak
De producten die in de aanbieding zijn worden doorgaans in fabrieken gemaakt door grote levensmiddelenfabrikanten. Dus dat zijn idd de koekjes, zakjes en pakjes, cola's, bier etc ;)

Het ligt overigens erg aan de supermarkt waar je winkelt. Zo vind ik de aanbiedingen van de De Boer supermarkten zelden aantrekkelijjk (meestal jouw categorie van koekjes etc) en andere supermarkten (Nettorama) hebben dan weer wel vaak veel groente en fruit in de aanbieding.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107453724
@ mini; ja veel suiker, die 2 chocolaatjes had niet gehoeven en die suikerwafel ook niet. Maar ik ben bij onze suikerburen en dan kan ik het niet laten :')

Leuk kwak! Spannend ook :)
pi_107453730
Tof kwak! is toch een nickname die je niet snel gaat verkleinen :')
Ook leuk dat je ermee op TV komt trouwens! :D

Hoop dat je wat duidelijkheid hebt gekregen, XM! :*

En een kat inderdaad.
Wat, hoe, wanneer, komt later, wil eerst de rest klaar hebben :)

Winstmarge is waarschijnlijk groter, en onze hersens reageren van nature meer op hoog calorische etenswaren, uniek. Neiging om eigenlijk teveel slecht voedsel te kopen dat in de aanbieding is, is dan ook groter dan teveel groente.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:21:14 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107453940
Ja, ik snap het ook wel maar toch :P
Nettorama hebben we niet.
Jumbo vind ik maar vaag in reclames, AH groentes en C1000 groente reclame slaan vaak ook nergens op, bij de Lidl is het vaak altijd goedkoper (en beter)
Dus bij deze is de Lidl sowieso de beste groente en fruit verkoper qua supermarkt maar zeker ook de goedkoopste
pi_107453956
Whoei misschien maandag naar de opera O+
pi_107453995
ik ga altijd graag naar hoogvliet :Y die in Rijswijk in de Boogaard is ook fijn groot en niet te druk. ook vrij goedkoop en goed gesorteerd.

www.hoogvliet.com
Kwak
pi_107454016
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Perruche het volgende:
:o welke?! tof!
Kwak
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:22:58 #38
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107454031
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Perruche het volgende:
Tof, denk ik?

Weltrusten
pi_107454109
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:o welke?! tof!
Kweenie, verrassing, en ook maar misschien. Maar ik hoop dat het doorgaat!
pi_107454337
Opera is zo tof! O+
Hoop voor je dat het doorgaat Perr!
Doe wat je niet durft.
pi_107454384
Oeh een opera, daar wil ik ook nog eens naartoe. Nog nooit geweest. :@
Net als naar Shakespeare-stukken trouwens. Binnenkort doet het Noord Nederlands Toneel hier Hamlet, is er toevallig nog iemand die daar heen wil? :P
Everything has changed
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:33:01 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107454575
Oehoehoeee! Leuk Kwak O+ Spannend!

Ik ging op werk heel blij vertellen over Dr Cox maar toen kenden mn collega's Scrubs niet _O- *anti-climax enzulks*

Ik had dat ook al met LoLcats, kenden ze ook niet! :o Heb spontaan maar een feestvierende lolcat gepost als reactie op een FB-bericht 8-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_107454634
Lolcat niet kennen? srslywtfomg?
Ja doei.
pi_107454732
Ik kwam deze net nog tegen (want op Facebook stond deze O+), zoveelste keer dat ik hem zie en ik lol'de weer. :@

Everything has changed
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:35:46 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107454738
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
Lolcat niet kennen? srslywtfomg?
Ik was ook serieus heel verbaasd! :@ :') Ze zijn ook niet zo heel oud! Maar goed, ik help ze wel, kunnen we van elkaar leren! O+ :+
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:36:18 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107454773
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef Mini. het volgende:
Ik kwam deze net nog tegen (want op Facebook stond deze O+), zoveelste keer dat ik hem zie en ik lol'de weer. :@

[ afbeelding ]
Jeuzis! :D _O- Ik LoLde O+
pi_107454866
Lekker, verslik me net in mn boerenkool. Zeker mn straf omdat ik niet ga hardlopen. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_107455119
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ben je vrij?
Niet eens :+.
Wel krijg ik een vaste aanstelling en heb ik mijzelf & liefste voor twee nachtjes een hotelletje aan de Moezel geboekt voor over twee weken.

'truste :*. Ik blijf nog een half uurtje op _O-.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:45:18 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107455265
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Wel krijg ik een vaste aanstelling en heb ik mijzelf & liefste voor twee nachtjes een hotelletje aan de Moezel geboekt voor over twee weken.

Oe wauw, gefeliciteerd! :D Ben je er blij mee? O+ Aan het hotelletje-aan-de-Moezel te zien wel denk ik zo? :7
pi_107455301
quote:

[..]

*O* ^O^ nice!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:46:24 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107455331
Ik heb trouwens heel lekker gegeten vandaag :Y) Gyros-wraps met extra paprika en ui met Griekse salade van saladekaas (waarom ze het geen feta noemen mag Joost weten :+), tomaat, komkommer, ui, kruiden en sla :9

Nu weet ik waar die stink eye cat me aan doet denken :o aan the Grinch :')
pi_107455444
quote:

[..]

Wat goed, gefeliciteerd! *O*
Everything has changed
pi_107455491
gefeliciteerd sigme! *O*
Kwak
pi_107455567
Sigme leuk, dat ze je willen houden! En ook van je hotelletje aan de Moezel :Y

Ml waarom zou je niet zelf in een hotel willen overnachten voor werk? Chill man, beetje fitnessen, eten, wijntje drinken, tv kijken, internetten...
pi_107455602
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
jaaa, op dwdd heeft reinbert de leeuw het over de gurrelieder O+ ik was bij een uitvoering, het was zó gaaf! vrienden van me speelden mee (o.a. die ene klarinettist waar jij mee hebt gekletst toen ik dronken was Ewelina ;) )
Wordt het nog opgevoerd?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_107455638
Gefeliciteerd sigme! *O*
pi_107455674
Oh en goed nieuws kwak!
pi_107455692
Combo breaker *O*
pi_107455702
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:46 schreef Perruche het volgende:

Mijn lijstje:
Ok, mijn D was carpaccio met oude kaas flinters en een bord gebakken groente, met een wijntje. Best prima!

En vantevoren heb ik nog een half uur op de loopband hardgelopen. En Maria, like a boss boks! Ik had ook sjans vanorgen *)
pi_107455706
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wordt het nog opgevoerd?
nope, was een extreem groot project. ik ben vorig jaar naar t laatste concert geweest en misschien dat het ergens in europa de komende twee jaar nog voorbij komt...
Kwak
pi_107455792
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nope, was een extreem groot project. ik ben vorig jaar naar t laatste concert geweest en misschien dat het ergens in europa de komende twee jaar nog voorbij komt...
Jammer!

Staat het ergens op youtube?
pi_107455809
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe wauw, gefeliciteerd! :D Ben je er blij mee? O+ Aan het hotelletje-aan-de-Moezel te zien wel denk ik zo? :7
Ja, het werk wordt binnenkort beter georganiseerd, dat gaat voor mij het een stuk aangenamer maken (afgelopen maand ging het ook al beter, ik had me in wat projecten weten te laten plaatsen). En een vaste baan in deze tijden is sowieso niet verkeerd. Het verdient best aardig en ik heb -dankzij mijn HPHW-regeling- ongeveer 10 weken vakantie per jaar.

Ik kan er alleen geen moestuin op na houden naast eenn 4-daagse werkweek met 2 uur reistijd/dag, en ook niet veel arbeid bijdragen aan de verbouwing (wel geld).

Hotelletje is van de baas: iedereen kreeg een paar maanden geleden een pluim. Deze kon ik oa inruilen voor 2 nachten hotel voor 2 personen. Met ontbijt en wijnproeverij.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:55:57 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107455820
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ok, mijn D was carpaccio met oude kaas flinters en een bord gebakken groente, met een wijntje. Best prima!

En vantevoren heb ik nog een half uur op de loopband hardgelopen. En Maria, like a boss boks! Ik had ook sjans vanorgen *)
Misschien was het dezelfde wel! :+ Heeft ie gewoon een hele rits briefjes-met-telefoonnummers in z'n jaszak zitten die hij aan random vrouwen onder de leeftijd van X geeft :D
pi_107455917
Hahaha maria ik zie het helemaal voor me :'). Ik kom best vaak mannen tegen die sjansen, vooral als ik weg ben voor werk. Helaas zijn het zelden sexy en aantrekkelijke exemplaren! Misschien moet ik het nachtleven eens opzoeken. Maar ja, in mijn uppie... Nah.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:58:09 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107455934
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, het werk wordt binnenkort beter georganiseerd, dat gaat voor mij het een stuk aangenamer maken (afgelopen maand ging het ook al beter, ik had me in wat projecten weten te laten plaatsen). En een vaste baan in deze tijden is sowieso niet verkeerd. Het verdient best aardig en ik heb -dankzij mijn HPHW-regeling- ongeveer 10 weken vakantie per jaar.

Ik kan er alleen geen moestuin op na houden naast eenn 4-daagse werkweek met 2 uur reistijd/dag, en ook niet veel arbeid bijdragen aan de verbouwing (wel geld).

Hotelletje is van de baas: iedereen kreeg een paar maanden geleden een pluim. Deze kon ik oa inruilen voor 2 nachten hotel voor 2 personen. Met ontbijt en wijnproeverij.
Zekerheid is idd prettig kan ik me zo voorstellen :Y En dan kan je de arbeidskracht ook betalen voor zover nodig!

Hotelletje klinkt prima zo :9 Ik mag nog met vriendje uit eten! :D Moet nog beslissen of we 1 of 2x gaan (we moeten mijn baan nog vieren maar zijn ook al bijna 9 jaar samen :9 ).
pi_107455990
Morgen kan je weer restaurantweek reserveren he! *tip*
pi_107455998
*jaloers*
Ja doei.
pi_107456017
Maria, 2x natuurlijk! Of 1x superluxe.

Ik ga zo maar eens een beetje TV kijken, ik voel mijn rode wijntje al flink zitten :')
pi_107456053
yay, extra ram in m'n computer, en nu loopt hij weer helemaal perfect. Volgend weekend nog updaten naar het nieuwe OSX, en dan is alles weer als nieuw. En dat voor een 2.5 jaar oude laptop!

[/nerd]
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:01:22 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107456107
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:57 schreef Perruche het volgende:
Hahaha maria ik zie het helemaal voor me :'). Ik kom best vaak mannen tegen die sjansen, vooral als ik weg ben voor werk. Helaas zijn het zelden sexy en aantrekkelijke exemplaren! Misschien moet ik het nachtleven eens opzoeken. Maar ja, in mijn uppie... Nah.
Ik vind het in theorie leuker om dergelijke aandacht te krijgen dan in de praktijk :') Ik bedoel, theoretisch gezien is het leuk dat iemand je zomaar random er leuk uit vindt zien. Maar in de praktijk ga ik dom stotteren en vind het maar onhandig en kan/wil ik er toch niks mee, want bezet :+

Ik zie dan ook al voor me dat, wanneer ik single zou zijn geweest en daadwerkelijk had gereageerd, het om een sneaky business-proposal zou gaan ofzo _O- "Ik wil JOU een ECI-membership verkopen! *) " of "We hebben DE make-over voor jou! *) " :') </sneu-gesteld-met-inzicht-in-dergelijke-dingen>
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:02:35 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107456155
O hai,

ik ben inmiddels van de wc af hoor *). En lig lekker in bed te bibberen :'). Ik weet niet waar het van komt, miss van de antibiotica? (heb een kuurtje meegekregen voor de kies).
Niet meer actief op Fok!
pi_107456157
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het prima om bij mn ouders te slapen hoor :). En mja ik bespaar weer subsidiegeld. Heb het geluk daar een adresje te hebben. In juni moet ik naar Maastricht, ja dan regel ik wel een hotel.
Je bent van harte welkom in Heerlen :) Dichterbij kan ik je helaas niks bieden :+

@ Kwak, tv! Spannend :D Ik schitter ( :') ) nog altijd in een voorlichtingsfilmpje op de CCUVN site, maar ik heb het helaas nooit tot tv-ster geschopt :+ Vind het wel heel tof klinken, zal duimen dat het doorgaat :)

Vast contract voor Sigme: *O*
Sjans van Perruche: *O*
Maria lekker uit eten en bijna negen jaar samen en sowieso een tof wijf: *O*

Verder weet ik het niet meer :+

Al realiseerde ik me nu net dat ik tegenwoordig fan van :+ ben :D :+
pi_107456194
Haha maria! Ik zie het ook nooi hoor als een kerel me leuk vind behalve als ie echt in your face is, zeg maar. Hoorde vandaag dat ik blijkbaar me nog 2 types door de neus heb laten boren, nou ja. Ik ben al voorzien *O* alhoewel het altijd leuk is te weten dat je nog gewild ( :') ) bent natuurlijk.

En ik heb sindskort datzelfde gevoel maar dan met candid-camera, dat ik in bizarre situaties denk van hmmm.... Waarrrr is de camera?
pi_107456213
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:02 schreef Viking84 het volgende:
O hai,

ik ben inmiddels van de wc af hoor *). En lig lekker in bed te bibberen :'). Ik weet niet waar het van komt, miss van de antibiotica? (heb een kuurtje meegekregen voor de kies).
Ocherm :* kusje erop!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:03:46 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107456221
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:59 schreef Perruche het volgende:
Maria, 2x natuurlijk! Of 1x superluxe.

Ik ga zo maar eens een beetje TV kijken, ik voel mijn rode wijntje al flink zitten :')
Superluxe is niet helemaal mijn stijl, maar we zaten wel weer te denken aan de Schot, want die heeft superlekker eten :9 Ietsje kostbaarder, maar dat mag wel weer eens! Samen met onze stam-Griek het favoriete restaurant in Alkmaar :P

En ohja, restaurantweken! An sich leuk, maar ik ontloop graag drukke massa's :+
pi_107456290
@ewelina

http://gurrelieder.blogspot.com/ hmmm zo te zien kun je alleen nog terugluisteren op radio 4 en een reportage op ntr podium misschien via uitzendinggemist kijken

ah, dit is t hele concert (begint niet op 0, dat is eerst het nieuws) http://player.omroep.nl/?aflID=12349110
Kwak
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:06:32 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107456351
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria lekker uit eten en bijna negen jaar samen en sowieso een tof wijf: *O*
*; *insert Elton John*

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:03 schreef Perruche het volgende:
Haha maria! Ik zie het ook nooi hoor als een kerel me leuk vind behalve als ie echt in your face is, zeg maar. Hoorde vandaag dat ik blijkbaar me nog 2 types door de neus heb laten boren, nou ja. Ik ben al voorzien *O* alhoewel het altijd leuk is te weten dat je nog gewild ( :') ) bent natuurlijk.

En ik heb sindskort datzelfde gevoel maar dan met candid-camera, dat ik in bizarre situaties denk van hmmm.... Waarrrr is de camera?
Ja zoiets ja! :D Zo van, als ik het geloof is het zeker een grapje }:| :') Ik kan me overigens heel goed voorstellen dat jij goed 'in de markt' ligt bij de manspersonen :Y O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:02 schreef Viking84 het volgende:
O hai,

Nawww :*
pi_107456387
Whoei ik heb zin om dronken te worden en tegen knappe manspersonen aan te lallen nu. Helaas is de wijn duur en zijn er ook geen manspersonen :')
pi_107456480
Per, waarom heb je nog een vriendje? :+
pi_107456483
Ik zie het ook nooit, maar ik ben niet voorzien. :') Ach ja, er komt vast wel iemand die volhoudt tot ik het wel doorheb. :+
Everything has changed
pi_107456486
Ok, ik heb heel veel fruit liggen, maar ben niet zo'n fruiteter.
Iemand briljante ideeen over wat ik kan doen met:
6 appels
mango
5 bananen
ananas
druiven
pruimen
mandarijnen
citroenen
2 peren

Ik ga ook even in mijn sapjesboek kijken, heb alleen geen sapcentrifuge. :P
Doe wat je niet durft.
pi_107456507
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:07 schreef Perruche het volgende:
Whoei ik heb zin om dronken te worden en tegen knappe manspersonen aan te lallen nu. Helaas is de wijn duur en zijn er ook geen manspersonen :')
Een tijdje terug had ik ook echt weer eens sjanszin O+ Toen ben ik samen met vriendinnen uitgegaan. En het begon heel gezellig en tof, en toen had iedereen sjans. Op mij na. En toen voelde ik me een lelijke trol :+

Dus.

:')
pi_107456607
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Een tijdje terug had ik ook echt weer eens sjanszin O+ Toen ben ik samen met vriendinnen uitgegaan. En het begon heel gezellig en tof, en toen had iedereen sjans. Op mij na. En toen voelde ik me een lelijke trol :+

Dus.

Heerlijk zo'n bemoedigend verhaal!

Maar het zat vast alleen in je hoofd :6
  dinsdag 31 januari 2012 @ 21:12:40 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107456637
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
6 appels
mango
5 bananen
ananas
druiven
pruimen
mandarijnen
citroenen
2 peren

SMOOOOTHIESSSS :9

quote:

[..]

Dus.

}:| Fffuuuuuuu.

COOOOOCOOOOOO :9

Dus. 8-)

En dat zeg ik niet alleen omdat ik je innerlijk tof vind :+
pi_107456647
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
6 appels
mango
5 bananen
ananas
druiven
pruimen
mandarijnen
citroenen
2 peren

Wel een blender?

Kun je niet weer die mangodip maken zoals bij de minivakantie?
pi_107456652
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

Heerlijk zo'n bemoedigend verhaal!

Maar het zat vast alleen in je hoofd :6
Wat is kn?

En neee! Zo bedoelde ik het niet :D I'm with Maria. Ik denk dat jij heel goed bij de mannen ligt :Y
pi_107456692
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat is kn?

En neee! Zo bedoelde ik het niet :D I'm with Maria. Ik denk dat jij heel goed bij de mannen ligt :Y
Kn is gedelete :D moet wel mijn reputatie hooghouden jeweets!
pi_107456708
Da's een hoop fruit Henk, voor iemand die geen fruit-eter is. :P
quote:

[..]

Dus.

Aww. :D
Everything has changed
pi_107456729
Jongens mijn batterij is op. Ik ga de minibar leegjatten en een kopje thee zetten! Ciao O+
pi_107456791
Henk, banaan: blenderen met de mango, of zonder, en emt yoghurt en citroensap. Appel: tarte tatin. {ruimen; jam van maken. Druiven; bevriezen en superlekker bij een kaasplankje.
pi_107456829
Oh en appels met kaneel uit de oven. Smoothie met yoghurt, appel, peer en kaneel is ook lekker.
Ananas is zonde om te blenderen, dat zou ik gewoon zo eten. Of gebraden ananas maken.
pi_107457506
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:36 schreef sigme het volgende:
kan je niet je tanden gaan poetsen als je trek krijgt in die dingen? Of kauwgom eten? Of 100 burpees doen :D :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107457810
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Morgen kan je weer restaurantweek reserveren he! *tip*
thanks!

Sigme en Kwak, goed bezig ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107457950
lijstje:

O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel en kalkoen
L: broodje met kipsalad achtig iets en een pompoensoepje wat lekker was
T: kwark/havermout/bessen en noten
D: avocado, kip en zoete aardappel
T: kwark
pi_107458101
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:31 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

kan je niet je tanden gaan poetsen als je trek krijgt in die dingen? Of kauwgom eten? Of 100 burpees doen :D :P
Op het werk? Hmm. Nee, denk ik.
Kauwgom kauwen kan in theorie wel, maar dan ga ik over m'n nek en dat is ook niet alles.

Aan mijn lijst moet nog een kom warme melk met twee anijsklontjes worden toegevoegd. Wegens ziekige liefste.
  Vis een optie? dinsdag 31 januari 2012 @ 21:44:43 #96
70532 loveli
N
pi_107458194
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:31 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Burpees!!
crap in = crap out
pi_107458592
oh en een kleine *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107458951
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:53 schreef _aurum_ het volgende:
oh en een kleine *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O*
Be someone that makes you happy
pi_107459021
Hoe is dag 2 bevallen?
pi_107459145
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:01 schreef _aurum_ het volgende:
Hoe is dag 2 bevallen?
Leuk leuk leuk :Y thanks for asking!

Merk ook meteen dat ik een stuk meer energie krijg van leuk werk!
Be someone that makes you happy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')