Feistquote:Misschien dat bij deeltje 4 tzt weer een mooie openingspost gefabriceerd kan worden volgens thema. Kom er maar in Pirania
"e:Op dinsdag 31 januari 2012 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ha, ik vind het te belangrijk om uit te besteden
Het vertrouwen in m'n vrienden is grootquote:
Lijkt me een Grolschband, of vroeg in de Alpha. Weet je nooit zeker bij Lowlands.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok mijn favoriet is toch Me First And The Gimme Gimmes uit de eerste lichting, welk podium zouden ze toegewezen lijken? Lijkt me wel een feestje !
Klinkt gezellig ja. Grolsch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok mijn favoriet is toch Me First And The Gimme Gimmes uit de eerste lichting, welk podium zouden ze toegewezen lijken? Lijkt me wel een feestje !
24uurs op welke rustige dag dan ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt me een Grolschband, of vroeg in de Alpha. Weet je nooit zeker bij Lowlands.
Alpha in de middag gok ik, beetje de plek van NOFX 2010 / Rise Against, Flogging Molly 2011.quote:
Meestal ben ik dus de kaartenregelaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
&
[..]
Het vertrouwen in m'n vrienden is groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |