Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook zonde als ze voor niets zou komen
Gewoon extra gas geven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Inparkeren blijft een uitdaging. En mensen die met 40 over een woonerf crossen zijn ook nog best lastig te ontwijken in een bocht.
Je krijgt tieten?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik kinderen voor kinderen in m'n hoofd.
40 maar? Is dat die bocht als je van de snelweg af komt en de straat langs het water in rijdt? Daar kan je harderquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Inparkeren blijft een uitdaging. En mensen die met 40 over een woonerf crossen zijn ook nog best lastig te ontwijken in een bocht.
Nee, het woonerf waarop ik woon. Met fietsers en kinderen enzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
40 maar? Is dat die bocht als je van de snelweg af komt en de straat langs het water in rijdt? Daar kan je harder(alleen 's nachts).
hmm, daar kan het inderdaad niet, damn, stapvoets is daar al te snel met al die tuinen op de weg zonder zicht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, het woonerf waarop ik woon. Met fietsers en kinderen enzo.
Tuinen op de weg? Hier klopt iets niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, daar kan het inderdaad niet, damn, stapvoets is daar al te snel met al die tuinen op de weg zonder zicht.
Normaal zit er tussen een tuin en weg nog een stoep oid, hier niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Tuinen op de weg? Hier klopt iets niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |