Waarom? Ik vind versieren en de eerste dates en seks enzo gewoon spannend. Die exitement heb je niet in een relatie van een paar jaar. Maar dat betekent niet dat je relatie verkeerd is ofzo, dat heeft iedereen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
En het toch jammer vinden dat het niet mag is wel een beetje tegenstrijdig vind ik.
ik vind het niet jammer dat ik geen sex met andere mag hebbenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En het toch jammer vinden dat het niet mag is wel een beetje tegenstrijdig vind ik.
Preciesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind versieren en de eerste dates en seks enzo gewoon spannend. Die exitement heb je niet in een relatie van een paar jaar. Maar dat betekent niet dat je relatie verkeerd is ofzo, dat heeft iedereen.
Nee die met tapas wil ik eigenlijk ook nog wel doen. Al is het alleen maar om een keer tapas te eten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Super tijn!
heb je er een beetje zin in? Ga je alleen? en wat is de setting van de dates zeg maar? is het in die trein of die ene met de tapas of wat moet ik me er bij voor stellen?
en hoe heb je jezelf er toe kunnen zetten zeg maar?
Zeggen dat je het niet wilt omdat je relatie super is, en zeggen dat je het wel mist vind ik tegenstrijdig ja. Dan zeg ik niet dat je relatie verkeerd is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind versieren en de eerste dates en seks enzo gewoon spannend. Die exitement heb je niet in een relatie van een paar jaar. Maar dat betekent niet dat je relatie verkeerd is ofzo, dat heeft iedereen.
Daarom, open relatie? Dan kan je wel echt in het spel meedoen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het niet jammer dat ik geen sex met andere mag hebben
ik vind het jammer dat ik niet meer mee doe in het spel zeg maar
maar het spel heeft geen zin als je voor spek en bonen mee doet (waar je dan ook nog zelf voor kiest)
lijkt me een super instelling!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee die met tapas wil ik eigenlijk ook nog wel doen. Al is het alleen maar om een keer tapas te eten.![]()
In een cafe setting. Aan tafeltjes en dan kletsen met diegene die tegenover je zit.
Ja ik heb er wel zin in. Ik ga alleen. Niemand durft mee![]()
Ik heb besloten om zo veel mogelijk dingen te proberen. Of het nu werkt of niet dat maakt niet uit ik heb het tenminste geprobeerd.
maar daar hebben we beide geen behoefte aanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom, open relatie? Dan kan je wel echt in het spel meedoen.
Dat zou tof zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lijkt me een super instelling!![]()
wie weet hou je er iemand aan over om tapas mee te gaan eten
je mist iets dat voorbij is... door de relatie sta je er zelf anders in en zou het, als je het weer op zou pakken tijdens die relatie, toch niet het zelfde zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeggen dat je het niet wilt omdat je relatie super is, en zeggen dat je het wel mist vind ik tegenstrijdig ja. Dan zeg ik niet dat je relatie verkeerd is.
Dus je wilt iemand het bed in lullen zonder daadwerkelijke seks?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar daar hebben we beide geen behoefte aan
we hebben geen sex met andere niet omdat het van de ander niet mag (we zijn wat dat betreft best wel niet-traditioneel dus daar zouden we best een experiment mee op kunnen zetten) maar omdat we geen behoefte hebben aan sex met een ander
dus de relatievorm weerhoudt mij niet maar ik zelf
dan heeft het natuurlijk geen zin om de relatievorm te veranderen
ooit toen ik nog een jong rhutje was heb ik een open relatie gehad en daarbij voelde ik precies het zelfde: niet de behoefte om die openheid te verzilveren zeg maar
Niks tegenstrijdigs aan. De eerste weken van een nieuwe relatie zijn veel spannender dan de rest. Da's gewoon leuk, die zenuwen of het wel wat gaat worden, die alles-of-niets seks. Als je eenmaal in een relatie van 2 jaar zit is het gewoon anders. Ook heel leuk en fijn, en ik zou niet zonder m'n vriendin willen, maar die eerste weken krijg je niet terug.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
Zeggen dat je het niet wilt omdat je relatie super is, en zeggen dat je het wel mist vind ik tegenstrijdig ja. Dan zeg ik niet dat je relatie verkeerd is.
Vetgedrukte is wat mij betreft juist het minst leuke vind ik. Maar misschien ben ik gewoon een saaie < vul maar wat in >quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niks tegenstrijdigs aan. De eerste weken van een nieuwe relatie zijn veel spannender dan de rest. Da's gewoon leuk, die zenuwen of het wel wat gaat worden, die alles-of-niets seks. Als je eenmaal in een relatie van 2 jaar zit is het gewoon anders. Ook heel leuk en fijn, en ik zou niet zonder m'n vriendin willen, maar die eerste weken krijg je niet terug.
nee dat wil ik dus juist niet want dan is er zo weinig aanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je wilt iemand het bed in lullen zonder daadwerkelijke seks?
Dus je vind het jammer dat je niet mee kunt doen in het spel, maar omdat je geen behoefte hebt aan seks met een ander vind je er - toch - niks aan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat wil ik dus juist niet want dan is er zo weinig aan
Tja. Tussen dat het uitging met m'n ex en ik met m'n vriendin wat kreeg heb ik me aardig uit kunnen leven kwa vrouwen (op salsales gaan was een erg goeie beslissing). Die vrijheid is zou ik graag nog hebben maar dat gaat natuurlijk niet in een relatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vetgedrukte is wat mij betreft juist het minst leuke vind ik. Maar misschien ben ik gewoon een saaie < vul maar wat in >
Weten dat je gewonnen hebt is bijna net zo leuk als je prijs verzilveren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
Dus je vind het jammer dat je niet mee kunt doen in het spel, maar omdat je geen behoefte hebt aan seks met een ander vind je er - toch - niks aan?
Voor de een is dat juist leuk voor een ander niet. Zoiets is voor sommige mensen juist heel moeilijk ik zou daar ook moeite mee hebbenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vetgedrukte is wat mij betreft juist het minst leuke vind ik. Maar misschien ben ik gewoon een saaie < vul maar wat in >
nee ik vind het jammer dat het spel hoe dan ook niet meer zo leuk is als het wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je vind het jammer dat je niet mee kunt doen in het spel, maar omdat je geen behoefte hebt aan seks met een ander vind je er - toch - niks aan?
Klopt. Maar versieren is een beetje dubbel bij mij. Spontaan vind ik juist heel leuk-spannend. Maar als het volgens die "officiele" regels moet gaan, vind ik het veel geforceerder of zoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor de een is dat juist leuk voor een ander niet. Zoiets is voor sommige mensen juist heel moeilijk ik zou daar ook moeite mee hebben
ik denk dat het meer is dat je 'angstiger' bent en dat er veel onzekere factoren zijn die dan weer angst op kunnen leverenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey ja..eigenlijk ben ik gewoon saai. Misschien werden m'n toenmalige partners me daarom zat
Ik snap dat soort tegenstrijdigheden maar al te goed dat heb ik zelf ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Maar versieren is een beetje dubbel bij mij. Spontaan vind ik juist heel leuk-spannend. Maar als het volgens die "officiele" regels moet gaan, vind ik het veel geforceerder of zo
wat voor regels bedoel je?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Maar versieren is een beetje dubbel bij mij. Spontaan vind ik juist heel leuk-spannend. Maar als het volgens die "officiele" regels moet gaan, vind ik het veel geforceerder of zo
Ik denk dat ik wel snap wat je wilt zeggen. Ik vond het ook spannend omdat in alle gevallen mijn partners veel meer ervaring hadden in het hebben van een relatie dan ik. Voor mij was alles nieuw en, ook al vond ik dat wel spannend, toch wel leuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat het meer is dat je 'angstiger' bent en dat er veel onzekere factoren zijn die dan weer angst op kunnen leveren
hoewel angst misschien niet helemaal het goede woord is maar ik weet even geen betere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |