abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107444778

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
Rustig aan.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:26:09 #2
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107444829
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
En het toch jammer vinden dat het niet mag is wel een beetje tegenstrijdig vind ik.
Waarom? Ik vind versieren en de eerste dates en seks enzo gewoon spannend. Die exitement heb je niet in een relatie van een paar jaar. Maar dat betekent niet dat je relatie verkeerd is ofzo, dat heeft iedereen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107444835
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En het toch jammer vinden dat het niet mag is wel een beetje tegenstrijdig vind ik.
ik vind het niet jammer dat ik geen sex met andere mag hebben
ik vind het jammer dat ik niet meer mee doe in het spel zeg maar
maar het spel heeft geen zin als je voor spek en bonen mee doet (waar je dan ook nog zelf voor kiest)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107444866
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef Catbert het volgende:

[..]

Waarom? Ik vind versieren en de eerste dates en seks enzo gewoon spannend. Die exitement heb je niet in een relatie van een paar jaar. Maar dat betekent niet dat je relatie verkeerd is ofzo, dat heeft iedereen.
Precies
ik weet ook precies hoe mijn vriend gaat reageren op bepaalde dingen bijvoorbeeld
terwijl bij een date het allemaal af tasten is

je kunt ook niet 'verliezen' om het zo maar te zeggen dus dan is het al helemaal niet meer spannend :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107444877
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Super tijn!
heb je er een beetje zin in? Ga je alleen? en wat is de setting van de dates zeg maar? is het in die trein of die ene met de tapas of wat moet ik me er bij voor stellen?

en hoe heb je jezelf er toe kunnen zetten zeg maar?
Nee die met tapas wil ik eigenlijk ook nog wel doen. Al is het alleen maar om een keer tapas te eten. :P

In een cafe setting. Aan tafeltjes en dan kletsen met diegene die tegenover je zit.
Ja ik heb er wel zin in. Ik ga alleen. Niemand durft mee :P
Ik heb besloten om zo veel mogelijk dingen te proberen. Of het nu werkt of niet dat maakt niet uit ik heb het tenminste geprobeerd.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107444887
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zeggen dat je het niet wilt omdat je relatie super is, en zeggen dat je het wel mist vind ik tegenstrijdig ja. Dan zeg ik niet dat je relatie verkeerd is.
Rustig aan.
pi_107444903
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik vind het niet jammer dat ik geen sex met andere mag hebben
ik vind het jammer dat ik niet meer mee doe in het spel zeg maar
maar het spel heeft geen zin als je voor spek en bonen mee doet (waar je dan ook nog zelf voor kiest)
Daarom, open relatie? Dan kan je wel echt in het spel meedoen.
Rustig aan.
pi_107444921
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee die met tapas wil ik eigenlijk ook nog wel doen. Al is het alleen maar om een keer tapas te eten. :P

In een cafe setting. Aan tafeltjes en dan kletsen met diegene die tegenover je zit.
Ja ik heb er wel zin in. Ik ga alleen. Niemand durft mee :P
Ik heb besloten om zo veel mogelijk dingen te proberen. Of het nu werkt of niet dat maakt niet uit ik heb het tenminste geprobeerd.
lijkt me een super instelling! ^O^
wie weet hou je er iemand aan over om tapas mee te gaan eten ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107444998
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Daarom, open relatie? Dan kan je wel echt in het spel meedoen.
maar daar hebben we beide geen behoefte aan
we hebben geen sex met andere niet omdat het van de ander niet mag (we zijn wat dat betreft best wel niet-traditioneel dus daar zouden we best een experiment mee op kunnen zetten) maar omdat we geen behoefte hebben aan sex met een ander

dus de relatievorm weerhoudt mij niet maar ik zelf
dan heeft het natuurlijk geen zin om de relatievorm te veranderen

ooit toen ik nog een jong rhutje was heb ik een open relatie gehad en daarbij voelde ik precies het zelfde: niet de behoefte om die openheid te verzilveren zeg maar
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107445045
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

lijkt me een super instelling! ^O^
wie weet hou je er iemand aan over om tapas mee te gaan eten ;)
Dat zou tof zijn inderdaad.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107445049
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zeggen dat je het niet wilt omdat je relatie super is, en zeggen dat je het wel mist vind ik tegenstrijdig ja. Dan zeg ik niet dat je relatie verkeerd is.
je mist iets dat voorbij is... door de relatie sta je er zelf anders in en zou het, als je het weer op zou pakken tijdens die relatie, toch niet het zelfde zijn

ik mis mijn opa's chinese tomatensoep ook erg
maar opa heeft een jaartje geleden het recept mee zijn graf in genomen en nu hoeft chinese tomatensoep van mij helemaal niet meer zo want het is toch nooit meer zo lekker als die van opa
zoiets
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107445071
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar daar hebben we beide geen behoefte aan
we hebben geen sex met andere niet omdat het van de ander niet mag (we zijn wat dat betreft best wel niet-traditioneel dus daar zouden we best een experiment mee op kunnen zetten) maar omdat we geen behoefte hebben aan sex met een ander

dus de relatievorm weerhoudt mij niet maar ik zelf
dan heeft het natuurlijk geen zin om de relatievorm te veranderen

ooit toen ik nog een jong rhutje was heb ik een open relatie gehad en daarbij voelde ik precies het zelfde: niet de behoefte om die openheid te verzilveren zeg maar
Dus je wilt iemand het bed in lullen zonder daadwerkelijke seks?
Rustig aan.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:32:34 #13
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107445072
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:27 schreef kingtoppie het volgende:

Niks tegenstrijdigs aan. De eerste weken van een nieuwe relatie zijn veel spannender dan de rest. Da's gewoon leuk, die zenuwen of het wel wat gaat worden, die alles-of-niets seks. Als je eenmaal in een relatie van 2 jaar zit is het gewoon anders. Ook heel leuk en fijn, en ik zou niet zonder m'n vriendin willen, maar die eerste weken krijg je niet terug.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107445135
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef Catbert het volgende:

[..]

Niks tegenstrijdigs aan. De eerste weken van een nieuwe relatie zijn veel spannender dan de rest. Da's gewoon leuk, die zenuwen of het wel wat gaat worden, die alles-of-niets seks. Als je eenmaal in een relatie van 2 jaar zit is het gewoon anders. Ook heel leuk en fijn, en ik zou niet zonder m'n vriendin willen, maar die eerste weken krijg je niet terug.
Vetgedrukte is wat mij betreft juist het minst leuke vind ik. Maar misschien ben ik gewoon een saaie < vul maar wat in >
pi_107445137
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus je wilt iemand het bed in lullen zonder daadwerkelijke seks?
nee dat wil ik dus juist niet want dan is er zo weinig aan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107445212
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee dat wil ik dus juist niet want dan is er zo weinig aan
Dus je vind het jammer dat je niet mee kunt doen in het spel, maar omdat je geen behoefte hebt aan seks met een ander vind je er - toch - niks aan?
Rustig aan.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:36:19 #17
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107445216
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vetgedrukte is wat mij betreft juist het minst leuke vind ik. Maar misschien ben ik gewoon een saaie < vul maar wat in >
Tja. Tussen dat het uitging met m'n ex en ik met m'n vriendin wat kreeg heb ik me aardig uit kunnen leven kwa vrouwen (op salsales gaan was een erg goeie beslissing). Die vrijheid is zou ik graag nog hebben maar dat gaat natuurlijk niet in een relatie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:
Dus je vind het jammer dat je niet mee kunt doen in het spel, maar omdat je geen behoefte hebt aan seks met een ander vind je er - toch - niks aan?
Weten dat je gewonnen hebt is bijna net zo leuk als je prijs verzilveren.
pi_107445235
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor de een is dat juist leuk voor een ander niet. Zoiets is voor sommige mensen juist heel moeilijk ik zou daar ook moeite mee hebben
14 SHADES OF GREY
pi_107445261
Hey ja..eigenlijk ben ik gewoon saai. Misschien werden m'n toenmalige partners me daarom zat :')
pi_107445281
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

nee ik vind het jammer dat het spel hoe dan ook niet meer zo leuk is als het was
omdat de uitkomst voor je altijd anders is als voor iemand die single is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107445296
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Voor de een is dat juist leuk voor een ander niet. Zoiets is voor sommige mensen juist heel moeilijk ik zou daar ook moeite mee hebben
Klopt. Maar versieren is een beetje dubbel bij mij. Spontaan vind ik juist heel leuk-spannend. Maar als het volgens die "officiele" regels moet gaan, vind ik het veel geforceerder of zo
pi_107445333
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey ja..eigenlijk ben ik gewoon saai. Misschien werden m'n toenmalige partners me daarom zat :')
ik denk dat het meer is dat je 'angstiger' bent en dat er veel onzekere factoren zijn die dan weer angst op kunnen leveren

hoewel angst misschien niet helemaal het goede woord is maar ik weet even geen betere
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107445376
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt. Maar versieren is een beetje dubbel bij mij. Spontaan vind ik juist heel leuk-spannend. Maar als het volgens die "officiele" regels moet gaan, vind ik het veel geforceerder of zo
Ik snap dat soort tegenstrijdigheden maar al te goed dat heb ik zelf ook
14 SHADES OF GREY
pi_107445382
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

wat voor regels bedoel je?
volgens mij ligt het namelijk best wel open hoor

juist zolang het spontaan gaat is het toch goed? dat wil zeggen dat de ander ook spontaan mee doet zeg maar en dat moet je hebben lijkt me
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107445390
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik denk dat het meer is dat je 'angstiger' bent en dat er veel onzekere factoren zijn die dan weer angst op kunnen leveren

hoewel angst misschien niet helemaal het goede woord is maar ik weet even geen betere
Ik denk dat ik wel snap wat je wilt zeggen. Ik vond het ook spannend omdat in alle gevallen mijn partners veel meer ervaring hadden in het hebben van een relatie dan ik. Voor mij was alles nieuw en, ook al vond ik dat wel spannend, toch wel leuk.

Maar na een tijdje werden ze me zat of zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')