SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi blgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
twitter:Modernegezegden twitterde op maandag 30-01-2012 om 22:15:00Ik wou dat er ipv taalnazi's taalengelen waren. Die dan zachtjes fluisteren, "schat, je hebt een fout gemaakt. Los ik voor je op -knuffel-" reageer retweet
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:31 schreef Julis het volgende:
twitter:Modernegezegden twitterde op maandag 30-01-2012 om 22:15:00Ik wou dat er ipv taalnazi's taalengelen waren. Die dan zachtjes fluisteren, "schat, je hebt een fout gemaakt. Los ik voor je op -knuffel-" reageer retweet
Julisquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:53 schreef Julis het volgende:
Waarom praat Carolin van yle Bir Geer Zaman ki Duits terwijl ze zogenaamd in die serie uit Nederland komt? Pff.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier kun je leuke dingen mee doen!.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bitti toch..?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:41 schreef Weissman het volgende:
We zijn allemaal dizi aan 't kijken, ssshhtt !!
Waarom hoeft het geen Zumo meer te zijn? Maar je moet echt zelf uitkiezen hoor. Jij moet het leuk vinden. En jij weet vast wel beter wat bij je pastquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Jullis, Ayca en Jalleesaalalalaalolita doe es ff gauw kleren voor mij kiezen voor 200,- op de hele site van Label54
Hoeft niet meer Zumo te zijn..
hasiktir, ff serieus..:Pquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:04 schreef EL_Presidente het volgende:
willen jullie afscheid van mij nemen, ik ga morgen naar asker
Dames hebben beter smaak.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom hoeft het geen Zumo meer te zijn? Maar je moet echt zelf uitkiezen hoor. Jij moet het leuk vinden. En jij weet vast wel beter wat bij je past.
Serieus?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:04 schreef EL_Presidente het volgende:
Sinds wanneer worden 14-jarige aangenomenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:04 schreef EL_Presidente het volgende:
Kleren die ik aan kan doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Welke kledingstukken zou jij uitkiezen van die site dan?
twitter:
twitter:Juli_55 twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 19:50:14The letter 'G' was introduced in the Old Latin period as a variant of ⟨c⟩ to distinguish voiced, /ɡ/ from voiceless, /k/. reageer retweet
twitter:Juli_55 twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 19:50:55...The recorded originator of ⟨g⟩ is freedman Spurius Carvilius Ruga, the first Roman to open a fee-paying school, who taught around 230 BC. reageer retweet
twitter:Juli_55 twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 19:53:18Spurius Carvilius Ruga is een echte G. reageer retweet
quote:
quote:
Hakkinizi helal edin arkadaslar...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden 14-jarige aangenomen
Jliş bana emanet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:28 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hakkinizi helal edin arkadaslar...![]()
Julis ben askerdeyken sakin baskasiyla bulusma...![]()
Turquaz52 ben dndgmde altima bir araba ekersin artik..![]()
Weissman sanada shalom
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:27 schreef Julis het volgende:
twitter:twitter:Juli_55 twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 19:50:14The letter 'G' was introduced in the Old Latin period as a variant of ⟨c⟩ to distinguish voiced, /ɡ/ from voiceless, /k/. reageer retweet
twitter:Juli_55 twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 19:50:55...The recorded originator of ⟨g⟩ is freedman Spurius Carvilius Ruga, the first Roman to open a fee-paying school, who taught around 230 BC. reageer retweet
twitter:Juli_55 twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 19:53:18Spurius Carvilius Ruga is een echte G. reageer retweet
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:35 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
misschien ben je zwangerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:43 schreef Julis het volgende:
[..]. Kanarieclub
. Ik heb geen PMS, volgens mij. Ik heb alleen soms heel erg buikpijn waardoor ik denk: SNIJ MIJN BUIK ERUIT!!!
Nee, nog niet ...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:52 schreef polderturk het volgende:
Hebben jullie dit topic al bekeken?
Hongaarse nationalisten willen alliantie met Turken en breken met EU
Kin omhoog, rug recht, blik op de horizon, denkend aan de glorie van Osmanli.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:52 schreef polderturk het volgende:
Masterquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:52 schreef polderturk het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:52 schreef polderturk het volgende:
quote:In order to avoid misunderstandings, we need to clarify that this would in no way mean that Hungary should separate from Europe. In fact, what we propose would mean a strengthening of our position in Europe, as Hungary could thus become the Western bastion of a Turanic alliance, as well as its representative within the European Union.
Een kleine stap naar de goede weg, Weissman.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kin omhoog, rug recht, blik op de horizon, denkend aan de glorie van Osmanli.
cCc Weissman Reis cCc
Helal olsun jacks, als je terug bent staat er een mooie 5 serie op jou aan het wachten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:28 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hakkinizi helal edin arkadaslar...![]()
Julis ben askerdeyken sakin baskasiyla bulusma...![]()
Turquaz52 ben dndgmde altima bir araba ekersin artik..![]()
Weissman sanada shalom
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:35 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag is het de dag dat ik onze vlag aan jouw overdraag evlat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:04 schreef EL_Presidente het volgende:
Geen puf, meeeh.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:52 schreef zarGon het volgende:
echt he
canlanin biraz
haydi canlanin
butun eller havaya
untz untz untz
Zeker, kan niet wachten tot het einde van het seizoen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kima?
De nieuwe Pretty al gezien? was Patron en welhaast Bir
Pretty?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zeker, kan niet wachten tot het einde van het seizoen.
Eh vast wel eens toen ik jonger was?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Mooi. Met mij gaat het ook goed. Heb jij wel eens op je gezicht getekend met een pen?
Die vraag kwam uit het niets, maar okquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eh vast wel eens toen ik jonger was?Why
Mocht het bevallen, dan zou je Revenge ook eens kunnen proberen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:34 schreef zarGon het volgende:
Dank u! Download nu S01E01.
350 MB... Een aflevering duurt dus zo'n 50 minuten. Ik heb liever series die 20 minuten per episode duren..
quote:
Godverdomme hey, 6 minuten en 28 seconden gekeken en ze zoenen al.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mocht het bevallen, dan zou je Revenge ook eens kunnen proberen.
In het begin snapte ik er helemaal niets van.quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:07 schreef zarGon het volgende:
Episode 1 is net afgelopen. Oordeel: mjah.
Edit:
Episode 2 net bekeken. 't Wordt al wat interessanter!
Revenge is baas. Die hoofdpersoon isquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Godverdomme hey, 6 minuten en 28 seconden gekeken en ze zoenen al.. Dat is voor mij echt zo pretbedervend.
Het eerste wanneer ik Holly Marie Combs zie moet ik denken aan Charmed..
Uhuh. Heb deel 4 en 5 op telefoon gezet en kijk er nu lekker liggend naar. Heerlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
In het begin snapte ik er helemaal niets van.Maar na een paar afleveringen wordt het wat duidelijker.
Geef jouw volgorde van de vier eens aan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Revenge is baas. Die hoofdpersoon isIk zou d'r keihard geven
wat vierquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef jouw volgorde van de vier eens aan.
Ben niet op zoek, leek me alleen zo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verkeerd forum en topic. Hier moet je zijn: http://forum.fok.nl/V&A.
bespied je onsquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:51 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ben niet op zoek, leek me alleen zo.
wie geeft je dan keihard manquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Pretty little liars kijk ik niet
mwah, ik keek wat rond en dit topic viel me op dus keek wat rond. Nu ga ik Fatmagul kijken goodnight!quote:
Papa Kayseri Mama Yozgatquote:
quote:
Nigga wat heb jij lopen smokenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Revenge is baas. Die hoofdpersoon isIk zou d'r keihard geven
Nederlandse voorouders, trots lan!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Nigga wat heb jij lopen smoken
Emily Thorne
aria en emily tiedquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Revenge en Pretty haalt men even door elkaar, maar uit Pretty zijn mijn favorieten:
Emily
Spencer
Hanna
Aria
jij komt opeens met wraak is baasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Nigga wat heb jij lopen smoken
Emily Thorne
ze heeft iets raarsquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:01 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Papa Kayseri Mama Yozgat
Ben er niet zo trots op om in hetzelfde schuitje te zitten als Kayserililer, maar het is niet anders..
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:59 schreef Nederturk het volgende:
[..]
mwah, ik keek wat rond en dit topic viel me op dus keek wat rond. Nu ga ik Fatmagul kijken goodnight!
Whut? Je bent echt een noob als je Fatmagul niet kijkt dudequote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]![]()
![]()
deze man
schrap dat
deze meid
onur seref itibar 5 para
goodnight en neem je vagine mee
waarom gebandquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Onze Bir Lan Weissman heeft een ban
[ afbeelding ]
Opdat wij deze martelaar nooit vergeten, rust in Bir homey
bolu (staat ook in de op btw)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:23 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ach heb er niet veel moeite mee. Sen nerelisin?
hm ze is zuid-afrikaanse, misschien heeft ze een donkere voorouder ergens waardoor ze er wat anders uitzietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
ze heeft iets raars
ik merk dat ik trouwens een dikke voorkeur heb voor brunettes dan blondines
leerzame serie
Ik heb er niets mee. Mij zie je alleen in Istanbul/Trabzon. Istanbul, omdat het gewoon prachtig is!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
bolu (staat ook in de op btw)
hoe harder je er tegen vecht hoe sterker het wordt he gayseri zuhahaha
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:24 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Whut? Je bent echt een noob als je Fatmagul niet kijkt dude
Beren
is ze ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Aria ziet er nog wel echt jong uit vind ik
Mij te iel ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Aria ziet er nog wel echt jong uit vind ik
ben je weleens in trabzon geweestquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee. Mij zie je alleen in Istanbul/Trabzon. Istanbul, omdat het gewoon prachtig is!
Trabzon, omdat zowat mijn hele vriendenkring uit Trabzon komt etc.
Trollen zou het argument zijn, modjes zain gewoon rasiest!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom geband
collect intelligence
ruhu şad olsun
ik haal beren saat en asli tandogan altijd door elkaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:33 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Je ze is een slet, maar kom mij niet vertellen dat je haar niet geil vindt
[ afbeelding ]
Waarom typ je zo raar?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
ben je weleens in trabzon geweest
ja man, istanbul is wat anders
het is net douchen eigenlijk
niet echt zin in
en wanneer je er eenmaal bent
wil je niet meer weg
welk team support je
door jou zet ik mn laptop aan ik ga het painten voor jequote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:34 schreef Ayca het volgende:
Ik snap even niet hoe je de connectie hebt gemaakt van 'schildpadden zijn leuker' naar 'ja ze is een slet' maar oke
Ja ben er geweest. Ik ben niet echt supporter van een club in Turkije, maar door met allerlei hamsiler om te gaan ben ik lichtjes voor Trabzonspor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
ben je weleens in trabzon geweest
ja man, istanbul is wat anders
het is net douchen eigenlijk
niet echt zin in
en wanneer je er eenmaal bent
wil je niet meer weg
welk team support je
Haha, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
door jou zet ik mn laptop aan ik ga het painten voor je
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:37 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ja ben er geweest. Ik ben niet echt supporter van een club in Turkije, maar door met allerlei hamsiler om te gaan ben ik lichtjes voor Trabzonspor.
Mensen die Beren niet mogen of negatief reageren doen dat vaak, omdat ze haar een slet vinden(wat ze ook is als je naar haar verleden kijkt in diziler en films). Neemt niet weg dat ze een cute face heeftquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:34 schreef Ayca het volgende:
Ik snap even niet hoe je de connectie hebt gemaakt van 'schildpadden zijn leuker' naar 'ja ze is een slet' maar oke
Dit jaar wordt alleen 3 weken Istanbul. Ik ben afgelopen 4 jaar voor 6 weken naar Turkije geweest in de zomer. Dit jaar wil ik ook wat tijd doorbrengen in Nederland, dus 50/50quote:
Ik blijf beren lezen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:39 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Mensen die Beren niet mogen of negatief reageren doen dat vaak, omdat ze haar een slet vinden(wat ze ook is als je naar haar verleden kijkt in diziler en films). Neemt niet weg dat ze een cute face heeft
wat moet ze in de wcquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ze kijkt raar, alsof ze heel erg naar de wc moet maar niet kan en dat probeert te verbergen.
ik vraag me af bij zulke dingen af hoe het komt dat de slachtoffers geen stappen ondernemenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:45 schreef Ayca het volgende:
Al eerder vandaag gelezen, maar dat plaatje kan echt niet hoor. Vreselijke gebeurtenis. Al ben ik niet voor de doodstraf bij dit soort dingen zou ik toch niet erg vinden als hij van de aardbodem zou verdwijnen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:10 schreef zarGon het volgende:
Nieuwsuur faalt met creampie-vertaling..
Dit dus.quote:Dit artikel is een dubbel FAIL. De vertaling is correct de persoon in de film weet niet wat een creampie in de sexuele vorm is dus er is geen reden om de creampie anders te vertalen dan slagroom taart. Dat is wat de karakter in de film bedoelt.
Zou Ibo haar genomen hebben?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:29 schreef msnk het volgende:
Ik weet niet wat ik het ergste moet vinden. Het lied, de videoclip, de choreografie of haar kop
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:05 schreef msnk het volgende:
Wat voor speciale dag is het vandaag binnen de islam (behalve dan dat het vrijdag is)? Iemand heeft me iets mubarek gewenst maar ik heb geen idee wat
Mevlt, geboorte van profeet dacht ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja maar welke? Wat is er 'vandaag' gebeurd of zo?
Elke Nederlander is per definitie ook niet christelijk, durf echter wel te zeggen dat 90% toch weet wat de belangrijke christelijke dagen nou inhouden.quote:
Nee jij kan ook wel gelijk hebben hoor; daar niet van.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:14 schreef Ayca het volgende:
Mwah, 90% lijkt me wat overdreven, een hoop mensen weten niet wat goede vrijdag,pinksteren etc inhouden hoor.
Als je niet met andere Turken omgaat leef je in een sociaal isolement?
Ik wist het wel trouwens, daar niet van
Thanks trouwens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:52 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Mevlt, geboorte van profeet dacht ik
quote:
Ja, ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:25 schreef Blocko het volgende:
[..]
Nee jij kan ook wel gelijk hebben hoor; daar niet van.
Ik beredeneer slechts vanuit datgene wat ik zelf meemaak.
Ben persoonlijk zelf wel een beetje van mening dat je mocht je niet veel omgaan met turken je wel moeite zou moeten steken in het kennen van je eigen achtergrond. En als je dan verder kijkt dan de afgelopen 100 jaar dan moet je ook, mocht dat onderdeel van diezelfde achtergrond zijn (Wat in veel gevallen zo is als Turk) wat afweten van de basale dingen uit de Islam. "Belangrijke" dagen als deze horen daar vind ik bij.
Maar zoals ik al zeg dat is voor iedereen anders. Als ik het zo bekijk ken ik er ook wel een aantal waarvan ik denk dat ze het gewoonweg niet weten. Maar dat zijn in vele gevallen ook mensen die eigenlijk niet veel hebben met dat "Turk" zijn en het hebben van die identiteit. Daarom mijn reactie eerder in dit topic. Als ik beredeneer vanuit de mensen uit mijn omgeving dan is het vreemd dat je hier, in een "Turken" topic op fok toch mensen aantreft die het dan niet weten.
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel want ik ga me tekst niet nalezen omdat die echt fucking onduidelijk is. Bij het typen heb ik nu al me twijfels zeg maar
Respect is een groot woord.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Borte is een geneticus en Turkoloog, wij hebben rezzpect voor haar.
Is dat ook weer een kloon van haar?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Wie zijn blanker, Turken of Iraniers?
Dit topic is trouwens een aanrader, ik lees het soms als ik toe ben aan een lach
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:10 schreef Ayca het volgende:
Wie? En wat maakt het uit wie er blanker is?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Aha dat verklaart ook gelijk de "link" met mijn reactie :/quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze is weg omdat niemand haar mee hielp om de Turkse identiteit veilig te stellen
Hoofdpijn na de eerste paginaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Dit topic is trouwens een aanrader, ik lees het soms als ik toe ben aan een lach
Triggershot bedoel je? Dat anti-islam mannetjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik altijd dat dat Trigger was, maar kan er goed naast zitten
Luister maar niet naar die troll.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Blocko het volgende:
[..]
Aha dat verklaart ook gelijk de "link" met mijn reactie :/
[..]
Hoofdpijn na de eerste pagina. Vooral die acteurs die dan een voorbeeld moeten zijn voor alle Turken
Goede wending van dit topic, onverwacht dat welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef Blocko het volgende:
Ik kijk nu een filmpje op youtube en moet wel zeggen dat als het er een beetje gespierd uitziet de lichamen van die worstelaars het best wel oke is om naar te kijken.
Het wordt gay op het moment dat er van die mannen gaan worstelen die zo uit het cafe lijken te komen.
Oke om naar te kijken alsinquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef Blocko het volgende:
Ik kijk nu een filmpje op youtube en moet wel zeggen dat als het er een beetje gespierd uitziet de lichamen van die worstelaars het best wel oke is om naar te kijken.
Het wordt gay op het moment dat er van die mannen gaan worstelen die zo uit het cafe lijken te komen.
Is het dan minder gay als die leren broek geen leren pijpen heeft?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:42 schreef WammesWaggel het volgende:
En dan die leren broeken met leren pijpen![]()
Toch komt er wel veel bij kijken qua techniek en kracht, opzich een mooie sport voor vrouwen
Ja als het een vrouwelijke broek isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:45 schreef Blocko het volgende:
[..]
Is het dan minder gay als die leren broek geen leren pijpen heeft?
Could me me?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:41 schreef Blocko het volgende:
[..]
Soort van zelfreflectie.
Als in: could be me
Geen rugbaard? teh ibnequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Could me me?
[ afbeelding ]
Welke prefereer je? Degene die een arm in z'n broek ontvangt of degene die met een arm in iemands broek gaat lopen roeren?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Could me me?
[ afbeelding ]
Welke prefereer je? Degene die een arm in z'n broek ontvangt of degene die met een arm in iemands broek gaat lopen roeren?
Hm, geen idee waarom ik zei dat dit gay overkomtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:02 schreef Blocko het volgende:
Hmm I see.
Moet wel zeggen dat het nogal vies is dat ze die broek zo laag hebben.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit plaatje is zelfs een beetje heel erg pedo zo
AFC AJAX
Beetje plezier maken tijdens het sporten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:02 schreef msnk het volgende:
[ afbeelding ]Waarom fisten ze allemaal?
Vinden ze het worstelen zelf niet leuk genoeg? Worden ze geforceerd om het te bedrijven of zo?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Beetje plezier maken tijdens het sporten.
Mannen die naar ingevette jongens van 12 in leren broeken kijken terwijl ze aan het stoeien zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:06 schreef Blocko het volgende:
Ik vind het vies; jij maakt er iets sexueels van.
Volgens mij hengel je zo wel de Turkse ladies naar binnen hoor.
Met een pens en een Mercedes ook wel is mijn observatiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:06 schreef Blocko het volgende:
Volgens mij hengel je zo wel de Turkse ladies naar binnen hoor.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:18 schreef Julis het volgende:
Ik vind olieworstelen leuk om naar te kijken. Vorige zomer nog de wedstrijden bekeken op TRT. Het is niet gay. Het is juist heel mannelijk, vind ik.
Ik ben serieus! Tsk tsk. Ik bedoel, gespierde lichamen, kracht, worstelen. Dat vind ik allemaal mannelijk.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:24 schreef Eagle_99 het volgende:
Als jullie geen ge-oliede mannen willen zien kunnen jullie altijd nog Karakucak worstelen bekijken hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Recep Kara was toen hij nog jong was redelijk gespierd zonder vet, helaas kweekt hij nu meer "Trk kasi", maar is alsnog wel goede in vorm.
[ afbeelding ]
Een van mijn favorieten, Saban Yilmaz, live gezien tijdens de Kirkpinar van Anatoli(niet in Edirne dus)
[ afbeelding ]
En de laatste Kirkpinar winnaar Ali Grbz
[ afbeelding ]
Hij versloeg Recep Kara vorig jaar. Respect
Jammer genoeg niet, heb wel de geschikte lichaam ervoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:28 schreef Julis het volgende:
[..]. Doe je ook iets met worstelen, Eagle? Je volgt het wel in ieder geval.
Ik moest ook gelijk aan Logan denken jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Vierde foto gaat richting Wolverine met zijn bouw, wat een bir baas
WTF van die runderen wist ik nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef msnk het volgende:
Zoek je op <willekeurig dier>+guresi of zo? En het bestaat allemaal
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, heb wel de geschikte lichaam ervoorTurkse spieren in ieder geval wel
(voorlopig
)
Mijn oom was amateur/regionaal worstelaar, jammer genoeg ben ik mijn hele leven lang ver van hem geweest(behalve zomers dan) om wat van hem, en zijn oom(ook regionaal worstelaar) op te pikken
Dat kan wel, ik zou wel meerdere dingen willen doen/gedaan hebben, zoals saz spelen, alleen ben ik nu te oud om met al deze dingen te startenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:39 schreef Julis het volgende:
[..]. Aw, dat is wel jammer. Het lijkt me ook geen sport die je zomaar ergens kunt beoefenen in Nederland
. Dan kijken ze je vast raar aan. Alhoewel je ook eerst kunt oefenen met worstelen zonder olie, natuurlijk.
Dat doet mij dan weer barbaars aan, die kamelen maken elkaar niet af ofzo, gewoon een beetje duwenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:39 schreef Eagle_99 het volgende:
In Afghanistan hebben ze ook Beren-gevechten, laten ze beren zonder klauwen(auw!) door honden afmaken
Klopt, honden laten vechten is ook barbaars. Bij stieren en kamelen is het zo dat de verliezer zijn biezen pakt, dus niet echt dieronvriendelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat doet mij dan weer barbaars aan, die kamelen maken elkaar niet af ofzo, gewoon een beetje duwen
Kwakoequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Surinamers hebben Kwakoe, Turken in Nederland moeten ook iets organiseren! worstelende mannen en kamelen, Turkse pizza, raki, ayran alles.
Huren ze wat zangers en volksdansers, gewoon een festival.
Je bent toch niet 80? Toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:41 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat kan wel, ik zou wel meerdere dingen willen doen/gedaan hebben, zoals saz spelen, alleen ben ik nu te oud om met al deze dingen te starten
Okay danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:41 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat kan wel, ik zou wel meerdere dingen willen doen/gedaan hebben, zoals saz spelen, alleen ben ik nu te oud om met al deze dingen te starten
Klopt maar de overheid moet zich daar ook niet mee bemoeien, ik bedoel ook meer zoals Pinkpop... particulier opgezet boordevol bir, jwzquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:44 schreef msnk het volgende:
[..]
KwakoeDat ging vorig jaar niet door toch? Halleluja! Zonde van 't geld.
Alsof de PvdA, of was het nou de SP die daar de baas is?, dat toe zou laten. Mensen dingen zelf laten regelenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Klopt maar de overheid moet zich daar ook niet mee bemoeien, ik bedoel ook meer zoals Pinkpop... particulier opgezet boordevol bir, jwz
Maar saz kan toch zeker wel?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:47 schreef Eagle_99 het volgende:
hahaa22. Maar een sport als worstelen kan je beter vroeg aan beginnen als je er iets mee wilt. Ben ik redelijk te laat voor. Ik zal in ieder geval mijn kinderen een kans bieden om zulke dingen te doen, alhoewel ik wel de kans kreeg om Taekwando te doen maar dat duurde maar 3 weken
HIeld ik het voor gezien
Ooh, 22. Dat valt mee. Voor worstelen misschien te laat (alhoewel ...), maar voor saz niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:47 schreef Eagle_99 het volgende:
hahaa22. Maar een sport als worstelen kan je beter vroeg aan beginnen als je er iets mee wilt. Ben ik redelijk te laat voor. Ik zal in ieder geval mijn kinderen een kans bieden om zulke dingen te doen, alhoewel ik wel de kans kreeg om Taekwando te doen maar dat duurde maar 3 weken
HIeld ik het voor gezien
Geen tijd ervoor en het is nog veel tijd rovend ook. M'n nichtje zit op sazcursus en ze kan het een beetje na een jaar pasquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:52 schreef Julis het volgende:
Geduld is een schone zaak. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Je wilt natuurlijk meteen de toffe nummers kunnen bespelen op het instrument.
Ja de PvdAquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Alsof de PvdA, of was het nou de SP die daar de baas is?, dat toe zou laten. Mensen dingen zelf laten regelenDie negers doen ook gelijk zielig, jankerige kuthoeren
Ze haalden zelfs 't landelijke nieuws(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Neen! Er moet en zal gesubsidieerd worden!
Je gaat helemaal los op de saz wanneer je het eenmaal kunt. Misschien heb je er wel een talent voorquote:
Ja h. Dat denk ik ook. Was ik maar verder gegaan met taekwondo. Ik maak thuis nog wel eens voor de gijn taekwondo/judo-achtige bewegingen. Lachen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:56 schreef Ayca het volgende:
Karate hier trouwensbest wel een tijdje uitgehouden (aantal jaar) daarna vond ik het saai worden, achteraf gezien had ik er best mee door willen gaan
mja
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Je gaat helemaal los op de saz wanneer je het eenmaal kunt. Misschien heb je er wel een talent voor. Misschien vraagt Erdal Erzincan later wel om met je een duet aan te gaan op de saz.
Jij hebt tenminste nog een jong zusje waar je leuk mee kunt spelen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja h. Dat denk ik ook. Was ik maar verder gegaan met taekwondo. Ik maak thuis nog wel eens voor de gijn taekwondo/judo-achtige bewegingen. Lachen.
Dromen is leukquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:00 schreef msnk het volgende:
Als kind zat ik ook op Karate, want stoer! Nou.... Stoer hoor. Damn, wat was dat saai zegWist niet hoe snel ik moest stoppen. Maar achteraf toch wel spijt
![]()
En mijn moeder wilde me ook op sazles zetten.... SAZ!!!Niet eens elektrisch gitaar terwijl ik dat zo graag wilde
Nee saz! Had zij even pech...
... Edoch, achteraf... Achteraf...
Al een gitaar gekocht?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:00 schreef msnk het volgende:
Als kind zat ik ook op Karate, want stoer! Nou.... Stoer hoor. Damn, wat was dat saai zegWist niet hoe snel ik moest stoppen. Maar achteraf toch wel spijt
![]()
En mijn moeder wilde me ook op sazles zetten.... SAZ!!!Niet eens elektrisch gitaar terwijl ik dat zo graag wilde
Nee saz! Had zij even pech...
... Edoch, achteraf... Achteraf...
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een jong zusje waar je leuk mee kunt spelen.
Mekani? Mechanica? Wat?quote:
Nou ja, ze vond het te duur zei ze... Maar ze dacht waarschijnlijk dat ik het zat zou worden zoals de meeste dingen die ik 'leuk' vondquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:03 schreef Julis het volgende:
! Nouja zeg. Je moeder had toch niet kunnen weten dat je metalci/rockcu(???) ging worden.
Achteraf, tja. Ik heb daarnaast op volleybal en tennis gezeten. Maar ik was gek op voetbal. In de pauze's voetballen.
quote:
Hm, ik kan je moeder begrijpen. Dan kun jij later je eigen kinderen de kans geven om een instrument aan te lerenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Mekani? Mechanica? Wat?
[..]
Nou ja, ze vond het te duur zei ze... Maar ze dacht waarschijnlijk dat ik het zat zou worden zoals de meeste dingen die ik 'leuk' vondJammer. Het is altijd goed als je je kind een instrument aanleert.
[..]
Yup, zeker! Vooral als je het niet al te breed hebtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Hm, ik kan je moeder begrijpen. Dan kun jij later je eigen kinderen de kans geven om een instrument aan te leren. Dus als ouder moet je eigenlijk nooit opgeven met de zoektocht naar wat je kind eigenlijk echt leuk vindt/kan vinden
, denk ik. Dat is wel een moeilijke taak.
Mekani cennet olsun=moge hij/zij rusten in de hemel ofzoquote:
Ben ik blij omquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:05 schreef Julis het volgende:
Ik luister door Eagle sazmuziek. Dat doe ik normaal gesproken nooit. Het heeft wel wat.
[..]. Ze maakt me wel moe, ja.
Hm ok, want Google wist het zelf ook niet zekerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:13 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Mekani cennet olsun=moge hij/zij rusten in de hemel ofzo
Ach, gedane zaken nemen geen keerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:14 schreef Julis het volgende:
Je moeder heeft haar best in ieder geval gedaan. Er zijn ouders die hun kind voor niets opgeven (niet dat het mot, maar toch leuk om te zien wat het kind kan doen, lijkt me). En om achteraf spijt te voorkomen.
Geti bor'un pazarı sr eşeği niğdeye. Hmquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Hm ok, want Google wist het zelf ook niet zeker
[..]
Ach, gedane zaken nemen geen keer
Geslaagd niğdeye EZELTOCHT pijp marktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Geti bor'un pazarı sr eşeği niğdeye. Hm.
Hahaha. Leuke vertaling. De betekenis: 'iş işten geti anlamında kullanılan szdr.'quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Geslaagd niğdeye EZELTOCHT pijp markt
Wtf?
Nou weet ik nog niet veel hahaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha. Leuke vertaling. De betekenis: 'iş işten geti anlamında kullanılan szdr.'
quote:The cool thing about this song, is that it's about his (de zanger dus) mother. Instead of whining about him being sad about her passing away, he feels sad for the people that never got to know her. That's cool.
Die Howard h... Wat een baasquote:It won't be long, we'll meet again. Your memory is never passing.
It won't be long, we'll meet again. My love for you is everlasting.
I mourn for those who never knew you. I mourn for those who never knew you
twitter:twitozof twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 01:21:34Bir kağıda milli eğitim yazdım, ona bakıyorum şimdi ben milli eğitime bakan mı oldum? reageer retweet
Gedane zaken nemen geen keer. Zoiets betekent het.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou weet ik nog niet veel hahaWel leuk uitgelegd, doet me denken aan de hints die ze bij "Kelime Oyunu" geven
[..]
[..]
Die Howard h... Wat een baasPast zo in het rijtje naast Martin Luther King, Malcolm X, Jimi Hendrix
Hahaha, ok okquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Gedane zaken nemen geen keer. Zoiets betekent het.
Je hebt een lachende PI. Neem je mij nu in de maling. Ik weet dat dus nooit zeker met jou. Wanneer je iets sarcastisch bedoelt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Hahaha, ok okZou je niet denken als je ezel en markt leest
Oh nee, dat is al dik een jaar of twee mijn standaard ingestelde PI. Eerst was het deze, maar die werd ik zat.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Je hebt een lachende PI. Neem je mij nu in de maling. Ik weet dat dus nooit zeker met jou. Wanneer je iets sarcastisch bedoelt.
Een spreekwoord heet zoiets.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Hahaha, ok okZou je niet denken als je ezel en markt leest
Kiiiiz, sarisin bombaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:31 schreef msnk het volgende:
Nieuwe standaard PI dan maar. Jouw schuld als mensen denken dat ik een chick ben h!
Folk muziek is mijn levenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:32 schreef Julis het volgende:
Van sazmuziek naar metalcore. En van metalcore weer naar saz.
Blaablaablaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Jewaits. Diversiteit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:32 schreef Julis het volgende:
Van sazmuziek naar metalcore. En van metalcore weer naar saz.
Wel Grungequote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:33 schreef Ayca het volgende:
Metalcore met saz, bestaat dat? Even zoeken
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat is er? Wees maar niet bang van mij, meisje..
Wel leuk geprobeerd, maar het is niet echt om lang naar te luisterenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Wel Grunge![]()
Ok het klinkt niet echt... Wow... Maar whatever
Nazlanmaaaquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:41 schreef msnk het volgende:
Nieuwe standaard PI, want zo voel ik me.
You happy now?!
Mijn lievelingsstukje tot nu toe van dat nummer:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:42 schreef Eagle_99 het volgende:
Nice koyiğitler yere serilir
len lr kalan sağlar bizimdir
Zekerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn lievelingsstukje tot nu toe van dat nummer:
Hakkımızda devlet etmiş fermanı
Ferman padişahın dağlar bizimdir
Hahahahaha ohja, hijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:55 schreef Ayca het volgende:
Hjfreaks is pas een baas, zoek maar op yt(op mobiel veel gedoe blala)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |