Ben je niet erg lekker of zo?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:01 schreef borbit het volgende:
De stop die eruit kwam was ook een beetje opgevoerd![]()
Dat dus! Best kans dat door je opvoeractie, ergens een las is doorgefikt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef Bill_E het volgende:
En als je er geen verstand van hebt, blijf er dan af!
er zit een master knop onder in de meterkast, die schakelt het hele huis uit. Die doe ik altijd uit voordat ik er mee bezig ga. Ik heb er nu al een stuk meer verstand van dan toen ik er aan begonquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef Bill_E het volgende:
Hoezo was de stop "opgevoerd"?
En het contactpunt onder je zekering lijkt aardig rot..
En als je er geen verstand van hebt blijf er dan af, er staat gewoon spanning op die meterkast!
Tijdelijke huisgenoot die beweerde dat ie elektricien wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:04 schreef blomke het volgende:
[..]
Ben je niet erg lekker of zo?
[..]
Dat dus! Best kans dat door je opvoeractie, ergens een las is doorgefikt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:15 schreef borbit het volgende:
[..]
Tijdelijke huisgenoot die beweerde dat ie elektricien wasEr liepen koper draadjes lang de zijkant met schildertape eromheen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:15 schreef borbit het volgende:
[..]
Tijdelijke huisgenoot die beweerde dat ie elektricien wasEr liepen koper draadjes lang de zijkant met schildertape eromheen. Er was ook al een stukje bruin verkleurd/ verbrand
![]()
Als het niet zo triest was, zou je er hartelijk om moeten lachen.....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:20 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of ik moet huilen van zorg of lachen van hilariteit om deze
ja ik wil het graag zelf kunnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:20 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of ik moet huilen van zorg of lachen van hilariteit om deze
Spelen met electriciteit in je huis.... levensgevaarlijk man. Als je er geen verstand van hebt, gewoon een vakman er bij halen![]()
ik wil het hele ding opnieuw aansluiten, dit is echt vreselijk. Voordat meneer de elektricien langs kwam zat het allemaal best netjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:20 schreef blomke het volgende:
Als ik zi ehoe die aardedraden geklemd zitten, haal je hier gauw een electricien bij,
Ik zou hiervoor toch echt een electrien voor vragen, kijk over z'n schouder mee en je steekt er wat van op. Maar alsnog, je kunt echt verkeerde dingen doen hoor!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:23 schreef borbit het volgende:
[..]
ik wil het hele ding opnieuw aansluiten, dit is echt vreselijk. Voordat meneer de elektricien langs kwam zat het allemaal best netjes.
ik durf het bijna niet te posten. Als ik het post willen jullie me dan aanwijzingen geven om het weer goed te maken?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:23 schreef Diemux het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar.... zou je een foto van de complete meterkast willen maken?
dabedoelikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:22 schreef blomke het volgende:
[..]
Als het niet zo triest was, zou je er hartelijk om moeten lachen.....
quote:
We kunnen je op ze minst aanwijzen wat gevaarlijk is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:25 schreef borbit het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te posten. Als ik het post willen jullie me dan aanwijzingen geven om het weer goed te maken?
Jah zo te zien welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:31 schreef Flurry het volgende:
dude what the hell
ligt er nou een los stopcontact onder dat er provisorisch aan is geschroefd?
oke wat was er mis met aarde draden?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:20 schreef blomke het volgende:
Als ik zi ehoe die aardedraden geklemd zitten, haal je hier gauw een electricien bij,
Euh, dat ze nu onder de schroef klemmen op een enkel koperatoom? Je hoort er een rondje van te maken om de schroef heenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:39 schreef borbit het volgende:
[..]
oke wat was er mis met aarde draden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |