Op chopper-heavy maps is het zo leuk om met bekenden in een tank te zitten; bestuurder guided shells mee, en iemand in de CITV station. Eenmaal choppers gepaint kunnen ze er niets meer aan doen; altijd kills.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:08 schreef Sant. het volgende:
Ik irriteer me aan die josti's die je jets en choppers op de spawn al vernietigen
Assault gaat me prima af tegenwoordig.
Tanks blijven leuk, al is het jammer dat er bijna niemand de laser designator of soflam gebruikt.
Is met de attack chopper ook zo, bv op Sharqi scoort de pilot vrij weinig terwijl de gunner de ene na de andere kill paktquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:59 schreef Document1 het volgende:
Ik vind alleen de puntenverdeling niet helemaal eerlijk met het neerhalen van die choppers. De dude in de CITV krijgt met een beetje geluk 80 punten terwijl het bij de driver helemaal los gaat.
Tja ik speel meestal met een vast groepje van tussen de 3 tot 8 man. Wij zitten dan meestal ook met zn 3en in zon tank.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:18 schreef Cheiron het volgende:
Toch heeft een goede citv'er aan het eind van een rondje (zeker als hij ook repaired + machinegunned) vaak wel 2/3e van de score van de driver.
Zo irritant als je met randoms zit, je paint, en helemaal niemand doet er wat mee
QFT!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:24 schreef steppa het volgende:
Ik vind spm niet zo heel belangrijk! Het samen spelen\team verband en fun hebben is het belangrijkst
Euhm juist SPM geeft aan dat je je daar mee bezig houdt, volgens mij snap je het niet. Daarom vind ik het dus ook kut dat mijn SPM naar beneden gaat door het feit dat ik wel wil spelen voor het team maar daar de punten niet voor krijg.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:24 schreef steppa het volgende:
Ik vind spm niet zo heel belangrijk! Het samen spelen\team verband en fun hebben is het belangrijkst
Thats truequote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:02 schreef Document1 het volgende:
Kill death ratio kan mij bv gestolen worden, ik wil winnen!
Haha, mijn vriendin raapte in COD ook altijd aardig wat punten bij elkaar door alleen maar vlaggen te pakken bij domination, en hier en daar een verdwaalde kill.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:19 schreef Document1 het volgende:
Maar ja dat is dan ook het mooie aan BF, wij spelen ook wel eens met een meisje samen en die bakt er qua schieten niks van maar een betere medic ben ik nog niet tegen gekomen. Ze staat ook altijd met dikke punten ergens bovenin alleen geen kills, mischien 4 max.
Idem ditto. Meestal heb ik ook geen tijd meer om weg te rennen, dus dan neem ik ze maar met me meequote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:39 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
K/D-ratio zal mij ook wat, ik blaas mezelf regelmatig op met C4 wanneer ik een tank te grazen neem, boeie, tank naar de kloten en 2 tegenstanders dood = WIN!
Heel misschien, heb scriptie time vanavond dus even kijken hoelang ik dat volhoudquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:41 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Idem ditto. Meestal heb ik ook geen tijd meer om weg te rennen, dus dan neem ik ze maar met me mee
Btw. vanavond mensen van de partij?
Hmm.. Misschien!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:41 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Idem ditto. Meestal heb ik ook geen tijd meer om weg te rennen, dus dan neem ik ze maar met me mee
Btw. vanavond mensen van de partij?
Ben niet zo snel met vlaggen pakken, ik pak het strategisch sloom aanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
K/D is niet slecht toch? Wel wat harder rennen voor die vlaggen.. en aan die accuracy werken
Ich bin dabei!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:17 schreef Laat77 het volgende:
Naja, als iedereen misschien zegt... dan is mijn keuze ook zo gemaakt om een ander game te spelen
heb hem gisteren vrijgespeelt, maar hij valt eigenlijk best wel mee vind ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:28 schreef Blijepeen het volgende:
Kwam gisteren een USAS neuker tegen met 12497 shotgun kills.
Zucht... Volgens mij heeft de update ook niets aangepast aan de usas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |