Jij bent echt een bosmongool. Is dit jouw topic?quote:Op maandag 6 februari 2012 09:18 schreef Sant. het volgende:
Jezus, welke kooi hebben ze open laten staan?
BF topic wordt gekaapt door een stel mongooltjes of wat?!
@YiLong: Ik denk dat DICE en EA je dwarsbomen, elke keer als jij lekker gaat en 'iets unlockt' dan knalt je verbinding eruit en ben je alles kwijt.. potverdikke wat vervelend lijkt me dat...
Oeeeeeh istie los? Dan kom ik vanavond even proefdraaien !quote:Op maandag 6 februari 2012 12:33 schreef Quantic het volgende:
De VOIP patch is uitgekomenAl mensen die het getest hebben? De verhalen die ik lees op battlelog zijn erg positief. Vanvond dus even knallen heren!
Nee totaal niet, maar als ze op elkaar gaan haten, doe dat dan in ONZ ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jij bent echt een bosmongool. Is dit jouw topic?![]()
Ik zal kijken wat ik kan doen vanavond.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:04 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Oeeeeeh istie los? Dan kom ik vanavond even proefdraaien !
Ben gewoon aan het werkquote:Op maandag 6 februari 2012 14:44 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Wil ik hem testen is er niemand online
quote:Op maandag 6 februari 2012 09:18 schreef Sant. het volgende:
Jezus, welke kooi hebben ze open laten staan?
BF topic wordt gekaapt door een stel mongooltjes of wat?!
Ok sorryquote:Op maandag 6 februari 2012 13:23 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar als ze op elkaar gaan haten, doe dat dan in ONZ ofzo.
heeft toch niks met battlefield te maken?
En wat betreft Yi-Long, dat vind ik serieus vervelend. Vind het alleen raar dat hij dat zo vaak heeft, terwijl ik nooit connectieproblemen heb. En zo'n topverbinding heb ik ook niet volgens mij.
Same here.. wij hebben het maar zwaar. Overigens hoe groot is die patch die moet ik namelijk nog wel even installen, maar dat doe ik direct als ik tijd komquote:
Als het net zo werkt als met BC2 dan hoeft dat niet. Dan moet je elkaar gewoon uit laten pratenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:15 schreef Laat77 het volgende:
Spannend. Ben benieuwd of ik dit keer geen "ja haha of gewoon haha" meer hoef te zeggen, als ik het niet hebt verstaan.
Ben benieuwd of ik nu constant je msn hoor gaanquote:Op maandag 6 februari 2012 17:15 schreef Laat77 het volgende:
Spannend. Ben benieuwd of ik dit keer geen "ja haha of gewoon haha" meer hoef te zeggen, als ik het niet hebt verstaan.
Haha dat was eenmaligquote:Op maandag 6 februari 2012 17:59 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik nu constant je msn hoor gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |