American Express-card hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:29 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik en m'n vriendin gaan weer dit jaar.
Maar even een vraag. Hoe word je een vip zodat je eerder kan reserveren?
We zitten iedere keer wel bij goede restaurants die voor een ster gaan. Maar de sterren restaurants zijn meestal al vol geboekt.
Dus hoe worden wij vip??
Weet iemand dat?
Of hopen dat een fokker die heeft en hier de code post.quote:
Je moet dus een AMEX-card hebben om die VIP code vooraf te krijgen en dan nog zitten de betere sterrenrestaurants binnenn1 uur vol.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:06 schreef Joe-Momma het volgende:
Want?? Leg eens uit.
Ik heb wel een visacard.
Of zelf de code raden en dan merken dat hij zegt dat het morgen pas om 9.00 open gaatquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of hopen dat een fokker die heeft en hier de code post.
Goed zo, en anders enkel op pm.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:10 schreef kahlie het volgende:
Oh, btw, ik heb hem dus niet gepost, omdat ik niet zeker weet of hij gaat werken morgen. Als hij morgen werkt dan post ik hem.
Optie voor Avant Garde geboektquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:21 schreef kahlie het volgende:
Ok, hij doet het!
Inloggen via: http://www.restaurantweek.nl/vip
code: vip2012
Veel suc6 met reserveren!
Fijnquote:
Kan ook dat er later nog tijden bijkomen als iedereen mag reserveren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:08 schreef Helly het volgende:
[..]
Alleen op woensdag diner zie ik?
Of zou de rest voor vaste klanten ofzo zijn?
Dus weer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:40 schreef golfer het volgende:
Je moet dus een AMEX-card hebben om die VIP code vooraf te krijgen en dan nog zitten de betere sterrenrestaurants binnen1 uur vol.
Je kan ook gewoon het topic in de gaten houden. Er is altijd wel iemand die code wil delen. Ik had hem deze keer niet officieel en wilde degene die hem altijd krijgt bij ons in de famillie liever niet storen. Gewoon goed geraden en dat had je, van de vorige keren, ook wel kunnen weten.quote:
Asjequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:28 schreef DrParanoid het volgende:
Diner bij De Leest in Vaassen, tx kahlie
Daar gaat het mij niet om. Als je met VIP-code om 9:00 uur inlogt is een groot deel van de Michelinsterrenrestaurants al volgeboekt. Ra,ra...quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef kahlie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het topic in de gaten houden. Er is altijd wel iemand die code wil delen. Ik had hem deze keer niet officieel en wilde degene die hem altijd krijgt bij ons in de famillie liever niet storen. Gewoon goed geraden en dat had je, van de vorige keren, ook wel kunnen weten.
Bovendien is de kans groot dat er volgende week, als de rest van reserveren weer extra plaatsen bijkomen. Je kans is dus nog helemaal niet verkeken.
Huh? Ik kon om 9.00 niet eens inloggen. Dus heb ik gewacht. Om 10.11 ofzo kwam ik er opeens wel in. Dit is de VIP van de sponsors. Als je daar op let, heb je altijd alle tijd het eerste uur en plek!quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Als je met VIP-code om 9:00 uur inlogt is een groot deel van de Michelinsterrenrestaurants al volgeboekt. Ra,ra...
Vervolgens komen er een paar weken later altijd (...) weer opeens plekken vrij bij die tenten.
Ze hebben blijkbaar gewoon een aparte afspraak met Diningcity daarover.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |