abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107439202

De Restaurant Week komt er weer aan!
Van 5 t/m 11 maart is het weer Nationale Restaurant Week.

Heerlijk dineren bij de 1000 beste restaurants van Nederland voor maar
¤ 27,50.

Site Restaurant Week

Vanaf 8 februari inschrijven, 6 februari voor de nieuwsbrieven en de VIPs vanaf morgen 9 uur.

Gaan er nog mensen?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 31 januari 2012 @ 14:33:21 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107440951
Nee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_107443519
Nee. Heb nog 3x een lunch staan bij Niven (1 Michelin ster), dus vind het wel goed zo. Misschien dat ik stiekem toch wel even ga kijken. Deze keer kon ik niet zien wie er mee doet
pi_107444517
Nope, dit jaar ga ik niet. Als het een week eerder was geweest waren we wel in de gelegenheid geweest, maar helaas! :)
Ja doei.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:29:01 #5
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_107444946
Ik en m'n vriendin gaan weer dit jaar.

Maar even een vraag. Hoe word je een vip zodat je eerder kan reserveren?

We zitten iedere keer wel bij goede restaurants die voor een ster gaan. Maar de sterren restaurants zijn meestal al vol geboekt.

Dus hoe worden wij vip??

Weet iemand dat?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:32:28 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107445067
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:29 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik en m'n vriendin gaan weer dit jaar.

Maar even een vraag. Hoe word je een vip zodat je eerder kan reserveren?

We zitten iedere keer wel bij goede restaurants die voor een ster gaan. Maar de sterren restaurants zijn meestal al vol geboekt.

Dus hoe worden wij vip??

Weet iemand dat?
American Express-card hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 31 januari 2012 @ 17:06:10 #7
256575 Joe-Momma
pi_107446442
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Want?? Leg eens uit.

Ik heb wel een visacard.
pi_107447312
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Of hopen dat een fokker die heeft en hier de code post.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 31 januari 2012 @ 17:40:48 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107447599
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:06 schreef Joe-Momma het volgende:

Want?? Leg eens uit.

Ik heb wel een visacard.
Je moet dus een AMEX-card hebben om die VIP code vooraf te krijgen en dan nog zitten de betere sterrenrestaurants binnenn1 uur vol.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 januari 2012 @ 18:46:40 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_107449710
Nee.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_107450031
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Of hopen dat een fokker die heeft en hier de code post.
Of zelf de code raden en dan merken dat hij zegt dat het morgen pas om 9.00 open gaat ;)

Overigens, er vallen heel vaak mensen uit (annuleren), dus regelmatig kijken zorgt vaak ook voor een fijne plek. Bovendien is de tijd dat de site onbereikbaar was en dat het me nooit lukte is al lang voorbij.

Inmiddels heb ik de afgelopen edities telkens kunnen eten waar ik wilde. Parkheuvel, Niven, Latour, Fred en Amarone heb ik allemaal al gehad. En op het laatste moment heb ik nog regelmatig gaatjes gezien. Alleen Calla's (die vaak maar 1 of 2 avonden meedoen) is me nog niet gelukt.
pi_107450588
Oh, btw, ik heb hem dus niet gepost, omdat ik niet zeker weet of hij gaat werken morgen. Als hij morgen werkt dan post ik hem.
pi_107450787
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:10 schreef kahlie het volgende:
Oh, btw, ik heb hem dus niet gepost, omdat ik niet zeker weet of hij gaat werken morgen. Als hij morgen werkt dan post ik hem.
Goed zo, en anders enkel op pm.
pi_107469093
Het is 9 uur, maar de code werkt nog niet. Hij geeft aan pas vanaf 11.00. Ben benieuwd ;)
pi_107470612
Ok, hij doet het!

Inloggen via: http://www.restaurantweek.nl/vip
code: vip2012

Veel suc6 met reserveren!
pi_107471363
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:21 schreef kahlie het volgende:
Ok, hij doet het!

Inloggen via: http://www.restaurantweek.nl/vip
code: vip2012

Veel suc6 met reserveren!
Optie voor Avant Garde geboekt *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_107471852
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Alleen op woensdag diner zie ik?

Of zou de rest voor vaste klanten ofzo zijn?
pi_107472020
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Fijn *O* Ik heb Calla's en Fred geboekt. Ik weet nog niet of ik naar beide ga, maar kon toch uiteindelijk niet kiezen.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:08 schreef Helly het volgende:

[..]

Alleen op woensdag diner zie ik?

Of zou de rest voor vaste klanten ofzo zijn?
Kan ook dat er later nog tijden bijkomen als iedereen mag reserveren.
pi_107472119
Restaurant Sonoy geboekt op vrijdag *O* O+

http://www.restaurantsonoy.nl/restaurant.html
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 1 februari 2012 @ 12:22:22 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107474241
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:40 schreef golfer het volgende:

Je moet dus een AMEX-card hebben om die VIP code vooraf te krijgen en dan nog zitten de betere sterrenrestaurants binnen1 uur vol.
Dus weer.
Poef.....gone! ©golfer
pi_107474441
Diner bij De Leest in Vaassen, tx kahlie :)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_107474579
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Dus weer.
Je kan ook gewoon het topic in de gaten houden. Er is altijd wel iemand die code wil delen. Ik had hem deze keer niet officieel en wilde degene die hem altijd krijgt bij ons in de famillie liever niet storen. Gewoon goed geraden en dat had je, van de vorige keren, ook wel kunnen weten.

Bovendien is de kans groot dat er volgende week, als de rest kan reserveren weer extra plaatsen bijkomen. Dat gebeurd vaak genoeg Je kans is dus nog helemaal niet verkeken.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:28 schreef DrParanoid het volgende:
Diner bij De Leest in Vaassen, tx kahlie :)
Asje :) Ik weet nog hoe blij ik vorige keer was dat een andere user de code en de link had gedeeld zodat ik kon reserveren waar ik graag heen wilde :)
  woensdag 1 februari 2012 @ 12:36:56 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107474716
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef kahlie het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon het topic in de gaten houden. Er is altijd wel iemand die code wil delen. Ik had hem deze keer niet officieel en wilde degene die hem altijd krijgt bij ons in de famillie liever niet storen. Gewoon goed geraden en dat had je, van de vorige keren, ook wel kunnen weten.

Bovendien is de kans groot dat er volgende week, als de rest van reserveren weer extra plaatsen bijkomen. Je kans is dus nog helemaal niet verkeken.

Daar gaat het mij niet om. Als je met VIP-code om 9:00 uur inlogt is een groot deel van de Michelinsterrenrestaurants al volgeboekt. Ra,ra...
Vervolgens komen er een paar weken later altijd (...) weer opeens plekken vrij bij die tenten.
Ze hebben blijkbaar gewoon een aparte afspraak met Diningcity daarover.

Anyway. Ik laat die week al een tijdje aan ons voorbij gaan en ga buiten de massaliteit wel een keer uit eten. :)
Poef.....gone! ©golfer
pi_107474719
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Dus weer.
Tiswat, die moderne wereld waar nieuws snel rond gaat.
pi_107474935
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:36 schreef golfer het volgende:

[..]

Daar gaat het mij niet om. Als je met VIP-code om 9:00 uur inlogt is een groot deel van de Michelinsterrenrestaurants al volgeboekt. Ra,ra...
Vervolgens komen er een paar weken later altijd (...) weer opeens plekken vrij bij die tenten.
Ze hebben blijkbaar gewoon een aparte afspraak met Diningcity daarover.
Huh? Ik kon om 9.00 niet eens inloggen. Dus heb ik gewacht. Om 10.11 ofzo kwam ik er opeens wel in. Dit is de VIP van de sponsors. Als je daar op let, heb je altijd alle tijd het eerste uur en plek!

Daarnaast is er nog een VIP voor de nieuwsbrieflezers. Die was vroeger niet erg nuttig, want meestal was de boel dan idd redelijk vol. Inmiddels komt er nu vaak een tweede lading aan open plekken, zodat ook de nieuwsbrief VIPs plek hebben.

Daarna mag de rest en dan ben je gewoon het haasje, maar zeg nou zelf, als je graag wil, dan hou je doe boel toch in de gaten? En voor die mensen is er vaak alsnog ruimte als ze de twitter van hun favo restaurant volgen of last minute kijken of er plek is.

Vind je het gek dat sponsors een aparte afspraak hebben met DiningCity? Ik niet.
Vind je het gek dat de tafels gefaseerd eruit gaan? Ik niet.

Ik snap het probleem eigenlijk niet zo? En bij de sterrententen waar ik via de restaurantweek of dining with the stars heb gegeten heb ik nooit last gehad van massaliteit. Weleens van restaurants die een beschamende vertoning opvoerden, maar dat kan ook buiten de restaurantweek gebeuren.
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:42:49 #26
256575 Joe-Momma
pi_107480922
Wooohooo. Het is gelukt. Het word de moerbei in warmond!!
pi_107481426
Four Seasons in Rotterdam geboekt op de dag dat mijn lief 30 wordt *O*
pi_107482745
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef Inu het volgende:
Four Seasons in Rotterdam geboekt op de dag dat mijn lief 30 wordt *O*
En nog steeds geen bevestiging binnen :{
pi_107486055
Ik kreeg een reactie op mijn bevestigingsmail van het restaurant. Die dus voor Dining City was bedoeld. _O- Met even daarna een keurige excuusmail. ^O^

Ik vind het reserveringssysteem trouwens ideaal. Lekker op dag de beschikbare restaurants doorkijken en tijdens je boeking nog zaken kunnen aanpassen. Vorig jaar was het nog zo'n ingewikkeld en achterhaald gedoe.
pi_107491484
Kreeg gisteren de nieuwsbrief gemaild, en op basis daarvan had ik gister gekeken wanneer er gereserveerd kon worden. Het wachtwoord is niet al te moeilijk :')

We gaan naar de Limonadefabriek (zo benieuwd!) en Konnichi Wa in Utrecht.
pi_107494496
Ik heb nog steeds niks binnen en m'n vriend wil ook liever naar een restaurant dat niet meedoet. Zal ik er nog achteraan mailen?....
pi_107502716
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef Inu het volgende:
Ik heb nog steeds niks binnen en m'n vriend wil ook liever naar een restaurant dat niet meedoet. Zal ik er nog achteraan mailen?....
Je kan straks als het goed is via je mailadres bekijken welke reserveringen erop staan. Daar zou ik even op wachten. Dan krijg je een mail met je reserveringen en kan je hem annuleren.
pi_107509494
Dus als ik ergens reserveer krijg ik voor 27,50 pp een diner? Simpel as that?

Exclusief drank neem ik aan.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_107510123
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:46 schreef Niveath het volgende:
Dus als ik ergens reserveer krijg ik voor 27,50 pp een diner? Simpel as that?

Exclusief drank neem ik aan.
Indien het geen restaurant is met Michelin-ster (toeslag), dan krijg je idd 3 gangen voor ¤27,50. Meestal is er een vastgesteld menu. excl. drank idd
pi_107512109
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:08 schreef kahlie het volgende:

[..]

Indien het geen restaurant is met Michelin-ster (toeslag), dan krijg je idd 3 gangen voor ¤27,50. Meestal is er een vastgesteld menu. excl. drank idd
Is het een beetje waard om voor een sterren restaurant te gaan trouwens? Of iemand anders die hier ervaring mee heeft?

47.50 namelijk voor een 2 sterren restaurant diner, voor 45 kun je een normale lunch doen, voor 100 een uitgebreid diner.

Word er voor de restaurantweek gewoon wat op tafel gezet of is de kwaliteit zoals normaal (bediening / eten / etc)
pi_107512886
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:12 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Is het een beetje waard om voor een sterren restaurant te gaan trouwens? Of iemand anders die hier ervaring mee heeft?

47.50 namelijk voor een 2 sterren restaurant diner, voor 45 kun je een normale lunch doen, voor 100 een uitgebreid diner.

Word er voor de restaurantweek gewoon wat op tafel gezet of is de kwaliteit zoals normaal (bediening / eten / etc)
Ik heb een paar keer bij een sterrenrestaurant gegeten tijdens de restaurant week en ik merkte geen verschil.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_107513484
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:42 schreef Joe-Momma het volgende:
Wooohooo. Het is gelukt. Het word de moerbei in warmond!!
Me 2!! Zondag 18:00 met 5 personen.

Thanx Kahlie
pi_107513841
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:12 schreef DrParanoid het volgende:

[..]

Ik heb in de restaurantweek goede ervaringen (Parkheuvel, Fred, Niven, Paul van Waarden) en slechte ervaringen (Zwethheul en Latour). Bij dining with the stars heb ik enkel goede ervaringen gehad (Amarone, Zwethheul, Parkheuvel) gehad.

Het ligt heel erg aan het restaurant zelf. Bij sommige zit er soms een nare ondertoon in de bediening ("jij komt voor goedkoper") of zijn de porties niet goed voor 3 gangen. Er staan meerdere reviews in oudere topics, dus je kunt het gewoon doorlezen.

Qua prijs/kwaliteit zit je erg goed in de restaurantweek.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:02 schreef DrukVout het volgende:

[..]

Me 2!! Zondag 18:00 met 5 personen.

Thanx Kahlie
Geen dank :@ Geniet ze :9
pi_107581693
Met 2 vriendinnen op vrijdagavond naar Zuyd in Breda. Wolfslaar was inderdaad al vol, komende dagen nog kijken of er plekken vrij komen, dan ga ik nog omboeken.

En nog met m'n vriend op dinsdag naar de Molen in Kaatsheuvel :D

[ Bericht 34% gewijzigd door SV-tje op 04-02-2012 00:23:19 ]
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_107603511
La Vilette en Allure geboekt ditmaal, helaas nergens mogelijkheid om te gaan lunchen dus alle sterrenzaken zaten vol :(
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_107604044
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef SV-tje het volgende:
Met 2 vriendinnen op vrijdagavond naar Zuyd in Breda. Wolfslaar was inderdaad al vol, komende dagen nog kijken of er plekken vrij komen, dan ga ik nog omboeken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:09 schreef LordLynx het volgende:
La Vilette en Allure geboekt ditmaal, helaas nergens mogelijkheid om te gaan lunchen dus alle sterrenzaken zaten vol :(
Beste tijden om voor nieuwe plekken te gaan kijken is a.s. dinsdag, wanneer de nieuwsbrief VIP's mogen inloggen. Vaak zijn er dan extra plekken bij sterrenzaken. Succes beide! Daarna is last minute meestal de beste kans.
pi_107614825
Ik sla over, het is me eigenlijk altijd tegengevallen de afgelopen jaren.
pi_107662674
Heb een lunch bij Zwetheul geboekt, ben benieuwd!
Whatever I want.
pi_107667792
Ik ga wederom lekker dineren bij De Zwaan in Etten-Leur, vorige keer goed bevallen.
Was helaas te laat voor Fred in Rotterdam :(
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_107689782
Ik heb geboekt bij Lieve in Amsterdam. Niet voor een bijzondere reden eigenlijk....alle sterren restaurants zaten vol.
pi_107705366
Week te laat gekeken, dus al het interessante zit al vol. Helaas.
pi_107718490
Helaas doet het restaurant waar ik vorig jaar was niet meer mee, en dat is toch wel mijn favoriet ;(.
pi_107761117
Heeft er iemand hier belangstelling voor een diner bij Bretelli (Weert) voor 4 personen op woensdag?
Of voor een diner bij Avant Garde (Eindhoven) op vrijdag voor 2 personen?

De mensen die de vorige keer stikjaloers op me waren en gilden dat ze zoooo graag wilden gaan blijken allemaal niet te kunnen. }:|
pi_108749017
Nog een afmelder hier! (Helaas)
Heb een diner voor 4 personen in de aanbieding bij de Limonadefabriek in Streefkerk, op donderdag om 19:00.
Wie wil? Afzeggen is zonde, andere dagen zitten helaas vol nu.
pi_108754452
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 19:18 schreef Cat22 het volgende:
Heeft er iemand hier belangstelling voor een diner bij Bretelli (Weert) voor 4 personen op woensdag?
Of voor een diner bij Avant Garde (Eindhoven) op vrijdag voor 2 personen?

De mensen die de vorige keer stikjaloers op me waren en gilden dat ze zoooo graag wilden gaan blijken allemaal niet te kunnen. }:|
Ik heb ze een poosje geleden teruggegeven aan het systeem. Dan kunnen andere mensen lekker gaan eten.
Aanstaande donderdag ga ik zelf naar de Karpendonkse hoeve en morgen gaat een vriendin met haar man eten bij Avant Garde.

Ik vind het prima zo, merk dat ik een beetje sterren-moe begin te worden. :@
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:12:32 #51
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_108801137
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef SV-tje het volgende:

Het was helemaal goed vanavond. Super lekker eten en goede maar niet te opgedirkte bediening :Y *O*
  donderdag 8 maart 2012 @ 15:46:30 #52
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_108865670
Vanavond!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 10 maart 2012 @ 18:26:14 #53
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_108945105
Vanavond weer! *O*
(zal wel leeg zijn aan dit topic te zien) :D
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_108945437
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 18:26 schreef Sanne het volgende:
Vanavond weer! *O*
(zal wel leeg zijn aan dit topic te zien) :D
Ben 2x geweest afgelopen week, maar te druk gehad om een review te schrijven over Fred en Calla's. Was wel van plan om nog wat van me te laten horen. Anyways, veel plezier vanavond! *O*
pi_108948308
Ik had en reservering bij Lieve in Amsterdam. Maar wegens omstandigheden moest ik het afzeggen. :(
  zondag 11 maart 2012 @ 03:23:11 #56
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_108960251
Ik heb vanavond genoten!!! Nog meer dan afgelopen donderdag. Maar dat kwam vooral door de uitermate relaxte sfeer. Deze ga ik zeker nog een keertje doen, en dan graag met mijn lieve mannetje. <3
pi_111027527
Iemand toevallig al het wachtwoord voor dining with the stars ?
pi_111075410
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 08:22 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Iemand toevallig al het wachtwoord voor dining with the stars ?
jahoor.. pm maar ff
pi_111095264
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:21 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

jahoor.. pm maar ff
Bedankt *O*
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:07:01 #60
297177 DrParanoid
U made bro!?
pi_111128211
Tx danceplaza :) heb weer kunnen boeken bij de leest! :)
pi_111333182
ik zie dat naast dinerwithstars en restaurantweek weer een nieuwe initiatief is begonnen.

www.heerlijk10daagse.nl
pi_112269899
Ik heb nog een reservering openstaan voor Ron Blauw volgende week donderdag 7 juni om 19.00 voor 2 personen,

iemand intresse?
Anders annuleer ik mijn reservering

Stuur ff een DM met je naam en tel nummer :)
pi_114570224
Je kan alweer reserveren voor de restaurantweek van 27 augustus t/m 4 september 2012!
Ik ga weer terug naar het Kalkoentje, was me zeer goed bevallen de vorige keer dat ik er was.
Gaan er nog Fok!kers eten tijdens de restaurantweek of heeft de kredietcrisis te hard toegeslagen? :Y) :{
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_114571111
quote:
99s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:15 schreef Griebus het volgende:
Je kan alweer reserveren voor de restaurantweek van 27 augustus t/m 4 september 2012!
Ik ga weer terug naar het Kalkoentje, was me zeer goed bevallen de vorige keer dat ik er was.
Gaan er nog Fok!kers eten tijdens de restaurantweek of heeft de kredietcrisis te hard toegeslagen? :Y) :{
Natuurlijk is de kreditcrisis toegeslagen ;) En erger nog: er zijn geen diner-plaatsen voor Parkheuvel. Net nadat mijn moeder natuurlijk had besloten dat ze daar heel graag wilde gaan eten.

Wij kunnen kiezen uit Calla's of Fred. Ik laat ze het wel uitvechten. Alletwee kan ik niet betalen.
Ik ben altijd degene die het regelt, dus daarom maar 2 andere restaurants uitgezocht en gereserveerd.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:15:28 #65
297177 DrParanoid
U made bro!?
pi_114598233
Ga dat weekend waar het invalt al naar 2* restaurant bij de onderburen (Belgie dus) - helaas, dit keer geen leest voor mij :( volgende keer wel weer!
pi_114600538
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:42 schreef kahlie het volgende:

[..]

Natuurlijk is de kreditcrisis toegeslagen ;) En erger nog: er zijn geen diner-plaatsen voor Parkheuvel. Net nadat mijn moeder natuurlijk had besloten dat ze daar heel graag wilde gaan eten.

Wij kunnen kiezen uit Calla's of Fred. Ik laat ze het wel uitvechten. Alletwee kan ik niet betalen.
Ik ben altijd degene die het regelt, dus daarom maar 2 andere restaurants uitgezocht en gereserveerd.
ik vond eerlijk gezegt Parkheuvel erg tegenvallen.Iig geen 2 sterren waard.
pi_114601309
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:34 schreef DancePlaza het volgende:

[..]

ik vond eerlijk gezegt Parkheuvel erg tegenvallen.Iig geen 2 sterren waard.
Ik heb daar meerdere keren gegeten. Laatste keer viel juist Zwethheul tegen. Verder geen 2* restaurants gehad, dus dat weet ik verder niet.
pi_118857021
Het komt er weer aan ! Iemand nog een Amex code ? O-)

(ik wilde nog steeds een review schrijven van vorige keer :@ )
pi_118867864
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:06 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

Ik ben net afgelopen zaterdag met de heerlijk 10 daagse uit eten geweest in Seinpost. :)
Ik denk dat wij overslaan deze keer.
pi_118868113
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:06 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

Als je de code hebt mag je 'm best delen *; De Kromme Dissel zit altijd vol als ik om 't hoekje kom kijken!
We have far more in common than that which devides us..
pi_118927856
quote:
19s.gif Op maandag 5 november 2012 21:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Als je de code hebt mag je 'm best delen *; De Kromme Dissel zit altijd vol als ik om 't hoekje kom kijken!
Kromme Dissel doet niet mee deze keer. Helaas.

Voor alle mensen die willen reseveren:
http://www.diningwiththestars.nl/lang/en/acc/vip
Code: vip2012

Zelfde als vorige keer dus ;)

LET OP: Deze keer mogelijk wel annuleringskosten

[ Bericht 1% gewijzigd door kahlie op 07-11-2012 12:11:28 ]
pi_118929346
Dankjewel !! Ik heb een lunch geboekt bij Inter Scaldes *O*
pi_118929756
Diner voor 7 bij de Leest weer! Merci :)
pi_118930313
Geen annuleringskosten trouwens? Kan kosteloos wijzigen / annuleren nu.
pi_118930409
How can I cancel my reservation?
You can only cancel a reservation via www.diningwiththestars.nl. A cancellation via telephone, e-mail or via the restaurant itself is not possible. Click on the link ‘cancel reservation’. Here you fill in your reservationcode and your e-mailaddresss. The cancellation will automatically be send to the restaurant and the couverts that you reserved will automatically be available for others. Cancellations can not be revoked. On all the reservations are the general hospitality conditions applied. By cancelling a reservation in less then 72 hours before the reservation takes place we will charge you a certain amount.
pi_118930526
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:07 schreef DrParanoid het volgende:
How can I cancel my reservation?
You can only cancel a reservation via www.diningwiththestars.nl. A cancellation via telephone, e-mail or via the restaurant itself is not possible. Click on the link ‘cancel reservation’. Here you fill in your reservationcode and your e-mailaddresss. The cancellation will automatically be send to the restaurant and the couverts that you reserved will automatically be available for others. Cancellations can not be revoked. On all the reservations are the general hospitality conditions applied. By cancelling a reservation in less then 72 hours before the reservation takes place we will charge you a certain amount.
Ik ga niet deze keer, maar deze zin geeft duidelijk aan dat ze dus wel annuleringskosten willen berekenen als je dus te laat annuleert. Verder op staat ook deze:

"I paid in advance, am I still able to cancel my reservation?

In the event of cancellation the full amount will be reimbursed with a deduction of 20% in administrative costs if the cancellation is made up until five days before the reservation date. In the case of cancellation less than five days in advance, the full amount will be charged. The reservation is however transmissible. Cancellation is exclusively possible through the website www.diningwiththestars.nl. Cancellation via telephone, email or at the restaurant itself is not possible. Click on the link ‘Cancel Reservation’. Enter the reservation code for the reservation you intend to cancel and your email address. The cancellation will automatically be forwarded to the restaurant upon which the seats you had reserved will automatically be made available for new reservations. Cancellations cannot be revoked."

Dat is in strijd met het eerdere 'kosteloos' annuleren wat bij het reserveren staat. Wat ze gaan doen weet ik niet, maar ik dacht, ik zet het er voor de zekerheid bij.
pi_118930560
Ah ok, ik schrok namelijk al, het is gewoon kosteloos annuleren en er worden kosten in rekening gebracht bij 72- uur van te voren (wat heel normaal is, en volgens mij vorige keren ook :))
pi_118930605
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:11 schreef DrParanoid het volgende:
Ah ok, ik schrok namelijk al, het is gewoon kosteloos annuleren en er worden kosten in rekening gebracht bij 72- uur van te voren (wat heel normaal is, en volgens mij vorige keren ook :))
Vorige keren kon je tot 24 uur van te voren kosteloos annuleren. De regels zijn dus wel strenger geworden. Ik ga niet, dus ik weet niet precies hoe ze er mee om gaan, maar zet het er wel even bij voor mensen die wel reserveren. Het is immers veranderd en ik zie wel vaker in het topic dat mensen achteraf toch niet kunnen.
pi_118930652
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:12 schreef kahlie het volgende:

[..]

Vorige keren kon je tot 24 uur van te voren kosteloos annuleren. De regels zijn dus wel strenger geworden. Ik ga niet, dus ik weet niet precies hoe ze er mee om gaan, maar zet het er wel even bij voor mensen die wel reserveren. Het is immers veranderd en ik zie wel vaker in het topic dat mensen achteraf toch niet kunnen.
True, tx voor de reminder dan, een gewaarschuwd mens telt voor 2!
pi_118957956
Diner gereserveerd bij Cordial in Oss, kent iemand dit restaurant? ;)
pi_118978737
Parkheuvel weer :)
Whatever I want.
pi_119533057
1 december lekker lunchen bij Fred :D
Ben benieuwd!
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_122214699
Vanaf 1 maart t/m 10 maart is er weer de restaurantweek!
Zijn er al mensen die de vroegboek code hebben bemachtigd? Post hem hier of geef me een dm aub! :)
(wordt deze keer gesponsord door Nespresso)
pi_122214763
Heb al geboekt. 1x romantisch dineren met m'n partner in Savelberg (1 Michelin * ) en terug naar Seinpost (1 Michelin * ) , maar deze keer met familie.

Ik dm je ff.
pi_122214809
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:36 schreef kahlie het volgende:
Heb al geboekt. 1x romantisch dineren met m'n partner in Savelberg (1 Michelin * ) en terug naar Seinpost (1 Michelin * ) , maar deze keer met familie.

Ik dm je ff.
Mag ik ook een dm please?
pi_122214835
Ja, ik denk ik DM de een en daarna zet ik het hier, maar goed, het gaat ook altijd vrij snel op fok. Steven184 dus ook een dm gestuurd. Nu voor de rest:

Link: http://www.restaurantweek.nl/lang/en/acc/nespresso

Password: nespresso
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:52:18 #87
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_122215394
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:38 schreef kahlie het volgende:
Ja, ik denk ik DM de een en daarna zet ik het hier, maar goed, het gaat ook altijd vrij snel op fok. Steven184 dus ook een dm gestuurd. Nu voor de rest:

Link: http://www.restaurantweek.nl/lang/en/acc/nespresso

Password: nespresso
Dank!
pi_122215421
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:52 schreef Sanne het volgende:

[..]

Dank!
Geen probleem. Ik dacht dat er geen animo was deze keer en had het gisteren druk, dus vergeten te posten. :@ Sorry mensen. Je kon gisteren vanaf 10.00 al boeken.
pi_122216425
jesus alle sterren vol
Whatever I want.
pi_122217021
Maar toch bedankt voor de code trouwens Kahlie. No offence naar jou toe :P
Whatever I want.
pi_122217844
Well well, look at this crap...

quote:
"wij verdelen de beschikbare plekken altijd eerlijk over de verschillende groepen die starten met reserveren. Dit betekent dat je morgenochtend, maandagochtend en woensdagochtend nog 3x kans hebt om een van de populairdere plekken te bemachtigen. Als je op woensdagochtend om 10.00u klaar zit en je bent nergens lid van is het dus toch zeker mogelijk om in een sterrenrestaurant te kunnen dineren. Succes en alvast eet smakelijk!"
Whatever I want.
pi_122217907
Ik heb een lunch bij Amarone en een diner bij Zwetheul gereserveerd.
Ben benieuwd. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 29 januari 2013 @ 18:43:54 #93
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_122222738
Flinstering geboekt :D
pi_122224278
Dankjewel kahlie!
Wij gaan zelf 2 keer en met de schoonouders ook nog een keer lunchen dus dat wordt genieten :)
pi_122247397
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 16:50 schreef PeRi het volgende:
Well well, look at this crap...

[..]

Ben ik ff verrast en is mijn vertrouwen weer terug want

BAM! &Samhoud én Calla's voor mij.
Whatever I want.
pi_122247486
Eindelijk een keertje bij Fred kunnen reserveren
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  Redactie Frontpage woensdag 30 januari 2013 @ 10:44:45 #97
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_122247845
Oh wat leuk! Ik heb net dankzij Kahlie kunnen reserveren bij de Koriander in Drachten :D Nu alleen maar hopen dat we dan nog niets hebben, maar denk dat het wel meevalt :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_122247881
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:53 schreef kahlie het volgende:

[..]

Geen probleem. Ik dacht dat er geen animo was deze keer en had het gisteren druk, dus vergeten te posten. :@ Sorry mensen. Je kon gisteren vanaf 10.00 al boeken.
Op deze manier zullen ze snel weer gaan stoppen met dit soort acties.
pi_122248994
quote:
13s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:46 schreef Godtje het volgende:

[..]

Op deze manier zullen ze snel weer gaan stoppen met dit soort acties.
Ik reserveer al jaren via de weken die Dining City regelt. Zowel Restaurantweek als Dining with the Stars. De eerste jaren was het systeem zo lek als een mandje: juiste link, en je zat er zo in. De jaren daarna was het wachtwoord vaak ultiem makkelijk te raden. 1 jaar met AMEX hebben ze het redelijk goed beveiligt (laatste 4 cijfers). Er is nooit opgetreden tegen mensen die niet de juiste hoofdsponsor dingen hadden (Geen Nepresso Club-Member, geen AMEX-kaart).

Dus ik snap absoluut niet waar je het idee vandaan haalt dat deze acties zullen gaan stoppen? :?
pi_122249152
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:27 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ben ik ff verrast en is mijn vertrouwen weer terug want

BAM! &Samhoud én Calla's voor mij.
Stond al eerder in het topic al. De laatste jaren gaat het reserveren gefaseerd, dus dat is veel eerlijker. Vroeger had je echt 0,0 kans tenzij je bij de hoofdsponsor zat. Ben blij dat je hebt kunnen reserveren wanneer je wilde :)

Mensen die dat nu nog niet hebben gedaan besten kansen zijn:
- Zodra er weer een opening is voor nieuwe mensen (nieuwsbrieflezers, totale publiek e.d.)
- Last-Minute, tijdens de restaurantweek zelf. Check een dag later (24) ivm het annuleringssysteem of check de twitter van een bepaald restaurant of DiningCityNL. Ze laten vaak nog weten dat ze plekken hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')