American Express-card hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:29 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik en m'n vriendin gaan weer dit jaar.
Maar even een vraag. Hoe word je een vip zodat je eerder kan reserveren?
We zitten iedere keer wel bij goede restaurants die voor een ster gaan. Maar de sterren restaurants zijn meestal al vol geboekt.
Dus hoe worden wij vip??
Weet iemand dat?
Of hopen dat een fokker die heeft en hier de code post.quote:
Je moet dus een AMEX-card hebben om die VIP code vooraf te krijgen en dan nog zitten de betere sterrenrestaurants binnenn1 uur vol.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:06 schreef Joe-Momma het volgende:
Want?? Leg eens uit.
Ik heb wel een visacard.
Of zelf de code raden en dan merken dat hij zegt dat het morgen pas om 9.00 open gaatquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of hopen dat een fokker die heeft en hier de code post.
Goed zo, en anders enkel op pm.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:10 schreef kahlie het volgende:
Oh, btw, ik heb hem dus niet gepost, omdat ik niet zeker weet of hij gaat werken morgen. Als hij morgen werkt dan post ik hem.
Optie voor Avant Garde geboektquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:21 schreef kahlie het volgende:
Ok, hij doet het!
Inloggen via: http://www.restaurantweek.nl/vip
code: vip2012
Veel suc6 met reserveren!
Fijnquote:
Kan ook dat er later nog tijden bijkomen als iedereen mag reserveren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:08 schreef Helly het volgende:
[..]
Alleen op woensdag diner zie ik?
Of zou de rest voor vaste klanten ofzo zijn?
Dus weer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:40 schreef golfer het volgende:
Je moet dus een AMEX-card hebben om die VIP code vooraf te krijgen en dan nog zitten de betere sterrenrestaurants binnen1 uur vol.
Je kan ook gewoon het topic in de gaten houden. Er is altijd wel iemand die code wil delen. Ik had hem deze keer niet officieel en wilde degene die hem altijd krijgt bij ons in de famillie liever niet storen. Gewoon goed geraden en dat had je, van de vorige keren, ook wel kunnen weten.quote:
Asjequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:28 schreef DrParanoid het volgende:
Diner bij De Leest in Vaassen, tx kahlie
Daar gaat het mij niet om. Als je met VIP-code om 9:00 uur inlogt is een groot deel van de Michelinsterrenrestaurants al volgeboekt. Ra,ra...quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef kahlie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het topic in de gaten houden. Er is altijd wel iemand die code wil delen. Ik had hem deze keer niet officieel en wilde degene die hem altijd krijgt bij ons in de famillie liever niet storen. Gewoon goed geraden en dat had je, van de vorige keren, ook wel kunnen weten.
Bovendien is de kans groot dat er volgende week, als de rest van reserveren weer extra plaatsen bijkomen. Je kans is dus nog helemaal niet verkeken.
Huh? Ik kon om 9.00 niet eens inloggen. Dus heb ik gewacht. Om 10.11 ofzo kwam ik er opeens wel in. Dit is de VIP van de sponsors. Als je daar op let, heb je altijd alle tijd het eerste uur en plek!quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Als je met VIP-code om 9:00 uur inlogt is een groot deel van de Michelinsterrenrestaurants al volgeboekt. Ra,ra...
Vervolgens komen er een paar weken later altijd (...) weer opeens plekken vrij bij die tenten.
Ze hebben blijkbaar gewoon een aparte afspraak met Diningcity daarover.
En nog steeds geen bevestiging binnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef Inu het volgende:
Four Seasons in Rotterdam geboekt op de dag dat mijn lief 30 wordt
Je kan straks als het goed is via je mailadres bekijken welke reserveringen erop staan. Daar zou ik even op wachten. Dan krijg je een mail met je reserveringen en kan je hem annuleren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef Inu het volgende:
Ik heb nog steeds niks binnen en m'n vriend wil ook liever naar een restaurant dat niet meedoet. Zal ik er nog achteraan mailen?....
Indien het geen restaurant is met Michelin-ster (toeslag), dan krijg je idd 3 gangen voor ¤27,50. Meestal is er een vastgesteld menu. excl. drank iddquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:46 schreef Niveath het volgende:
Dus als ik ergens reserveer krijg ik voor 27,50 pp een diner? Simpel as that?
Exclusief drank neem ik aan.
Is het een beetje waard om voor een sterren restaurant te gaan trouwens? Of iemand anders die hier ervaring mee heeft?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:08 schreef kahlie het volgende:
[..]
Indien het geen restaurant is met Michelin-ster (toeslag), dan krijg je idd 3 gangen voor ¤27,50. Meestal is er een vastgesteld menu. excl. drank idd
Ik heb een paar keer bij een sterrenrestaurant gegeten tijdens de restaurant week en ik merkte geen verschil.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:12 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Is het een beetje waard om voor een sterren restaurant te gaan trouwens? Of iemand anders die hier ervaring mee heeft?
47.50 namelijk voor een 2 sterren restaurant diner, voor 45 kun je een normale lunch doen, voor 100 een uitgebreid diner.
Word er voor de restaurantweek gewoon wat op tafel gezet of is de kwaliteit zoals normaal (bediening / eten / etc)
Me 2!! Zondag 18:00 met 5 personen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:42 schreef Joe-Momma het volgende:
Wooohooo. Het is gelukt. Het word de moerbei in warmond!!
Ik heb in de restaurantweek goede ervaringen (Parkheuvel, Fred, Niven, Paul van Waarden) en slechte ervaringen (Zwethheul en Latour). Bij dining with the stars heb ik enkel goede ervaringen gehad (Amarone, Zwethheul, Parkheuvel) gehad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:12 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Is het een beetje waard om voor een sterren restaurant te gaan trouwens? Of iemand anders die hier ervaring mee heeft?
47.50 namelijk voor een 2 sterren restaurant diner, voor 45 kun je een normale lunch doen, voor 100 een uitgebreid diner.
Word er voor de restaurantweek gewoon wat op tafel gezet of is de kwaliteit zoals normaal (bediening / eten / etc)
Geen dankquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:02 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Me 2!! Zondag 18:00 met 5 personen.
Thanx Kahlie
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef SV-tje het volgende:
Met 2 vriendinnen op vrijdagavond naar Zuyd in Breda. Wolfslaar was inderdaad al vol, komende dagen nog kijken of er plekken vrij komen, dan ga ik nog omboeken.
En nog met m'n vriend op dinsdag naar de Molen in Kaatsheuvel
Beste tijden om voor nieuwe plekken te gaan kijken is a.s. dinsdag, wanneer de nieuwsbrief VIP's mogen inloggen. Vaak zijn er dan extra plekken bij sterrenzaken. Succes beide! Daarna is last minute meestal de beste kans.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:09 schreef LordLynx het volgende:
La Vilette en Allure geboekt ditmaal, helaas nergens mogelijkheid om te gaan lunchen dus alle sterrenzaken zaten vol
Ik heb ze een poosje geleden teruggegeven aan het systeem. Dan kunnen andere mensen lekker gaan eten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:18 schreef Cat22 het volgende:
Heeft er iemand hier belangstelling voor een diner bij Bretelli (Weert) voor 4 personen op woensdag?
Of voor een diner bij Avant Garde (Eindhoven) op vrijdag voor 2 personen?
De mensen die de vorige keer stikjaloers op me waren en gilden dat ze zoooo graag wilden gaan blijken allemaal niet te kunnen.
Het was helemaal goed vanavond. Super lekker eten en goede maar niet te opgedirkte bedieningquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef SV-tje het volgende:
Met 2 vriendinnen op vrijdagavond naar Zuyd in Breda. Wolfslaar was inderdaad al vol, komende dagen nog kijken of er plekken vrij komen, dan ga ik nog omboeken.
En nog met m'n vriend op dinsdag naar de Molen in Kaatsheuvel
Ben 2x geweest afgelopen week, maar te druk gehad om een review te schrijven over Fred en Calla's. Was wel van plan om nog wat van me te laten horen. Anyways, veel plezier vanavond!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:26 schreef Sanne het volgende:
Vanavond weer!
(zal wel leeg zijn aan dit topic te zien)
jahoor.. pm maar ffquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:22 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Iemand toevallig al het wachtwoord voor dining with the stars ?
Natuurlijk is de kreditcrisis toegeslagenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:15 schreef Griebus het volgende:
Je kan alweer reserveren voor de restaurantweek van 27 augustus t/m 4 september 2012!
Ik ga weer terug naar het Kalkoentje, was me zeer goed bevallen de vorige keer dat ik er was.
Gaan er nog Fok!kers eten tijdens de restaurantweek of heeft de kredietcrisis te hard toegeslagen?![]()
ik vond eerlijk gezegt Parkheuvel erg tegenvallen.Iig geen 2 sterren waard.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:42 schreef kahlie het volgende:
[..]
Natuurlijk is de kreditcrisis toegeslagenEn erger nog: er zijn geen diner-plaatsen voor Parkheuvel. Net nadat mijn moeder natuurlijk had besloten dat ze daar heel graag wilde gaan eten.
Wij kunnen kiezen uit Calla's of Fred. Ik laat ze het wel uitvechten. Alletwee kan ik niet betalen.
Ik ben altijd degene die het regelt, dus daarom maar 2 andere restaurants uitgezocht en gereserveerd.
Ik heb daar meerdere keren gegeten. Laatste keer viel juist Zwethheul tegen. Verder geen 2* restaurants gehad, dus dat weet ik verder niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:34 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
ik vond eerlijk gezegt Parkheuvel erg tegenvallen.Iig geen 2 sterren waard.
Ik ben net afgelopen zaterdag met de heerlijk 10 daagse uit eten geweest in Seinpost.quote:Op maandag 5 november 2012 18:06 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Het komt er weer aan ! Iemand nog een Amex code ?![]()
(ik wilde nog steeds een review schrijven van vorige keer)
Als je de code hebt mag je 'm best delenquote:Op maandag 5 november 2012 18:06 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Het komt er weer aan ! Iemand nog een Amex code ?![]()
(ik wilde nog steeds een review schrijven van vorige keer)
Kromme Dissel doet niet mee deze keer. Helaas.quote:Op maandag 5 november 2012 21:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als je de code hebt mag je 'm best delenDe Kromme Dissel zit altijd vol als ik om 't hoekje kom kijken!
Ik ga niet deze keer, maar deze zin geeft duidelijk aan dat ze dus wel annuleringskosten willen berekenen als je dus te laat annuleert. Verder op staat ook deze:quote:Op woensdag 7 november 2012 12:07 schreef DrParanoid het volgende:
How can I cancel my reservation?
You can only cancel a reservation via www.diningwiththestars.nl. A cancellation via telephone, e-mail or via the restaurant itself is not possible. Click on the link ‘cancel reservation’. Here you fill in your reservationcode and your e-mailaddresss. The cancellation will automatically be send to the restaurant and the couverts that you reserved will automatically be available for others. Cancellations can not be revoked. On all the reservations are the general hospitality conditions applied. By cancelling a reservation in less then 72 hours before the reservation takes place we will charge you a certain amount.
Vorige keren kon je tot 24 uur van te voren kosteloos annuleren. De regels zijn dus wel strenger geworden. Ik ga niet, dus ik weet niet precies hoe ze er mee om gaan, maar zet het er wel even bij voor mensen die wel reserveren. Het is immers veranderd en ik zie wel vaker in het topic dat mensen achteraf toch niet kunnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:11 schreef DrParanoid het volgende:
Ah ok, ik schrok namelijk al, het is gewoon kosteloos annuleren en er worden kosten in rekening gebracht bij 72- uur van te voren (wat heel normaal is, en volgens mij vorige keren ook)
True, tx voor de reminder dan, een gewaarschuwd mens telt voor 2!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:12 schreef kahlie het volgende:
[..]
Vorige keren kon je tot 24 uur van te voren kosteloos annuleren. De regels zijn dus wel strenger geworden. Ik ga niet, dus ik weet niet precies hoe ze er mee om gaan, maar zet het er wel even bij voor mensen die wel reserveren. Het is immers veranderd en ik zie wel vaker in het topic dat mensen achteraf toch niet kunnen.
Mag ik ook een dm please?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:36 schreef kahlie het volgende:
Heb al geboekt. 1x romantisch dineren met m'n partner in Savelberg (1 Michelin * ) en terug naar Seinpost (1 Michelin * ) , maar deze keer met familie.
Ik dm je ff.
Dank!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:38 schreef kahlie het volgende:
Ja, ik denk ik DM de een en daarna zet ik het hier, maar goed, het gaat ook altijd vrij snel op fok. Steven184 dus ook een dm gestuurd. Nu voor de rest:
Link: http://www.restaurantweek.nl/lang/en/acc/nespresso
Password: nespresso
Geen probleem. Ik dacht dat er geen animo was deze keer en had het gisteren druk, dus vergeten te posten.quote:
quote:"wij verdelen de beschikbare plekken altijd eerlijk over de verschillende groepen die starten met reserveren. Dit betekent dat je morgenochtend, maandagochtend en woensdagochtend nog 3x kans hebt om een van de populairdere plekken te bemachtigen. Als je op woensdagochtend om 10.00u klaar zit en je bent nergens lid van is het dus toch zeker mogelijk om in een sterrenrestaurant te kunnen dineren. Succes en alvast eet smakelijk!"
Ben ik ff verrast en is mijn vertrouwen weer terug wantquote:
Op deze manier zullen ze snel weer gaan stoppen met dit soort acties.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:53 schreef kahlie het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik dacht dat er geen animo was deze keer en had het gisteren druk, dus vergeten te posten.Sorry mensen. Je kon gisteren vanaf 10.00 al boeken.
Ik reserveer al jaren via de weken die Dining City regelt. Zowel Restaurantweek als Dining with the Stars. De eerste jaren was het systeem zo lek als een mandje: juiste link, en je zat er zo in. De jaren daarna was het wachtwoord vaak ultiem makkelijk te raden. 1 jaar met AMEX hebben ze het redelijk goed beveiligt (laatste 4 cijfers). Er is nooit opgetreden tegen mensen die niet de juiste hoofdsponsor dingen hadden (Geen Nepresso Club-Member, geen AMEX-kaart).quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op deze manier zullen ze snel weer gaan stoppen met dit soort acties.
Stond al eerder in het topic al. De laatste jaren gaat het reserveren gefaseerd, dus dat is veel eerlijker. Vroeger had je echt 0,0 kans tenzij je bij de hoofdsponsor zat. Ben blij dat je hebt kunnen reserveren wanneer je wildequote:Op woensdag 30 januari 2013 10:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ben ik ff verrast en is mijn vertrouwen weer terug want
BAM! &Samhoud én Calla's voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |