Inderdaad. Jammer voor je.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:00 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
En Tom, jammer voor jou, je kunt niet iedereen aardig vinden toch?
Ja ik huil tranen met tuiten, nou goed?quote:
Kan jij even je mond houden? Ik geloof dat je me nog niet eens 1 minuut op de server heb meegemaakt überhauptquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:02 schreef Stokstaart het volgende:
pffffff wat een aandachtshoer die lorrelies
Bitch get back in the kitchen please.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:02 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja ik huil tranen met tuiten, nou goed?
Nee, ik vind gewoon niet dat je zo tegen mensen kan doen. Ik heb het lang niet alleen over mezelf, maar ook over andere onschuldige mensen die júist gezellig of een beetje gek zijn. Maar zolang je niet onaardig en irritant tegen anderen bent, hoor je er niet bij tegenwoordig
sorry maar met jou praat ik niet meer je maakt je druk en doet naar terwijl er niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:02 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja ik huil tranen met tuiten, nou goed?
Nee, ik vind gewoon niet dat je zo tegen mensen kan doen. Ik heb het lang niet alleen over mezelf, maar ook over andere onschuldige mensen die júist gezellig of een beetje gek zijn. Maar zolang je niet onaardig en irritant tegen anderen bent, hoor je er niet bij tegenwoordig
Jij naar je trollcavequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bitch get back in the kitchen please.
Jawel toevallig was ik er wel, jij was bezig met je spookhuis bezig met je spookhuis bezig met je spookhuis bezig met je spookhuis bezig met je spookhuis enz enzquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:03 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Kan jij even je mond houden? Ik geloof dat je me nog niet eens 1 minuut op de server heb meegemaakt überhaupt
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:02 schreef Jajong het volgende:
Haha is Snorrenbaard joostmakaay?
Ik snap niet waarom jij en maurisio zo aan 't miepen zijn. Ik praat alleen als er tegen mij gepraat wordt, en af en toe probeer ik lollig te zijn. Maar jij komt binnen, en letterlijk je EERSTE zin was: OMG JAJONG EN LORRELIES TERUG OMGZ!!. En daarna mij te beschuldigen van het feit dat ik de reden ben waarom deze reset en whitelist etc. zijn gebeurd, terwijl ik gisteren voor het eerst sinds maanden weer op de server speel. En als ik dan zeg dat je rustig aan moet doen zeg je dat ik kanker moet krijgen, en dit meerdere keren. Ja dan vraag je om een ban.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:04 schreef Jajong het volgende:
En bobbernaut, wie ben jij? Ik hoor alleen van iedereen dat je heel irritant bent. Ik weet het zelf niet aangezien ik nog geen minuut samen met jou heb gespeeld in Minecraft dus waarom jij het nou ineens nodig vindt om je pijlen op mij te richten...? Denk je jezelf zo weer binnen te kunnen gidsen ofzo?
Dat jij nou zo aan het meelopen bent met de restquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jawel toevallig was ik er wel, jij was bezig met je spookhuis bezig met je spookhuis bezig met je spookhuis bezig met je spookhuis bezig met je spookhuis enz enz
Dat heb je echt 1000x lopen zeggen, superirritant.
Houd jij ook eens op hey, jij zit ook alleen maar te stoken. Negeer elkaar gewoon.quote:
Gast wat lul jequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:05 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat jij nou zo aan het meelopen bent met de rest
Wat moet ik anders antwoorden als iemand vraagt waar ik ben of wat ik aan het doen ben hè?
ik heb wel met jou gespeeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:04 schreef Jajong het volgende:
En bobbernaut, wie ben jij? Ik hoor alleen van iedereen dat je heel irritant bent. Ik weet het zelf niet aangezien ik nog geen minuut samen met jou heb gespeeld in Minecraft dus waarom jij het nou ineens nodig vindt om je pijlen op mij te richten...? Denk je jezelf zo weer binnen te kunnen gidsen ofzo?
Gast, het ging erover dat jij nadat iemand een reactie over ChopTree plugin had, zei 'wat een kklame plugin' daarna begin je te roepen 'praat niet tegen mij' Oké mij best. Maar daarna komt Rijswijk en dattie boos was dat de map was gereset en zijn werk weg was, ga jij lekker stoken met 'het was toch lelijk' of iets anders in provocerende zin.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:02 schreef Jajong het volgende:
Haha is Snorrenbaard joostmakaay?
Ik snap niet waarom jij en maurisio zo aan 't miepen zijn. Ik praat alleen als er tegen mij gepraat wordt, en af en toe probeer ik lollig te zijn. Maar jij komt binnen, en letterlijk je EERSTE zin was: OMG JAJONG EN LORRELIES TERUG OMGZ!!. En daarna mij te beschuldigen van het feit dat ik de reden ben waarom deze reset en whitelist etc. zijn gebeurd, terwijl ik gisteren voor het eerst sinds maanden weer op de server speel. En als ik dan zeg dat je rustig aan moet doen zeg je dat ik kanker moet krijgen, en dit meerdere keren. Ja dan vraag je om een ban.
Waarom kan niemand daar mee omgaan? Alsof ik sommige mensen niet irritant vond, ffs.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast wat lul je
Je was gewoon irritant. Klaar. Wat anderen vinden is totaal niet relevant hoor
Nee dat heb je nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb wel met jou gespeeld.
en je was erg irritant..
Dat is ook een homofiele plugin. Praktisch cheaten. Maar wat jij zegt is gewoon niet waar. Ik heb nooit gezegd dat zijn shit lelijk was of iets wat daar op lijkt. Wat ik zei is dat we het deden om hem te trollen, en sorry hoor, als je daarvan zo gaat ragen dan moet je echt terug naar de kinderspeelzaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:07 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Gast, het ging erover dat jij nadat iemand een reactie over ChopTree plugin had, zei 'wat een kklame plugin' daarna begin je te roepen 'praat niet tegen mij' Oké mij best. Maar daarna komt Rijswijk en dattie boos was dat de map was gereset en zijn werk weg was, ga jij lekker stoken met 'het was toch lelijk' of iets anders in provocerende zin.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:05 schreef Berend. het volgende:
Gaan we hier nou met 10 mensen tegen 1?
Bah
Ken je verder niet persoonlijk , maar toen ik er was en jij was er ook (dinsdag?) was je zoveel aan het typen dat de hele server last van lag had. Dus ik wilde bouwen, relaxt en autistisch en jij bleef maar spammen. Dat ervaren mensen denk ik wel als hinderlijk jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:08 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Waarom kan niemand daar mee omgaan? Alsof ik sommige mensen niet irritant vond, ffs.
JULLIE stellen jullie aan hoor, niet ik. Ik kom op voor mezelf, jullie lopen alleen achter de persoon met de meeste dominantie aan.
Ik heb nooit iemand daar iets over horen zeggen. Normale volwassen mensen communiceren dat met elkaar. Verder ben ik vaak genoeg melig geweest en daar hoor ik niks over....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je gaf zelf al aan dat je erg melig was, nouja op een gegeven moment wordt dat wel heeeel erg irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |