Realistisch heet dat, enne dat getroll begint bij sommige vervelend te worden. Vooral als niets zeggende mensen dat doen.quote:[..]
Dat is ook een homofiele plugin. Praktisch cheaten. Maar wat jij zegt is gewoon niet waar. Ik heb nooit gezegd dat zijn shit lelijk was of iets wat daar op lijkt. Wat ik zei is dat we het deden om hem te trollen, en sorry hoor, als je daarvan zo gaat ragen dan moet je echt terug naar de kinderspeelzaal.
Channels? Waar was dat ook alweer voor?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken je verder niet persoonlijk , maar toen ik er was en jij was er ook (dinsdag?) was je zoveel aan het typen dat de hele server last van lag had. Dus ik wilde bouwen, relaxt en autistisch en jij bleef maar spammen. Dat ervaren mensen denk ik wel als hinderlijk ja
Channels?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Channels? Waar was dat ook alweer voor?
Dat is anders melig. Er is een verschil tussen mannen-melig en vrouwen-melig. Dat tweede is vaak irritant.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand daar iets over horen zeggen. Normale volwassen mensen communiceren dat met elkaar. Verder ben ik vaak genoeg melig geweest en daar hoor ik niks over....
Die plugin was trouwens Loons idee, en een vet goed idee, hoewel hij geloof ik problemen gaf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:07 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Gast, het ging erover dat jij nadat iemand een reactie over ChopTree plugin had, zei 'wat een kklame plugin' daarna begin je te roepen 'praat niet tegen mij' Oké mij best. Maar daarna komt Rijswijk en dattie boos was dat de map was gereset en zijn werk weg was, ga jij lekker stoken met 'het was toch lelijk' of iets anders in provocerende zin.
Ja dat is Engels... weet je wel....quote:
Ik wel, genoeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand daar iets over horen zeggen. Normale volwassen mensen communiceren dat met elkaar. Verder ben ik vaak genoeg melig geweest en daar hoor ik niks over....
Ik ben vrouwenmelig.......quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat is anders melig. Er is een verschil tussen mannen-melig en vrouwen-melig. Dat tweede is vaak irritant.
En, hield je dat voor je, of besprak je dat met Lorrelies?quote:
Maar jij zegt niet de heletijd, aaaw wat liefvvv, aaaw wat schaattiggg, omggg een babyschaapje, aaaw wat een lief kippetje, haha dat is grapgz0rquote:
Pffffff ga zielig doen en verder janken dan. Ik zeg alleen wat ik ervaren heb met jou. Verder boeit het me geen kanker wie wel of niet op die lijst staat. Je vraagt toch om een verklaring waarom je er niet bent of niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:13 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja dat is Engels... weet je wel....
Maar laat ook maar, één meisje tegen jullie allemaal schiet inderdaad niet op hè![]()
Volgensmij post deze man ook in KLB.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pffffff ga zielig doen en verder janken dan. Ik zeg alleen wat ik ervaren heb met jou. Verder boeit het me geen kanker wie wel of niet op die lijst staat. Je vraagt toch om een verklaring waarom je er niet bent of niet?
Ik heb nooit ook maar iets gehoord.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En, hield je dat voor je, of besprak je dat met Lorrelies?
Nouja om even lullig te zijn, de meeste mogen haar niet punt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En, hield je dat voor je, of besprak je dat met Lorrelies?
Ken haar echt totaal niet, maar ze manipuleert de hele bende bij elkaar en is totaal niet aanspreekbaar of zoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nouja om even lullig te zijn, de meeste mogen haar niet punt.
wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet.
[..]
Dat is ook een homofiele plugin. Praktisch cheaten. Maar wat jij zegt is gewoon niet waar. Ik heb nooit gezegd dat zijn shit lelijk was of iets wat daar op lijkt. Wat ik zei is dat we het deden om hem te trollen, en sorry hoor, als je daarvan zo gaat ragen dan moet je echt terug naar de kinderspeelzaal.
ah ok, lor en ik waren nog positief.. de rest was KANKER CREEPER etc..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat geldt ook voor mor en bob. Flod telt niet mee daarbij.
Dude. WTF manipuleren?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken haar echt totaal niet, maar ze manipuleert de hele bende bij elkaar en is totaal niet aanspreekbaar of zo. Zelfs niet als je alleen argumenten opnoemt. Ik ben/was klaar met haar vanaf nu gewoon negeren
quote:
Praat je eigen gedrag nou niet goed bob.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wel.
[..]
ah ok, lor en ik waren nog positief.. de rest was KANKER CREEPER etc..
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nouja om even lullig te zijn, de meeste mogen haar niet punt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:15 schreef Berend. het volgende:
Jongens zullen we hier even mee ophouden?
Wat?quote:
Bedoel je dan dat Bobbernaut steeds lag te schelden in de server etc?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Praat je eigen gedrag nou niet goed bob.
Oh ik zie hem gewoon.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Werkt niet en ben benieuwd welk plaatje het is
Je zag het natuurlijk niet goed tussen al z'n andere spam door. Maar hij is zoals ik al EERDER zei al vaak genoeg gewaarschuwd, gekicked en geband.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat Bobbernaut steeds lag te schelden in de server etc?
Ok.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Praat je eigen gedrag nou niet goed bob.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Lorrelies het volgende:
Hoe durven jullie wel niet tegen een lief meisje
Tsjongejonge
Ik wist hetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:20 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Oh ik zie hem gewoon.
Het is een goede matige garp van een bekende overlede zanger die popcorn eet
Klassieker in het minecraft topicquote:
Ja die jaquote:
Niet? Je was er zeker niet toen ik dronken op MC zat.... Maar thats besides the point. Maar dan nog, als je iemand buiten sluit over de manier waarop diegene chat dan is dat een zwaktebod. Je bent dan namelijk niet in staat geweest als server administratie om het probleem op een volwassen manier op te lossen. In plaats daarvan loop je weg voor de problemen. Of dat nou Mordcai is, of Bobber, of Power, of trollende users, of mensen die mekaar niet echt mogen, of mensen die elkaars gebouwen lelijk vinden, of menden die mekaar uitschelden etc etcquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar jij zegt niet de heletijd, aaaw wat liefvvv, aaaw wat schaattiggg, omggg een babyschaapje, aaaw wat een lief kippetje, haha dat is grapgz0r
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Niet? Je was er zeker niet toen ik dronken op MC zat.... Maar thats besides the point. Maar dan nog, als je iemand buiten sluit over de manier waarop diegene chat dan is dat een zwaktebod. Je bent dan namelijk niet in staat geweest als server administratie om het probleem op een volwassen manier op te lossen. In plaats daarvan loop je weg voor de problemen. Of dat nou Mordcai is, of Bobber, of Power, of trollende users, of mensen die mekaar niet echt mogen, of mensen die elkaars gebouwen lelijk vinden, of menden die mekaar uitschelden etc etc
Nee in plaats daar van wordt de server gerest, alsof je daar mee de achterliggende problemen oplost? Nu is er een community die goed liep kapot gemaakt. Er liepen geweldig toffe projecten van meerdere mensen, Metro, Stadjes project, etc, mensen voelde zich over het algemeen best wel tof op de server. Ja er waren problemen, maar dat hoort nou eenmaal bij een server, als je dat niet wilt dan moet je lekker een server hosten met z'n drieën ofzo.
En dan nog even over het argument dat het zoveel geld kostte. Ik heb 30 euro gedoneerd in December, en ik was best bereid iedere maand dat bedrag neer te leggen voor de lopende FOKcraft server. Nu betaal je +/- 12,50 per maand, en heb je een zak vol donaties om de server te hosten. Dus dat dit goedkoper voor jou is, dat is natuurlijk een kul argument.
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je zag het natuurlijk niet goed tussen al z'n andere spam door. Maar hij is zoals ik al EERDER zei al vaak genoeg gewaarschuwd, gekicked en geband.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |