Loop jij nou echt op elk vrouwtje te geilen?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Loop jij nou echt op elk vrouwtje te geilen?
Ja dat doen jullie toch ook?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Loop jij nou echt op elk vrouwtje te geilen?
Je snapt wel wat ik bedoelquote:
Dat alcohol de hersencellen aantast is een mythe.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:27 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)emaakt_van_huid.html
ja we kunnen straks gewoon door drinken zonder denk capaciteit te verliezen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat alcohol de hersencellen aantast is een mythe.
ohw en dit dan?? hoe zit dit??quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat alcohol de hersencellen aantast is een mythe.
Le-zen. Dat gaat over chronisch alcoholisme.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohw en dit dan?? hoe zit dit??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Korsakov
ja maar de alcohol zorgt dan toch voor hersenschadequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Le-zen. Dat gaat over chronisch alcoholisme.
goed puntquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
ipv over dat gezever te ouwenhoeren, kun je beter nog een biertje pakken
Ja, maar ik ben al vaak genoeg mensen tegengekomen die denken dat je bij ieder biertje een hersencel verliestquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar de alcohol zorgt dan toch voor hersenschade
dan moet je zeggen, dat kan niet want die ene van jou is er toch ook nog!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben al vaak genoeg mensen tegengekomen die denken dat je bij ieder biertje een hersencel verliest
Dat zou best zo kunnen zijn, maar een paar hersencellen meer of minder maakt geen reet uitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben al vaak genoeg mensen tegengekomen die denken dat je bij ieder biertje een hersencel verliest
lol?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Eén of andere mongool zit met een laserpointer in mijn kamer te schijnen
Ik heb een 20 mW, maar geen batterijenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:00 schreef KoningStoma het volgende:
Koop een 100 mW laser en schijn terug
Ook niet in de afstandsbediening van je tv ofzo?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Zou een spiegel werken?
[..]
Ik heb een 20 mW, maar geen batterijen
Spiegel werkt zeker, maar als je batterijen hebt zou ik hem terugpakkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Zou een spiegel werken?
[..]
Ik heb een 20 mW, maar geen batterijen
200 mW hier, vorige week was er ook 1tje bezig. Kwartier later ff terug doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:00 schreef KoningStoma het volgende:
Koop een 100 mW laser en schijn terug
Ik kan ook wel foto's posten van sexy mannen maar daar doe ik jullie geen plezier meequote:
Doopstah welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan ook wel foto's posten van sexy mannen maar daar doe ik jullie geen plezier mee
Check die praatjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Nah, ik denk te weten waar het vandaan komt, dadelijk eens naartoe lopen
Nja of je bent potquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan ook wel foto's posten van sexy mannen maar daar doe ik jullie geen plezier mee
Hoe kortzichtig ben jij dan, dus omdat ik andere vrouwen knap vind ben ik meteen pot? Bij vrouwen ligt dat toch heel anders dan bij mannen.quote:
>.<quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe kortzichtig ben jij dan, dus omdat ik andere vrouwen knap vind ben ik meteen pot? Bij vrouwen ligt dat toch heel anders dan bij mannen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
You have no idea who you're talking to!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |