Hoezo oplichten? Ik heb inmiddels meer dan 9000 meubi en ben gelukkiger dan ooit tevoren!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:12 schreef themole het volgende:
En die mannen van MapleStory lachen de ballen uit hun broek.
Habbo en Runescape zijn ook op dat soort principes gebouwt => Kinderen oplichten. Verder zou ik je kind alles gewoon laten terugbetalen.
Godverdomme, kijk die blauwe bank. Deze man heeft guap dikke cash money.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoezo oplichten? Ik heb inmiddels meer dan 9000 meubi en ben gelukkiger dan ooit tevoren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt het gewoon niet hebben dat jij niet zo'n mooie kamer hebt als ik en daarbij dat je geen zier voorstelt in de habbo-wereld.![]()
quote:
Je hebt me door hihihiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoezo oplichten? Ik heb inmiddels meer dan 9000 meubi en ben gelukkiger dan ooit tevoren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt het gewoon niet hebben dat jij niet zo'n mooie kamer hebt als ik en daarbij dat je geen zier voorstelt in de habbo-wereld.![]()
Heeft ie van papa, die eigenlijk 0906 nummers belt. Jochie kan zich toch ook vergissen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:33 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar een beetje dom van je om hem niet uit te leggen dat ie niet zomaar naar dat soort nummers moet bellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |