quote:
Tis Jorrit ook gelukt om ut te vindenquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Laat maar al gevonden. Kut site overigens. Niet echt een logische manier om deel te nemen aan poules, maar het is mij gelukt
Nederland wordt Europees Kampioen
Als 2-voudig oudwinnaar kon ik het niet laten om nog eenmaal mijn briljante voetbal kennis te tonen
Zie dat je niet (meer) in het lijstje staat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:43 schreef jpjedi het volgende:
Ja?... En gaat nog iemand vertellen waar?? Of maken we er een raadseltje van?
Tnx! Heb me gelijk aangemeldquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Zie dat je niet (meer) in het lijstje staat.![]()
http://voetbalpoules.nl/poules.asp?id=10172
Moet je het ff Whatsappen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tnx! Heb me gelijk aangemeld
Een aantal prominenten moeten nog wel invullen!
waar je mee omgaat wordt je mee besmet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je een Marokkaan?
Dan is die al verder dan alleen een eitje bakken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:54 schreef Sickert het volgende:
Berg afwaards gegaan met die arme jongen
Ik weet nog dat je (C)Ko(c)k wilde worden, wat is er nu van je terecht gekomen?
Toch niet bij de Mac Donalds hamburgers aan t draaien
ben nu kok maar ga nu andere opleiding doen grafische vormgeving in febuariquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:54 schreef Sickert het volgende:
Berg afwaards gegaan met die arme jongen
Ik weet nog dat je (C)Ko(c)k wilde worden, wat is er nu van je terecht gekomen?
Toch niet bij de Mac Donalds hamburgers aan t draaien
WTF, hoe heb jij de weg onder je steen vandaan gevonden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:44 schreef IJsmuts het volgende:
kokkie..., welcome in 2012..., alles gaat tegenwoordig via de whatsapp
IJs! Ouwe kanalen veger!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:44 schreef IJsmuts het volgende:
kokkie..., welcome in 2012..., alles gaat tegenwoordig via de whatsapp
Ik niet. Ik heb hier al die tijd de boel warm gehouden voor jullie returnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:10 schreef Sickert het volgende:
Haha iedereen kruipt onder zn steen vandaan
11 berichten nog, Dat gaat pas gebeuren i september ben ik bang.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:12 schreef jpjedi het volgende:
Topic volspammen vandaag?
Waar zijn Di3ki3 en Escape_nl?
Mooi man! Meisje-Jongen? Hoeveel maanden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef IJsmuts het volgende:
Ik zat idd onder een steen te broeden laatste jaar.., er is en baby IJsje inmiddels <3
Dat was speciaal om jou buiten te houden Kokkie!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:31 schreef Silver_Shark het volgende:
ah dus BoF is nu verder gegaan op WA ik niks vanaf weten mij weer buiten sluiten enz
btw gefeliciteerd ijs, middlename is toch wel 'foxie'
is goed, dacht dat we vrienden warenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat was speciaal om jou buiten te houden Kokkie!
Ah je hebt je humor nog niet verloren!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
is goed, dacht dat we vrienden waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |