Je moet dus de file ontwijken, niet handbakken .quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:01 schreef Bart-Willem het volgende:
Ik zweer bij automaten, voor mij nooit meer wat anders. Elke keer als ik in een handbak-auto stap dan rij ik weer de file in en zit ik alles en iedereen te vervloeken.
Amen.quote:
Hangt er van af wat je wilt, vanaf '99 is de overgang naar ph2 gestart, en de eerste modellen zijn beduidend goedkoper. De echte ph2 wordt een stuk prijziger, en als je dan een goede auto wilt hebben denk ik dat je wel duurder uit bent dan 2500 euro. Maar ik heb er niet echt hard naar gezocht, eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Amen.
Is 2000-2500 een re๋el budget voor een 1999/2001 S40 2.0 met automaat? Wil begin volgend jaar weer een normale auto rijden dus ben nu even aan het ori๋nteren.
Ik heb werkelijk geen idee. Hopelijk ergens rond de 1 op 10, als ik her en der wat advertentie's mag geloven.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Wat slurpt dat?
ja, benzine ja. Hoeveel?
De mijne wel iig . En das niet eens een 2.0. Wel maar +/- 90K op de teller.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:28 schreef H-D het volgende:
Volgens mij zijn die Phase II vaak toch nog wel stuk prijziger dan 2500 idd
Die van Hyman was ook duurder. En dan is dat ook nog eens een handgeschakelde LPG bak met 270.000 kilometer. Plus wat onderhoud wat nog gedaan moest wordenquote:
Maar een Phase I heeft naar mijn idee weer wat tekortkomingen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:00 schreef H-D het volgende:
Kortom..voor dat budget beter naar Phase I kijken
Sowieso is Phase II ook mooier...maarrr gezien het budget waar ie het over had^^ 2000-2500..en je wilt een S40 2.0 aut. dan is een Phase I misschien toch realistischer ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar een Phase I heeft naar mijn idee weer wat tekortkomingen.
Zeker, dat moet ik toegeven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:26 schreef H-D het volgende:
[..]
Sowieso is Phase II ook mooier...maarrr gezien het budget waar ie het over had^^ 2000-2500..en je wilt een S40 2.0 aut. dan is een Phase I misschien toch realistischer ?
1 op 10 klinkt meteen zoveel zuiniger dan 1 op 9 h่.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:36 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Hopelijk ergens rond de 1 op 10, als ik her en der wat advertentie's mag geloven.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:38 schreef Tomaz het volgende:
[..]
1 op 10 klinkt meteen zoveel zuiniger dan 1 op 9 h่.
3000+1600 grote beurtquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die van Hyman was ook duurder. En dan is dat ook nog eens een handgeschakelde LPG bak met 270.000 kilometer. Plus wat onderhoud wat nog gedaan moest worden
Oh dacht juist andersom, dat benzinehokken duurder zijn dan LPG auto's door de hogere kilometerstand.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
3000+1600 grote beurt
Maar dan heb je dus wel lpg. Phase 2's zonder lpg kosten ook wel rond de 2500. Op lpg meestal nog een 1000ค duurder
Zoals?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar een Phase I heeft naar mijn idee weer wat tekortkomingen.
Niet als je ook nog een redelijke kmstand wil hebben, mijne had 258dkm. Dat was redelijk weinigquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh dacht juist andersom, dat benzinehokken duurder zijn dan LPG auto's door de hogere kilometerstand.
Interieur is gewoon minder mooi en de raamschakelaars zitten bij de handrem ipv in de deur. Daarnaast zijn de Phase I veel roestgevoeliger naar mijn idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |