Dat ziet er fantastisch uit!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:52 schreef Gambolputty het volgende:
In de categorie "Volvo-weer": uitzicht vanuit een V70 vorige maand in Duitsland.
[ afbeelding ]
Tsjechië, over 20 dagen. Er ligt nu al 2 meter.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:52 schreef Gambolputty het volgende:
In de categorie "Volvo-weer": uitzicht vanuit een V70 vorige maand in Duitsland.
[ afbeelding ]
Ik had er geen problemen mee vanmorgen om 6.15quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:01 schreef Hyman het volgende:
hmm -10 vannacht. kieken of ie nog start.
740 station? Mss sedanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:27 schreef wil-bert het volgende:
Ik heb al een beetje gegoogled, maar veel echt duidelijke antwoorden vind ik niet. Daarom probeer ik het hier![]()
Samen met een maat zijn we van plan een roadtrip door Oost Europa te maken en dan met een Volvo icm een tent. Alles is best wel low budget, dus ik was benieuwd of jullie misschien wat tips hadden voor een goede stationwagen!
De enige eisen zijn: onverwoestbaar (moet ongeveer 5 tot 10 dkm rijden), zuinig, goedkoop (budget is max 1500 euro). En tja comfort; een stoel is prettig.
Welke Volvo is hiervoor echt de beste?
Alvast bedankt!!![]()
Op een 960 kun je ook niet echt het predikaat 'zuinig' plakkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:55 schreef tupolev141 het volgende:
Ik ben dan wel maar een toekomstig Volvorijder, maar ik zal toch mijn zegje doen: Als het een station moet zijn dan kom je automatisch uit op 740/760 en 940/960. Kunnen jullie zelfs binnen slapen als het echt pokkeweer isIk zie wel op Marktplaats dat bvb 960s nog best prijzig zijn.
Als jullie er klaar meer zijn koop ik hem wel over, mits station.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:01 schreef wil-bert het volgende:
Ahh dank jullie wel!Dat wordt marktplaats afstruinen, opzich ook geen straf
Oh die is zo vet! Wil ik eigenlijk ook maar vind 'm nogal prijzig. En mijn huidige telefoon is kut(HTC HD2)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, al sinds de eerste dag van uitgave. Ik was de eerste van het dorp
Vanmiddag wat parkeerterreinen getest hier in de buurt maar driften met voorwielaandrijving is het toch nietquote:
2.5 TDI van '97. In Sportsline uitvoeringquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:27 schreef H-D het volgende:
Nice! Watvoor uitvoering/motor en alles?^^
Nicequote:Op zondag 5 februari 2012 09:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
2.5 TDI van '97. In Sportsline uitvoeringBen erg benieuwd
Dan zou een standkachel wel lekker zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef Bart-Willem het volgende:
[ afbeelding ]
Grom, morgen dat ding uitgraven.
Vanmiddag toegezegd de auto te kopen. De verkoper moet nog even wachten op een blokwissel in z'n V70N, en mijn auto is ook nog niet verkocht.quote:
Feliciteerd dan!..Veel plezier ermeequote:Op zondag 5 februari 2012 21:04 schreef IrishBastard het volgende:
Vanmiddag toegezegd
[..]
Vanmiddag toegezegd de auto te kopen. De verkoper moet nog even wachten op een blokwissel in z'n V70N, en mijn auto is ook nog niet verkocht.
Komt dus van een liefhebber, en er is behoorlijk wat aan onderhoud gedaan (de V70N is toevallig langs gekomen, en hij ging er van uit lang zelf mee te rijden). Vacuümpomp, stuurbekrachtigingspomp, 40k terug alle riemen, alle vacuümslangen vervangen voor siliconen, bloksteun etc. etc.
Airco werkt, is afgelopen zomer nog afgevuld en nagelopen (met certificaat). Verder een pak rekeningen, en een nieuw gespoten achterbumper en R voorbumper. Verder in 't interieur nog het een en ander vervangen, dus echt 'n nette wagen.
Heeft 352k gelopen, maar ligt erg strak (zitten ook wat andere stabilisatorstangen en een orig. veerpootbrug en R verlagingsveren op) op de weg. Startte vanochtend netjes, ondanks dat 'ie buiten stond
Dat zou ik even moeten checken, zou prima kunnen. Hij heeft ze toch liggen, dus ik zou ze gewoon kunnen passen natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2012 00:07 schreef Bart-Willem het volgende:
Ik vind 't wel stoer staan!Die V50-dingen passen toch niet zomaar?
Ze zijn welliswaar 5x108 en de ET-waarde komt overeen, maar 't gat van de naaf toch niet?
De kosten voor de wissel zijn niet voor mij, de auto werd verkocht zonder, maar in overleg met. Dat betekent dus dat ik de meerprijs van de grotere velgen, en de BBK zou moeten betalen. Da's het mij niet waard, los van het feit dat ik de velgen te groot vind.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:36 schreef r8v2 het volgende:
De BBK eronderuit halen? Ben je op je hoofd gevallen.
Vergeet niet dat je door het grotere remoppervlak ook veel fijner kan doseren. Daarbij kost het eronderuit halen en origineel opbouwen meer dan dat je gewoon 17inch winterwielen fixt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |