quote:I never felt what you call guilt,
I still believe "Do what thou wilt",
My sorrow will destroy the world I've built
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Foei! Maar wat kan hij hier mogen wat wij niet kunnen..? O, wacht..
![]()
Sympathieke lieve jongen toch. Hij is ook nog eens samen met zijn vriendin bij DWDD geweestquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
Voor kapiteintje:
Wat een ideale schoonzoon
Gewoon sos en alcohol denk ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan ik dit filmpje nog nooit gezien hebben?
Wat heeft die boi gebruikt daar?
Daarom snap ik die hele act in de arena ook niet. Misschien kan hij gewoon echt niet tegen bier?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sympathieke lieve jongen toch. Hij is ook nog eens samen met zijn vriendin bij DWDD geweest
Ajax TV boodschappen doen met Vertonghen, alleen daarom heb ik al EL![]()
Oh shit...ik vind 'm hier nog wel prima te doen. Waar haalt hij dat gedrag vandaan dan tegenwoordig?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sympathieke lieve jongen toch. Hij is ook nog eens samen met zijn vriendin bij DWDD geweest
Ajax TV boodschappen doen met Vertonghen, alleen daarom heb ik al EL![]()
Valt ook wel mee, maar als je zovaak van Ajax verliest met Vertonghen voorop in de strijd ga je hem wellicht eerder haten? Maar Vertonghen is ook gewoon erg geliefd bij de Ajacieden hoor. Alleen een aantal mongolen op dit forum zien hem liever vertrekkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom snap ik die hele act in de arena ook niet. Misschien kan hij gewoon echt niet tegen bier?
Dit is ruim een jaar na het befaamde 'Het zijn maar...'quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh shit...ik vind 'm hier nog wel prima te doen. Waar haalt hij dat gedrag vandaan dan tegenwoordig?
Waarschijnlijk een act. Net als die Vreven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh shit...ik vind 'm hier nog wel prima te doen. Waar haalt hij dat gedrag vandaan dan tegenwoordig?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een act. Net als die Vreven.
Had Ajax er maar meer van. Bij hem spat de teleurstelling er tenminste afquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een act. Net als die Vreven.
Dat is voor hem een vraag en voor ons een weet.. Hij lijkt in ieder geval aardig overtuigd van zichzelf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan ik dit filmpje nog nooit gezien hebben?
Wat heeft die boi gebruikt daar?
Hier nog een Vertonghen filmpje zonder hetgeen wat jullie een act noemenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom praat ik over Janette Vertonghen. Tijd voor een jointje van Rif
Is er van die lul ook geen filmpje met zijn ouder of zo?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is voor hem een vraag en voor ons een weet.. Hij lijkt in ieder geval aardig overtuigd van zichzelf.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
Voor kapiteintje:
Wat een ideale schoonzoon
Dat is waar. Niet eens zo heel lang geleden was ajax altijd heel arrogant. Tijd van v/d Vaart/ Sneijder, Ibrahimovic. Tegenwoordig weinig kerels.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had Ajax er maar meer van. Bij hem spat de teleurstelling er tenminste af
Ik steek 'm ook op. Maar niet van Rif.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
Heb er ook net 1tje gerookt, nog steeds aan het nagenietenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
Terechtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is waar. Niet eens zo heel lang geleden was ajax altijd heel arrogant. Tijd van v/d Vaart/ Sneijder, Ibrahimovic. Tegenwoordig weinig kerels.
Niet dat wij die zoveel hebben. Mulder stond na de 3-2 zowat te huilen. Wtf !
Bestaat dat grass company nog, met die doorzichtige bakjes waar je zooi in zat. Taffesduur daar ook trouwens.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik steek 'm ook op. Maar niet van Rif.
Hij komt privé prima over, maar tijdens en na wedstrijden vind ik hem slecht te pruimen. Het staat hem niet, dat stoere. En als je dan na twee biertjes als een scholier dingen gaat roepen in de mike, tja.. Imagoschade noemt men dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, maar als je zovaak van Ajax verliest met Vertonghen voorop in de strijd ga je hem wellicht eerder haten? Maar Vertonghen is ook gewoon erg geliefd bij de Ajacieden hoor. Alleen een aantal mongolen op dit forum zien hem liever vertrekken.
Leuk meisje. Tot ze haar scheur opentrok....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier nog een Vertonghen filmpje zonder hetgeen wat jullie een act noemen
[..]
Is er van die lul ook geen filmpje met zijn ouder of zo?![]()
Smeerlap ben je ook hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leuk meisje. Tot ze haar scheur opentrok....
Jup, bestaat nog. Prima om daar te chillen etc, maar het is duur en ze zijn een tijdje gesloten geweest toen ze betrapt waren op teveel vooraad oid. Gaan nu altijd naar de Muze in een straat eracher. Veel goedkoper, vind de hasj relaxter en we smoken toch thuis dus zijn niet van plan om nog terug te gaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestaat dat grass company nog, met die doorzichtige bakjes waar je zooi in zat. Taffesduur daar ook trouwens.
Ken ik niet man. Waar zat dat dan? Ik haal meestal bij Rif. Of anders zaakje bij de Witte de With. Als ze maar goeie pollum verkopen. Wiet rook ik niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestaat dat grass company nog, met die doorzichtige bakjes waar je zooi in zat. Taffesduur daar ook trouwens.
Ik hoop het niet. "I'm the master behind the wheelchairs of steel, motherfucker!"quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er van die lul ook geen filmpje met zijn ouder of zo?![]()
Had het tegen kapiteinquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken ik niet man. Waar zat dat dan? Ik haal meestal bij Rif. Of anders zaakje bij de Witte de With. Als ze maar goeie pollum verkopen. Wiet rook ik niet.
In Tilles man. Bij het station.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken ik niet man. Waar zat dat dan? Ik haal meestal bij Rif. Of anders zaakje bij de Witte de With. Als ze maar goeie pollum verkopen. Wiet rook ik niet.
dat accent kan echt niet.quote:
Keb het niet gekeken ging er gewoon vanuitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat accent kan echt niet.
meisje met een rotterdam zuid accent zoals mijn nichtjes zijn net zo goed tokkie. Gewoon ABN praten als wijf zijnde.
kan ook gewoonquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Keb het niet gekeken ging er gewoon vanuit
Dat is de helft van het verhaal. Vlaar ging naar hem toe, pakte hem in zijn nekvel en zei: "Klaar, vergeten, wij gaan deze wedstrijd winnen. Hoor je me? Tien minuten. Okee? Kijk me aan. Okee?! Goed. Ga in je hok staan."quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet dat wij die zoveel hebben. Mulder stond na de 3-2 zowat te huilen. Wtf !
Precies. Dat belachelijke gezeik daarop van Derksen sloeg ook alles. Wat een gelul was dat zeg vanavond in VI.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is de helft van het verhaal. Vlaar ging naar hem toe, pakte hem in zijn nekvel en zei: "Klaar, vergeten, wij gaan deze wedstrijd winnen. Hoor je me? Tien minuten. Okee? Kijk me aan. Okee?! Goed. Ga in je hok staan."
Zo doe je dat.
Je gaat toch niet half staan janken omdat je een bal door laat? Voetbal is een mannensport.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is de helft van het verhaal. Vlaar ging naar hem toe, pakte hem in zijn nekvel en zei: "Klaar, vergeten, wij gaan deze wedstrijd winnen. Hoor je me? Tien minuten. Okee? Kijk me aan. Okee?! Goed. Ga in je hok staan."
Zo doe je dat.
Wat is dit dan weer?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:42 schreef Karzai het volgende:
Laatst bij de huldiging van ons aller Ajax, stond ik ook naast een stelletje ballen
Toen vroeg ik, wat doen jullie hier eigenlijk, kreeg ik een opmerking terug dat ik dronken was
Toen bukte die slet gelukkig zodat haar halve kont zichtbaar was
Even een glimlachje gegeven
Goeie shit dit. Lekker sticky en veel thc-kristallen ook. Goeie kwaliteit. Echt een aanrader.quote:
Zou goed kunnen volgens mij. Was net na de jaarwisseling ook toen he.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je gaat toch niet half staan janken omdat je een bal door laat? Voetbal is een mannensport.
Was het trouwens niet de sterfdag van zijn vader zondag? Bedenk ik me ineens.
Je had meteen je lul in haar kut moeten rammen. Zeg je: Zo doen wij dat in amsterdam kuthoer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:42 schreef Karzai het volgende:
Laatst bij de huldiging van ons aller Ajax, stond ik ook naast een stelletje ballen
Toen vroeg ik, wat doen jullie hier eigenlijk, kreeg ik een opmerking terug dat ik dronken was
Toen bukte die slet gelukkig zodat haar halve kont zichtbaar was
Even een glimlachje gegeven
Ik snap die namen nooit zo. Heeft elke shop gewoon z'n eigen naam voor z'n spul of is er een algemene maatstaf waar het wordt ingedeeld? Want White Widow en Purple Haze is toch een begrip?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goeie shit dit. Lekker sticky en veel thc-kristallen ook. Goeie kwaliteit. Echt een aanrader.
Ah, in dat geval neem ik alles terug over dat huilenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou goed kunnen volgens mij. Was net na de jaarwisseling ook toen he.
Liever niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
Nou het was echt het ergste van het ergste ballerigheid
Je moest er bij zijn
Dat is wietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap die namen nooit zo. Heeft elke shop gewoon z'n eigen naam voor z'n spul of is er een algemene maatstaf waar het wordt ingedeeld? Want White Widow en Purple Haze is toch een begrip?
Eigenlijk wel, gewoon erop in slaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je had meteen je lul in haar kut moeten rammen. Zeg je: Zo doen wij dat in amsterdam kuthoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |