In zaandam heb je ook zoiets.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie staat dit weekend nog in OQ met een valse ID
Was ergens richting Duisburg dacht ik, weet niet meer precies hoe het heette.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]Waar in Duitsland dan?
Het is wel een mooie zaak hoor. Lekkere wijven ook daar. Niet van die afgewerkte Poolse hoertjes die aan de heroine zitten. Mooie en verzorgde grietjes wat wij zagen. Vanalles wat.
Tot zover mijn hookers review
En dat deed je ook? Dan kunnen ze van mij gwn opkankeren man, wtf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Was ergens richting Duisburg dacht ik, weet niet meer precies hoe het heette.
Heb ook wel het idee dat je in dat soort clubs altijd wel opgelicht wordt. Laatst nog in Hamburg meegemaakt, geef die griet een drankje kon ik 100 euro aftikken. Voor 1 drankje. Eigen schuld wel, was ook zo lam als wat.
Bedankt ome Stokstaart. De kinderen zijn weer een stukje wijzer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
Het is wel een mooie zaak hoor. Lekkere wijven ook daar. Niet van die afgewerkte Poolse hoertjes die aan de heroine zitten. Mooie en verzorgde grietjes wat wij zagen. Vanalles wat.
Stonden gelijk van die klerenkasten in m'n nek te hijgen, en we waren zelf maar met 4 man.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat deed je ook? Dan kunnen ze van mij gwn opkankeren man, wtf.
Wat ben jou nou eigenlijk? Is me nooit helemaal duidelijk geworden? Ajacied of wat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt, Amsterdammes zijn alleen arrogant genoeg om het te pas en ontepas in je gezicht te gooien...![]()
Wat is Ajacieden trollen toch makkelijkGRAPJE HOOOR!
Ach is ook wel weer fijn. Zo'n 190.000 inwoners is net genoeg om alle voorzieningen te hebben en niet de lasten van een écht grote stad. Het heeft ook wel iets, dat kleinere. Het blijft toch iets socialer ofzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tilburg is dan ook helemaal een gehucht. Al is Rotterdam niet veel beter, doordeweeks kun je eigenlijk alleen naar de Skihut. Zelfs Fust gaat om 02:00 dicht
Dat zeg jij nu heel stoer maar doe je dus niet als je daar bent.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dat deed je ook? Dan kunnen ze van mij gwn opkankeren man, wtf.
Jup. Maar die heeft daar sowieso niet echt problemen mee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Bedankt ome Stokstaart. De kinderen zijn weer een stukje wijzer.![]()
Voor wie het vertelde, over Duitsland en 50 euro: die jongen die ging trouwen, bestelde die ook een two-pack dames?
Just curious..
Als ze de ID in zijn broek zien valt hij sowieso door de mand..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arme Smoofie, deze keer is '12' naar '21' bewerken in zijn ID niet voldoende
Maar neuk je ze dan ook? Ik weet niet man...ik zou er nooit aan beginnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:47 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arme Smoofie, deze keer is '12' naar '21' bewerken in zijn ID niet voldoende
O, nog steeds niet nu hij getrouwd is?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Maar die heeft daar sowieso niet echt problemen mee.
Ik heb een sterke kinquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zeg jij nu heel stoer maar doe je dus niet als je daar bent.
neuh. Hij kan die dingen los van elkaar zien, ofzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, nog steeds niet nu hij getrouwd is?
Berlijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben jou nou eigenlijk? Is me nooit helemaal duidelijk geworden? Ajacied of wat?
[..]
Ach is ook wel weer fijn. Zo'n 190.000 inwoners is net genoeg om alle voorzieningen te hebben en niet de lasten van een écht grote stad. Het heeft ook wel iets, dat kleinere. Het blijft toch iets socialer ofzo.
Overigens zijn de Nederlandse steden natuurlijk niks in vergelijking met steden als Londen, Rome en Berlijn. En dan begin ik nog niet eens over steden in andere werelddelen.
Berlijn zuigt, doe dan London.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
BerlijnDat maakt elke Nederlandse stad echt tot een dorpje. Altijd wat te doen daar 24/7.
Ik word altijd treurig van dat soort tenten. Ik weet niet, kan gewoon serieus niet gaan betalen voor sex. Een "vriend" veranderde vrij plots in een pooier en ik had alle korting van de wereld kunnen krijgen, maar ik heb enkel met die meisjes te doen. Zit bijna altijd wel een verhaal achter... Ik zou ze eerder vragen waar het ooit is misgegaan...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar neuk je ze dan ook? Ik weet niet man...ik zou er nooit aan beginnen.
Gast, wat wil jij ons nu wijsmaken met je 17 jaar. Je mag net 2 jaar zonder je ouders reizen man.quote:
100% Ajacied, ga alleen en tot mijn spijt maar zo'n 10x per jaar naar de Arena door de reistijd en beperkte financien. Mede daarom ga ik me hier niet als die hard gedragen, maar dat ik Ajax supporter ben was toch nog wel redelijk duidelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben jou nou eigenlijk? Is me nooit helemaal duidelijk geworden? Ajacied of wat?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, wat wil jij ons nu wijsmaken met je 17 jaar. Je mag net 2 jaar zonder je ouders reizen man.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
...ik zou er nooit aan beginnen.
En zijn vrouw natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
neuh. Hij kan die dingen los van elkaar zien, ofzo.
Idd. Snap wel dat het ervan komt als je bezopen bent en het meer voor de grap is hoor. Maar, zoals je zegt zijn het 9 van de 10 keer gewoon min of meer vrouwen die worden uitgebuit. Los daarvan kan ik me überhaupt de situatie niet voorstellen dat het moeilijk is om in het dagelijks leven ff wat chima's te husslen om je boybanaan even op uit te testen. Maar ik ben dan ook een extreem charmante jongen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik word altijd treurig van dat soort tenten. Ik weet niet, kan gewoon serieus niet gaan betalen voor sex. Een "vriend" veranderde vrij plots in een pooier en ik had alle korting van de wereld kunnen krijgen, maar ik heb enkel met die meisjes te doen. Zit bijna altijd wel een verhaal achter... Ik zou ze eerder vragen waar het ooit is misgegaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |