quote:I never felt what you call guilt,
I still believe "Do what thou wilt",
My sorrow will destroy the world I've built
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Foei! Maar wat kan hij hier mogen wat wij niet kunnen..? O, wacht..
![]()
Sympathieke lieve jongen toch. Hij is ook nog eens samen met zijn vriendin bij DWDD geweestquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
Voor kapiteintje:
Wat een ideale schoonzoon
Gewoon sos en alcohol denk ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan ik dit filmpje nog nooit gezien hebben?
Wat heeft die boi gebruikt daar?
Daarom snap ik die hele act in de arena ook niet. Misschien kan hij gewoon echt niet tegen bier?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sympathieke lieve jongen toch. Hij is ook nog eens samen met zijn vriendin bij DWDD geweest
Ajax TV boodschappen doen met Vertonghen, alleen daarom heb ik al EL![]()
Oh shit...ik vind 'm hier nog wel prima te doen. Waar haalt hij dat gedrag vandaan dan tegenwoordig?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sympathieke lieve jongen toch. Hij is ook nog eens samen met zijn vriendin bij DWDD geweest
Ajax TV boodschappen doen met Vertonghen, alleen daarom heb ik al EL![]()
Valt ook wel mee, maar als je zovaak van Ajax verliest met Vertonghen voorop in de strijd ga je hem wellicht eerder haten? Maar Vertonghen is ook gewoon erg geliefd bij de Ajacieden hoor. Alleen een aantal mongolen op dit forum zien hem liever vertrekkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom snap ik die hele act in de arena ook niet. Misschien kan hij gewoon echt niet tegen bier?
Dit is ruim een jaar na het befaamde 'Het zijn maar...'quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh shit...ik vind 'm hier nog wel prima te doen. Waar haalt hij dat gedrag vandaan dan tegenwoordig?
Waarschijnlijk een act. Net als die Vreven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh shit...ik vind 'm hier nog wel prima te doen. Waar haalt hij dat gedrag vandaan dan tegenwoordig?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een act. Net als die Vreven.
Had Ajax er maar meer van. Bij hem spat de teleurstelling er tenminste afquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een act. Net als die Vreven.
Dat is voor hem een vraag en voor ons een weet.. Hij lijkt in ieder geval aardig overtuigd van zichzelf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan ik dit filmpje nog nooit gezien hebben?
Wat heeft die boi gebruikt daar?
Hier nog een Vertonghen filmpje zonder hetgeen wat jullie een act noemenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom praat ik over Janette Vertonghen. Tijd voor een jointje van Rif
Is er van die lul ook geen filmpje met zijn ouder of zo?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is voor hem een vraag en voor ons een weet.. Hij lijkt in ieder geval aardig overtuigd van zichzelf.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
Voor kapiteintje:
Wat een ideale schoonzoon
Dat is waar. Niet eens zo heel lang geleden was ajax altijd heel arrogant. Tijd van v/d Vaart/ Sneijder, Ibrahimovic. Tegenwoordig weinig kerels.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had Ajax er maar meer van. Bij hem spat de teleurstelling er tenminste af
Ik steek 'm ook op. Maar niet van Rif.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
Heb er ook net 1tje gerookt, nog steeds aan het nagenietenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
Terechtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is waar. Niet eens zo heel lang geleden was ajax altijd heel arrogant. Tijd van v/d Vaart/ Sneijder, Ibrahimovic. Tegenwoordig weinig kerels.
Niet dat wij die zoveel hebben. Mulder stond na de 3-2 zowat te huilen. Wtf !
Bestaat dat grass company nog, met die doorzichtige bakjes waar je zooi in zat. Taffesduur daar ook trouwens.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik steek 'm ook op. Maar niet van Rif.
Hij komt privé prima over, maar tijdens en na wedstrijden vind ik hem slecht te pruimen. Het staat hem niet, dat stoere. En als je dan na twee biertjes als een scholier dingen gaat roepen in de mike, tja.. Imagoschade noemt men dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, maar als je zovaak van Ajax verliest met Vertonghen voorop in de strijd ga je hem wellicht eerder haten? Maar Vertonghen is ook gewoon erg geliefd bij de Ajacieden hoor. Alleen een aantal mongolen op dit forum zien hem liever vertrekken.
Leuk meisje. Tot ze haar scheur opentrok....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier nog een Vertonghen filmpje zonder hetgeen wat jullie een act noemen
[..]
Is er van die lul ook geen filmpje met zijn ouder of zo?![]()
Smeerlap ben je ook hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leuk meisje. Tot ze haar scheur opentrok....
Jup, bestaat nog. Prima om daar te chillen etc, maar het is duur en ze zijn een tijdje gesloten geweest toen ze betrapt waren op teveel vooraad oid. Gaan nu altijd naar de Muze in een straat eracher. Veel goedkoper, vind de hasj relaxter en we smoken toch thuis dus zijn niet van plan om nog terug te gaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestaat dat grass company nog, met die doorzichtige bakjes waar je zooi in zat. Taffesduur daar ook trouwens.
Ken ik niet man. Waar zat dat dan? Ik haal meestal bij Rif. Of anders zaakje bij de Witte de With. Als ze maar goeie pollum verkopen. Wiet rook ik niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestaat dat grass company nog, met die doorzichtige bakjes waar je zooi in zat. Taffesduur daar ook trouwens.
Ik hoop het niet. "I'm the master behind the wheelchairs of steel, motherfucker!"quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er van die lul ook geen filmpje met zijn ouder of zo?![]()
Had het tegen kapiteinquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken ik niet man. Waar zat dat dan? Ik haal meestal bij Rif. Of anders zaakje bij de Witte de With. Als ze maar goeie pollum verkopen. Wiet rook ik niet.
In Tilles man. Bij het station.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken ik niet man. Waar zat dat dan? Ik haal meestal bij Rif. Of anders zaakje bij de Witte de With. Als ze maar goeie pollum verkopen. Wiet rook ik niet.
dat accent kan echt niet.quote:
Keb het niet gekeken ging er gewoon vanuitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat accent kan echt niet.
meisje met een rotterdam zuid accent zoals mijn nichtjes zijn net zo goed tokkie. Gewoon ABN praten als wijf zijnde.
kan ook gewoonquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Keb het niet gekeken ging er gewoon vanuit
Dat is de helft van het verhaal. Vlaar ging naar hem toe, pakte hem in zijn nekvel en zei: "Klaar, vergeten, wij gaan deze wedstrijd winnen. Hoor je me? Tien minuten. Okee? Kijk me aan. Okee?! Goed. Ga in je hok staan."quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet dat wij die zoveel hebben. Mulder stond na de 3-2 zowat te huilen. Wtf !
Precies. Dat belachelijke gezeik daarop van Derksen sloeg ook alles. Wat een gelul was dat zeg vanavond in VI.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is de helft van het verhaal. Vlaar ging naar hem toe, pakte hem in zijn nekvel en zei: "Klaar, vergeten, wij gaan deze wedstrijd winnen. Hoor je me? Tien minuten. Okee? Kijk me aan. Okee?! Goed. Ga in je hok staan."
Zo doe je dat.
Je gaat toch niet half staan janken omdat je een bal door laat? Voetbal is een mannensport.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is de helft van het verhaal. Vlaar ging naar hem toe, pakte hem in zijn nekvel en zei: "Klaar, vergeten, wij gaan deze wedstrijd winnen. Hoor je me? Tien minuten. Okee? Kijk me aan. Okee?! Goed. Ga in je hok staan."
Zo doe je dat.
Wat is dit dan weer?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:42 schreef Karzai het volgende:
Laatst bij de huldiging van ons aller Ajax, stond ik ook naast een stelletje ballen
Toen vroeg ik, wat doen jullie hier eigenlijk, kreeg ik een opmerking terug dat ik dronken was
Toen bukte die slet gelukkig zodat haar halve kont zichtbaar was
Even een glimlachje gegeven
Goeie shit dit. Lekker sticky en veel thc-kristallen ook. Goeie kwaliteit. Echt een aanrader.quote:
Zou goed kunnen volgens mij. Was net na de jaarwisseling ook toen he.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je gaat toch niet half staan janken omdat je een bal door laat? Voetbal is een mannensport.
Was het trouwens niet de sterfdag van zijn vader zondag? Bedenk ik me ineens.
Je had meteen je lul in haar kut moeten rammen. Zeg je: Zo doen wij dat in amsterdam kuthoer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:42 schreef Karzai het volgende:
Laatst bij de huldiging van ons aller Ajax, stond ik ook naast een stelletje ballen
Toen vroeg ik, wat doen jullie hier eigenlijk, kreeg ik een opmerking terug dat ik dronken was
Toen bukte die slet gelukkig zodat haar halve kont zichtbaar was
Even een glimlachje gegeven
Ik snap die namen nooit zo. Heeft elke shop gewoon z'n eigen naam voor z'n spul of is er een algemene maatstaf waar het wordt ingedeeld? Want White Widow en Purple Haze is toch een begrip?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goeie shit dit. Lekker sticky en veel thc-kristallen ook. Goeie kwaliteit. Echt een aanrader.
Ah, in dat geval neem ik alles terug over dat huilenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou goed kunnen volgens mij. Was net na de jaarwisseling ook toen he.
Liever niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
Nou het was echt het ergste van het ergste ballerigheid
Je moest er bij zijn
Dat is wietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap die namen nooit zo. Heeft elke shop gewoon z'n eigen naam voor z'n spul of is er een algemene maatstaf waar het wordt ingedeeld? Want White Widow en Purple Haze is toch een begrip?
Eigenlijk wel, gewoon erop in slaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je had meteen je lul in haar kut moeten rammen. Zeg je: Zo doen wij dat in amsterdam kuthoer.
Ja, dat weet ik. Ik heb er ondertussen wel redelijk wat kennis van, maar dat was dus m'n hele punt. Dat heb je bij wiet wel wat meer. Was zelf al wat meer van de polm, maar je had hier bij the grass ook echt van die dingen als Double O en ice-o-lator en dat soort funky namen, dat ik me afvroeg waar dat dan weer op sloeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wietEn ja dat hebben ze bij alle shoppa's wel. Hasj heb je pollum, donkere of blonde maroc (blonde is voor vrouwen)
Maar zou best kunnen dat die shops er ook eigen namen aan geven
Heb je zelf weleens wiet gekweekt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik heb er ondertussen wel redelijk wat kennis van, maar dat was dus m'n hele punt. Dat heb je bij wiet wel wat meer. Was zelf al wat meer van de polm, maar je had hier bij the grass ook echt van die dingen als Double O en ice-o-lator en dat soort funky namen, dat ik me afvroeg waar dat dan weer op sloeg.
K2 is al een oudje wel lekkerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
Gewoon om het sterkste vragenWiet heb je K2 of zo. Dat is redelijk sterk. Of White Widow.
Nee, waarom zou ik dat doen? Woon in TBW, in m'n vorige huis zaten 2 wietplantages om de hoek. That's how we roll.quote:
Hou niet van wiet man. Wordt ik zo lam van op een of andere manier. Heel raar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
Gewoon om het sterkste vragenWiet heb je K2 of zo. Dat is redelijk sterk. Of White Widow.
Scheelt een hoop poen, als je het goed doet op een vierkante meter kan je aardig wat binnenhalenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik dat doen? Woon in TBW, in m'n vorige huis zaten 2 wietplantages om de hoek. That's how we roll.
Ach...is me teveel moeite. Ben ook niet zo'n actieve smoker, maar zo af en toe vind ik 't prima.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Scheelt een hoop poen, als je het goed doet op een vierkante meter kan je aardig wat binnenhalen
legaal
Helemaal niet raar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou niet van wiet man. Wordt ik zo lam van op een of andere manier. Heel raar.
Totdat je drie ruggen in je handje krijgtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...is me teveel moeite. Ben ook niet zo'n actieve smoker, maar zo af en toe vind ik 't prima.
Totdat je het in koekjes, cake of andere etenswaren verwerkt. Dan word ik er fucking paranoia van. Nooit van m'n leven meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal niet raar.
En het versterkt allerlei zaken zoals geluiden. Dat heb je met hasj niet. Hasj = ontspannen.
Dan is het weer illegaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Totdat je drie ruggen in je handje krijgt
Trekt me niet. Heb last van hyperventilatie en dat soort onzin gehad, dus ben daar mentaal niet sterk genoeg voor en ga de problemen ook niet opzoeken. Zo'n bad trip lijkt me allesbehalve leuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
Je kunt online trouwens gewoon growkits bestellen voor paddo's. Ook erg leuk
Ja tis niet meer zoals vroegah, ik ga het ook weer doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
Je kunt online trouwens gewoon growkits bestellen voor paddo's. Ook erg leuk
Dan kan je beter helemaal niet blowen. Straks krijg je een psychose, zie je overal blauwe stokstaarten rennenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trekt me niet. Heb last van hyperventilatie en dat soort onzin gehad, dus ben daar mentaal niet sterk genoeg voor en ga de problemen ook niet opzoeken. Zo'n bad trip lijkt me allesbehalve leuk.
Zie ik nu al?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan kan je beter helemaal niet blowen. Straks krijg je een psychose, zie je overal blauwe stokstaarten rennen
Als je goeie planten hebt dan haal je er minimaal een halve ons vanafquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
5 planten is voor de normale gebruiker meer dan voldoende. En als je er 7 neer zet zal daar ook geen haan naar kraaien.
Jammer dat we geen actie hebben geplandquote:
Per plant? No way man.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je goeie planten hebt dan haal er minimaal een halve ons vanaf
Ik laast een boek van deze man:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wietEn ja dat hebben ze bij alle shoppa's wel. Hasj heb je pollum, donkere of blonde maroc (blonde is voor vrouwen)
Maar zou best kunnen dat die shops er ook eigen namen aan geven
Ja die ouwe troep daar hebben we het niet overquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik laast een boek van deze man:
http://en.wikipedia.org/wiki/Howard_Marks
Ze hebben er een film van gemaakt:
http://www.imdb.com/title/tt1183911/
Niet gezien, zal wel bagger zijn. Maar hij heeft in de 60's, 70's, 80's aardig wat zwarte (zwarte-zwarte-zwarte) blokken uit Algerije en weetikveelwaar gehaald en verhandeld met o.a. Nederlanders. Hij had er duidelijk verstand van, bleek uit zijn boek. Grappig hoe die lui daar met pakken tussen die planten doorlopen, allerlei trucs om die.. euh... "eerste persing" te krijgen.
Maar hij rookte ook 20 van die staken per dag op, dus toen werd het cel dit en proces zo en spaanse advocaten.
Was eergisteren ook nog zo'n documentaire van op NG ofzo. Zo'n kerel die ergens in zo'n arabisch land van die pure hasje zocht/opkocht ofzo. Geen idee wat hij precies deed, viel midden in die uitzending.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niet gezien, zal wel bagger zijn. Maar hij heeft in de 60's, 70's, 80's aardig wat zwarte (zwarte-zwarte-zwarte) blokken uit Algerije en weetikveelwaar gehaald en verhandeld met o.a. Nederlanders. Hij had er duidelijk verstand van, bleek uit zijn boek. Grappig hoe die lui daar met pakken tussen die planten doorlopen, allerlei trucs om die.. euh... "eerste persing" te krijgen.
Maar hij rookte ook 20 van die staken per dag op, dus toen werd het cel dit en proces zo en spaanse advocaten.
Dat is natuur wiet, niet van die geavanceerde kweek techniekenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was eergisteren ook nog zo'n documentaire van op NG ofzo. Zo'n kerel die ergens in zo'n arabisch land van die pure hasje zocht/opkocht ofzo. Geen idee wat hij precies deed, viel midden in die uitzending.
Nee, dat was hasj.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is natuur wiet, niet van die geavanceerde kweek technieken
Ik had een gast in mijn studenten huis uit Amerika. Hij was een 97% kopie van Steve O, hij had een stem als een dame van 68 en drie pakjes camel. Hij liet me een video zien van zijn bijbaantje thuis: hij op een paard zonder zadel; hij maakte paarden tam voor 1000 dollar per stuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik dat doen? Woon in TBW, in m'n vorige huis zaten 2 wietplantages om de hoek. That's how we roll.
ja oke hasj is een ander verhaal, de beste hasj krijg je als je met een leren jas door die planten rent als ze rijp zijnquote:
Interessante materie. Jammer dat Engels niet zo isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja die verdienen er miljoenen mee, tis niet voor niks dat het daar gedoogd wordquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Interessante materie. Jammer dat Engels niet zo is![]()
Op Nat Geo heb je Drugs inc. Daar ging het gisteren ook over Marokkaanse Hasj, schijnt dat ongeveer half Marokko leeft en vreet van dat spul. Kost daar ook 300 voor een kilo gewoon![]()
Haha, ja dat is 'm! Ga over 2 weken naar Marokko, maar heb het idee dat ze in de Sahara dat soort spul niet kunnen verbouwen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Interessante materie. Jammer dat Engels niet zo is![]()
Op Nat Geo heb je Drugs inc. Daar ging het gisteren ook over Marokkaanse Hasj, schijnt dat ongeveer half Marokko leeft en vreet van dat spul. Kost daar ook 300 voor een kilo gewoon![]()
Kent iemand die scene uit die film (één van die stonercomedies):quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik heb er ondertussen wel redelijk wat kennis van, maar dat was dus m'n hele punt. Dat heb je bij wiet wel wat meer. Was zelf al wat meer van de polm, maar je had hier bij the grass ook echt van die dingen als Double O en ice-o-lator en dat soort funky namen, dat ik me afvroeg waar dat dan weer op sloeg.
Dat somt het wel zo'n beetje op.quote:"Look man, it's all... WEED..."
Relaxt manquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha, ja dat is 'm! Ga over 2 weken naar Marokko, maar heb het idee dat ze in de Sahara dat soort spul niet kunnen verbouwen.Anyway...als je dat Locked Up Abroad ziet haal je het ook niet in je hoofd om überhaupt dat soort spul mee te nemen.
Trip naar de Sahara. Paar daagjes daar rondhangen met zo'n bedoeïnen gezelschap en dan weer terug.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Relaxt man
Wat ga je doen in Marokko?
Paddo's dat heb ik meerdere keren gedaan en ik kan het mensen aanraden die mentaal hun mannetje of vrouwtje staan, en het leuk vind om niet te weten "what next" is. Mensen die een beetje van onzekerheid (in de breedste zin van het woord) houden. Anders niet doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trekt me niet. Heb last van hyperventilatie en dat soort onzin gehad, dus ben daar mentaal niet sterk genoeg voor en ga de problemen ook niet opzoeken. Zo'n bad trip lijkt me allesbehalve leuk.
Be surprisedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha, ja dat is 'm! Ga over 2 weken naar Marokko, maar heb het idee dat ze in de Sahara dat soort spul niet kunnen verbouwen.Anyway...als je dat Locked Up Abroad ziet haal je het ook niet in je hoofd om überhaupt dat soort spul mee te nemen.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Be surprised![]()
Neem veel foto's ik ben benieuwd
Leuk man. Beetje in the desert slapen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trip naar de Sahara. Paar daagjes daar rondhangen met zo'n bedoeïnen gezelschap en dan weer terug.
Ik snap dat het inmiddels allemaal verjaard is, maar ze het er was wel een e-book van.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja die ouwe troep daar hebben we het niet over
Paddo's kunnen heftig zijn ik ging hard op die kleine zwarte gedroogde paddo'squote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Paddo's dat heb ik meerdere keren gedaan en ik kan het mensen aanraden die mentaal hun mannetje of vrouwtje staan, en het leuk vind om niet te weten "what next" is. Mensen die een beetje van onzekerheid (in de breedste zin van het woord) houden. Anders niet doen.
Juist, dat soort dingen. Verder weet ik er niet veel van. Het is voor ons georganiseerd via m'n werk van de fooipot.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leuk man. Beetje in the desert slapen?
Heb je al goede Sahara-films gekeken om in de stemming te komen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trip naar de Sahara. Paar daagjes daar rondhangen met zo'n bedoeïnen gezelschap en dan weer terug.
Hard als in?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Paddo's kunnen heftig zijn ik ging hard op die kleine zwarte gedroogde paddo's
Nooit van m'n leven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat je 200 kilo meesmokkeld voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |