Ja die ouwe troep daar hebben we het niet overquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik laast een boek van deze man:
http://en.wikipedia.org/wiki/Howard_Marks
Ze hebben er een film van gemaakt:
http://www.imdb.com/title/tt1183911/
Niet gezien, zal wel bagger zijn. Maar hij heeft in de 60's, 70's, 80's aardig wat zwarte (zwarte-zwarte-zwarte) blokken uit Algerije en weetikveelwaar gehaald en verhandeld met o.a. Nederlanders. Hij had er duidelijk verstand van, bleek uit zijn boek. Grappig hoe die lui daar met pakken tussen die planten doorlopen, allerlei trucs om die.. euh... "eerste persing" te krijgen.
Maar hij rookte ook 20 van die staken per dag op, dus toen werd het cel dit en proces zo en spaanse advocaten.
Was eergisteren ook nog zo'n documentaire van op NG ofzo. Zo'n kerel die ergens in zo'n arabisch land van die pure hasje zocht/opkocht ofzo. Geen idee wat hij precies deed, viel midden in die uitzending.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niet gezien, zal wel bagger zijn. Maar hij heeft in de 60's, 70's, 80's aardig wat zwarte (zwarte-zwarte-zwarte) blokken uit Algerije en weetikveelwaar gehaald en verhandeld met o.a. Nederlanders. Hij had er duidelijk verstand van, bleek uit zijn boek. Grappig hoe die lui daar met pakken tussen die planten doorlopen, allerlei trucs om die.. euh... "eerste persing" te krijgen.
Maar hij rookte ook 20 van die staken per dag op, dus toen werd het cel dit en proces zo en spaanse advocaten.
Dat is natuur wiet, niet van die geavanceerde kweek techniekenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was eergisteren ook nog zo'n documentaire van op NG ofzo. Zo'n kerel die ergens in zo'n arabisch land van die pure hasje zocht/opkocht ofzo. Geen idee wat hij precies deed, viel midden in die uitzending.
Nee, dat was hasj.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is natuur wiet, niet van die geavanceerde kweek technieken
Ik had een gast in mijn studenten huis uit Amerika. Hij was een 97% kopie van Steve O, hij had een stem als een dame van 68 en drie pakjes camel. Hij liet me een video zien van zijn bijbaantje thuis: hij op een paard zonder zadel; hij maakte paarden tam voor 1000 dollar per stuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik dat doen? Woon in TBW, in m'n vorige huis zaten 2 wietplantages om de hoek. That's how we roll.
ja oke hasj is een ander verhaal, de beste hasj krijg je als je met een leren jas door die planten rent als ze rijp zijnquote:
Interessante materie. Jammer dat Engels niet zo isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja die verdienen er miljoenen mee, tis niet voor niks dat het daar gedoogd wordquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Interessante materie. Jammer dat Engels niet zo is![]()
Op Nat Geo heb je Drugs inc. Daar ging het gisteren ook over Marokkaanse Hasj, schijnt dat ongeveer half Marokko leeft en vreet van dat spul. Kost daar ook 300 voor een kilo gewoon![]()
Haha, ja dat is 'm! Ga over 2 weken naar Marokko, maar heb het idee dat ze in de Sahara dat soort spul niet kunnen verbouwen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Interessante materie. Jammer dat Engels niet zo is![]()
Op Nat Geo heb je Drugs inc. Daar ging het gisteren ook over Marokkaanse Hasj, schijnt dat ongeveer half Marokko leeft en vreet van dat spul. Kost daar ook 300 voor een kilo gewoon![]()
Kent iemand die scene uit die film (één van die stonercomedies):quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik heb er ondertussen wel redelijk wat kennis van, maar dat was dus m'n hele punt. Dat heb je bij wiet wel wat meer. Was zelf al wat meer van de polm, maar je had hier bij the grass ook echt van die dingen als Double O en ice-o-lator en dat soort funky namen, dat ik me afvroeg waar dat dan weer op sloeg.
Dat somt het wel zo'n beetje op.quote:"Look man, it's all... WEED..."
Relaxt manquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha, ja dat is 'm! Ga over 2 weken naar Marokko, maar heb het idee dat ze in de Sahara dat soort spul niet kunnen verbouwen.Anyway...als je dat Locked Up Abroad ziet haal je het ook niet in je hoofd om überhaupt dat soort spul mee te nemen.
Trip naar de Sahara. Paar daagjes daar rondhangen met zo'n bedoeïnen gezelschap en dan weer terug.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Relaxt man
Wat ga je doen in Marokko?
Paddo's dat heb ik meerdere keren gedaan en ik kan het mensen aanraden die mentaal hun mannetje of vrouwtje staan, en het leuk vind om niet te weten "what next" is. Mensen die een beetje van onzekerheid (in de breedste zin van het woord) houden. Anders niet doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trekt me niet. Heb last van hyperventilatie en dat soort onzin gehad, dus ben daar mentaal niet sterk genoeg voor en ga de problemen ook niet opzoeken. Zo'n bad trip lijkt me allesbehalve leuk.
Be surprisedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha, ja dat is 'm! Ga over 2 weken naar Marokko, maar heb het idee dat ze in de Sahara dat soort spul niet kunnen verbouwen.Anyway...als je dat Locked Up Abroad ziet haal je het ook niet in je hoofd om überhaupt dat soort spul mee te nemen.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Be surprised![]()
Neem veel foto's ik ben benieuwd
Leuk man. Beetje in the desert slapen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trip naar de Sahara. Paar daagjes daar rondhangen met zo'n bedoeïnen gezelschap en dan weer terug.
Ik snap dat het inmiddels allemaal verjaard is, maar ze het er was wel een e-book van.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja die ouwe troep daar hebben we het niet over
Paddo's kunnen heftig zijn ik ging hard op die kleine zwarte gedroogde paddo'squote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Paddo's dat heb ik meerdere keren gedaan en ik kan het mensen aanraden die mentaal hun mannetje of vrouwtje staan, en het leuk vind om niet te weten "what next" is. Mensen die een beetje van onzekerheid (in de breedste zin van het woord) houden. Anders niet doen.
Juist, dat soort dingen. Verder weet ik er niet veel van. Het is voor ons georganiseerd via m'n werk van de fooipot.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leuk man. Beetje in the desert slapen?
Heb je al goede Sahara-films gekeken om in de stemming te komen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trip naar de Sahara. Paar daagjes daar rondhangen met zo'n bedoeïnen gezelschap en dan weer terug.
Hard als in?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Paddo's kunnen heftig zijn ik ging hard op die kleine zwarte gedroogde paddo's
Nooit van m'n leven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat je 200 kilo meesmokkeld voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |