Ja, dat weet ik. Ik heb er ondertussen wel redelijk wat kennis van, maar dat was dus m'n hele punt. Dat heb je bij wiet wel wat meer. Was zelf al wat meer van de polm, maar je had hier bij the grass ook echt van die dingen als Double O en ice-o-lator en dat soort funky namen, dat ik me afvroeg waar dat dan weer op sloeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wietEn ja dat hebben ze bij alle shoppa's wel. Hasj heb je pollum, donkere of blonde maroc (blonde is voor vrouwen)
Maar zou best kunnen dat die shops er ook eigen namen aan geven
Heb je zelf weleens wiet gekweekt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik heb er ondertussen wel redelijk wat kennis van, maar dat was dus m'n hele punt. Dat heb je bij wiet wel wat meer. Was zelf al wat meer van de polm, maar je had hier bij the grass ook echt van die dingen als Double O en ice-o-lator en dat soort funky namen, dat ik me afvroeg waar dat dan weer op sloeg.
K2 is al een oudje wel lekkerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
Gewoon om het sterkste vragenWiet heb je K2 of zo. Dat is redelijk sterk. Of White Widow.
Nee, waarom zou ik dat doen? Woon in TBW, in m'n vorige huis zaten 2 wietplantages om de hoek. That's how we roll.quote:
Hou niet van wiet man. Wordt ik zo lam van op een of andere manier. Heel raar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
Gewoon om het sterkste vragenWiet heb je K2 of zo. Dat is redelijk sterk. Of White Widow.
Scheelt een hoop poen, als je het goed doet op een vierkante meter kan je aardig wat binnenhalenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik dat doen? Woon in TBW, in m'n vorige huis zaten 2 wietplantages om de hoek. That's how we roll.
Ach...is me teveel moeite. Ben ook niet zo'n actieve smoker, maar zo af en toe vind ik 't prima.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Scheelt een hoop poen, als je het goed doet op een vierkante meter kan je aardig wat binnenhalen
legaal
Helemaal niet raar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou niet van wiet man. Wordt ik zo lam van op een of andere manier. Heel raar.
Totdat je drie ruggen in je handje krijgtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach...is me teveel moeite. Ben ook niet zo'n actieve smoker, maar zo af en toe vind ik 't prima.
Totdat je het in koekjes, cake of andere etenswaren verwerkt. Dan word ik er fucking paranoia van. Nooit van m'n leven meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal niet raar.
En het versterkt allerlei zaken zoals geluiden. Dat heb je met hasj niet. Hasj = ontspannen.
Dan is het weer illegaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Totdat je drie ruggen in je handje krijgt
Trekt me niet. Heb last van hyperventilatie en dat soort onzin gehad, dus ben daar mentaal niet sterk genoeg voor en ga de problemen ook niet opzoeken. Zo'n bad trip lijkt me allesbehalve leuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
Je kunt online trouwens gewoon growkits bestellen voor paddo's. Ook erg leuk
Ja tis niet meer zoals vroegah, ik ga het ook weer doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
Je kunt online trouwens gewoon growkits bestellen voor paddo's. Ook erg leuk
Dan kan je beter helemaal niet blowen. Straks krijg je een psychose, zie je overal blauwe stokstaarten rennenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trekt me niet. Heb last van hyperventilatie en dat soort onzin gehad, dus ben daar mentaal niet sterk genoeg voor en ga de problemen ook niet opzoeken. Zo'n bad trip lijkt me allesbehalve leuk.
Zie ik nu al?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan kan je beter helemaal niet blowen. Straks krijg je een psychose, zie je overal blauwe stokstaarten rennen
Als je goeie planten hebt dan haal je er minimaal een halve ons vanafquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
5 planten is voor de normale gebruiker meer dan voldoende. En als je er 7 neer zet zal daar ook geen haan naar kraaien.
Jammer dat we geen actie hebben geplandquote:
Per plant? No way man.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je goeie planten hebt dan haal er minimaal een halve ons vanaf
Ik laast een boek van deze man:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wietEn ja dat hebben ze bij alle shoppa's wel. Hasj heb je pollum, donkere of blonde maroc (blonde is voor vrouwen)
Maar zou best kunnen dat die shops er ook eigen namen aan geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |