Morgen.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Morgen.
En gratiesj parkeren klinkt goed, toettoet it will be.
Gewoon doen, is leuk!!quote:
Vooral voor morgenochtend, overal gesmolten M&M'squote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:04 schreef megamandy het volgende:
Mijn bed ligt vol met nomz, drinken, boeken, controllers etc. Toch maar even een beetje opruimen voordat overal M&M's ofzo liggen vannacht.
Lekker ontbijt!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vooral voor morgenochtend, overal gesmolten M&M's![]()
Oh dat vergeet ik zo vaakquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hai
Vergeten lenzen uit te doen vannacht
Dan gaan mn ogen ontstekenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dat vergeet ik zo vaak
Waarom moet je dan nu je bril op? Lensjes poetsen en weer terug in...
Whutquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:03 schreef BGTes het volgende:
Op beautyscene staat een artikel over een visagie-opleiding, en op een plaatje zie je een instructie van oogschaduw opdoen, gebruikt diegene een sponsapplicatorEn er is geen examen aan het eind van je cursus, maar je kunt wel een certificaat aanvragen
Hoe kun je dan bewijzen dat je goed genoeg bent voor dat certificaat?
Er staat boven dat het een advertorial isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:07 schreef BGTes het volgende:
Dus weer een advertorial zonder het aan te geven op de site
Hmm vervelend! Had ik vroeger ook een paar keer, toen ik m'n lenzen nog niet zo lang had. Dan was het 's ochtends alsnog uitdoen, zo lang mogelijk wachten (alsin een uurtje of zo want meer tijd had ik niet) en dan toch maar terugstoppen want no way dat ik met m'n bril ging lopenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hai
Vergeten lenzen uit te doen vannacht
Gewoon opzetten? Lekker warm!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
-4.6.
En ik kan alleen een knaloranje unox muts vinden
Wat zonde!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Betere Prismatic swatches![]()
http://www.blingernails.c(...)atic-collection.html
Hmm ik word er niet warm of koud van.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Betere Prismatic swatches![]()
http://www.blingernails.c(...)atic-collection.html
Doe mij de opi's maarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
En weer zoveel dupes in de collecties beetje jammer wel![]()
http://www.letthemhavepol(...)omparison-shots.html
Ja inderdaad! Maar scheelt weer dat je een collectie niet hoeft te falenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
En weer zoveel dupes in de collecties beetje jammer wel![]()
http://www.letthemhavepol(...)omparison-shots.html
Oii, die heb ik niet gezien!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er staat boven dat het een advertorial is![]()
Wat een non-artikel en non-cursus trouwens.
Een cursus die vertelt dat je geen kauwgum moet kauwen en dat je je kwasten niet in je mond moet stoppen
Ik moest voor mijn stralingsbeschermingscursus (ik werk ook met Rontgenstraling om structuren in materialen te bepalen) ook een toets afleggen. Ik had geen tijd om de cursus te volgen, dus ik kreeg het cursusmateriaal opgestuurd om me voor te kunnen bereiden op de toets. Bleken het meerkeuzevragen te zijn en als je de sheets letterlijk van buiten had geleerd, was het echt een eitjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:17 schreef Dwyn het volgende:
Voor mijn BHV-certificaat moest ik toch een ´toets´ afleggen die niet iedereen gehaald heeft.
Ja! Met den automobiel of openbaar altijd-te-laat-kom-dingesquote:
Ik wil ook nieuwe jeans falen... Ze beginnen nu echt te slijten.. Alleen hoop ik steeds dat ik genoeg afval om dan meteen een maat kleiner te kunnen kopen en het is ook zo zonde om nu nieuwe jeans te falen en om die dan over een paar weken niet meer te passen en zo, en dus wacht ik nu al ruim een jaar met nieuwe jeans falen en is mijn maat nog niet veranderd..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja! Met den automobiel of openbaar altijd-te-laat-kom-dingesEen meet. Bij dico!
En dan wellicht ook de wanneer die je wilt weten: 17 maart !![]()
En maar meteen 4 jeans gefaaldVorige week weer een rit van een jeans kapot en moet mijn kast maar eens uitmesten!
Morgen maar eens doen
Dan zijn wij vlak na elkaar jarig, mijne is ook begin maartquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:39 schreef Loqi het volgende:
Oh, dat is het weekend na mijn verjaardag, ik weet niet of ik dan kan, heb altijd laatkomers visite
ohja, dat is altijd rot... hier is de halve familie begin maart jarigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan zijn wij vlak na elkaar jarig, mijne is ook begin maart.
Moet dit jaar alleen ff kijken wanneer ik het handig kan vieren. De oma vanis ook rond die tijd jarig en die kaapt altijd de zondag die ik voor familie in gedachten had voor mijn neus weg
. En ik vind dat heel irritant, want ik ga helemaal niet graag naar haar verjaardag omdat ik haar (en de rest van de familie eigenlijk) helemaal niet zo goed ken en amper spreek maar er dan wel mijn planning op aan moet passen...
Wij doen het ook niet meerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon net als ik doen, geen verjaardag vieren, opgelost slotje
Ik zit meestal in het buitenland als ik jarig ben
Dat ! En word ik niet weer geconfronteerdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
Als er een meet wordt georganiseerd adviseer ik wel een meeting topique te openen.... houdt het wat overzichtelijker
oh, kun je deze ook niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat ! En word ik niet weer geconfronteerd
Verplichte bezoekjes zijn ook gewoon irritant... Met kerst gaat het dan nog wel tot op zekere hoogte. Maar nieuwjaar vind ik altijd zo dom... Heb m'n pa tussen kerst en oud&nieuw nog 3 keer gezien en tig keer gesproken maar omdat het dan 1 januari is, zou je dan toch nog een keer langs moeten gaan. En het idiote is, het moet niet eens van hem, maar toch voelt het aan de andere kant ook heel lullig om dan niet te gaan dus dan ga je toch maar, maar eigenlijk liever niet... Issuezzzzzquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:18 schreef Loqi het volgende:
ik ben gewoon geen fan van 'verplichtte bezoekjes' ik voel me nooit op mn gemak dan(vast nog van vroegah, kindertraumas enzulks...maar dat is een ander onderwerp) en baal altijd dat t weer eens moet (kerst, nieuwjaar etcetc) en met mijn verjaardag heb ik dat heel erg met het regelen (zijn er wel genoeg stoelen?!?!?! hapjes?!?!?! bier?!?!!?) STRESS!!!
maar als iedereen er dan eenmaal is dan vermaak ik me meestal welmaar ik ben dus te neurotisch om dat 3-4 dagen te doen.. en dat moet vaak wel als mensen niet op je geprikte dag willen komen
Lang?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens... iemand enig idee hoe lang de post er over doet vanuit Canada?
Geef maar toe, jij hebt nooit geleerd dat je kwasten niet in je mond moet doenquote:
Dat is waar, dat hebben ze me nooit gezegdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij hebt nooit geleerd dat je kwasten niet in je mond moet doen
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga er zeker spijt van krijgen als ik straks met de fiets naar het werk ga ivm kou endezo?
nee hoor, het valt best mee. Het is droog. Gewoon dikke trui aan, ik heb het ook overleefdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga er zeker spijt van krijgen als ik straks met de fiets naar het werk ga ivm kou endezo?
Ik moet 6 km en ik ben koukleumquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, het valt best mee. Het is droog. Gewoon dikke trui aan, ik heb het ook overleefd
Dan doe je zo'n kekke band omquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doet wel pijn aan je voorhoofd die kou
ze wil meerijden?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn collega is me nu aan het overtuigen dat ik met de auto moet gaan.
tot hoe laat werk je?xquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga lopend naar de frietboer denk ik
Gezelligquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal bb naar je laten zwaaien
Kutvakquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, practicum interview en enquete ook weer overleefd
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die ene kerel praat echt net alsof we mongols zijn. Die peter dinges
Mwehehequote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Geniet van je aanwezigheidsplicht![]()
Nope!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mwehehebedankt. Al naar saonm gekeken?
Daarom: ik kijk er vanavond even naar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het gaat mij er meer om wanneer we het doen en hoe enzo, aangezien ik die andere 2 niet ken
Dat zou ik ook niet doen nee.. Maar ik fiets eigenlijk ook nooit na 10 uur 's avonds in mijn eentje of zo.. Dan liever (mee)rijden, bus of taxiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:33 schreef Lindytje het volgende:
Als ik tot sluit moet werken durf ik niet te lopen![]()
Als je gaat fietsen, voel je je daarna waarschijnlijk wel extra goed omdat je het toch gedaan hebt!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij is al daar, ik denk dat hij mee terug wil rijden.
Maar morgen moet ik wel met de auto omdat ik eerst vergadering van m'n andere werk heb, dus ik ga toch voor die fiets![]()
Denk ik
Ik ben gewoon een watje...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben echt heel onbevreesd geloof ik
Treuzelen.. jajaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lolz, ik heb te lang zitten treuzelen en nu ben ik te laat om met de fiets te gaan, dan kom ik niet meer op tijd...
emoslinger.gif
Haha, ook een manier om niet te hoeven fietsen!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lolz, ik heb te lang zitten treuzelen en nu ben ik te laat om met de fiets te gaan, dan kom ik niet meer op tijd...
+1quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een watje...![]()
Handig dat je de rest van januari dan wel hebt kunnen fietsen!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat mijn hersenen het onbewust niet wilden.
Maar ik heb hele slechte doorbloeding en ik ben een enorme koukleum.. Het is voor mij dus niet de eerste 5 minuten. Na 5 minuten gaan m'n handen en voeten pijn doen en dat gaat niet meer over. Ik kan er echt slecht tegen...
Dus mijn hersenen beschermen mij vast tegen zichzelf
Heb heul niet gefietst! Pas 1 keer sinds ik die gare auto hier op de stoep heb staanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Handig dat je de rest van januari dan wel hebt kunnen fietsen!![]()
Ik hoor alleen maar excuses excuses excusesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar ik heb hele slechte doorbloeding en ik ben een enorme koukleum.. Het is voor mij dus niet de eerste 5 minuten. Na 5 minuten gaan m'n handen en voeten pijn doen en dat gaat niet meer over. Ik kan er echt slecht tegen...
Maar om 3u 's nachts wakker worden; daar ben je dan wel weer bang voorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik fiets of loop 's avonds gewoon hoor. Wel wat sneller dan overdag maar ach
Toen ik in Granada was in juli, toen was 's nachts lopen ook heerlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:08 schreef megamandy het volgende:
Ik vind het heerlijk om 's nachts te lopen
Hihi, dat weet ik, had je al gezegd, vandaar dequote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb heul niet gefietst! Pas 1 keer sinds ik die gare auto hier op de stoep heb staan.
Daarom had ik me voorgenomen het deze week wel weer te doen![]()
Goede voornemens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ga ik echt
In novemeber was ik in Madrid, daar loop je ook echt nooit alleen, heerlijk! Dat ritme zou echt perfect voor mij zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toen ik in Granada was in juli, toen was 's nachts lopen ook heerlijk. Vooral omdat het overdag 40 graden was en het eigenlijk geen doen was, en 's nachts de temperatuur heerlijk aangenaam was. Alleen dan loop ik nog niet in m'n eentje haha.
Waarom denk je dat ik uggs draag, handschoenen en boots zijn t enige wat mij goed warm houdenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:
quote:
Handschoenen draag ik ook zeker altijd. En een muts, al 2 wekenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik uggs draag, handschoenen en boots zijn t enige wat mij goed warm houden
quote:
Ik verveel me wat is jou excuusquote:
Ik eet het ook nog gewoon hoor... Gewoon lekker goed doorbakken!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:08 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm we mogen geen kip meer eten? Wtf ik heb net kip uitgelegd... Ik wil kip eten
Jay! feestje?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en de kannegin is vandaag jarig
Nee sorry doe ik niet aanquote:
je viert koninginnedag niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee sorry doe ik niet aan
Ik dit jaar ook niet hoor.quote:
Ik dit jaar ook nietquote:
Het valt kut dit jaar.quote:
Zijn er toch vrij weinig als je kijkt naar hoeveel mensen het eten...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
En ik was al zo blij dat ik mijn kip niet vergeten uit te leggen was![]()
Maar staat niet echt bij wat nou de gevolgen zijn... ok... sommigen gaan dood.....Hmm
![]()
Nope echt niks meequote:
Ik wou dit jaar de hele dag gaan; maar we willen de dag er op met huwelijksreis.quote:
Ik ook niet... Stikdruk in de stad, je kan je amper bewegen. Stomme braderieën overal... En ik moest vroeger toen ik nog mijn bijbaan bij het bejaardaghuis had altijd met koninginnedag werken dus kon het toch niet vieren.. Nu niet meer zo'n behoefte aan..quote:
pehehehequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:49 schreef Loqi het volgende:
Skjoe de lakjes zijn erze kwamen met de pakjesdienst
Ik heb om 9 uur college de volgende dag.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb lekker de dag er op verlof genomen![]()
Voor alle topsecret informatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Whuuuut! krijg net mijn nieuwe contract binnen heb schijnbaar een concurrentie beding als secretaresse
Ja al die agenda afspraken mogen natuurlijk niet op straat komenquote:
concurrentiebeding heb je vrijwel overal volgens mijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Whuuuut! krijg net mijn nieuwe contract binnen heb schijnbaar een concurrentie beding als secretaresse
Echt nog nooit gehadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
concurrentiebeding heb je vrijwel overal volgens mij
Dat zou wel lekker zijn ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Booyah, werkstuk ingeleverd.
Nu hopen op een voldoende.
Het is in ieder geval ingeleverd en ik heb recht op een her.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn ja.
Nee joh! gewoon een voldoende scorenquote:
?? Haha volgens mij ging hier iets misquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee joh! gewoon een voldoende scoren
Ehm ja, dat was geen overbodige luxe geweest.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
Epileer dan tenminste eerst even je wenkbrauwen!
Nee hoor!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
?? Haha volgens mij ging hier iets mis
Mijne zien er erger uit atmquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar je kwootquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee hoor!edit: was voor IJs bedoelt
Had je via de faceboek kunnen vragen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Net van die awkward bouwvakkers moeten bellen met de vraag: 'Ben je ooit in aanraking geweest met politie of justitie?'
Maar jij zet ze waarschijnlijk niet zo levensgroot op je blog?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijne zien er erger uit atm
Hihi, snel editten jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee hoor!edit: was voor IJs bedoelt
Jij hebt toch geen close up van je wenkbrauwen op je blog?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijne zien er erger uit atm
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar jij zet ze waarschijnlijk niet zo levensgroot op je blog?
GMTAquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen close up van je wenkbrauwen op je blog?
quote:
Mweh, het was nogal een onduidelijk verhaal wat we nu precies moesten doen. (En docent begon erover dat 20 pagina's wel een mooie hoeveelheid was. Wat voor de hoeveelheid punten en de rest van het werk voor dat vak veel te veel was.)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee joh! gewoon een voldoende scoren
Ja maar ik moest ff net doen alsof ik aan het werk was baas kwam langsquote:
Docentenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, het was nogal een onduidelijk verhaal wat we nu precies moesten doen. (En docent begon erover dat 20 pagina's wel een mooie hoeveelheid was. Wat voor de hoeveelheid punten en de rest van het werk voor dat vak veel te veel was.)
En de volgende foto zet ze bij:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
Waar het er wel gewoon netjes uit zietquote:
Hier heb ik mijn wenkbrauwen even gedaan (epileren, wenkbrauwpoeder) en wat concealer aangebracht als oogschaduwbasis. Hierdoor zie je het rode van het epileren ook minder.
Nooit zoveel zin om dat hele lange verhaal te lezenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En de volgende foto zet ze bij:
[..]
Waar het er wel gewoon netjes uit ziet
Niet bashen om te bashen.
Als het niet om de wenkbrauwen gaat kan ik me er niet echt aan storen hoorquote:
Ze is nog steeds wat haartjes vergeten..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En de volgende foto zet ze bij:
[..]
Waar het er wel gewoon netjes uit ziet
Niet bashen om te bashen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze is nog steeds wat haartjes vergeten..
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als het niet om de wenkbrauwen gaat kan ik me er niet echt aan storen hoor
Ik stoorde mij gewoon aan het feit dat ze dan een bjeautie blog heeft en dan een close up van zo'n wenkbrauw er op zetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
Naja ik erger mij gewoon soms aan het mierenneuken bij maschjasja. En niet dat ik het er meteen voor wil opnemen; want ik heb verder niks met haar; maar op elk detail gaan vitten gaat me ook te ver
GMTAquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
Naja ik erger mij gewoon soms aan het mierenneuken bij maschjasja. En niet dat ik het er meteen voor wil opnemen; want ik heb verder niks met haar; maar op elk detail gaan vitten gaat me ook te verVooral bij zoiets waar het gewoon wel een nuttigen foto is verder
*edit: wat ijs zegt dus
Doe dan lezen wat er onder die foto staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik stoorde mij gewoon aan het feit dat ze dan een bjeautie blog heeft en dan een close up van zo'n wenkbrauw er op zet
Daar had ik dan weer geen zin in (zal het de volgende keer doen beloofd)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe dan lezen wat er onder die foto staat.
Oh, wat je wel en niet leest moet je zelf weten, maar als er dingen als "Dit is mijn oog met niks er op. Jep, dat is hoe mijn wenkbrauwen er uit zien.. drama! Dat moeten we even fatsoenlijk maken.." staan, is het wel zo handig om het gelezen te hebben voor je er ergens anders over gaat mekkeren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Daar had ik dan weer geen zin in (zal het de volgende keer doen beloofd)
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, wat je wel en niet leest moet je zelf weten, maar als er dingen als "Dit is mijn oog met niks er op. Jep, dat is hoe mijn wenkbrauwen er uit zien.. drama! Dat moeten we even fatsoenlijk maken.." staan, is het wel zo handig om het gelezen te hebben voor je er ergens anders over gaat mekkeren.
Jah, dat is ook wel zo... Ik reageerde eigenlijk alleen maar op de foto die geplaatst werd zonder de context te kennen en had eigenlijk ook niet zoveel zin om terug te lezen hoe die bedoeld was..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, wat je wel en niet leest moet je zelf weten, maar als er dingen als "Dit is mijn oog met niks er op. Jep, dat is hoe mijn wenkbrauwen er uit zien.. drama! Dat moeten we even fatsoenlijk maken.." staan, is het wel zo handig om het gelezen te hebben voor je er ergens anders over gaat mekkeren.
Ook vaak met andere blogs, beetje blogs gaan lezen zodat je alles kunt afzeikenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
Naja ik erger mij gewoon soms aan het mierenneuken bij maschjasja. En niet dat ik het er meteen voor wil opnemen; want ik heb verder niks met haar; maar op elk detail gaan vitten gaat me ook te verVooral bij zoiets waar het gewoon wel een nuttigen foto is verder
Neuh, maar da's ook niet zo maf als je 'm zelf niet opgezocht hebt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah, dat is ook wel zo... Ik reageerde eigenlijk alleen maar op de foto die geplaatst werd zonder de context te kennen en had eigenlijk ook niet zoveel zin om terug te lezen hoe die bedoeld was..
Zal de volgende keer alleen maar af zeiken als het ergens op slaatquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar da's ook niet zo maf als je 'm zelf niet opgezocht hebt.
En ik heb echt niks tegen blogs afzeiken op z'n tijd, maar dan moet het wel "ergens op slaan".(Voor zover afzeiken ergens op slaat
)
boobywobble?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
Goed. Punt is wel duidelijk; lijkt me
kusjekroel voor iedereen![]()
OMNOMNOMNOMquote:
quote:
Ik las bounty bounty bountyquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMNOMNOMNOM
Bouncy bouncy bouncy bouncy
Mwaaa... Ik moet nu 5 dagen mijn eigen boobies wobblenik ga vriendje missen
TWIXquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik las bounty bounty bounty![]()
* SpaceInvaders trekt de kast open
5 dagen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMNOMNOMNOM
Bouncy bouncy bouncy bouncy
Mwaaa... Ik moet nu 5 dagen mijn eigen boobies wobblenik ga vriendje missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
NOU ALLEMAAL:
3
2
1
....ik voelde t huis trillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of lionquote:
Knoei
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
NOU ALLEMAAL:
3
2
1
....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Dit. Zo kleuterklasserig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
Bountyquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik las bounty bounty bounty![]()
* SpaceInvaders trekt de kast open
Twixquote:
Lion hebben we niet in huis.quote:
Nah, ik hou niet van nootjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Snickers
Mijn mama zegt dan altijd snikkel
Hehehehequote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Snickers
Mijn mama zegt dan altijd snikkel
Komkommer, sla, paprika?quote:
Paprika is wel nomz.quote:
Ik normaal ook, maar hij werkt nu 'snachts en ik overdagquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik de mijne vanavond weer! En de dag erna. En de dag erna..Hoe burgerlijk! And I like it...![]()
Nah, wortel is zo wortelig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sla tomaat komkommer wortels paprika
ik had het dan ook niet tegen een individuquote:
Oh dat is wel vervelend... Ik moet de mijne ook wel eens missen als ik een paar dagen op congres ben, maar dan heb ik het meestal zo druk dat die dagen omvliegen. Voor hem is dat dan lastiger aangezien hij gewoon thuis z'n vaste ritme heeft.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar hij werkt nu 'snachts en ik overdag
Twee glazen water drinken! Trek voorbijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had het dan ook niet tegen een individu
ik heb gewoon een vreselijk walgelijke aanval van trek
heb het niet vaak, maar nu wel
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar hij werkt nu 'snachts en ik overdag
as ifquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Twee glazen water drinken! Trek voorbij.
Drink ALL the water.quote:
Ja dat ook... Extra beweging! Extra gratis!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit dus. Dan moet ik alleen veel zeiken
Beweging van de plasspier?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat ook... Extra beweging! Extra gratis!
Koffie dan? Dat stilt de trek vaak wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan 500 miljardmiljoen glazen water drinken maar dan heb ik nog honger
10 meter maxquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Neehee, lopen naar de wc
Kauwgom knauwen, dan weet je dat alles wat je daarna pakt toch voor geen meter meer smaakt dus dat je het dan beter nog niet kan pakken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
trek heeft idd niks met honger te maken
Want als je dan een appel eet vreet je daarna alsnog waar je wel zin in hadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:04 schreef Dwyn het volgende:
Soms moet je ook gewoon eten waar je trek in hebt, al was het maar om een nog grotere binge te voorkomen.
Hmm, ja dat is hier iets meer.. En soms pak ik expres de wc op een andere verdieping om nog wat extra te traplopen..quote:
Precies.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Want als je dan een appel eet vreet je daarna alsnog waar je wel zin in had
van kauwgom krijg je honger, da's helemaal een no-go als je af wil vallenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kauwgom knauwen, dan weet je dat alles wat je daarna pakt toch voor geen meter meer smaakt dus dat je het dan beter nog niet kan pakken.
extra speeksel aangemaakt waardoor meer enzymen bladiebla snellere vertering enzulks toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van kauwgom krijg je honger, da's helemaal een no-go als je af wil vallen
Oh..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van kauwgom krijg je honger, da's helemaal een no-go als je af wil vallen
plus dat je kauwt en kauwt, dus je maag denkt: VOEDSEL!!! EINZ!! en dan komt er niks!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
extra speeksel aangemaakt waardoor meer enzymen bladiebla snellere vertering enzulks toch?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
extra speeksel aangemaakt waardoor meer enzymen bladiebla snellere vertering enzulks toch?
quote:
help mij ook, ik heb echt moeite om niet te bestellenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg steeds de neiging om te bestellen argh
ik moet mijn lakjes maar weer eens een keer goed gaan bekijken, als ik zie hoeveel meujs ik heb wordt de urge wellicht minder
Anders kom ik het je wel vertellenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet mijn lakjes maar weer eens een keer goed gaan bekijken, als ik zie hoeveel meujs ik heb wordt de urge wellicht minder
Ohja, datte. Nasty hoe snel je kunt vergeten wat je hebt en weer andere dingen erbij wilquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
ja walgelijk is het!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, datte. Nasty hoe snel je kunt vergeten wat je hebt en weer andere dingen erbij wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |