Gaat ie niet te hard?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:16 schreef Maver24 het volgende:
Hahaha !!. Ik stik haast in me koekje. Haha. Ik moet wel vaak me fles hervullen. Heb nu een pegel van 4 cm al in 1 uur tijd. Gaat echt langzaam.!!!
Geduld is een schone zaak.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:17 schreef Rabieluh het volgende:
Heb tot nu toe alleen maar wat ijsbobbels onderaan de kinderwagen kunnen kweken van hoogstens een centimeter.
Te snel kan niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke mijn nieuwe methode gaat te snel, 5cm in 20min tijd
Probeer de naald erin te laten, niet helemaal maar voldoende dat er nog water uit komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:39 schreef Maver24 het volgende:
Hoe moet ik em nog langzamer zetten?. Fles schuiner zetten ofzo?. wel grappig. Echt piepklein gaat met een naald en toch steeds is die fles zo snel leeg. Ijspegel is meer lang maar nog niet echt breed
Maar met deze tempo heeft die morgen de grond bereiktquote:
Het lijkt me wel handig om ff tussendoor een pauze in te lassen. Zodat ie overal door en door bevroren raakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar met deze tempo heeft die morgen de grond bereiktdan wordt het, wie maakt de breedste ijspegel
Klopt, ik heb net nog even gekeken, het gaat momenteel nog steeds goed en gezien de temp hier bevriest het vrij rap moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:47 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel handig om ff tussendoor een pauze in te lassen. Zodat ie overal door en door bevroren raakt.
Jaloers.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Net gemeten en er komt een nieuwe personelijke record uit76cm!
We kunnen ook een nieuwe competitie starten, wie de meeste slachtoffers kan veroorzaken met ijs op straat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef tomaat52 het volgende:
Dit schiet ook niet op.Een stuk of 8 pegeltjes van 1,5 tot 2 cm.
Hehe.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
We kunnen ook een nieuwe competitie starten, wie de meeste slachtoffers kan veroorzaken met ijs op straat.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:49 schreef Maver24 het volgende:
Die van mij is R.I.P, zo naar beneden gedonderd![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:42 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet een manier verzinnen om hem beter te kunnen fotograferen zonder angst dat ik over de balkonrand donder of mijn telefoon laat vallen
Mijn cola-fles is niet gecensureerd zoals die van liesje maar ik hoop dat ie mag blijven staan
Naald is genoeg, komt er te veel uit? Naald erin dien tot de juiste hoeveelheid eruit komt, ik heb mijn dop er ook afquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!
Jij hebt de dop er helemaal af, hoe groot is jouw gaatje dan?
Ik heb mijn gaatje heel klein geprikt met een flessenopener en daarna een luciferhoutje schuin afgesneden en erin gepropt waardoor ik de waterflow wat kan controleren, nu vliegt het er ongeveer uit met 1 druppel/sec.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!
Jij hebt de dop er helemaal af, hoe groot is jouw gaatje dan?
Dat is natuurlijk ookk een ideequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:02 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb mijn gaatje heel klein geprikt met een flessenopener en daarna een luciferhoutje schuin afgesneden en erin gepropt waardoor ik de waterflow wat kan controleren, nu vliegt het er ongeveer uit met 1 druppel/sec.
Ok, ik ga de naald er zo weer in doen en dan de dop eraf. Maakt het nog uit dat die van mij gewoon hangt en niet op een plankje oid druppelt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Naald is genoeg, komt er te veel uit? Naald erin dien tot de juiste hoeveelheid eruit komt, ik heb mijn dop er ook af
Dat wordt optie twee, als ik de weerberichten mag geloven hebben we nog wel even om te oefenen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:02 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb mijn gaatje heel klein geprikt met een flessenopener en daarna een luciferhoutje schuin afgesneden en erin gepropt waardoor ik de waterflow wat kan controleren, nu vliegt het er ongeveer uit met 1 druppel/sec.
Ehm, dat klinkt spannend!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:42 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet een manier verzinnen om hem beter te kunnen fotograferen zonder angst dat ik over de balkonrand donder of mijn telefoon laat vallen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
En anders ga ik op zoek naar zoiets:
Ah ja, dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:37 schreef Stranger het volgende:
Ik denk dat ie ondersteboven wil groeien, je hebt stalagmieten en stalactieten toch?
Toch een paar leuke pegels, morgen ff kieken wat 't resultaat is.quote:
Ik heb intussen ook al een hoop water verbruikt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 07:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mx temp -5.5, min temp -5.8hoezo stabiel
Ondertussen is hier inmidels zowat 4 liter weg gegaan, ik ben erg benieuwd hoe het er nu voorstaat
quote:Op woensdag 1 februari 2012 07:31 schreef Professor-Barabas het volgende:
Wat een ontzettend zinloos maar leuk project. Ik doe mee!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:17 schreef Rabieluh het volgende:
Geen ijspegel maar...een ijspilaar.
10 cm hoog ongeveer, weer eens wat anders.
[ afbeelding ]
Bravo Eska! Een ribbelpegel van 11,5 cm heeft potentie!quote:
Ik zou in staat zijn om de parasol ervoor te zettenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:47 schreef Eska het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Mijn pegeltje is zowaar verder gegroeid!Wonderlijk, zonnetje schijnt er al een paar uurtjes op. Inmiddels wel aan 't druppen.
[ afbeelding ]
11,5 cm.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik zou in staat zijn om de parasol ervoor te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |