Praten met vrouwen kan je wel leren. Is niet moeilijk. Meestal praten vrouwen zelf heel veel en hoef je alleen maar een beetje te sturen op het onderwerp.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoe dan
ik ben ontzettend saai
ik merk op dat sommige meisjes mij in beginsel wel zien zitten maar na verloop van tijd knappen ze keihard op me af omdat ik nooit met ze praat of aandacht geef
Een corpsbal worden dat helpt ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:19 schreef mergbot het volgende:
Als ik je 1 tip mag geven: ga bij een studievereniging.
Of bij wat voor vereniging dan ook
toen ik keer ging stappen met fokkers zag ik al die corpsballen in een hoekje staanquote:
Ja geen corpsballen mie mayn, maar waarom ga je niet jezelf accepteren? Of ga eens aan de yoga voor innerlijke rust of ga boeddhisme doen en ga dan naar zo'n vredescafé. De dames die je daar misschien treft zijn misschien wat meer. Dan praat je gewoon over de yoga of zo lach je wat.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
toen ik keer ging stappen met fokkers zag ik al die corpsballen in een hoekje staan
en al die chigirls stonden aan de bar of waren ergens in de kroeg aan het dancen
Was dat die ene keer in Utrecht?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
toen ik keer ging stappen met fokkers zag ik al die corpsballen in een hoekje staan
en al die chigirls stonden aan de bar of waren ergens in de kroeg aan het dancen
haha jaquote:
Die meet toen haan maar 5 eu bij zich had.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haha ja
naja weet neit welke je bedoelt
nee haan was er niet bijquote:Op zondag 23 maart 2014 15:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die meet toen haan maar 5 eu bij zich had.
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:18 schreef ZarB het volgende:
Ga dan een hobby zoeken. Dan heb je wat boeiends om over te praten.
Fokken is géén hobby!?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:18 schreef ZarB het volgende:
Ga dan een hobby zoeken. Dan heb je wat boeiends om over te praten.
Blijkbaar kan hij er niet boeiend genoeg over praten..quote:
Vreemd, want het netwerk aan zolderkamers dat we FOK! noemen is een universum op zichquote:Op zondag 23 maart 2014 18:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Blijkbaar kan hij er niet boeiend genoeg over praten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |