Ik wil ook op
neukzuipvakantie naar Lloret
,, ,, uitgaan (nieuwjaarsavond)
,, ,, een vriendenkring
,, ,, op vakantie met vrienden
,, ,, ontgroent worden
,, ,, ontmaagd worden
,, ,, een vriendin
etc....
Hallo ik ben 21 jaar en bovenstaande ontbreekt momenteel in mijn leven. Mijn dagelijks leven bestaat uit:
Naar school gaan.
Naar huis gaan.
Achter de pc zitten.
Slapen.
Bovenstaande gedurende 5 dagen p/w.
Mijn weekenden bestaan uit films (series) kijken, internetten, slapen.
VriendenMomenteel volg ik een opleiding in het financieel hoger onderwijs (1e jaars), wat mij tot nu toe redelijk eenvoudig afgaat. Helaas is het niet zoals ik verwacht had. Ik startte de opleiding met de ijdele hoop om nieuwe mensen te leren kennen en vrienden te maken.
Nu een half jaar verder staat mijn "vriendenteller" nog steeds op 0. Ik maak elke keer precies dezelfde fouten wanneer ik me onder vreemden bevind. Ik ben de stille, verlegen jonge, kijk de kat uit de boom, toon geen initiatief etc... zelfs wanneer ik me hoofd besloten heb om mensen maar gewoon aan spreken doe ik het nog steeds niet, omdat ik zeker weet dat er na het voorstellen een dodelijke stilte zal gaan vallen, ik maak immers geen spannende avonturen mee wat tot gevolg heeft dat ik eigenlijk helemaal geen gespreksstof heb.
MeisjesHierop is eigenlijk hetzelfde toepasbaar als hierboven beschreven. Als ik niet eens met gewone mensen een praatje kan maken... hoe moet ik dit in hemelsnaam doen met een meisje die wel zie zitten vind???
Ik ben fucking onzeker, omdat geen gespreksstof, saai leven etc..
Ik ben niet lelijk ofzo (9 gerate op hotornot 1600 votes
__), op de middelbare school probeerde 1 v.d knapste meisjes v.d. school mij te hosselen. Ze was zeer handtastelijk, maar ik rende iedere keer keihard van haar weg. Op een schoolfeest werd ik zelfs gesandwiched

door haar en een andere blonde, waar ik me tussenuit wurmde en vervolgens (weer...) keihard wegrende.
Door mijn lengte (173cm) en afkomst, en uiterlijk (omdat, babyface

) dit valt allemaal in mijn nadeel waardoor het voor mij extra moeilijk wordt om meisjes te hosselen, omdat versierskills..
SlotIk hoor op mijn leeftijd al lang een keer met een meisje gezoend te hebben en een aantal vrienden te hebben waarmee ik activiteiten kan gaan ondernemen.
Ik weet niet eens waarom ik dit hier neerzet, maar het luchtte wel een beetje op en moet het maar accepteren hoe ik ben =/
Hallonnn Dimachaerus aangenaam.
[ Bericht 2% gewijzigd door LudoSanders op 31-01-2012 01:38:56 (Minus bagger) ]