Ben er bang voor...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef alors het volgende:
Hihi ik schakel net in en ik hoop dat Paul dat leren jasje als grap heeft aangedaan...
Dat zegt ze Elke keer.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:30 schreef von_Preussen het volgende:
Elke moet niet optreden in talkshows maar weer lekker in het lab gaan onderzoeken.
het kwam ineens in me op, normaal zeg ik dat nooit hoorquote:
dat zal niet gaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ben jij de slimste man volgens Viva
Oh neequote:Op maandag 30 januari 2012 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
het kwam ineens in me op, normaal zeg ik dat nooit hoor
[..]
dat zal niet gaan.
Mwahquote:Op maandag 30 januari 2012 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij maakt die reportages altijd wel leuk om naar te kijken
quote:
quote:
Geboren: 1982, 29 nog maar dus waarschijnlijk!quote:
er is ook echt niets waar jij niet op afgeeft hequote:Op maandag 30 januari 2012 23:34 schreef waxmask het volgende:
Echt ook geen gezicht hoor, 2 gays met negerkindjes...sorry hoor...
Dacht hetzelfde hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:34 schreef waxmask het volgende:
Wow mijn vrouw van 32 ziet er jonger uit....quote:Op maandag 30 januari 2012 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geboren: 1982, 29 nog maar dus waarschijnlijk!
Lekker verschillig.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:34 schreef waxmask het volgende:
Ziet er uit als 41quote:Op maandag 30 januari 2012 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Powned, P&W en DWDD maken me oprecht verdrietig.quote:
That's me...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
er is ook echt niets waar jij niet op afgeeft he
Wow, mijn leeftijd.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zet m uit of zap.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Powned, P&W en DWDD maken me oprecht verdrietig.
Het is maar dat ik BBC4 ontvang, anders had ik mijn flatscreen tot bonken geslagen...
Ik zou haar doen, daar niet van!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou haar doen, daar niet van!
Mediabox, 3TB en goan...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Powned, P&W en DWDD maken me oprecht verdrietig.
Het is maar dat ik BBC4 ontvang, anders had ik mijn flatscreen tot bonken geslagen...
Intelligent rollebollen?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou haar doen, daar niet van!
Sinds de show van Paul zeker?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:38 schreef fespo het volgende:
is die vrouw over depressief al geweest?
Ja en zo slim was ze niet...wel de slimste van VIVA....quote:Op maandag 30 januari 2012 23:38 schreef fespo het volgende:
is die vrouw over depressief al geweest?
ah ok niet boeiend dus? leek wel interessant bij het voorstukje.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja en zo slim was ze niet...wel de slimste van VIVA....
Net als de VIVA zelf...eerst denk je...leuk naakt foto's...zijn het gewoon lelijke mensen naakt...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef fespo het volgende:
[..]
ah ok niet boeiend dus? leek wel interessant bij het voorstukje.
Dat is grofweg net zo slim als Mariko Peeters tijdens de Nationale IQ Test. Die heeft haar titels bij de plaatselijke ALDI gekocht...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja en zo slim was ze niet...wel de slimste van VIVA....
Ow daar zou zelfs ik homo van worden....quote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
Brigitte Kaandorp schijnt een van zijn heteroavonturen te zijn geweest.
i know that feelquote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Net als de VIVA zelf...eerst denk je...leuk naakt foto's...zijn het gewoon lelijke mensen naakt...
Elke vrouw zou Paul de Leeuw afwijzen, alleen Brigitte ziet het anders...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef Specularium het volgende:
Brigitte Kaandorp schijnt een van zijn heteroavonturen te zijn geweest.
En Bibi dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is grofweg net zo slim als Mariko Peeters tijdens de Nationale IQ Test. Die heeft haar titels bij de plaatselijke ALDI gekocht...
En elke man Brigitte.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Elke vrouw zou Paul de Leeuw afwijzen, alleen Brigitte ziet het anders...
Bibi vind ik nog wel tof...wil hem altijd in zijn wangetjes knijpen...wat ben je gegroeid jochie...quote:
Ja die pedoscene durven ze niet meer, die was zelfs in Amerika een rel , jaren later nog....quote:Op maandag 30 januari 2012 23:44 schreef Arcee het volgende:
Pfff, die opname bij Sonja nog een keer weer.
Do tellquote:Op maandag 30 januari 2012 23:44 schreef Specularium het volgende:
De uitzending van B&vD met die kan wijn, toen was hij wat aangenamer.
Hem?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bibi vind ik nog wel tof...wil hem altijd in zijn wangetjes knijpen...wat ben je gegroeid jochie...
Mwah, dan wil ik slapen, maar ik weet het zeer te waarderen als het gesprek aan de ontbijttafel over iets interessants gaat i.p.v. over gebroken nagels en haar nieuwe handtas.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:39 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Toch fijn als je na het ramptetampen nog een fijn gesprek kunt voeren
Met die valszingende tweeling?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:45 schreef alors het volgende:
Toen hij het Nationaal Songfestival presenteerde was wel episch, helaas te episch om voor herhaling vatbaar te zijn...
Kabouter met een IQ van 100 plus hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 23:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
We hebben het toch over Tofik? Of is dat stiekum een meisje?
Ja Kabouter....zegt dat dan...weet ik veel dat ze echt Bibi heet..zoveel opslag capaciteit heb ik niet....quote:Op maandag 30 januari 2012 23:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kabouter met een IQ van 100 plus hoor
Wees verschilligquote:Op maandag 30 januari 2012 23:46 schreef Specularium het volgende:
'86, kun je nagaan hoelang hij al Uniek Talent is.
Filemon is nog echt mens....als het een act gaat worden is het ook zo afgelopen, en hij zit nu op het randje met De Week van....quote:Op maandag 30 januari 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
Wel vervelend als je eruit gepresenteerd wordt door Filemon.
De tros komt straks gewoon weer met André. En met de theatershow van Ivo Niehequote:Op maandag 30 januari 2012 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zelfs de Tros wist op tijd dat het op was met Andre van Duijn, de VARA heeft niks anders....
De schreeuw was wat chaotischer en harder...meer mijn smaak....quote:Op maandag 30 januari 2012 23:51 schreef Specularium het volgende:
Mooi weer de leeuw vond ik de beste.
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:51 schreef marcodej het volgende:
Zijn programma's zijn toch al 20 jaar min of meer hetzelfde?
Cor is er terecht wel klaar mee gok ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef alors het volgende:
Hij moet juist weer met Cor gaan samenwerken, dat was leuk, en pinda Charlie
20quote:Op maandag 30 januari 2012 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Is toch ook niet gek dat de mensen na 10 jaar uitgekeken zijn op Paul de Leeuw, Adje, muziek van Cor Bakker en vragen van gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |