Je doelt op bankfurt?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom heb je 2 users Xenonoob?
Dat het er niet staat wil niet zeggen dat ze het niet kunnen stimuleren. Wie weet geven ze je wel een lagere rente als je daadwerkelijk aflost.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar in je polis staat precies dat je moet aflossen?
Waarom? De overheid moet scheefleners nog meer geld toewerpen? Haha... onze overheid heeft juist minder te besteden... dus moeten ze het maar bij de arme en verstandige mensen gaan halen?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef poemojn het volgende:
Maar de overheid moet deze mensen wel helpen natuurlijk.
Fout gedacht. Ik heb juist mijn hypotheek overgesloten om een lagere rente te krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef poemojn het volgende:
Oversluiten kost een paar duizend euro toch? Ik dacht dat je hypotheek er meestal ook hoger door wordt?
Helaas,quote:Op maandag 30 januari 2012 23:38 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
@TT:
Slaat dat op dat schip dat door die WBV in R'dam was aangekocht?
Dan klopt het wel, daar heb ik als niet-huurder niet aan meebetaald.
Mooi. Dan zit ik goed.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:40 schreef Bankfurt het volgende:
als belastingbetaler heb je er weer wel aan meebetaald.
Ga je daar occupy'ers knuffelen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga naar het malieveld op zondag, ga je mee?
Klinkt logisch, maar was mij niet bekend. Je zou toch zeggen dat er heel veel mensen zijn die hun huis slecht onderhouden en dus allemaal theoretisch hierdoor in de problemen kunnen komen.quote:
Iets wat ze bij woningclub Vestia wel doen maar bij particulieren (nog) niet. Ik las ooit: "Een bank is als iemand die je een paraplu geeft als de zon schijnt, en hem terug wil zodra het begint te regenen"...quote:In geval van waardevermindering kan als dan bank dat wenselijk acht een zekerheidstelling worden vereist.
En dan? Bankgebouwen bestormen en platbranden? 't Is niet alsof demonstreren tegen een contract helpt...quote:Ik denk dat als ze die regeltjes gaan toepassen de Nederlander wel uit hun dure luie stoel komt en de straat op gaat.
Stimuleren != dwingen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:16 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Dat het er niet staat wil niet zeggen dat ze het niet kunnen stimuleren. Wie weet geven ze je wel een lagere rente als je daadwerkelijk aflost.
Ik las net even op de site van tros radar dat er nogal wat huilies zijn die maar niet begrijpen dat ze hun aflossingsvrije hypotheek niet over kunnen sluiten... ze zijn immers geen wanbetalers en hebben nog nooit een 'aflossing' gemist.
Waarschijnlijk begrijpen deze mensen niet eens de betekenis van het begrip aflossingsvrij?
Tijdje geleden ook naar gekeken, het scheelde me nog te weinig om over te gaan. Nog eventjes wachten dan maarquote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Fout gedacht. Ik heb juist mijn hypotheek overgesloten om een lagere rente te krijgen.
Ik weet niet bij welke hypotheekverstrekker je zit en waarom je het in je hoofd hebt gehaald een hypotheek te nemen zonder de kleine lettertjes te lezen, maar ik kan je alvast verklappen dat deze passage niet in mijn polis voorwaarden staan. Maximaal geleend zeker, beetje schimmige hypotheekverstrekker a la DSB ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:12 schreef iamcj het volgende:
Zat gister mijn voorwaarden te lezen.
Hypotheekvoorwaarden, niets aan het handje.
Agemene bankvoorwaarden:
Wij mogen u huis in bezit nemen als:
En dan 10 redenen, slecht onderhoud ed.
U bent verplicht toegang te verlenen tot het onderpand voor taxatie. Weigert u toegang dan bent u in gebreke.
In geval van waardevermindering kan als dan bank dat wenselijk acht een zekerheidstelling worden vereist.
En ga zo maar door....
Wurgcontract en niet eens gelezen...
Ik denk dat als ze die regeltjes gaan toepassen de Nederlander wel uit hun dure luie stoel komt en de straat op gaat.
AEX meet. Gezelligquote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga naar het malieveld op zondag, ga je mee?
Dat ligt aan de mate van stimulering... ik heb al diverse huisbezitters horen zeggen dat de overheid hun gedwongen heeft om te kopen. Dit terwijl de overheid het eigen woningbezit alleen maar wenste te stimulerenquote:
Klinkt alsof het uit het handvest van de occupy beweging komtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
"wij mogen uw huis in bezit nemen" lijkt me niet echt juridische taal, dat staat er vast niet. Tenzij het een hypotheek is van de 'jongens binnen zonder kloppen' orde....
Misschien een linkje naar de voorwaarden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |